Minna Kupela (34), Eura.
Re: Minna Kupela (34), Eura.
Jos Minnan takki on ns.kesämallia niin sen alle fleece on tarpeellinen. Eli en näe mitään erikoista noissa varusteissa. Sadeviitta on voinut unohtua reppuun edellisiltä reissuilta.
-
Talontytär
- Remington Steele
Mikä Minnan jalassa oli? Eli olisiko terveyskeskuksesta voinut tulla infoa, joka olisi johtanut tähän? Oliko jalassa kipua, olisiko kipulääkkeet ajaneet tähän?
Täällä puhutaan paljon masennuksesta ym ongelmista, onko niissä perää?
Jos ihminen haluaisi lähteä Eurassa pois, ja olisi masentunut, niin voisiko hän valita lähtöpaikakseen jonkun muinaisen hautapaikan tms? Onko Luistarin laitumen mökki tarkistettu, kuljettu Käräjämäen tienoot, Irjanteen kirkon tienoo ja joen ranta (kaukana?). Voisiko lähdössä haluta nähdä jotain symbolistista vai kelpaako mikä rytökasa tai vesistö?
Täällä puhutaan paljon masennuksesta ym ongelmista, onko niissä perää?
Jos ihminen haluaisi lähteä Eurassa pois, ja olisi masentunut, niin voisiko hän valita lähtöpaikakseen jonkun muinaisen hautapaikan tms? Onko Luistarin laitumen mökki tarkistettu, kuljettu Käräjämäen tienoot, Irjanteen kirkon tienoo ja joen ranta (kaukana?). Voisiko lähdössä haluta nähdä jotain symbolistista vai kelpaako mikä rytökasa tai vesistö?
Optimum et pessimum in homine est lingua.
Sorry mutta Irjanteen kirkko ei ole Eurassa, vaikkakin Eurajoen rannalla. Kunta on vain toinen nimeltään myöskin Eurajoki 
-
katjuska.84
- Sabrina Duncan
Matahari, itse ainakin käsitin niin, että Minnalla ei nimenomaan olisi ollut sitä fleeceä päällä kun lähti, vaan on ottanut sen reppuunsa mukaan, mikä tekisi mielestäni asiasta kummallisen.
Entäpä jos elämä onkin vain unta matkalla kuolemaan?
Itse omistan noita vastaavia työvaatteita useita ja niillä kesämalleilla tarkenee vielä pikkupakkasessa. Mutta minullakin matkassa fleece siltä varalta että tulee holotna. Elikkä ne varusteet ovat voineet olla siellä repussa jo aiemmin eikä niillä ole mitään tekemistä katoamisen kanssa.
-
katjuska.84
- Sabrina Duncan
Voihan sekin mahdollista olla, siitäkin syystä kiinnostaisikin tietää, että oliko Minnalla reppu useinkin matkassa? (muistan, että tätä on aiemminkin kyselty, mutten muista onko vastausta saatu)
Sillä jos ei ollut, niin takkien mukaan ottaminen näyttäisi enemmänkin suunnitellulta..
Sillä jos ei ollut, niin takkien mukaan ottaminen näyttäisi enemmänkin suunnitellulta..
Entäpä jos elämä onkin vain unta matkalla kuolemaan?
Reppu oli mukana tavallisesti, mutta sadeviitta taisi olla hyllyllä kesän reissujen jälkeen.katjuska.84 kirjoitti:Voihan sekin mahdollista olla, siitäkin syystä kiinnostaisikin tietää, että oliko Minnalla reppu useinkin matkassa? (muistan, että tätä on aiemminkin kyselty, mutten muista onko vastausta saatu)
-
Talontytär
- Remington Steele
Ihan suotta sorryttelet. Minulla oli Irjanteen perässä kysymysmerkki ja kaukana, jolla viittasin etäisyyteen. Paikat eivät todellakaan ole minulle outoja, enkä Euraan sitä sijoittanut. Hieman lukutaitoa...matahari kirjoitti:Sorry mutta Irjanteen kirkko ei ole Eurassa, vaikkakin Eurajoen rannalla. Kunta on vain toinen nimeltään myöskin Eurajoki
Kirkko ja kosken kuohut vain saivat lisäämään tuon kauniin paikan. Jos joku haluaa päättää päivänsä täällä, hän tuskin kuntarajoja hakee, mutta voisi haluta tehdä sen jossain, missä on omassa rauhassa. Ja tuosta pääsee laskeutumaan rantaan vaivatta.
Runebergin lähdekin oli tiensä päähän tulleen Tiinan viimeinen etappi 14. tammikuuta 2010.
Optimum et pessimum in homine est lingua.
No voi kamala, mie lukutaidoton ymmärsin sinun pähkäilevän miten kaukana joen ranta on kirkosta.Talontytär kirjoitti: Onko Luistarin laitumen mökki tarkistettu, kuljettu Käräjämäen tienoot, Irjanteen kirkon tienoo ja joen ranta (kaukana?). Voisiko lähdössä haluta nähdä jotain symbolistista vai kelpaako mikä rytökasa tai vesistö?
Jokatapauksessa erittäin kaukaa haettua että sinne olisi päätynyt. Väärä ilmansuunta, olen siitä varma.
Rauhallisia paikkoja löytyy kyllä lähempääkin, ei tarvitse kuin kävellä Euran kirkkomaalle tai Lauhianmäkeen ja sieltä jokeen.
Jos kyseessä oli itsemurhan hautominen, minulla tuli mieleeni, että jos on aikonut "nukahtaa pois" metsässä tms, niin sadeviitan voisi ottaa mukaansa nimenomaan siksi ettei kastuisi siinä vaiheessa jolloin siihen viimeisille unille rupeaa. Eihän se uni heti tule, vaikka lääkkeitä tms. ottaisikin. Ehkä fleesepuserokin oli sitä hetkeä varten, tyynyksi edes.Carina kirjoitti:On tietysti mahdollista, että itsemurhaa hautova ottaa mukaansa sadeviitan, mutta jotenkin ajattelen, että syvästi masentunut ihminen joka on aikeissa päättää päivänsä, pitää ihan yhdentekevänä sitä, että kastuuko vai ei.
Sen sijaan ihminen joka joutuu mahdollisesti viettämään seuraavat yönsä ulkona, kylmässä voisi semmoisen ottaa mukaansa
Murheellista.
Toivon, että olen väärässä ja että hänet löydetään vielä, elävänä.
Olet oikeassa, tämä on myös hyvinkin mahdollista. Kuten sanottu, vaatetuksesta on erittäin vaikea päätellä mitään, koska ihmismieli voi toimia viimeisillä hetkillä aivan miten vainsukka kirjoitti:Jos kyseessä oli itsemurhan hautominen, minulla tuli mieleeni, että jos on aikonut "nukahtaa pois" metsässä tms, niin sadeviitan voisi ottaa mukaansa nimenomaan siksi ettei kastuisi siinä vaiheessa jolloin siihen viimeisille unille rupeaa. Eihän se uni heti tule, vaikka lääkkeitä tms. ottaisikin. Ehkä fleesepuserokin oli sitä hetkeä varten, tyynyksi edes.Carina kirjoitti:On tietysti mahdollista, että itsemurhaa hautova ottaa mukaansa sadeviitan, mutta jotenkin ajattelen, että syvästi masentunut ihminen joka on aikeissa päättää päivänsä, pitää ihan yhdentekevänä sitä, että kastuuko vai ei.
Sen sijaan ihminen joka joutuu mahdollisesti viettämään seuraavat yönsä ulkona, kylmässä voisi semmoisen ottaa mukaansa
Murheellista.
Toivon, että olen väärässä ja että hänet löydetään vielä, elävänä.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Minua itseäni henkilökohtaisesti ihmetyttää, miten ihminen voi noin vaan kadota, eikä laajoista etsinnöistä huolimatta löydetä lyhyen ajan kuluessa? Tällä tarkoitan tuota itsemurhateoriaa. Kun on ollut näitä tapauksia, joissa on heti käynnistetty massiiviset etsinnät ja sitten pitemmän ajan kuluttua kadonnut on löytynyt ihan lähistöltä...
Uskoisin Minnan löytyvän jostain lähistöltä, ellei sitten ole päätynyt jokeen. Tuo jalkavaiva jo on sellainen pointti, ettei ole voinut mennä kauas. Onko käytetty koiria etsinnöissä? Entäpä, onko lähistöllä jotain puistoa, tai jotain lenkkipolun tapaista, mistä on "helppo" poiketa metsään herättämättä huomiota?
Uskoisin Minnan löytyvän jostain lähistöltä, ellei sitten ole päätynyt jokeen. Tuo jalkavaiva jo on sellainen pointti, ettei ole voinut mennä kauas. Onko käytetty koiria etsinnöissä? Entäpä, onko lähistöllä jotain puistoa, tai jotain lenkkipolun tapaista, mistä on "helppo" poiketa metsään herättämättä huomiota?
Euran keskusta on peltoaukealla ja varsinaiset metsät alkavat vasta kauempana. Joessa jos on niin mielestäni ainoa paikka jossa välttyä etsijöiden katseilta. Muualle on aika hankala noin vain hävitä keskustan alueella.
Olihan se joku virolainen jokin aika sitten kuolleena ja kadoksissa jonkun aikaa, kun yritti varastaa kaupan lastauslaiturin alta jonkin nostolaitteen moottorin tms ja menehtyi sinne laitteen käynnistyttyä yllättäen. Minnan tapauksessa epäilisin kuitenkin jotain "sopivampaa" paikkaa päättää matkan tässä ajassa. Lunta on taitanut tulla taas hieman lisää eikä pakkaset heltiä ensi viikollakaan, joten miten mahtaa etsintöjen kanssa olla. Jatketaanko?
- devil_doll
- Axel Foley
Eurajoen yli menee silta pumppuamon kohdalla, tosin joki ei siinä ole järin leveä. Linnavuorelle ja pumppuamolle johtavalta tieltä pääsee Pyhäjärven rantaan, jossa on pitkiä laitureita. Onhan noita paikkoja, jos on suunnitelmansa tehnyt. Myös Euran Kauttuan linnavuorella olevalta (aikanaan tähystykseen käytetyltä?) kielekkeeltä on pitkä pudotus suoraan alas. Alastulopaikka ei olisi polun vieressä vaan sivummalla, tai henkilö saattaisi vieriä rinnettä vielä alaspäin purolle, joka virtaa rotkossa. Linnavuori on tunnettu nähtävyys ja ylös on puiset portaat, jotka tosin saattaisivat olla liian jyrkät jalkavaivaiselle ihmiselle.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.