je
maija turjukka kirjoitti:Ja miksikö mun piti puuttua tähän sun ja Damienin väliseen kinaan? Ihan vaan siksi, että Damien näyttäisi ymmärtäneen nuo em. ristiriitaisuudet (kirjoituksissasi) paremmin kuin sinä itse
Ja niin ymmärsi Maijakin.
Kärsinyt_ kirjoitti:Jos sinulla on vielä jotain naljailtavaa jo menneestä ketjuaiheesta, voit laittaa minulle yvtä - niin selvitetään asia keskenämme. Loppuu tämä jauhaminen.
Miksi laittaisin?Jos et sanomaani ole jo ymmärtänyt, se on ihan oma häpeäsi.
Toisekseen minä en edes alkanut sinulle "naljailemaan", tuumin vain josko eräästä ketjusta nuo
jeesustelut jätetään sikseen, aloitetaan revoluutio kaikissa vastaavissa keskusteluissa tai siirretään tuo
"Kärsineen katkera tilitys" ihan omaksi keskustelukseen.
Mikään vaihtoehto ei ilmeisen hyvä ollut..
Kärsinyt_ kirjoitti:Ja tuohon loppuun fb -päivityksistä,
jatkuvasti
Jos tämäkin sinua vaivaa niin olen valmis selventämään tämänkin yvnä, jos uskallat sellaista käyttää...
Winkwink ja pyöräytellään silmiä....Uskalsin tai en, esitin sinulle hyvinkin helpohkon kysymyksen tuossa koskien noita postaamiasi fb-viestejä.Mitään yv-salaisuuksia asiassa ei pitäisi olla jos olet ottanut tässä yhteisössä tehtäväksesi lisäillä tuiki tuntemattomia ihmisiä kavereiksesi jotta voit kyyliä heidän päivityksiään tänne.Vielä vähemmän salaista se on jos tunnet ko. ihmiset ja he ovat varta vasten
sinua pyytäneet lisäämään kirjoitukset tänne.
Silloin kai yhteisön eteen tekemässäsi "työssä" ei pitäisi olla mitään likaista joten voinet vastata kysymykseen ihan kaikkien nähden, samoin kuin jaat täällä muiden kirjoituksia?
Kärsinyt_ kirjoitti:Minä kun jo yritin puhdistaa ilmaa edellisellä viestilläni, mutta ilmeisesti viesti ei tällä(kään) kertaa mennyt perille...
Onko vika minun ajatusmaailmastani vai joidenkin muiden ymmärtämättömyydestä...?

Ilmeisesti ihan molemmissa.Mitään henkilökohtaista sinua vastaan ei ole mutta se, notta laitostapauksen katkeruus "systeemiä" kohtaan ei herätä minussa myötätuntoa tai sympatiaa täysin vierasta henkilöä kohtaan, ei varmaan tee minusta samanlaista.
Kuten olen jo vuosia ilmaissut täällä kantani, kerrottakoon se nyt sinullekin ihan selkokielellä:
en ole tällä palstalla sympatiseeraamassa, olet sitten kokenut mitä vain, yksipuolisten tarinoiden perusteella en tunne mitään sympatiaa sinua kohtaan, usko tarinoihisi, saati nakkaa siitä pulun pa***a.

Eikä tämä koske vain sinua.Tosin ymmärrän nyt harvinaisen hyvin miksi sinä olet aikoinaan
"laitokseen" joutunut, et ymmärrä siihen syytä vieläkään ja miksi oletat että minä sinne kuuluisin.
Nostan kuitenkin hattua, ihan hyvin sie vedät.
Huomioon ottaen sen etten minä tätä keskustelua aloittanut mutta silti menit juuri minun koukkuuni.
Erästä viisasta lainatakseni: "voit laittaa minulle yvtä".
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."