Venemiljonääri Mikko Alasen henkirikos työpaikallaan Katajanokalla 16.8.2010
Re: Poliisi tutkii epäselvää kuolemaa Helsingin keskustassa
Ei se rahakkaan sivistystä tuo. Rikkaita öykkäreitä löytyy erittäin paljon. Ja kyllä tältäkin palstalta löytyy juttuja joissa tekijänä on varakas henkilö.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
En minä sanonutkaan, että raha tuo sivistystä. Sisälukutaito auttaa.
Lottovoitto=raha ei tuo sivistystä.
Ja Suurin osa suomen oikeista raharikkaista kuitenkin tulee oloista, joissa on myös kasvatettu ja opetettu elämän perusarvot.
ja varmasti löytyy rikkaita öykkäreitä, mutta nyt kyseessä olevasta uhrista voidaan ihan hyvin mielin sanoa, että kyseessä oli sivistyneen kasvatuksen saanut rehti ja rehellinen liikemies. Ja joka pääasiallisesti keskittyi businekseen, eikä öykkäröintiin.
Lottovoitto=raha ei tuo sivistystä.
Ja Suurin osa suomen oikeista raharikkaista kuitenkin tulee oloista, joissa on myös kasvatettu ja opetettu elämän perusarvot.
ja varmasti löytyy rikkaita öykkäreitä, mutta nyt kyseessä olevasta uhrista voidaan ihan hyvin mielin sanoa, että kyseessä oli sivistyneen kasvatuksen saanut rehti ja rehellinen liikemies. Ja joka pääasiallisesti keskittyi businekseen, eikä öykkäröintiin.
Nuotio & Äreät Tiput
Ei pidä paikkaansa. Suomessa vauraustuneet, olivat kuinka monennessa sukupolvessa hyvänsä, ovat ihan samalla tavalla kuin muutkin kansalaiset ihan erilaisia - osa kunnollisia, osa ei.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Okei. Voi pitää paikansa. Ehkä minä sitten vaan tunnen niitä kunnollisempia.
Mutta tämän hemmon kohdalla voidaan puhua kunnollisesta ja työteliäästä miehestä.
Nimi on mainittu jo niin monessa paikassa, että sen voi varmasti laittaa tähänkin. Eli kyseinen herrasmies on Mikko Alanen Kuopiosta.
Mutta tämän hemmon kohdalla voidaan puhua kunnollisesta ja työteliäästä miehestä.
Nimi on mainittu jo niin monessa paikassa, että sen voi varmasti laittaa tähänkin. Eli kyseinen herrasmies on Mikko Alanen Kuopiosta.
Nuotio & Äreät Tiput
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
rikolliset kytkökset ja teot eivät tarkoita että on öykkäri.ei todellakaan.MissHolmes kirjoitti:varmasti löytyy rikkaita öykkäreitä, mutta nyt kyseessä olevasta uhrista voidaan ihan hyvin mielin sanoa, että kyseessä oli sivistyneen kasvatuksen saanut rehti ja rehellinen liikemies. Ja joka pääasiallisesti keskittyi businekseen, eikä öykkäröintiin.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
MissHolmes kirjoitti:Mutta tämän hemmon kohdalla voidaan puhua kunnollisesta ja työteliäästä miehestä.
kuinka hyvin tunsit alasen henkilökohtaisesti,kun noin kirjoitat? luulis että olet hänen vaimo tai erittäin läheinen ystävä jolle alanen on kertonut ihan kaiken.
on niitä työteliätä ja kunnollisia raharikkaita ihmisiä jotka liikkuvat harmaalla aluella hyvinkin sujuvasti läheisten sitä tietämättä..
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
täsmälleen näin,mutta joillekin asiat ovat vaan niin mustavalkoisia,kuvitellaan,että jos joku menestyy elämässä (puhumattakaan,että on syntynyt kultalusikka suussa ja saanut kaiken pedattuna/perinyt),niin hän ei voi olla osallinen mihinkään pahaan/rikolliseenTeleksi kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. Suomessa vauraustuneet, olivat kuinka monennessa sukupolvessa hyvänsä, ovat ihan samalla tavalla kuin muutkin kansalaiset ihan erilaisia - osa kunnollisia, osa ei.
kyllä tuolla kivitaloissa istuu paljonkin ekonomeja,liikemiehiä,rikkaiden sukujen vesoja ym.. murto-osasta vaan kirjoitetaan alibissa tai netissä..
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ehkä sinun dollari kannattaa vaikka googlettaa.
Ei en todellakaan ole Mikko Alanteen vaimo. Vaimo on hieman pidempi ja pikkusen nuorempi
En viitsi kinastella asiasta. Minä vaan satun tietämään, ettei kyseessä ollut mikään filunkimies.
Ja olen sata varma, että surma liittyy jäljelle jäävään omaisuuten. Ai miksi olen varma? Siksi, että minulla on sellainen tuntu.
Ei en todellakaan ole Mikko Alanteen vaimo. Vaimo on hieman pidempi ja pikkusen nuorempi
En viitsi kinastella asiasta. Minä vaan satun tietämään, ettei kyseessä ollut mikään filunkimies.
Ja olen sata varma, että surma liittyy jäljelle jäävään omaisuuten. Ai miksi olen varma? Siksi, että minulla on sellainen tuntu.
Nuotio & Äreät Tiput
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
no niinpä niinMissHolmes kirjoitti:Ehkä sinun dollari kannattaa vaikka googlettaa.
sinusta tuntuu ettei ollut filunkimies ja kovin voimakkaasti olet ihan varma siitä vaikka et Alasta tuntenut lainkaan henkilökohtaisesti
jos alasella oli hämärä bisneksiä jotka johtivat lopulta hänen tappamiseen,niin niitä ei varmaan netissä mainitakaan jos ne osataan hoitaa jäämättä kiinni...toivottavasti muut ei luota googlen tuloksiin yhtä varmana ja kaiken kertovana totuudentorvena
en tarkoita että alanen oli rikollinen vaan sitä,että mistään ei voi olla varma (varsinkaan kun ei näköjään edes tunne ihmistä kuin "goolaamalla"
jos itsellä olisi hämärä hommia niin enpä niistä kertoisi kuin asiaan kuuluville ihmisille..mm. vaimolle ne ei kuulu missään nimessä eikä edes kavereille jotka ei ole mukana rikollisuudessa..
jätän tämän spekulaation tähän osaltani,en viitsi ratakiskosta vääntää yksinkertaista asiaa,kun toinen on googlannut varmat tiedot internetistä
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Se etten ole Alasen vaimo, ei tarkoita että tietoni perustuisi googleen.
Kehoitin ainoastaan sinua googlaamaan, kun vertasit Alasta lottovoittajaan ja muihin kivibunkkereissa asuviin tyhjäntoimittaja perijiin.
Kehoitin ainoastaan sinua googlaamaan, kun vertasit Alasta lottovoittajaan ja muihin kivibunkkereissa asuviin tyhjäntoimittaja perijiin.
Nuotio & Äreät Tiput
Sopiiko kamppailu teoriaasi?MissHolmes kirjoitti:
Visiossani en kylläkään näe, että kukaan itse olisi tekoa lähtenyt ''suorittamaan'', vaan veikkaan, että tällä kertaa on oikeasti käytetty ainakin lähes ''ammattilaista''.
Ja tuon taas perustan siihen, että poliisikin alkuun uskoi tapaturmaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mikä kamppailu?
Ymmärtääkseni uhrille on aiheutettu patologiakin hämännyt ''sairauskohtaus'', joka on johtanut tuohon onnettomuuteen.
On varmasti aika selvää ettei uhria ole voitu ihan käskemällä saada kuoliaaksi, mutta kamppailu on varmasti ollut hyvin lievä, koska ulkoisia merkkejä ei heti pystytty näkemään.
Ja kyllä. Kyllä tuo 'kamppailu' sopii teoriaani,koska en usko uhrin suostuneen kuolemaansa vapaa ehtoisesti.
...jos asian noin kornisti voi ilmaista...
Ymmärtääkseni uhrille on aiheutettu patologiakin hämännyt ''sairauskohtaus'', joka on johtanut tuohon onnettomuuteen.
On varmasti aika selvää ettei uhria ole voitu ihan käskemällä saada kuoliaaksi, mutta kamppailu on varmasti ollut hyvin lievä, koska ulkoisia merkkejä ei heti pystytty näkemään.
Ja kyllä. Kyllä tuo 'kamppailu' sopii teoriaani,koska en usko uhrin suostuneen kuolemaansa vapaa ehtoisesti.
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes kirjoitti:Mikä kamppailu?
Hoitaisiko ammattilainen hommansa kamppailemalla?Poliisin mukaan liiketilassa on todennäköisesti käyty jonkinlainen kamppailu, jonka yhteydessä tai sen jälkeen uhri on kuollut.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Knast
"Ammattilaisillakaan" ei aina mene kaikki suunnitelmien mukaan..Marsalkka kirjoitti:MissHolmes kirjoitti:Mikä kamppailu?
...jos asian noin kornisti voi ilmaista...Hoitaisiko ammattilainen hommansa kamppailemalla?Poliisin mukaan liiketilassa on todennäköisesti käyty jonkinlainen kamppailu, jonka yhteydessä tai sen jälkeen uhri on kuollut.
Tähän pieni Marsalkkamainen hymiö
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Eiköhän kamppailua ole jo sekin, että tyrkkäset uhrin siihen lasivitriiniin/pöytään mikä se nyt olikin.
tähänkin sellainen hymiö...
Varsinkin jos kaatuminen pitää saada näyttämään ''aidolta'' ja lopputulos on varmasti kuolettava.
tähänkin sellainen hymiö...
Varsinkin jos kaatuminen pitää saada näyttämään ''aidolta'' ja lopputulos on varmasti kuolettava.
Nuotio & Äreät Tiput