Ventovieras puukotti naista Turussa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
MerryLea
Sabrina Duncan

Re: Ventovieras puukotti naista Turussa

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Pilari kirjoitti:Ai et usko vahinkoraskauksiin. :D
Noin naiivi tyttö tekee vielä jonkun miehen erittäin onnelliseksi. :roll:
Minäkö? Kyllä varmaan jokainen tietää miten raskaaksi tullaan... Ja kun tietää, ja silti tekee, ei kyse ole vahingosta vaan tyhmyydestä... Vaan eipä siitä sen enempää, ei taida olla tähän ketjuun kuuluva juttu! :lol:
Lisäys: Sen verran elämää nähnyt "tyttö" minä, että tuskin kukaan voisi kuvailla sanalla naiivi... Vaan joo, mieheni on onnellinen! :)
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Kissimirri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kissimirri »

MerryLea kirjoitti:Kyllä varmaan jokainen tietää miten raskaaksi tullaan... Ja kun tietää, ja silti tekee, ei kyse ole vahingosta vaan tyhmyydestä...
Kyllä naisia tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Silloin ei mielestäni voi puhua tyhmyydestä vaan nimenomaan vahingosta. Tyhmyyttä toki on se, että ehkäisystä ei huolehdita ollenkaan.
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Totta. Ja minun kohdallani voimme ehkä puhua siitä että sormet kirjoittaa ennen kuin aivot pelaa... :mrgreen:
Kyllähän minäkin tiedän esim naisen joka oli täysin immuuni e-pillereiden vaikutukselle... Mietin vaan näitä yleisiä "vahinkoja", tyyliin olin kännissä poikaystäväni kanssa sillee, eikä meillä ollu ehkäsyy ja nyt on vahinkoraskaus-juttuja!
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Vastaa Viestiin