Turhake

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

matlockb
Watson itse

Re: Turhake

Viesti Kirjoittaja matlockb »

En vain usko että Nooruskalle tai suurelle osalle muillekkaan minfolaiselle tulisi mieleen päästää suustaan noin törkeitä sanoja kuin nux vomica teki. Mielestäni ei ole bannin aiheista jos sellaista vastaan puolustautuu kovillakin sanoilla.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kyllä täällä on nähty kaikkea,enkä puhu nyt Nooruskasta tai Nuxista (ketju ei lienee koskenut pelkästään ko. kahta henkilöä vaan ylipäätään kaikkia) , jopa kehoituksia tappaa itsensä on nähty.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Chopper kirjoitti:jopa kehoituksia tappaa itsensä on nähty.
Olis kiva tästä kuulla tarkemmin! :shock:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^Markjalla on tapana harrastaa sitä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Nooruska
Michael Knight

Aaa okei! En koskaan lue hänen kommenteitaan pahemmin. Siksi menny sit ohi.
Florence86
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

Jestas, kun on takakireetä porukkaa! Vetäkääs kunnon känni tai pano te Nooruskasta närkästyneet nimimerkit ja relatkaa. Mun mielestä varsinaista turhuutta on viestiketjujen tahallinen tukkiminen ja trollaaminen, sääntöjen rikkominen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen, vähättely, haukkuminen ja ylimielisyys muita kohtaan. Mielestäni Nooruska ei ole edellä mainitusti toiminut, kiva vaan kun tuo vähän kevyempää meininkiä palstalle. Moni on itkeä tirauttanut sitä, että Minfon maine menee ja tää muuttuu ihan Suomi24'n tapaiseksi ja kaikki fiksut lähtee vetämään ja yhy yhy yyyyy mutta eiköhän näistä kauhukuvista olla vielä aika kaukana. Oikeasti. Kun ihan tosissanne sitä mietitte.
Clear water has no fish.
Nooruska
Michael Knight

Florence86 kirjoitti: Vetäkääs kunnon känni tai pano
Ihanaa, kun sanoit ton, mitä en ite enää viittiny arkunnaulaks päästää suustani! :D
matlockb
Watson itse

Florence86 kirjoitti:Jestas, kun on takakireetä porukkaa! Vetäkääs kunnon känni tai pano te Nooruskasta närkästyneet nimimerkit ja relatkaa. Mun mielestä varsinaista turhuutta on viestiketjujen tahallinen tukkiminen ja trollaaminen, sääntöjen rikkominen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen, vähättely, haukkuminen ja ylimielisyys muita kohtaan. Mielestäni Nooruska ei ole edellä mainitusti toiminut, kiva vaan kun tuo vähän kevyempää meininkiä palstalle. Moni on itkeä tirauttanut sitä, että Minfon maine menee ja tää muuttuu ihan Suomi24'n tapaiseksi ja kaikki fiksut lähtee vetämään ja yhy yhy yyyyy mutta eiköhän näistä kauhukuvista olla vielä aika kaukana. Oikeasti. Kun ihan tosissanne sitä mietitte.
Puhut asiaa, Nux on mielestäni rikkonut monia palstan sääntöjä huikealla 50 viestillään ja siitä jäähyn jo aiemmin saanut (linkki alla) mutta ei tapojaan parantanut.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=9548
Lisäksi voidaan kysyä, mitä hän on palstalle antanut.. en itse löydä yhtä ainoaa viestiä jossa olisi oikeaa asiaa, kertokaa jos joku löytää!
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Juuri siksi ajattelinkin että taustalla saattaisi olla jotakin henkilökohtaisempaa... Kun väistämättä tulee mieleen että tätä nimenomaista tarkoitusta varten hän tänne on hakeutunutkin. Mene ja tiedä. Kyllähän jossakin toisaalta mainittiin myös että "nooruska" olisi vähän yleisnimityskin.

Mutta sinänsä ihan hyvä että aiheesta puhutaan. Olen aina ihmetellyt, miksi markja saa nimitellä ja kehoittaa muita mm. tappamaan itsensä, kun säännöissä kuitenkin sanotaan kutakuinkin niin, että joku raja siellä Lautamiespuolellakin on. Missähän se kulkee jollei tappokäskyissä? Kaikki on tietysti suhteellista, mutta hänen pitkä "uransa" ko. saralla ei lakkaa ihmetyttämästä.

Kaikkia muita mainittuja (vai oliko se siinä toisessa ketjussa? :wink: ) en oikein tunne, mopoterroristia lukuun ottamatta mutta onhan täällä kautta aikain ollut monenlaista hiihtäjää.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
matlockb
Watson itse

No mopoterroristi on täällä vaan vittuillakseen ja kiusatakseen muita, jos joku niin se voi olla kiitollinen siitä että en ole kyöpeli, ip-banni olis ainoa oikea rangaistus sille ja sillä ei ole juuri mitään annettavaa ollu missään vaiheessa koko palstalle vaikka on 3 vuodessa yli 500 viestä aikaseks saanu, tällä perusteella ehdottoman turha alkaa Nooruskaa haukkumaan kun tällaisia nimimerkkejä minfossa on.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Olet ihan oikeassa, sen verran pääsin tutustumaan mopoterrostin tapaan toimia täällä itsekin. Hän taisi kaiken muun hyvän lisäksi omasta mielestään kyetä lukemaan muitten ajatuksiakin, sen verran lahjakkaasti intti vastaan väitteisiin, joita ei koskaan esitetty...

Mutta hei, koitin lukea ketjua alusta uudelleen ja mielestäni Nux Vomica toi jo alussa esiin sen että käyttää Nooruskaa yleisnimenä (vai onko tämä toiveajattelua?). Eihän ketjua ole otsikoitukaan nikillä. Ja ekassa viestissään hän esiintyi vielä aika asiallisesti (vaikkei perustellut mielipidettään, jota jäin kieltämättä kaipaamaan vaikka asiasta omat epäilyni omaankin). Tarkoitukseni ei ole puolustella häntä tai ketään, mutta peränkuulutan tässä edelleen sitä, että miettisimme kukin, mitä kannattaa postata ja mitä ei ja mitä sillä toivotaan saavutettavan. Mitä tulee itse Nuxiin niin epäilenpä että herra (??) oli hiukan ns. viihteellä. Liekö pokkaa enää esiintyä täällä?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Matlockb, sulla on ihanan äidillinen tyyli puolustaa Nooruskaa =)
Tutkailin Nux Vomican viestejä ja huomasin ihmetyksekseni, että ei Nooruska ole ainoa, joka on päässyt listoille. Jopa minä olen saanut kuulla kunniani :lol:
NuxVomica kirjoitti:Hyvä tytöt tai pojat! Yksi pettää taas lupauksensa, toinen ei osaa yhdyssanoja ja kolmas lopettaa leikin kesken. Loppuiko rosamarinelta miehet nymfossa vai eikö ihana naisseurakaan enää jaksanut motivoida vaikka baarejakin oli varmaan tusina? Plussat kuitenkin kanavertauksesta vaikken sitä muistiin liittäisikään. On nämä kissatappelut kaunista katseltavaa, tappeli siinä sitten kolleja tai narttuja. Sen kunniaksi Kossua, kuivana kiitos.
Ja kun tutkailen liittymisajankohtaa, voisin päätellä, että kyse on nimimerkin vaihtajasta, kenen varpaille on itsekin tullut tallottua.

Sinänsä olen Chopperin kanssa samoilla linjoilla siitä, että kaikkea ei välttämättä ole viisasta postata tänne liukuhihnana. Keskustelupalsta ei ole chatpalsta. Ja chattia täällä ei nyt ole.
Florence86 kirjoitti:Moni on itkeä tirauttanut sitä, että Minfon maine menee ja tää muuttuu ihan Suomi24'n tapaiseksi ja kaikki fiksut lähtee vetämään ja yhy yhy yyyyy
Suomi24:sta ei ole kokemuksia, mutta kyllä mä kaipaan joidenkin nimimerkkien tuomaa väriä tänne, vaikken olekaan itkenyt sen kummemmin. Sanottakoon nyt ensimmäiseksi mieleen tulevia ja pitkään poissa olleita kuten: Mariacka, Maija T, Ailar, Papillon, SharQ, Solmu, Alice...

Miinuksia voisin jakaa sensijaan Matlockbille siitä, että täällä on nyt kaksi turhakeketjua ja samaa asiaa jauhetaan tantrana. Siis siitä kuinka pahasti Nooruskaa on loukattu. Läyhääminen alkaa väsyttämään.
Jos niitä banneja jaetaan, niin menkää vaikka kaikki kolme, Nooruska, Matlockb ja Nux Vomica huilaamaan, kyllä se siitä. Bannit antaa vähän tilaa tehdä muutakin (siellä oikeessa elämässä) kuin keskittyä epäolennaiseen.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
matlockb
Watson itse

Munko vika se on että täällä on kaksi paskaketjua?? Vastaapa sä siihen (rosamarine) kun tunnut kuitenkin loppupeleissä Nuxin yms. käytöstä puolustelevan.
Mä en näitä ketjuja oo availlu vaan sun nuxis, mee sille vinkumaan :roll:
Ja paljastan sellaisen asian että sano mieluummin jatkossa "isällinen" ihan mun sukupuolen ja perhetaustan takia :wink:
härkä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja härkä »

Kun nyt tuon pikkujoulu asian myötä tulin tänne , saanen sanoa.

Lopettakaa herran tähden Minfon ylläpito tämä lautamiehet osio kokonaan.
Uskokaa viisaanpaa !!!!!

Banni tulee antaa häirikölle samantien ja lopullisesti , jos siihen on viitteitä ?
Sama pätee ns. turhiin topiceihin.
Rikostapauksissa sinänsä hyvin keskenään toimeen tulevat keskustelijat suivaantuvat toisiinsa es. siitä , miten pitää parkkeerata ?
Käytäntö on toista kuin kuvitelmat.

No , kaikkea hyvää kaikille keskustelukumppaneille ( Poislukien Saga , jolle en koskaan anna anteeksi )
Aattele nyt Saga vähän , herran Jumala.
Jumalasta tuli mieleen Valdovas. Voi vitsi , tästähän tuleekin pitkä apostola.
No, Norsula on kuitenkin oikeassa , jo senkin takia , että olen hänen kanssaan juonut viinaa aamukuuteen , jota tilaisuutta en ole Valdovasin kanssa ole saanut aikaiseksi.
Ehkä juuri siksi Valde kirjoittelee moraalisesti arveluttavasti ja itsekeskeisesti .

Kiitos kuitenkin Valdelle OV:n tapauksesta ja kyssäriketjusta.

Käyn välillä kusella . palaan kohta. :D
härkä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja härkä »

Jatkankin hieman tuonnenpana , jotta jännitysmomentti säilyy pitempään :D
Vastaa Viestiin