Mikä ilahduttaa tänään?
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
Eräältä oppilaaltani sain todilla kaunista palautetta. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Aivan järkyttävän ihanaa olla soomessa taas kun on kerrankin kunnon talvikin. <3
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Joululahjashoppailu teki iloiseksi! Sain perheen ja sukulaisten lahjojen lisäksi ostettua useamman ihanan hemmottelulahjan myös itselleni! 
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Tänään tuli Millenium-trilogian eka osa telkasta. Kys. leffa/kirjasarja on parasta, mikä on saanu alkunsa Ruotsin suunnalla. 
Se, kun sai taloyhtiön juhlassa niin monelta kuulla, että kuinka kaunis, rauhallinen, iloinen ja hyväkäytöksinen pikkuinen tytär minulla on! Enpäs todennut, että tulkaa vaan meille katsomaan että onko se kotona yhtä rauhallinen, iloinen ja hyväkäytöksinen... 
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Eilinen elonmerkki vanhasta ystävästä... olin jo ehtinyt olla hänestä hieman huolissani, mutta ilmeisesti huoleni on (lähes) turha 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Rekisteröidyin onnistuneesti Websleuthsiin.
Hyvästi oikea sosiaalinen elämä. 
"The darkest place is under the candlestick"
On vaan niin hiton mukavat työkaverit! 
Uudet hiukset! On kyllä niin hienot, ja niin erilaiset aiempaan verrattuna! 
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Miulla ne on samat vanhat mutta hieman muokattuna saavat aina ruman lärvin näyttämään hiemanMerryLea kirjoitti:Uudet hiukset! On kyllä niin hienot, ja niin erilaiset aiempaan verrattuna!
siedettävämmältä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
- devil_doll
- Axel Foley
Heräsin.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Kauppalehden foorumilla on joku jonka nimimerkki on Rasvapallo. Käyttää vielä lempinimenä Rasvis.

-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Huominen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Vihdoinkin on tullu normaali huonekaveri töihin takas!
Viime viikko meni sellaisen neuroottisen naisen kanssa, joka selittää koko ajan jostain että käyn seittemän kertaa viikossa salilla, eilen poljin kuntopyörällä 75min vedän leukoja tangossa, joka on kiinnitetty keittiön oviaukkoon, jne. Sitten se vetää kauheet määrät vihreetä teetä (n. 3 litraa päivässä) ja kommentoi mulle, että miks sä juot tollasta moskaa ku se värjää vaan hampaat ja laitat sokeria, ku mun velikin laittaa sokeria paljon ja viikossa sillä menee sokeria n. kilo ja sit se miettii että miks tää maha vaan kasvaa, ku sen sijaan vihree tee maistuu hyvältä ilman sokeria joten siinä on vähemmän kaloreita ja se vielä hillitsee nälkää! Siis vittu.
Nyt on normaali työkaveri ja vaikka joskus ärsytti se kun se välillä puhuu niin kovaan ääneen, mutta eipähän jauha jotain paskaa koko ajan tai kato kauheesti edes kieroon, vaikka minfoon työajalla.
Viime viikko meni sellaisen neuroottisen naisen kanssa, joka selittää koko ajan jostain että käyn seittemän kertaa viikossa salilla, eilen poljin kuntopyörällä 75min vedän leukoja tangossa, joka on kiinnitetty keittiön oviaukkoon, jne. Sitten se vetää kauheet määrät vihreetä teetä (n. 3 litraa päivässä) ja kommentoi mulle, että miks sä juot tollasta moskaa ku se värjää vaan hampaat ja laitat sokeria, ku mun velikin laittaa sokeria paljon ja viikossa sillä menee sokeria n. kilo ja sit se miettii että miks tää maha vaan kasvaa, ku sen sijaan vihree tee maistuu hyvältä ilman sokeria joten siinä on vähemmän kaloreita ja se vielä hillitsee nälkää! Siis vittu.
Nyt on normaali työkaveri ja vaikka joskus ärsytti se kun se välillä puhuu niin kovaan ääneen, mutta eipähän jauha jotain paskaa koko ajan tai kato kauheesti edes kieroon, vaikka minfoon työajalla.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."