Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
mareritt
Remington Steele

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Nannitanni kirjoitti:

– Olen välillä ottanut pari paukkua. Olen lukenut tarkkaan, että yksi tai kaksi lasillista ei vahingoita lasta, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... ytymistani
Julkisuudessa nähdyt videot/kuvat viime viikoilta kertoo kyllä, että paukkuja on mennyt enempi kuin yksi tai kaksi. Minä kai olen vanhanaikainen ja omassa raskaudessani en tarvinnut tietoa siitä, että mikä määrä alkoholia vahingoittaa lasta, kun mun linja oli absoluuttisesti ei alkoholia yhtään!

Täytyy kyllä yhtyä noihin moisen uutisen epäilijöihin.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Olen varma, että Tuksu keksi raskauden saadakseen yhteyden Artoon, josta ei muussa tapauksessa koskaan kuulu mitään.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Yksi vaihtoehto on myös se, että jos on raskaana oikeasti, on tehnyt sen täysin tahallaan, jättänyt salaa e-pillerit pois tms, jotta saisi Arton tajuamaan että hän on se mitä se mies tarvii... Kun eihän raskaana olevaa naista voi jättää!
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Nooruska
Michael Knight

MerryLea kirjoitti:Yksi vaihtoehto on myös se, että jos on raskaana oikeasti, on tehnyt sen täysin tahallaan, jättänyt salaa e-pillerit pois tms, jotta saisi Arton tajuamaan että hän on se mitä se mies tarvii... Kun eihän raskaana olevaa naista voi jättää!
Jep. Tai sitten nyt on katkennu kamelin selkä, luulee oikeasti olevansa raskaana ja (mahdolliset) mielenterveysongelmat saaneet jo todella huolestuttavat mittasuhteet. :(
nurich
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja nurich »

Häh,siis tajusinko nyt jotenkin väärin kun ymmärsin Arton naamakirjaviestistä että tämä ei tule kysymykseen isäksi koska on päästänyt tohtorisetää leikkelemään...?

Huijui. Mutta sopii toi Thaimaan loma hienosti kuvioon,sillä jos siellä sattuisi sattumaan jotakin ikävää ns. raskauden suhteen niin ei ole ketään sitä todistamassa.
Nooruska
Michael Knight

nurich kirjoitti:Häh,siis tajusinko nyt jotenkin väärin kun ymmärsin Arton naamakirjaviestistä että tämä ei tule kysymykseen isäksi koska on päästänyt tohtorisetää leikkelemään...?

Huijui. Mutta sopii toi Thaimaan loma hienosti kuvioon,sillä jos siellä sattuisi sattumaan jotakin ikävää ns. raskauden suhteen niin ei ole ketään sitä todistamassa.
Siis niin itse tajusin, että Arto on kuohittu. :mrgreen:
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tuokin kommentti kuullostaa samantasoiselta kuin kaikki ko. facetilillä. En menisi uskomaan ihan heti. Yksinkertaisilla on yksinkertaiset selitykset.
Nuotio & Äreät Tiput
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Nooruska kirjoitti:
nurich kirjoitti:Häh,siis tajusinko nyt jotenkin väärin kun ymmärsin Arton naamakirjaviestistä että tämä ei tule kysymykseen isäksi koska on päästänyt tohtorisetää leikkelemään...?

Siis niin itse tajusin, että Arto on kuohittu. :mrgreen:
Kuohiminen tarkoittaa, että urokselta viedään "pussit". Kuohinta voidaan suorittaa vetämällä, leikkaamalla tai murskaamalla (lähde: sianhoito-opas). Tuskin Artoa kuohittu on. :)
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Nooruska
Michael Knight

No iha sialta se kyl näyttää, en ihmettelis. :lol:
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

MissHolmes kirjoitti:Ajattelen niin yksinkertaisesti, että jos Jumala on olemassa, hän säästäisi orgasmit jollekin, jolle seksi ei ole työ. Ja lisäksi ohjaisi tuksun tyyppiset haihattelijat kaidalle tielle.

Jotenkin on ihan sairaan kornia, että tuon tyyppinen ihminen huutaa joka väliin halleluujaa. Koe sen jonkinlaisena säälittävänä sisäisenä hätänä pyytää anteeksi jokaista tekoaan.
Minä en ikinä jaksa käsittää sitä, että usko ei saa aikaan mitään muutosta ihmisessä. Siis kyllä se saa, jokaisessa ihmisessä. Siitähän siinä nimeomaan on kyse. Johanna ei voisi jatkaa nykyistä elämänmenoaan, jos olisi oikeasti uskossa Jeesukseen.
Uskon silti, että hän vilpittömästi uskoo Jeesukseen. Mutta hän rakastaa enemmän sitä, mikä on maailmassa. Rakastaa enemmän sitä valhetta, jossa hän nyt elää, vaikka se syö häntä päivä päivältä enemmän. Minä luulen, että jossain vaiheessa Tuksu istuu linnassa, tai joutuu/pääsee hoitoon. Tulee aika, jolloin hän ihan oikeasti, ihan koko sydämestään huutaa Herran puoleen.
Sen ei tarvitsisi mennä niin pitkälle, Jumala ei ihmistä kiusaa, eikä halua, että ihminen itsensä satuttaa. Mutta ihminen voi olla jästipäinen.
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Et tajunnut väärin.. Joku ehti napata todisteen ennenkuin Tuksu poisti Artsin kommentin:

http://i9.aijaa.com/b/00057/6967082.jpg
nurich
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja nurich »

Tästähän vois tulla vaikka uuden vuosituhannen Jeesuslapsi, kun eihän se Joosefkaan kuulemma mutta Maria silti,ja uskovaisiahan tässäkin ollaan niin että tytisee.

Anteeksi kaikki (vielä) kirkkoon kuuluvat.
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Mua lähinnä säälittää koko ihminen.. Mä en voi uskoa että se on päästänyt itsensä niin kauheaan kuntoon ja sen on oltavä jotenkin flipannut kun uskoo peilistä katsovan saman Johannan kun 5vuotta sitten!! Monet sen tempaukset huvittaa ja tää raskaus uutinen on sitten viimenen tikki. Joillekkin PAKKo sterilisaatio olisi suotava. Tosin toivon että tämä lapsi jos on raskaana nostaa sen takasin maanpinnalle ja tajuaisi että nyt olisi aika vetäytyä pois julkisuudesta ja keskittyvän itseensä ja ennen kaikkea syntymättömään lapseen.
Life. It´s just fucking thing after nother...
Agathon
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Onko kukaan sattunut katsomaan näitä:

http://www.youtube.com/watch?v=rIRQzDTZ ... ture=share

Suht hämmentävää tavaraa. Dokumentti osuudessa selitetään, kuinka Julia tuli kännissä kuvauksiin ja T oli vaan yhden päivän, vaikka piti olla kaksi.
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

nurich kirjoitti:Tästähän vois tulla vaikka uuden vuosituhannen Jeesuslapsi, kun eihän se Joosefkaan kuulemma mutta Maria silti,ja uskovaisiahan tässäkin ollaan niin että tytisee.
Veikkaan ennemmin Antikristusta.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Vastaa Viestiin