Treffi-Ilmoitukset
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
Re: Treffi-Ilmoitukset
Liityin, vaikka en paljon kirjottelekkaan. Joka päivä tulee kuitenkin luettua. Tosiaan naiset näytti hyvältä ja onneks ei ollu tuttuja listassa 
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
Hei täällähän on iha kaikki jo!
Mut siis ainahan päiväkänniseura kelpaa.

Mut siis ainahan päiväkänniseura kelpaa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Valdovas
- Axel Foley
In Nooruska We Trust!Nooruska kirjoitti:Hei täällähän on iha kaikki jo!![]()
Mut siis ainahan päiväkänniseura kelpaa.![]()
![]()
![]()
- http://www.facebook.com/group.php?gid=28882924491
Ah, olipa aamutuiman piristys tämän topicin lueskeleminen! Minfo-pareja ei ole tainnut vieläkään muodostua? Helpoitenhan täältä vihamiehen saa. 
lonelinessille kävi ilmeisesti ohraiset eikä deittitarjouksia tullut niin kukas naitetaan seuraavaksi?
lonelinessille kävi ilmeisesti ohraiset eikä deittitarjouksia tullut niin kukas naitetaan seuraavaksi?
Sepäs olisikin, kun tuo mieskin roikkuisi täällä kaiket illat.
Ootteko nyt ajatellu ihan loppuun asti hei.. 
Luin koko ketjun läpi ja meinas useamman kerran lentää aamu kahvit näytölle
Nyt menen tutkimaan sen facobookin ryhmän 
Life. It´s just fucking thing after nother...
Mitäs, mitäs?? 
Minulle tulee jonkin verran fanipostia ja mietinkin, miksi nämä kyseiset henkilöt eivät laita itseään tänne tarjolle? Ei koske lääketieteellisiä kysymyksiä minulle lähettäneitä nikkejä.
Minä itse pidän treffi-ilmoitusten tekemisestä ja haluankin laittaa tähän omani:
Minua (T101 -mallin terminaattoria) esittänyt Arnold Schwarzenegger onnistui varsin hyvin, vaikka hiustyylissä on hieman huomautettavaa, koska muuan Lauri Johansson on pitkälle mieltynyt samaan. Tämän vuoksi kutsunkin tuota Suvi Anne Siimes-tukaksi. Se sopii moneen päähän, mutta ei kovinkaan monen, jolla ei luuston alla ole järkeä. Suvin päähän se sopi, koska hän on luonteeltaan sotilas. Laurin päähän siksi, että hän pystyi siihen maailman aikaan suorittamaan osittain sarjamurhaajatyyppisen murhasarjan, joka kuitenkin sijoittui alamaailmaan, joka silloin vielä oli olemassa ja hengissä. Enää tuota ei kuitenkaan ole olemassa, eikä Suvikaan tietääkseni parturoi päätään jenkkisiiliksi, niin sen alkuperäinen merkitys on osittain palautunut, vaikkakin erilaiset kampaukset ovat enemmän muotia, kuten jarhead, joka on aina ajatonta muotia, aina. Parturiammatti on verrattavissa historiallisesti kirurgin ammattiin ja on siksi lähellä sydäntäni. Tykkään itsekin leikellä kaikenlaista ja hiuksia siinä ohella. Hiukset ovat itsessään yhtä vittumaisia kuin ihmiset, että niillä on tapana tarttua ja joskus jopa työntyä ihosta lävitse marrasketeen asti, tai jopa siitä syvemmälle, aivan kuten minun kirjoitukset joillekin. On muotia nykyään pitää Onlyfansia ja olen itsekin miettinyt alkaa nettimiesystäväksi, mutta platiniumtasolla, jossa sitten oikeasti raha liikkuu minun suuntaani niin kuin yksityisellä kuuluukin olla tapana terveydenhuollossa. Ja mikä parempaa terveydenhuollon opastusta onkaan ohjeistaa ihmisiä vetämään käteensä ja saada siitä rahaa? Nekin, jotka vihaavat Milan Jaffia, ovat valmiita maksamaan siitä, että vetävät käteensä. Niin tyhmiä he lopulta kuitenkin ovat. Hyvästä lihakeitosta pitää kauhoa pois sitä valkoista vaahtoa, joka on itse asiassa puhdasta proteiinia, mutta siitä syystä, että hyvän lihakeiton tulee olla kirkasta, eikä valkoista niin kuin kahvin, kun Suomi on musta.
Minä itse pidän treffi-ilmoitusten tekemisestä ja haluankin laittaa tähän omani:
Minua (T101 -mallin terminaattoria) esittänyt Arnold Schwarzenegger onnistui varsin hyvin, vaikka hiustyylissä on hieman huomautettavaa, koska muuan Lauri Johansson on pitkälle mieltynyt samaan. Tämän vuoksi kutsunkin tuota Suvi Anne Siimes-tukaksi. Se sopii moneen päähän, mutta ei kovinkaan monen, jolla ei luuston alla ole järkeä. Suvin päähän se sopi, koska hän on luonteeltaan sotilas. Laurin päähän siksi, että hän pystyi siihen maailman aikaan suorittamaan osittain sarjamurhaajatyyppisen murhasarjan, joka kuitenkin sijoittui alamaailmaan, joka silloin vielä oli olemassa ja hengissä. Enää tuota ei kuitenkaan ole olemassa, eikä Suvikaan tietääkseni parturoi päätään jenkkisiiliksi, niin sen alkuperäinen merkitys on osittain palautunut, vaikkakin erilaiset kampaukset ovat enemmän muotia, kuten jarhead, joka on aina ajatonta muotia, aina. Parturiammatti on verrattavissa historiallisesti kirurgin ammattiin ja on siksi lähellä sydäntäni. Tykkään itsekin leikellä kaikenlaista ja hiuksia siinä ohella. Hiukset ovat itsessään yhtä vittumaisia kuin ihmiset, että niillä on tapana tarttua ja joskus jopa työntyä ihosta lävitse marrasketeen asti, tai jopa siitä syvemmälle, aivan kuten minun kirjoitukset joillekin. On muotia nykyään pitää Onlyfansia ja olen itsekin miettinyt alkaa nettimiesystäväksi, mutta platiniumtasolla, jossa sitten oikeasti raha liikkuu minun suuntaani niin kuin yksityisellä kuuluukin olla tapana terveydenhuollossa. Ja mikä parempaa terveydenhuollon opastusta onkaan ohjeistaa ihmisiä vetämään käteensä ja saada siitä rahaa? Nekin, jotka vihaavat Milan Jaffia, ovat valmiita maksamaan siitä, että vetävät käteensä. Niin tyhmiä he lopulta kuitenkin ovat. Hyvästä lihakeitosta pitää kauhoa pois sitä valkoista vaahtoa, joka on itse asiassa puhdasta proteiinia, mutta siitä syystä, että hyvän lihakeiton tulee olla kirkasta, eikä valkoista niin kuin kahvin, kun Suomi on musta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Jumalauta.RL11/6 kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:41 pm Minulle tulee jonkin verran fanipostia ja mietinkin, miksi nämä kyseiset henkilöt eivät laita itseään tänne tarjolle? Ei koske lääketieteellisiä kysymyksiä minulle lähettäneitä nikkejä.
Bird väitti tietävänsä, että olet kuin mies.
Käyttäydyt kuitenkin kuin koira tai nainen: Haukkuu toisia ja kaivelee menneitä.
Kaksitoista vuotta. Siis kaksitoista vuotta.
(vai ettikkö vuosikertaviskiä? Minfon syövereistä ei löydy kuin etikoitunutta kiljua)
6EQUJ5 / 15.8.1977
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Aivan perisuomalaista käytöstä siis ja varsinkin humalassa. Miten tämä käytösmalli sitoutuu mukamas vain naisiin? Ei suomalaisissa perunanenissä (joihin mannetkin lukeutuu) ole eroa sukupuolen osalta minkäänlaista. Yhtä homogeenistä porukkaa. Ja nimenomaan HOMOgeenistä ja sukurutsamaista paskaporukkaa, jotka haukkuu niitä kurdeja, jotka tekevät heille sitä ruokaa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Jo ihan pelkästään siitä syystä, että perunanenäisiin sukurutasaisiin homogeenisiin perinteisiin kuuluu se seikka, että syy on aina jossain muussa kuin itsessä.RL11/6 kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 11:25 pmAivan perisuomalaista käytöstä siis ja varsinkin humalassa. Miten tämä käytösmalli sitoutuu mukamas vain naisiin? Ei suomalaisissa perunanenissä (joihin mannetkin lukeutuu) ole eroa sukupuolen osalta minkäänlaista. Yhtä homogeenistä porukkaa. Ja nimenomaan HOMOgeenistä ja sukurutsamaista paskaporukkaa, jotka haukkuu niitä kurdeja, jotka tekevät heille sitä ruokaa.
Syy suomalaisten siirtymiseen uralilta tai jostain muusta paikasta tänne kylmäkolkkoon vitunperän pohjolaan on juuri tuo, että heitä alkoi vituttamaan suuresti se, että kurdit tekivät aivan helvetisti parempaa ruokaa kuin omat oravanhäntäkarvakeitot.Tässä yksi osoitus taas tähän kansanviisauteen "poissa silmistä, poissa mielestä".
Olisivat edes varastaneet heidän keittokirjansa. Toisaalta eihän suomalaisugrilainen ristiinnussittu kierosilmä edes olisi osannut lukea, josko vieläkään. Ja mitä hyötyä olisi lukea hienoista keskiaasialaisista herkkumausteista, kun Suomessa ei kasva luontaisesti kuin pystyynkustu koiranputki.
6EQUJ5 / 15.8.1977
― Frank Zappa
― Frank Zappa
Tarkoitat varmaan "häränhäntäkeittoja", joihin kombinattipohjalta haluat luoda tavallaan rakennepohjaltaan kompontettityyppisen ravintoliuoskokonaisuuden, jossa yksi osa on kokonaan korvattu Kotimaista Uunilenkkimakkaran stealthominaisuudella, eli runsaalla lihattomuudella?
Mikä tyyppi sinä oikein olet?
Ehkä samaa kysyi Mauri, kun ajoi hulppeallä Coca-Cola -rekallaan linjoja välillä Antwepen-Äkäslompolo. (rauha hänen sielulleen).
Ei. En tarkoita häränhäntäkeittoja. Sellaiset hienostoruoat toivat tänne vasta myöhemmin germaaniset sivistyneet kauppamiehet, joita suomalaisugrilaiset katsoivat kuustenoksien suojasta pelonsekaisesti kunnioittaen. He kun eivät olleet nähneet edes sonneja, joita olisi voinut salvaa häriksi ja sen myötä edes saada niiden häntiä.RL11/6 kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 12:03 amTarkoitat varmaan "häränhäntäkeittoja", joihin kombinattipohjalta haluat luoda tavallaan rakennepohjaltaan kompontettityyppisen ravintoliuoskokonaisuuden, jossa yksi osa on kokonaan korvattu Kotimaista Uunilenkkimakkaran stealthominaisuudella, eli runsaalla lihattomuudella?
Mikä tyyppi sinä oikein olet?
Ehkä samaa kysyi Mauri, kun ajoi hulppeallä Coca-Cola -rekallaan linjoja välillä Antwepen-Äkäslompolo. (rauha hänen sielulleen).
Paikalliset eivät oravaakaan osanneet hyödyntää lihoiksi. Kunhan vain imeskelivät suuhun mahtuvaa häntää ja räkäisiä häntiä valuttelivat saviastioihinsa, joita olivat viikingeiltä varastaneet näiden matkatessa rikkaammille ryöstömaille.
Tyyppikäsite tarkoittaa sitä että on luokiteltu ja mahdollisesti joku toinenkin samanlainen löytyisi. Ongelman muodostaa aina ensimmäinen löydetty yksilö, sillä sitä ei voida tyypittää vanhojen, jo löydettyjen typpien mukaisesti. Aina uusi löydös on "uusi tyyppi". Seuraava, uusi tyyppilöydös, jos se ei muodosta yhtenevää entisen "uusi tyyppi"-yksilön kanssa, on nimettävä "uudeksi tyypiksi". Kuinka vanhan "uuden tyypin" käy?. Nimetäkö tyypit kirjainmerkeillä, jolloin jokainen uusi tyyppilöydös saisi oman kirjainyhdistelmän.
Olisiko mahdollista äärettömässä tyyppiavaruudessa löytää enemmän eri tyyppejä kuin mitä erilaisilla merkintätavoilla on mahdollisuus merkitä?
Russelin paradoksi toteaa, että luokkaansa kuulumattomat yksilöt muodostavat oman luokkansa.
Jos löydetään tyyppi, ja vain toinen, saman tyypin yksilö on löydettävissä, niin silloin kyseessä on stereotyyppi.
Sitten tärkeämpään seikkaan: Voidaanko tyyppien sisäisestä joukosta asettaa tyypityksiä muille? Silloinhan ryhmä itsessää määrittelee itsensä, eikä määritelmä ole validi. Voiko joku tyyppi määritellä toisen tyypin. Mahdollisesti voi, mutta tyypitys ei ole mahdollisesti todenmukainen, vaan määräytyy määrittelevän tyypin tyyppiominaisuuksista. Voiko joku tyyppi olla sellainen, että se voi määritellä toiset tyypit?
Määritelmän tulisi suorittaa joku tyyppiluokan ulkopuolinen "tyyppi", joka jo määritelmänsä mukaan taistelisi tyypitystä vastaan. Tai siis tyypityksen luotettavuus ei olisi varmaa. Siis olisiko olemassa joku Jumal-tyyppi, jolla olisi valta määritellä muut tyypit. Toisaalta tavalliset tyypit yleensä luovat ja määrittelevät jumal-tyypin, joten voidaan miettiä, että onko jumal-tyyppiä olemassakaan, sillä kyseessä on kehäpäätelmä.
Jos haluaa miettiä oliko muna vai kana ensin, kannattaa tilata ravintolassa omeletti ja broileri.
Vastaan siis: Saatana.
Coca-cola-rekkaa ajaa joulupukki. Voi sitä joku muukin ajaa, mutta siinä tapauksessa ei ole määritelmän mukainen Coca-cola-rekka, vaan halpa kopio. Tämä voi tietysti tulla järkyttävänä tietona Maurin omaisille, jotka ovat hyvässä uskossaan jakaneet tätä myyttiä eteenpäin aikalaisilleen ja riemuinneet, että "Meidänpä Mauri sen Coca-cola-rekan keksi, eikä mikään ameriikan joulupukki".
Myös ilmaisu "linjoja" on mielenkiintoinen, sillä Coca-cola-rekka on kotoisin englannikielisestä ympäristöstä, jossa sanaa "linja" vastaa "line", joka myös on suora.
Matematiikassa kahden pisteen välille on piirrettävissä vain yksi suora. Onko siis niin, että Antwerpen-Äkäslompolo välillä tila-avaruus olisi jollakin tavalla vääristynyt ja useiden suorien vetäminen kahden pisteen välillä olisi sittenkin mahdollista.
Vai aiheutuuko tämä tästä suomalais-ugrilaisesta kierosilmäisyydestä, jolloin todellisuudessa suoria on yksi, mutta se nähdään mahdollisesti monena.
Tietysti, jos linjalla on useampi havainnoitsija, niin jokainenhan näkee oman linjansa ja muodostaa käsityksensä siitä. Voidaanko silloin puhua monesta linjasta. Jos havainnoitsijoita kuolee, niin väheneekö linjojen määrä?
Edit: Editoin kirjoituksesta erään kirjoitusvirheen. Olen siis virhekirjoittavaa tyyppiä
6EQUJ5 / 15.8.1977
― Frank Zappa
― Frank Zappa
Opetanpa sinulle nyt telnyashkaisen VDV-tyyppisen opetuksen, kun siinä vedät punnerruksia (sinä kurja), ja minä potkin kylkiluustoasi sisääsi Dj Alligatorin Davaij Davaijn soidessa taustalla. Linja on yksi suora viiva, kun niitä on useita, muodostuu niistä linjastoja, monikkoja. Poliisi käyttää sondia hakiessaan luodin tekemää "LINJAA". Luotinaru myöskin luo linjaa. Linjastoja luo sotilasmaailmassa useat linjat, jotka asettuvat paikoilleen niin, että niistä muodostuu rivistö, jolle voi huutaa, niin halutessaan, jos on korkea-arvoinen sotilashenkilö niin kuin minä!. Suora viiva, ei sekään lopulta koskaan ole kosmisessa käsityksessä suora lopulta, vaikka sen tekisi lasersäde, koska avaruudessa aika ja meidän siihen liittyvä ymmärtäminen "taittuu", vaikkakin oikeasti emme vain ymmärrä mitä siinä oikeasti tapahtuu. Ilmiö on jokseenkin kuin osoittaisi vedellä pestyä läpikuultavaa lasia, mutta ionisoidulla sadevedellä, jos ymmärrät, mitä tarkoitan?Wow! kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 1:00 am Myös ilmaisu "linjoja" on mielenkiintoinen, sillä Coca-cola-rekka on kotoisin englannikielisestä ympäristöstä, jossa sanaa "linja" vastaa "line", joka myös on suora.
Fanipostia siis tulee mutta vieläkään et ole saanut edes jouluksi todellista fyysistä seuraa, joko alkaa pelkkä virtuaalinen seura tympimään kun jälleen kerran vietät joulua yksin itsesi ja minfon kanssa?RL11/6 kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:41 pm Minulle tulee jonkin verran fanipostia ja mietinkin, miksi nämä kyseiset henkilöt eivät laita itseään tänne tarjolle? Ei koske lääketieteellisiä kysymyksiä minulle lähettäneitä nikkejä.
Kai sentään paketoit itsellesi ne karkkikepit ja laitot lahjan antajaksi jonkin minfon nimimerkin, vaikkapa tuplan?RL11/6 kirjoitti: Su Joulu 21, 2025 10:31 am Minulla joulu on lähtenyt hyvin käyntiin. Ostin itselleni karkkikeppejäkin sekä konvehteja. Kovasti on tullut syötyä persimoneja.
Pahoittelut tuosta, toisaalta tilanteesi näin joulun alla jopa hieman säälittää, mutta niinhän se on että niin makaa kuin petaa.