Dami ja Valosapeli yllä näyttävät meille, mitä ovat olkinuket.Valoviikate kirjoitti:No mutta, vaikka Koraani ja sharia-laki tuomitsevat murhaajat helvettiin, niin kyllähän ne rättipäät ja nuo-joilla-on-erikoiset-nimet-joten-he-saattavat-olla-ählämejä kuitenkin tekee terrori-iskuja, raiskauksia ja murhia selvästi enemmän kuin suomalaiset tekevät kännitappoja, joten parempi se on demonisoida ne kaikki!
Ja Damsku mikä damsku.
Ärsyttää Murha.infossa->
- devil_doll
- Axel Foley
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Lähde: WikipediaArgumentointivirheen perusmalli:[3]
A:lla on mielipide X.
B esittää mielipiteen Y (joka on vääristelty "olkinukkeversio" X:stä)
B hyökkää mielipidettä Y vastaan.
Siispä X:n täytyy olla väärin.
a) "Wikipediaan voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan!"
b) "Valoviikate ja viiksekäs mies ovat silti tehneet olkinuken"
c) jotain muuta mieltä
Jos vastauksesi on b, mikä on se näiden tarkemmin määrittelemättömien ihmisten mielipide (mielipide x ^)?
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Jokainen itselleen rehellinen ihminen tajuaa, että Kiiskin kirjoituksissa juuri etninen tausta on oleellisella tavalla esillä. Kyse ei siksi ole mistään yksittäisistä ja toisistaan riippumattomista rikostapauksista, vaan kaikille löytyy selvä yhteinen nimittäjä.devil_doll kirjoitti:Jos kyseessä on yksittäinen rikostapaus, ei ole mitään syytä laittaa sitä toisen ketjun jatkoksi vain tekijän ihonvärin takia. Vai mitä ihmeen rasisteja te oikein olette?hannu hanhi kirjoitti:Voisiko Kiiski Vastaranta kerätä oman otsikkonsa alle juttunsa maailmanrauhaa uhkaavista Mohamedeista? Huomattava osa aloituksista tulee kyseiseltä henkilöltä ja aihepiiri aina sama.
- devil_doll
- Axel Foley
^ Kiiski varmaan kirjoittaa tapauksista, jotka jostain syystä kiinnostavat häntä itseään. Ei ole hänen vikansa, jos ketjut menevät riitelyksi ja ajautuvat pois asiasta. Jokaisella julkisuutta saaneella rikostapauksella on rikosfoorumilla silti oltava oma ketjunsa, moderaattorit huolehtikoot lopusta. Muilla foorumeillahan näitä lykitään samoihin ketjuihin, joissa rasistit ja kukkahatut saavat vapaasti tapella, mutta Minfoon ei voi soveltaa tätä käytäntöä.
Sika naiseksi
- devil_doll
- Axel Foley
Damienin olkinukke: Dami hyökkää mielipidettäni vastaan, esittäen ensin oman versionsa mielipiteestäni, jossa minun vastustukseni ketjujen yhdistämiseksi on yhdistetty maahanmuuttovastaisuuteen, mikä ei pidä paikkaansa.Valoviikate kirjoitti:Lähde: WikipediaArgumentointivirheen perusmalli:[3]
A:lla on mielipide X.
B esittää mielipiteen Y (joka on vääristelty "olkinukkeversio" X:stä)
B hyökkää mielipidettä Y vastaan.
Siispä X:n täytyy olla väärin.
Onko paholaisnukke nyt sitä mieltä, että
a) "Wikipediaan voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan!"
b) "Valoviikate ja viiksekäs mies ovat silti tehneet olkinuken"
c) jotain muuta mieltä
Jos vastauksesi on b, mikä on se näiden tarkemmin määrittelemättömien ihmisten mielipide (mielipide x ^)?
Tuo ylläoleva on myös olkinukke, mutta ehkä kuitenkin enemmän trollausta.No mutta, vaikka Koraani ja sharia-laki tuomitsevat murhaajat helvettiin, niin kyllähän ne rättipäät ja nuo-joilla-on-erikoiset-nimet-joten-he-saattavat-olla-ählämejä kuitenkin tekee terrori-iskuja, raiskauksia ja murhia selvästi enemmän kuin suomalaiset tekevät kännitappoja, joten parempi se on demonisoida ne kaikki!
Sinun olkinukkesi:
Olet samaa mieltä kuin Damien, myöskin väärin perustein. Pistät toisten suuhun sanoja, joita he eivät ole sanoneet ja väität heillä olevan mielipiteitä, joita heillä ei ole. Sitten vastustat näitä itse keksimiäsi motiiveja == olkinukke.Toisekseen en ole huomannut yhtäkään keskustelua Muhammedin/Yusufin/Fatiman tekemästä rikoksesta. Jostain kumman syystä te ihmiset - ketään erikseen nimeämättä - olette kiinnostuneempia kirjoittamaan mielipiteitänne uskonnosta, jota heidän perheissään harjoitetaan.
Uskonto muuten liittyy tekojen motiiveihin, jos tekijä on uskovainen. Näin esimerkiksi Pohjois-Irlannin viharikoksissa.
Sika naiseksi
-
rosamarine
- Adrian Monk
No enpä ole törmännyt Mat-lockiin tälla foorumilla. Ja Matlockiin törmäsin Helsingissä miehen (miljonäärin) tappo-ketjussa, missä hän totesi, että: "Tissit, nam" tai jtn vastaavaa. LOL.matlockb kirjoitti:Et siinä tapauksessa tainnu huomata että täällä kirjottelee aina välillä/harvemmin, mutta kirjottelee kuitenkin kolmaskin Matlock? nimimerkiltään Mat-Lock,![]()
Ovat molemmat olleet muistaakseni palstalla paljon pidempään kuin minä, en tätä vain huomannut nimimerkkiä valitessani että täällä on jo kaksi joihin on helppo sekoittaa, mutta onneksi oon b-rapun matlock, rosamarinen keksimä muistisääntö (otan sen huumorilla)
Piti pari kertaa lukaista, että onkos matlock vaihtanu tyyliä, mutta sitten hokasinkin, että bee puuttuu edestä. Mitäs se b siinä edessä muuten kuvastaa, haluatko avautua?
Ja juu, huumorilla tällaiset kannattaa ottaa, sitä se vähän yritti ollakin
No olisiko sulla parempi duuni tänä päivänä, jos olisit saanut siitä tärkeästä stipendistä merkinnän todistukseesi?devil_doll kirjoitti:Kaupungin stipendi kuuluu (ehkä pitäisi puhua imperfektissä, sillä asiasta on yli 20 vuotta) luokan parhaalle, se sanotaan stipendin säännöissä. Juuri siksi siitä voi tulla myös merkintä todistukseen.
Kovin surullista, että kannat katkeruutta ja vihaa sisälläsi. Viha ei anna sinulle tilaa kasvaa ihmisenä, vaan syö ja nakertaa sisintäsi vähän kerrallaan...devil_doll kirjoitti:Vanhemmat eivät olleet kunnianhimoisia, vaan me lapset itse. Kun näkee ympärillään, millaista tulevaisuutta kouluttamattomuus tarkoittaa ja miten "parempien" talojen lasten vanhemmat kieltävät lapsiaan leikkimästä vuokratalojen kakaroiden kanssa, syntyy toisissa halu pärjätä ja näyttää. Toisenlaisissa tyypeissä taas voi syttyä esimerkiksi halu pistää turpaan naapurin kermaperseitä.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
- devil_doll
- Axel Foley
Itse asiassa varmaankin olisi. Mutta yhteys ei ole - tietenkään - suoraviivainen, enkä ala siitä sen enempää sinulle avautumaan.rosamarine kirjoitti:No enpä ole törmännyt Mat-lockiin tälla foorumilla. Ja Matlockiin törmäsin Helsingissä miehen (miljonäärin) tappo-ketjussa, missä hän totesi, että: "Tissit, nam" tai jtn vastaavaa. LOL.matlockb kirjoitti:Et siinä tapauksessa tainnu huomata että täällä kirjottelee aina välillä/harvemmin, mutta kirjottelee kuitenkin kolmaskin Matlock? nimimerkiltään Mat-Lock,![]()
Ovat molemmat olleet muistaakseni palstalla paljon pidempään kuin minä, en tätä vain huomannut nimimerkkiä valitessani että täällä on jo kaksi joihin on helppo sekoittaa, mutta onneksi oon b-rapun matlock, rosamarinen keksimä muistisääntö (otan sen huumorilla)
Piti pari kertaa lukaista, että onkos matlock vaihtanu tyyliä, mutta sitten hokasinkin, että bee puuttuu edestä. Mitäs se b siinä edessä muuten kuvastaa, haluatko avautua?![]()
Ja juu, huumorilla tällaiset kannattaa ottaa, sitä se vähän yritti ollakin
No olisiko sulla parempi duuni tänä päivänä, jos olisit saanut siitä tärkeästä stipendistä merkinnän todistukseesi?devil_doll kirjoitti:Kaupungin stipendi kuuluu (ehkä pitäisi puhua imperfektissä, sillä asiasta on yli 20 vuotta) luokan parhaalle, se sanotaan stipendin säännöissä. Juuri siksi siitä voi tulla myös merkintä todistukseen.
Oma kokemukseni on, että hyväosaisina syntyneiden on täysin mahdotonta ymmärtää sitä syvälle juurtunutta epäluuloa ja katkeruuttakin, jota kokee ihminen, jota on nuoruudessa syrjitty vain hänen taustansa takia. Tästä syystä minusta ei muuten myöskään saa rasistia tekemälläkään.Kovin surullista, että kannat katkeruutta ja vihaa sisälläsi. Viha ei anna sinulle tilaa kasvaa ihmisenä, vaan syö ja nakertaa sisintäsi vähän kerrallaan...devil_doll kirjoitti:Vanhemmat eivät olleet kunnianhimoisia, vaan me lapset itse. Kun näkee ympärillään, millaista tulevaisuutta kouluttamattomuus tarkoittaa ja miten "parempien" talojen lasten vanhemmat kieltävät lapsiaan leikkimästä vuokratalojen kakaroiden kanssa, syntyy toisissa halu pärjätä ja näyttää. Toisenlaisissa tyypeissä taas voi syttyä esimerkiksi halu pistää turpaan naapurin kermaperseitä.
Olet oikeassa, kyllä se syö ihmistä vanhempanakin. Ja oman pikantin lisänsä tuovat sinun kaltaisesi tyypit, jotka vielä vittuilevat siitä katkeruudesta minulle. Mutta en minä siitä sinua syytä, sillä juurihan oikein tutkimuksella todistettiin, että hyväosaisuus vähentää sensitiivisyyttä toisten tunteille.
Sika naiseksi
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ei ollut tarkoitus vittuilla? Sen vaan aistii kirjoitussävystäsi, nikkivalinnastasi, musiikkivalinnoistasi jne. Tällaisista pienistä merkeistä/jäljistä, mitä jätät jälkeesi kulkiessasi pitkin minfoa.devil_doll kirjoitti:Olet oikeassa, kyllä se syö ihmistä vanhempanakin. Ja oman pikantin lisänsä tuovat sinun kaltaisesi tyypit, jotka vielä vittuilevat siitä katkeruudesta minulle. Mutta en minä siitä sinua syytä, sillä juurihan oikein tutkimuksella todistettiin, että hyväosaisuus vähentää sensitiivisyyttä toisten tunteille.
Ihminen on eniten "auki"/avoin kirjoittaessaan, ei näitä asioita sinusta välttämättä näkisikään face to face.
Sinä et varmaan tiedä, millaiset lähtökohdat minulla on lapsuudessa tai nuoruudessa olleet. On siis vähintäänkin epäreilua lokeroida minua mihinkään kategoriaan, jos et sitten löydä täältä jotain juttuja, mitä olen kirjoittanut, väittämäsi tueksi?
En hetkeäkään halua vähätellä tunteitasi, mitä olet käynyt ja käyt vieläkin lävitse. Ja itseasiassa onkin hyvä, että on jokin paikka (vaikka sitten minfo) minne voit tyhjentää mieltäsi jollain tavoin ja myöhemmin elämässäsi ehkä jopa käsitellä tuskallisempiakin muistoja ja huomata, että se ei ole enää vihanvoima joka elämääsi viitoittaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Kiiski Vastaranta
- Olivia Benson
Kirjoittaja Damien päivämäärä Ma Marras 29, 2010 8:43 pm
Mä olen sen sanonut ennekin, mulla ei ole sellaista itsesensuuria, eikä ole tulossa, rikollinen on rikollinen olkoon sen tausta mikä hyvänsä, mulla ei ole tabuja eikä mitään ihmeellisiä kryptisiä valinta metodeja minkään juttujen kohdalla.
Oletko sinä itse mahdollisesti heitä vai teitä? Tää alkaa olemaan jo sellaista salaliitoa lentävillä matoilla että ei mitää tolkkua?
Kuka täällä oikein alkoi ulisee, valittaa ja saaneen oikein kunnon kipinöivät tulet asiasta.
On nää niin päättömiä horinoita ja kaikkialla näyttää olevan ääri sitä, ääri tätä, ääri mitä lie, teitä, heitä liimanhaistelijoita ja muita huonoja ihmisiä ja sinä siinä keskellä tietenkin “hyvien ihmisten“ kanssa suurine egoineen valistamassa ja lokeroimassa ihmisiä ?
Kirjoittaja Damien päivämäärä Ti Marras 30, 2010 4:26 pm
Minä tarkoitin niitä minkä mä olen arvellut sinuakin kiihottavan, enkä kaikkea , eikä mulla ole ollut ongelmana se että jos joku uutinen on etusivulla kissankokoisin kirjaimin, että mä en siitä kirjoittasi sen takia kun tekijöiden tausta on täältä palstalla joidenkin mielestä liian eksoottinen ja he kiihottuvat siitä niin että alkaa ulista uusnatsismia, äärioikeistolaisuutta, ääriperussuomalaista, jne. Enkä sivuuta sellaista “päivittäispaskaa” ja ala kaivelemaan kaikkien uutissivujen mitättömiä juttuja viimeisimmiltä sivuilta sen takia.Kirjoittajan motiiveista ehkä kielii enemmän se, millaisia rikoksia hän sieltä uutisista juuri haluaa
postata.Vai ihanko väität että suurin osa sinunkin postaamistasi uutisista on ulkomaalaisten tekemiä
tai täysin epäselviä tapauksia "kun muitakaan ei vaan löydy"?Gimme a break..
Mä olen sen sanonut ennekin, mulla ei ole sellaista itsesensuuria, eikä ole tulossa, rikollinen on rikollinen olkoon sen tausta mikä hyvänsä, mulla ei ole tabuja eikä mitään ihmeellisiä kryptisiä valinta metodeja minkään juttujen kohdalla.
Onneksi on? Ihan käsittämätöntä, en ole uskoa lukemaani ollenkaan sillä mä en kaipaa ja luulen että ei moni muukaan kaipaa ja toivoisin että olisivat hävinneet kokonaan ja ikuisiksi ajoiksi. En sen puoleen en kaipaa minkään muunkaanlaista rikollisuutta, eikä tulisi mieleenkään päivitellä että onneksi on jotain tiettyä rikollisuutta. Ei tajua tälläistä järjenjuoksua?Kyllä niitäkin onneksi on.Tahtovat vaan usein hukkua tuohon päivittäispaskaan.
No ei se kyllä siltä näytä, kun hihkut että “Kyllä niitäkin onneksi on” josta saa sellaisen kuvan että sä tarvitset itsetuntosi ja egosi pönkittämiseksi juuri äärioikeistolaisia, liimanhaistelijoita ja ties mitä jotta voisit tuntea itsesi ”hyväksi ihmiseksi” jolla on suuri ja mahtava ego ja jollei kyseisiä uhkaavan oloisia tekijöitä ole niin sitten sinä keksit niitä kuten tässä ketjussa alkanut itkusi sen osoittaa?Luojan kiitos jotkut omaavat sen verran terveen itsetunnon egoineen päivineen että uskaltavat
kertoa mielipiteensä tahi pohdintansa ilman neuvostoja, tukanleikkuuta, liimanhaistelua tai äärioikeistolaisuutta.
Sekin näyttää olevan kauheeta ennakkoluuloisuutta äärioikeistolaisuutta ja ties mitä jos toiset uutiset ja aloituksen jutut sitten löytyy myös kotimaisista medioista? Siis selvää äärisitä ja heikäläisiä ?Taitaa nyt kyllä suuri osa olla ihan kotimaisista medioista, vaikkakin onhan ne ulkomaat-osion alla.
Eikö ole muuten jännä että siinä missä teillä on melkoisia ennakkoluuloja tietyistä ihmisistä,
monilla ihmisillä(kuten olette huomanneet) on myös teistä.Herääkin kysymys, miksi juuri te
otatte asiasta niin kovin tulta?
Oletko sinä itse mahdollisesti heitä vai teitä? Tää alkaa olemaan jo sellaista salaliitoa lentävillä matoilla että ei mitää tolkkua?
Kuka täällä oikein alkoi ulisee, valittaa ja saaneen oikein kunnon kipinöivät tulet asiasta.
On nää niin päättömiä horinoita ja kaikkialla näyttää olevan ääri sitä, ääri tätä, ääri mitä lie, teitä, heitä liimanhaistelijoita ja muita huonoja ihmisiä ja sinä siinä keskellä tietenkin “hyvien ihmisten“ kanssa suurine egoineen valistamassa ja lokeroimassa ihmisiä ?
Kirjoittaja Damien päivämäärä Ti Marras 30, 2010 4:26 pm
Ja sitten vielä noin Damien heittäytyy uhriksi jota on olevinaan kohdeltu kaltoin vaikka ihan itse rakensi kaikki vastakkain asettelut. Kaikkialla Damien kirjoituksissa vilisee meitä "hyviä ihmisiä" ,teitä, heitä, jne. ja leikkii vielä uhria eikä itse tajua kuinka ennakkolluuloinen hän itse on.Sitten kun se perkeleen rotupetturi Damien avaa suussa ja muistuttaa faktoista......
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Onko koskaan käynyt mielessä että se henkilö ehkä on vaan niin tyrnää ettei ketään kiinnosta v***ndevil_doll kirjoitti:Oma kokemukseni on, että hyväosaisina syntyneiden on täysin mahdotonta ymmärtää sitä syvälle juurtunutta epäluuloa ja katkeruuttakin, jota kokee ihminen, jota on nuoruudessa syrjitty vain hänen taustansa takia. Tästä syystä minusta ei muuten myöskään saa rasistia tekemälläkään.
vertaa se tausta?Samaa mieltä että jos joku kaivelee veistä lokerosta yhden
stipendin takia, on kyseessä harvinaisen häiriintynyt yksilö.Syitä en lähde arvailemaan yksipuolisen
selityksen vuoksi.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Nyt on kyllä ihan pakko udella motiiveitasi.Miksi ihmeessä sinua kiinnostaa se, mikä minua kiihottaa?Kiiski Vastaranta kirjoitti:Minä tarkoitin niitä minkä mä olen arvellut sinuakin kiihottavan,
-
Kiiski Vastaranta
- Olivia Benson
Motiiveista, etkö sinä osaa lukea? Mä kirjoitin “….minkä mä olen arvellut sinuakin kiihottavan…” ja olet selvästi niin kiihottuneessa tilassa ettet edes näytä ajattelevan ennen kun kirjoitat.Damien kirjoitti:Nyt on kyllä ihan pakko udella motiiveitasi.Miksi ihmeessä sinua kiinnostaa se, mikä minua kiihottaa?Kiiski Vastaranta kirjoitti:Minä tarkoitin niitä minkä mä olen arvellut sinuakin kiihottavan,
Kuvittelet itsestäsi hiukan liikaa, sillä en mä nyt sua ajattele sentään kun kirjoitan tänne jotain avauksia. Ainoastaan nyt olet saanut huomioni kun olet kiukutellut ja vaatinut huomiota.
Ja voisi tähän loppuun kysäistä miksi sinun mielestä kaikki ei-suomalaiset rikolliset ovat yhtä massaa, pedofiilit, raiskaajat, terroristit, huijarit jne. jotka pitäisi laittaa samaan ketjuun, miksi he eivät ole yksilöitä siinä missä muut?
Ovatko he jotain yhtenäistä harmaata massaa, pois silmistä pois mielestä asenne? Tätäkin motiivia voi vain ihmetellä ?
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Sorry.Tätä miestä kiihottavat korkeintaan kauniit naiset, eivät pikkupossut ja kiihkoilijat.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Niinpä niin, se on sen uskonnon syytä kaikki tyyni, vaikka 10 käskyssä sanotaan "älä tapa" ja Jeesus käski rakastamaan sekä vihollisia että ystäviä ja Jumalahan ohjailee terroristien käsiä ja jalkoja, eivätkä heidän tekonsa ole heidän omia valintojaan/vastuullaan.devil_doll kirjoitti: Uskonto muuten liittyy tekojen motiiveihin, jos tekijä on uskovainen. Näin esimerkiksi Pohjois-Irlannin viharikoksissa.
- devil_doll
- Axel Foley
Tähän ei voi todeta muuta kuin että kaikki ei todellakaan ole sitä miltä se näyttää, ei edes nettipalstoilla.rosamarine kirjoitti:Ei ollut tarkoitus vittuilla? Sen vaan aistii kirjoitussävystäsi, nikkivalinnastasi, musiikkivalinnoistasi jne. Tällaisista pienistä merkeistä/jäljistä, mitä jätät jälkeesi kulkiessasi pitkin minfoa.devil_doll kirjoitti:Olet oikeassa, kyllä se syö ihmistä vanhempanakin. Ja oman pikantin lisänsä tuovat sinun kaltaisesi tyypit, jotka vielä vittuilevat siitä katkeruudesta minulle. Mutta en minä siitä sinua syytä, sillä juurihan oikein tutkimuksella todistettiin, että hyväosaisuus vähentää sensitiivisyyttä toisten tunteille.
Ihminen on eniten "auki"/avoin kirjoittaessaan, ei näitä asioita sinusta välttämättä näkisikään face to face.
Sinä et varmaan tiedä, millaiset lähtökohdat minulla on lapsuudessa tai nuoruudessa olleet. On siis vähintäänkin epäreilua lokeroida minua mihinkään kategoriaan, jos et sitten löydä täältä jotain juttuja, mitä olen kirjoittanut, väittämäsi tueksi?
En hetkeäkään halua vähätellä tunteitasi, mitä olet käynyt ja käyt vieläkin lävitse. Ja itseasiassa onkin hyvä, että on jokin paikka (vaikka sitten minfo) minne voit tyhjentää mieltäsi jollain tavoin ja myöhemmin elämässäsi ehkä jopa käsitellä tuskallisempiakin muistoja ja huomata, että se ei ole enää vihanvoima joka elämääsi viitoittaa.
Sika naiseksi