Palstan turhake?
-
Nux vomica
- Armas Tammelin
Palstan turhake?
Oma suosikkini on Nooruska. Pliide, perustelkaa miksi muuttaisin näkemykseni!
Re: Palstan turhake?
Olet näemmä polttanut päreesi aika lahjakkaasti, mutta ilmaiset sen täysin väärissä paikoissa. Tällainen aihe on aivan turha ja riitelyyn taas väärä paikka on Pub Prison. Suositan että huomioit sen että mitä varten on olemassa Lautamiehet-osio.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
Nux vomica
- Armas Tammelin
Hyvä, vihjaisin että yp siirtää sinne. HUOM:"Nooruska" on yleisnimike turhakkeelle, eli muitakin turhakkeita saapi nimetä.
SULKEKAA PLIISSSS!!!!
SULKEKAA PLIISSSS!!!!
Sä nyt fiksuna sit avasit oikeen 2 eri ketjua Nooruskaa koskien? Eikö korkeintaa yks lautamiehiin olis riittäny?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Palstan turhake?
Missä omat perustelusi on, miksi juuri Nooruska on mielestäsi "turhake"?Nux vomica kirjoitti:Oma suosikkini on Nooruska. Pliide, perustelkaa miksi muuttaisin näkemykseni!
Minusta tuntuu, että taidan antaa sinulle tämän "turhakkeen" leiman. Samasta aiheesta olet perustanut jo jopa kaksi keskustelua, eikö yksi olisi riittänyt ihan hyvin?
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
-
Valdovas
- Axel Foley
Jos tarkastelee nimimerkki Nux vomican omaa "mittavaa" 50 viestin kontribuutiota tälle foorumille ja erityisesti sen henkistä, tyylillistä ja laadullista sisältöä, niin ylläolevaan arvioon on helppo yhtyä. Sitä paitsi jos tarkastelee ko. nimimerkin eli suomeksi ketunkakun laajempia merkityksiä ja käyttöyhteyksiä, niin ei voi muuta kuin todeta, että siinä henkilö on joko tietäen tai tietämättään valinnut itselleen varsin osuvan aliaksen...Geissimummo kirjoitti:Missä omat perustelusi on, miksi juuri Nooruska on mielestäsi "turhake"?Nux vomica kirjoitti:Oma suosikkini on Nooruska. Pliide, perustelkaa miksi muuttaisin näkemykseni!![]()
Minusta tuntuu, että taidan antaa sinulle tämän "turhakkeen" leiman. Samasta aiheesta olet perustanut jo jopa kaksi keskustelua, eikö yksi olisi riittänyt ihan hyvin?
Nux vomica (ketunkakku)
Nux vomica helpottaa usein silloin kun ihminen syö tai juo tai valvoo tai työskentelee liikaa eli elää kiihkeää elämää.
Nux vomican käyttökohteisiin kuuluvat monenlaiset vatsavaivat: ummetus, ripuli, ilmavaivat, röyhtäily, vatsakrampit, raskausajan pahoinvointi, peräpukamat. Pahoinvointi tulee 2 - 3 tunnin kuluttua ruokailusta. Edelleen Nux vomican alueita ovat depressio, stressi, erilaiset neuralagiat, flunssa, päänsärky ja vastasyntyneiden koliikki. Alkoholi, kahvi ja sipuli pahentavat tilannetta. Lyhyt uni ja lämmin huone helpottavat.
Lähde: http://www.ipsitilla.fi/Terveys/Homeopa ... teekki.htm
Ehkäpä nimimerkin olisi hyvä nauttia enemmän itsekin tuota nimikkorohtoaan (edes homeopaattisina annoksina), niin ehkä se olokin siitä helpottuisi ja kontribuutioiden tasokin vähän kohoaisi...
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
En nauramiseltani pysty kunnolla edes kirjoittamaanValdovas kirjoitti:Ehkäpä nimimerkin olisi hyvä nauttia enemmän itsekin tuota nimikkorohtoaan (edes homeopaattisina annoksina), niin ehkä se olokin siitä helpottuisi ja kontribuutioiden tasokin vähän kohoaisi...
Voi jumankekka.
Kaiken mäkin nähnyt. Ketsku ja Kampamaneetti availee itse itselleen ketjuja, mutta multa säästyy sekin vaiva, kun sä teit sen mulle!
Mulla on noita sun haukkuvia yv:tä tossa pari ja noita sun kilahduksii täällä useempikin (monta ketjua!) . Pahoittelen nyt kaikille muille millainen show tästä on vaihteeksi taas tullut. Ei näitä oo muidenkaan kiva lukee. 
Itse pesen täysin käteni tästä jutusta nyt, Nux voi mun puolesta iha täysin perustaa vaikka viistoista ketjua musta ja kilahdella niissä, ihan sama. Mulle ei edelleenkä oo suoranaista tietoa mistä tääkin lähti liikkeelle, mutta samapa tuo. Se tuskin oli tässä skitsoilussa pointtina. Myönnän, että eilen puhuin Nuxista todella ala-arvoisesti ja pahoittelen sitä tässä. Olis sen voinu aikuismaisemminki hoitaa. (tosin, jos vastaparina on täys kakara niin sitten...
) Enää en tähän kommentoi. Jos saan bannia niin oonhan sen täysin ansainnut. (Mukavaa on kyllä kieltämättä olla henkilö joka herättää erilaisia tunteita, ainakin mut muistetaan!
) Ja Nux rakas, olen myös näiden turhien viestejeni lisäksi muutaman jutun kääntänyt tänne ja tehnyt niistä aloituksen, sitä sinä et taida olla tehnyt.
Että pata kattilaa...
Itse pesen täysin käteni tästä jutusta nyt, Nux voi mun puolesta iha täysin perustaa vaikka viistoista ketjua musta ja kilahdella niissä, ihan sama. Mulle ei edelleenkä oo suoranaista tietoa mistä tääkin lähti liikkeelle, mutta samapa tuo. Se tuskin oli tässä skitsoilussa pointtina. Myönnän, että eilen puhuin Nuxista todella ala-arvoisesti ja pahoittelen sitä tässä. Olis sen voinu aikuismaisemminki hoitaa. (tosin, jos vastaparina on täys kakara niin sitten...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Palstan turhake?
Älä murehdi Nooruska, mulla on ollut ainakin varsin hupaisaa Nux vomican kustannuksella, nyt kun Mikkokin on ilmeisesti poistunut kuvioista (ellei ole sama kuin Nux vomica?).Nooruska kirjoitti:Pahoittelen nyt kaikille muille millainen show tästä on vaihteeksi taas tullut. Ei näitä oo muidenkaan kiva lukee.
Ei varmasti ole Mikko sama kuin Nux vomica, kuitenkin suuttuessaankin asiallisempaa tekstiä hän kirjoitti kuin Nux v.
Oodtellaan vielä mitä Kyöpeli tästä hommasta sanoo..
Oodtellaan vielä mitä Kyöpeli tästä hommasta sanoo..
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Palstan turhake?
Ajattelin vain, että Mikko purkaa paineitansa tällä tapaa. Ei uskalla oman nimimerkkinsä takaa kirjoittaa, koska on antanut itsestään fiksun kuvanmatlockb kirjoitti:Ei varmasti ole Mikko sama kuin Nux vomica, kuitenkin suuttuessaankin asiallisempaa tekstiä hän kirjoitti kuin Nux v.
Noh noh Matlockb. Musta on hyvä, että tää asia löydään leikiks.
Oli näin mitätön kilahdus saada aika suuret mittasuhteet.
Kai bannissa tulee olemaan ainakin minä ja Nuxi, Matlockb:stä en ole varma.
Minä nimitän itseni palstan turhakkeeksi.
Pelleilyä ja leikkiähän tää on Nuxin osalta molemmat ketjut, kun lautamiehiin viemisestä vihjasin niin avasi kyseinen nimimerkki kaksi ketjua sua vastaan, kyllä tää enää vaa naurattaa kun olis riittäny kirjoittelut lautamiehissä "ärsyttää minfossa" ketjuun mutta kukin tavallaan, en uskonu tällaista sirkusta täällä näkeväni.Nooruska kirjoitti:Noh noh Matlockb. Musta on hyvä, että tää asia löydään leikiks.Oli näin mitätön kilahdus saada aika suuret mittasuhteet.
![]()
^ Jotenkin hämmentävää. Kun täällä alkaa astetta suurempi sirkus niin olen lähes poikkeuksetta yhtenä osapuolena siinä.