Horoskoopit

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
-Kauris -täydellisyyden tavoittelija vailla vertaa. Ylivoimainen. Neuroottinen. Pakko pärjätä. Hyvän näköinen.

-Skorpioni. Seksuaalinen. Juonitteleva. Neuroottinen. Alkoholi yms. maistuu...

Noh tuota heh. Kyllille on jotenkin tosi usein sanottu ettei se ole tyypillinen kauris. Tietysti noi "ylivoimainen" ja "hyvän näköinen" pitävät paikkansa :lol:

Ja Kylli on ollut aikas kauan naimisissa skorpparin kanssa, tuo edelläkerrottu ei juurikaan osu ainakaan ko. skorppariin... MUTTA HEI: Meidän nousevat merkit on varmaan sitten jotain ihan muuta?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tämä osiohan on Huu haa... 8)
Ja kyllä, nämä "kuvaukset" horoskooppimerkkien ominaisuuksista ovat otanta muiden tekemistä arvioista maustettuna omilla kokemuksilla.
Ja kukaanhan ei ikinä usko horoskooppeihin, tietenkään. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

vanhoillisia arvoja kunnioittava! hymyssä suin ja huumorilla :D
Oisko se... merzi :o vois ollaakkii...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Primavera kirjoitti:
Ailar kirjoitti:Patricia on ilmiselvästi Leijona.
Itse olen pikkutarkka nyhrääjä. Neitsyt. Kadehdin ihmisiä, jotka ottavat lungisti tämän elämän. Mulle yks pilkkuvirhe voi olla epätoivon syöveri. Haluan, että kotonani on siistiä, kaikki paikallaan ja kaikki asiat kunnossa tai ainakin järjestettävissä.
Mahtaakohan nouseva merkkini Rapu sallia sisäisen Neitsyen laistaa noista siivoushommista, mutta tietysti kun pilkkuja viilailee välillä työkseen se välillä tuntuu riittävän. No, ehkä se johtuu siitä, että meidän pojat ehtivät nopeammin sotkea kuin itse siivoilla.

Hei, nythän on neitsyiden synttäriaikaa!
Minäkin olen nouseva Rapu,se tasoittaa sopivasti näin vanhemmalla iällä :lol: :lol: 8)
Itse siis Jousimies,mutta mies Leijona,,,nau :lol: :shock:

Eräs ystävättäreni on muuten Neitsyt..apuva pakko sanoa,että hänen pilkunviilaus ottaa välistä päähän,eikä hänen päätään meinaa saada kääntymään millään :roll: ja minäkun olen vähän niinkuin cool :oops: elikkäs en niin tarkka kaikista pikkujutuista.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

-Kauris -täydellisyyden tavoittelija vailla vertaa. Ylivoimainen. Neuroottinen. Pakko pärjätä. Hyvän näköinen.

^ :lol: Uppos..hyvännäköisyydestä entie..

Siis nauris miekin ja nouseva rapu KÄÄK ! Kinkissä Lohikäärme ja Maya,ssa olen Valkoinen tuli..

https://www.astro.fi/ilmaispalvelut/luo ... merkki/cap

KAURIS

Kauriita ei kukaan vihaa, sillä he tekevät töitä koko ajan yksinään
pommisuojassa kaukana häiriöstä. Ainoastaan heidän puolisonsa on
jatkuvasti katkera ja vihainen. Kauris ei edes huomaa. Hän ei
yleensä huomaa edes sitä,että puoli kotia, lapset ja puoliso ovat
lähteneet, ennen kuin on aika maksaa yhteisiä laskuja. Silloin
kauris kyllä huomaa.
MOTTO: "Lasketaanpas tarkalleen se 10%:n tippi"
TYÖPAIKKA: oma perustama firma
AUTO: Jaguar, tarpeeksi tyylikäs, mutta ei liian kallis

Löysin mainion linkin

MUINAISUGRILAINEN HOROSKOOPPI

http://www.cc.jyu.fi/~mira/horoskoopit/ ... ainen.html

Olen TAULA tuon mukaan

:oops: Ei pirä paikkaasa :lol: :lol:
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Muinaisugrilaisen mukaan olen KALMA:

"Olet synkkämielisyyteen taipuwainen ja onneton olento. Osaat vanhain warssyjä ja loitsuja; koetat noituuwella vaikuttaa asiain kulkuun. Monasti on sinulla enemmän lähimmäisiä wuorenpeikkoin, maahisten tai wainajain parissa kuin eläwien; kuljeskelet unohdetuilla Pihoilla ja asut yksinäis muista erossa. Olet räytymystä täynnä ja purat pelkosi ankarasti wiinaa ryyppäämällä. Usein näet tällöin kummittelevia Wainaita jotka sinua mukaansa maanittelevat. Sinusta itsestäsi tulee kamoittawa Kummitus kun aikasi jättää.
Kalmanaiset ovat kiehtovia olentoja; ja menevät monet miehet heidän wuokseen hirteen. He eivät haluu hurjistella, vaan sitoo yhden miehen vangikseen tuppensa, loitsujensa ja lemmenrohtojensa avulla. Heistä tulee usein jo warhain yleisesti peljättyjä leskiä. "

Kyllä tuossa totuudensiemen on.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

PÖHÖ

Pöhönä olet luontainen etus-mies ja heimon kuningas; mutta puuttuu sinulta siweys, lyöt kotoasi laimin ja waimoasi nuijalla; olet wiinan orja, valtaa himoitseva ja ovela. (pahus, nyt se selvisi :?

----

Pöhö-naikkonen on koiran kaltainen heimon silmiss,vaan johtawa kotona. Hän haikailee nuoruuwenrakastetun perään, jonka kopeudella toisen naisen syliin ajoi; tämän seikan hän nyt miehellensä kostaa. Pöhönaisen lapsosista tulee onnettomia :cry: eiwätkä he koskaan pysty mustasukkaisen emonsa luota poies muuttamaan.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Neitsyt (hih), kiinalaisessa lohikäärme ja tuossa puu-jutussa mänty, josta teksti kuuluu:
Nimi
Mänty

Päivämäärät
19.2 - 28.2 ja 24.8 - 2.9

Laatu
Maskuliininen

Elementti
Tuli

Luonnekuvaus
Mänty-ihminen on sitkeä ja tietää mitä haluaa. Hänessä ei ole mitään nöyrä. Hän kohtaa vastukset pää pystyssä. Hän on nopea, tarkka, käytännöllinen ja rohkea. Hänellä on hyvä riskinottokyky. Ainoastaan rakastuessaan hän on tunteellinen ja impulsiivinen ja usein polttaa siipensä, mutta selviää siitäkin kunnialla.

-tunnistan kyllä itseni tuosta, mutta en kyllä ole kauheen maskuliinen sanan varsinaisessa merkityksessä :D
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Mother_North kirjoitti:
Löysin mainion linkin

Olen TAULA tuon mukaan

:oops: Ei pirä paikkaasa :lol: :lol:
Täältä löytyy
SHEMEIKKA
Olet tähtein-tietämyksessä sukulainen pukamalle, mutta on sinulla lisäksi selwännäkemisen lahja, jonka avulla löydät kaikki naiset, wiinakset ja warastuskelpoisen tavaran viiden virstan säteellä. Olet läpeesi epäluotettava; mutta pahaksi onneksi luonnoltasi hauska miekkonen. Syömmessäs olet surua täynnä, koska et voi luottaa kehenkään.
Kotikylässäsi sinulla on uskollinen vaimo, jonka luona asut neljän kuun kierron ajan. Silloin olet ryppynarua kiristelevä siveydenvartija. Pian kyllästyt kunnolliseen eloon ja alat kaiwata wiinaa, vieraita häpyjä ja vaaroja.
Kahdeksi jakaantunut sielusi tuottaa sinulle paljon harmia, jännittävyyttä, vaihtelusta ja ennenaikaisen matkan Mananmajoille. Shemeikkanaiset ovat niin vetovoimaisia, että wanha-suomalaiset kolkkasivat he hengiltä, jotta heimossa säilyisi sopu. Muutamat säästettiin, kytkettiin kettinggillä luolain seinään ja varattiin heimopäällikköin yksityisiksi siitinelo-kumppaneiksi.
:shock: Ei juma... :lol: Tää on ihan paras!
Every ship must sail a world.
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

MARTO
Sinun merkkisi suo sulle turhia juonia, vehkeitä ja suunnitelmia. Osut aina paikalle, kun muut jo tekevät lähtöä. He antaa sinulle tehtäwän; jota alat totisella mielellä toteuttaa; etkä huomaa, että kyseessä on pila. Olet harwinainen ihminen, koska Ukko sinua erityisesti käyttää naurun herättämiseksi heimossa katojen ja pitkäin talwien aikana. Kömmähtelet ja sekoat sanoissasi ja muut kusewat pontikkapannuusi; etkä huomaa makua wialliseksi ensinkään, koska olet wiinasten orja.
Martonainen ei voi olla koskaan pieniin päin. Hänen häpyynsä hiiri tekee pesän, ja miesten heppi lotkahtaa, kun he sen iljetyksen näkewät. Jos marto-nainen käy saunassa, pitää talo sen jälkeen polttaa ja rakentaa uusi.

Woi Woi,siinä sitä nyt on mustaa valkoisella, kaikki minkä jo tiesinkin.. :lol:
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

Shemeikkanaiset ovat niin vetovoimaisia, että wanha-suomalaiset kolkkasivat he hengiltä, jotta heimossa säilyisi sopu. Muutamat säästettiin, kytkettiin kettinggillä luolain seinään ja varattiin heimopäällikköin yksityisiksi siitinelo-kumppaneiksi.

Kääk!

Tämä vetovoimani vielä koittuu mun kohtaloksi, kuten tässäkin osuvasti sanotaan. itse joudun jatkuvasti turvautumaan aika koviinkin otteisiin, jotta pääsisin eroon ihmelliseen vetovoimaani hurahtaneista tyypeistä. Kuva
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

minullekin sattui tuo marto :lol: mites perhana on mahdollista että kakaroita on jo kolme ja yks tulosalla :?:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mother_North kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti uskonut, että tuo liittyisi Eliakseen millään tavalla?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^^^
Kuulen jo ylhäältä tyytyväistä naurua :lol: :lol:

Olen nimittäin
KALMA
Olet synkkämielisyyteen taipuwainen ja onneton olento. Osaat vanhain warssyjä ja loitsuja; koetat noituuwella vaikuttaa asiain kulkuun. Monasti on sinulla enemmän lähimmäisiä wuorenpeikkoin, maahisten tai wainajain parissa kuin eläwien; kuljeskelet unohdetuilla Pihoilla ja asut yksinäis muista erossa. Olet räytymystä täynnä ja purat pelkosi ankarasti wiinaa ryyppäämällä. Usein näet tällöin kummittelevia Wainaita jotka sinua mukaansa maanittelevat. Sinusta itsestäsi tulee kamoittawa Kummitus kun aikasi jättää.
Kalmanaiset ovat kiehtovia olentoja; ja menevät monet miehet heidän wuokseen hirteen. He eivät haluu hurjistella, vaan sitoo yhden miehen vangikseen tuppensa, loitsujensa ja lemmenrohtojensa avulla. Heistä tulee usein jo warhain yleisesti peljättyjä leskiä.
Viimeksi muokannut Patricia C. Itämaa, Ma Syys 17, 2007 5:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Kuulen jo ylhäältä tyytyväistä naurua :lol: :lol:
Minä naureskelen vain, jos joku kuvittelee että tällä horoskoopilla olisi jotain tekemistä Eliaksen kanssa. :)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin