Minna Kupela (34), Eura.
Re: Minna Kupela (34), Eura.
Jos joen yläjuoksulta on jokeen mennyt niin kalmo löytynee paperitehtaan padolta.
Linnavuori myös vähän sivussa ja turhan kaukana jalkavaivaisen käppäillä sinne asti, samoin kuin Kauttuan lahti jossa nämä pitkät laiturit.
Lukuisia kertoja on tullut nähdyksi että kadonnut löytyy hyvin läheltä ja monesti hyvin helposta paikasta.
Linnavuori myös vähän sivussa ja turhan kaukana jalkavaivaisen käppäillä sinne asti, samoin kuin Kauttuan lahti jossa nämä pitkät laiturit.
Lukuisia kertoja on tullut nähdyksi että kadonnut löytyy hyvin läheltä ja monesti hyvin helposta paikasta.
Ja kateissa edelleen. Ei mitä, mitään uutta, ei kerrassaan mitään. 
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Minna Kupela (34), Eura.
Uskomatonta! Kadonnut jälkiä jättämättä
Omaisille vain toivon paljon jaksamisia!
Raskasta aikaa, epätietoisuus painaa päälle, mutta pakko on jaksaa, lastenkin takia.
Sopiiko muuten kysyä, minkä ikäisistä lapsista on kyse?
Omaisille vain toivon paljon jaksamisia!
Raskasta aikaa, epätietoisuus painaa päälle, mutta pakko on jaksaa, lastenkin takia.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Koirat olivat heti seuraavana päivänä alias perjantaina liikkeellä tutkimassa joen rantoja.Kossukola kirjoitti: Uskoisin Minnan löytyvän jostain lähistöltä, ellei sitten ole päätynyt jokeen. Tuo jalkavaiva jo on sellainen pointti, ettei ole voinut mennä kauas. Onko käytetty koiria etsinnöissä?
Aktiiviset etsinnät on lopetettu.Jaakos kirjoitti:Lunta on taitanut tulla taas hieman lisää eikä pakkaset heltiä ensi viikollakaan, joten miten mahtaa etsintöjen kanssa olla. Jatketaanko?
En halua vastata tähän muuta, kuin että ihan pikku-naperoista ei ole kyse.Geissimummo kirjoitti:
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Minna Kupela (34), Eura.
Kiitos, tämäkin selventää asiaa tarpeeksi. Halusinkin vain tietää, onko kyseessä lapset, jotka kuitenkin jo ymmärtävät mitä on mahdollisesti saattanut tapahtua.Monica kirjoitti:En halua vastata tähän muuta, kuin että ihan pikku-naperoista ei ole kyse.Geissimummo kirjoitti:
Minä uskallan vastata, koska se mainittiin lehdessäkin eli lapset ovat 14- ja 16-vuotiaat pojat.Geissimummo kirjoitti:Sopiiko muuten kysyä, minkä ikäisistä lapsista on kyse?
Onnellisen miehen vatsa on täynnä olutta.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Minna Kupela (34), Eura.
Kiitos, Roku! Eli pojat ovat "pahimmassa teini-iässä"Roku kirjoitti:Minä uskallan vastata, koska se mainittiin lehdessäkin eli lapset ovat 14- ja 16-vuotiaat pojat.
Kadonneesta henkilöstä ei ole siis katoamisen jälkeen mitään havaintoa, mahdollisesti itsemurhaan viittaavan viestin jättänyt ja aktiiviset etsinnät jo lopetettu joten voi vain sanoa suoraan että todennäköisesti löytyy keväällä ja on päättänyt itse päivänsä 
Valitettavasti, tältä tämä kuulostaa, en usko katoamistemppuun tai rikokseen tässä tapauksessa.
Voi löytyä sitten lumien sulettua, jos löytyy, läheltäkin katoamispaikkaa.
Valitettavasti, tältä tämä kuulostaa, en usko katoamistemppuun tai rikokseen tässä tapauksessa.
Voi löytyä sitten lumien sulettua, jos löytyy, läheltäkin katoamispaikkaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Se on usein ihmeellistä kuinka läheltä ne ruumiit sitten lopulta löytyvät vaikka on kuinka etsitty. Esim. viime vuonna pakkasilla katosi Pirkanmaalla se yksi tyttö, joka oli sitten ilmesesti vetänyt viinaa ja sammunut hankeen - hänkin löytyi lopulta aika läheltä vaikka kovasti etsittiin. Samalla suunnalla oli Niko, joka päätyi veteen. Alue etsittiin tarkkaan ja löytöpaikalla oli sukellettukin, mutta meni melko pitkään ennen kun ruumis löytyi. Kyllähän nämä yleensä menevät niin, että kovin läheltä katoamispaikkaa löytyvät - jos he olisivat menneet kauemmaksi, niin silloin olisi joku havaintokin. Jos ei ole rahaa, eikä kukaan ole nähnyt keskellä päivää juttelemassa kenenkään vieraan kanssa tai ei ole nähty nousemassa autoon tai mitään, niin luultavasti tämä johtuu siitä että näin ei ole tapahtunut. Jos kilometrin sisällä katoamispaikasta on vettä, niin veikkaisin että sieltä löytyy tai sitten virta on vienyt jonnekin kauemmas.
-
Bloodhound
- Lauri Hanhivaara
Täyttä ääneen pohdintaa, voi liittyä tai voi olla liittymättä tapaukseen mutta..
Tosta poikien iästä tuli mieleen että tuo "pahimmassa teini-iässä" voi tosiaan tarkoittaa
hankaliakin välejä, eikä varmasti helpota masentuneen ihmisen oloa.. Etenkin kun pojat eivät ole omia poikia, on varmasti ollut hankala yrittää olla äitipuoli, etenkin jos ei saa mitään otetta ja vastakaiku on lähinnä "sä et voi mua komentaa ku et oo mun äiti."
Mene ja tiedä mutta heräsi vaan tämäkin vaihtoehto mieleen kun Minnalla tuntuisi olevan FB-kaverina ilmeisesti vain toinen pojista
Tosta poikien iästä tuli mieleen että tuo "pahimmassa teini-iässä" voi tosiaan tarkoittaa
hankaliakin välejä, eikä varmasti helpota masentuneen ihmisen oloa.. Etenkin kun pojat eivät ole omia poikia, on varmasti ollut hankala yrittää olla äitipuoli, etenkin jos ei saa mitään otetta ja vastakaiku on lähinnä "sä et voi mua komentaa ku et oo mun äiti."
Mene ja tiedä mutta heräsi vaan tämäkin vaihtoehto mieleen kun Minnalla tuntuisi olevan FB-kaverina ilmeisesti vain toinen pojista
Varmasti ymmärtävät. Se on sitten eri asia saavatko he ikinä sanottua mitä pään sisällä pyörii.Geissimummo kirjoitti: Kiitos, tämäkin selventää asiaa tarpeeksi. Halusinkin vain tietää, onko kyseessä lapset, jotka kuitenkin jo ymmärtävät mitä on mahdollisesti saattanut tapahtua.
Minna ei koskaan puhunut ainakaan minulle huonoista väleistä poikiin. Tosiaan, ei muuten kielteistä sanaakaan. Tottakai tuon ikäisten kanssa saa neuvotella asiasta jos toisesta. Mä kyllä olen voihkinut joskus omastani, muttei tarttunut siihenkään "syöttiin".Bloodhound kirjoitti:Täyttä ääneen pohdintaa, voi liittyä tai voi olla liittymättä tapaukseen mutta..
Toinen pojista on suojannut muutenkin asetuksensa niin, että jos et ole ystävä, et näe mitään tietoja. Ilmeisesti ei kovinkaan kiinnostunut naamakirjasta.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Minna Kupela (34), Eura.
Itse taas ajattelisin, että kyllä siellä taitaa molemmat pojat olla kaverina (nimistä päätellen). Eikä se välttämättä tarkoita mitään, nuorempi pojista ei välttämättä ole edes saanut kirjautua Facebookiin tai sitten toisella ei vain ole mielenkiintoa koko paikkaan. Kyllä näitä riittääBloodhound kirjoitti:heräsi vaan tämäkin vaihtoehto mieleen kun Minnalla tuntuisi olevan FB-kaverina ilmeisesti vain toinen pojista