SKINIT (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Tarina on täysin fiktiivinen.

Minä törmäsin sattumalta tuohon MerryLeaan kerran, osuttiin samalle keskustelu-palstalle... Kertoi että ”luupääpojat istuivat siellä nurkassa, ja huutelivat parin minuutin välein, että huomaskohan noi ihmiset et meit on vittu 15 nahkapäätä täällä!?"

( Pakko sen on totta olla koska siitä netissä kirjoitettiin. Kyllä, pojat huusi niin että kaikki kuuli, saman huudon kerta toisensa jälkeen, ja yksi heistä oli vissiin valittu ajanottajaksi jotta hiljaisuus ei olisi liian pitkä huutojen välillä. )

((*Huomaskohan noi kaikki että mää MerryLea tässä kirjoitan natseja vastaan?*))

Ei Merry Lea antanut itsestään kyllä kovin vakuuttavaa kuvaa...

Ja fiktiivinen tarinani loppui tähän, eli kaikki edellä lukemasi on harhaa ja siten siis sananvapautta.

Helvetti, ne on nuoria kännisiä skinejä. Edes moni ”tavallinen työssäkäyvä mallikansalainen” ei tee vaikutusta, ja siihen voi useasti riittää jo pelkästään tuo baariin meneminen, ei tarvitse edes avata suutaan huutaakseen kenellekkään yhtään mitään.

Jos ahistaa ja näette tollasen lauman nutipäitä ihan missä tahansa Suomen kaupungissa, niin menkää ihmeessä kertomaan heille se että he eivät osaa pukeutua, heillä on ihan pas*a nimi, eivätkä he vakuuta käytöksellään.

Se kertoo teistä itsestänne ihan riittävästi että täällä netissä palstoilla itketään; ns_ täysin eri kaupungissa kun sattuu ja tapahtuu, Jarno-T oli jopa samalla keikalla, MerryLea samassa baarissa.

Tässäkin tapauksessa suurimman vaikutuksen tekee juuri se että mitä siellä Turun torilla, keikalla tai baarissa EI TEHTY.

t. oosems ( ...taas virhu. Joko jo jojoksi? )
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Mitäköhän se Mooses nyt vinkuu siellä!? Minä mainitsin että törmäsin poikiin kerran, kun sinä taas rustasit pitkän, täysin järjettömän ja sisällöttömän vuodatuksen. Huomasithan edes itse, ettei viestissäsi ole mitään järkeä?
Ja huom. Huomaskohan herra Mooses, että mää MerryLea tässä en kirjoittanut ketään vastaan. Sinä ainoastaan käsitit asian niin.
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Hyvä neiti tai rouva MerryLea. Mooses vinkuu täällä nyt seuraavaa;

-mikäli tekstini oli täysin järjetön, sisällötön ja vailla sanomaa, niin pyrin tässä nyt kertomaan selkeästi sinulle sekä muille lukijoillekin sen että kirjoitin rasismi-, kansallissosialismi- sekä skinimyönteisen kommentin.

-herra Mooses ei myöskään huomannut tekstistäsi myönteisyyttä samoille asioille, vaan pikemminkin kommenttisi pyrki täysin päinvastaisen eli negatiivisen kuvan luomiseen baarissa kohtaamiesi henkilöiden kohdalla.

Mikäli itse et käsittänyt kirjoittamastani tekstistä mitään, etkä myöskään käsittänyt itse kirjoittamastasi tekstistä mitään, kannattaisi ehkä harkita palstoille kirjoittamista sekä muiden kirjoitteluiden lukemalla seuraamista uudelleen.

Mikäli oikeasti ymmärsit oman kirjoittamasi niin, että et kirjoittanut ketään vastaan, niin olisi parempi vaihtoehto olla kokonaan kirjoittamatta. Tekstin myötä kun voi joutua seisomaan anonyyminä virtuaalimaailmassa mielipiteensä takana. :D

t. soomse ( ja virhe. Eihän tällaiselta voi muutakaan odottaa... )
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Mooses kirjoitti:Hyvä neiti tai rouva MerryLea. Mooses vinkuu täällä nyt seuraavaa;

-mikäli tekstini oli täysin järjetön, sisällötön ja vailla sanomaa, niin pyrin tässä nyt kertomaan selkeästi sinulle sekä muille lukijoillekin sen että kirjoitin rasismi-, kansallissosialismi- sekä skinimyönteisen kommentin.

-herra Mooses ei myöskään huomannut tekstistäsi myönteisyyttä samoille asioille, vaan pikemminkin kommenttisi pyrki täysin päinvastaisen eli negatiivisen kuvan luomiseen baarissa kohtaamiesi henkilöiden kohdalla.

Mikäli itse et käsittänyt kirjoittamastani tekstistä mitään, etkä myöskään käsittänyt itse kirjoittamastasi tekstistä mitään, kannattaisi ehkä harkita palstoille kirjoittamista sekä muiden kirjoitteluiden lukemalla seuraamista uudelleen.

Mikäli oikeasti ymmärsit oman kirjoittamasi niin, että et kirjoittanut ketään vastaan, niin olisi parempi vaihtoehto olla kokonaan kirjoittamatta. Tekstin myötä kun voi joutua seisomaan anonyyminä virtuaalimaailmassa mielipiteensä takana. :D

t. soomse ( ja virhe. Eihän tällaiselta voi muutakaan odottaa... )
Rouva MerryLea, kiitos. Tekstini ei ollut myönteinen mainitsemiasi asioita kohtaan, ei myöskään kielteinen. Tekstini oli lyhyt kuvaus siitä, millaisen kuvan minä sain kyseisistä pojista. Eli aikas... Huvittavan. Ja kyllä, seison mielipiteideni takana. Ja ymmärsin oman viestini aivan loistavasti, sinun viestisi oli sekava. Sinähän voit toki kertoa minulle asiasta enemmän, jos tietoni ovat puutteellisia, mutta itse olen näistä Boneheadseista saanut sen kuvan, että heidän tarkoituksensa on enemmän se yleinen huomionherättäminen, kuin maahanmuuttajiin liittyvät asiat.
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Joku
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:27 am

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Joku »

seppoilmari kirjoitti:
Kymmenet kaljupäät ja maahanmuuttajat nujakoivat Turussa

Turun Sanomat 4.12 2010 13:09:38

Useat kymmenet kaljupäiset suomalaiset ja ulkomaalaistaustaiset nuoret miehet ottivat mittaa toisistaan Turun kauppatorilla lauantain vastaisena yönä sakeasta lumipyrystä huolimatta.

Nuoret miehet tappelivat toisiaan potkien ja lyöden.

Paikalle tarvittiin tilannetta rauhoittamaan seitsemän poliisipartiota. Useita tappeluun osallistuneita otettiin kiinni ja toimitettiin putkaan.

Nujakointi jatkui vielä joukkotappelun jälkeen eri puolilla Turun keskustaa ravintoloissa ja niiden edustoilla, kun liikaa alkoholia nauttineet pikkujoulunviettäjät äityivät rähinöimään.
http://www.ts.fi/online/kotimaa/179196.html


Näin se Suomi eurooppalaistuu pikkuhiljaa.

On se hyvä että jotkut yrittää laittaa näitä mamu apinoita kuriin!
Viime perjantaina eksyin vahinkossa Turkuun ja siellä hansaan. Pois lähtiessäni(iltapäivällä), siinä ovilla(keskellä) norkoili noin.20kpl neekereitä huudellen ja tönien tavallisia kansalaisia.
Vituttaa tämmönen käytös suomalaisia kohtaan! Mutta näistähän ei saa puhua...
Että tämmönen avautuminen.
Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Hyvä rouva MerryLea, pahoittelen jatkuvaa vinkumistani.

Tekstisi ei ollut neutraali.

Ja kantasi siihen että onko kirjoituksesi myönteinen tahi kielteinen kuvaa juuri omaa asennettasi ja valmiuttasi seistä kirjoittamasi takana.

Selvensin ”sekavaa viestiäni” hyvinkin selkeästi ja suorasukaisesti. Mainitsin tarinan fiktiiviseksi, sekä mainitsin fiktiivisen osan loppumisesta kertomalla että koko tarina on esimerkki sananvapaudesta; eli harhasta.

Jyrkempää tekstiä en voi käyttää, koska olen marginaaliryhmää äärioikealla. Kokeile rouva hyvä itse vaikka ihan piruuttaan kirjoittaa minne tahansa isojen kaupunkien sanomalehtien nettikeskustelupalstoille kommenttia, joka olisi tässä esimerkissä neutraalia sekä juutalaisten että natsirikollisten suhteen, mutta ottaisi kantaa siihen että miksi lehdistö ja media eivät kirjoita faktasta jossa käsiteltiin natsijohtajien älykkyyttä. Tietoa edelleenkin koitetaan haudata. Tärkeintä asiassa ei ole se että olivatko kyseiset johtajat fiksuja vai eivät, vaan se että miksi tutkimustietoa asiasta koitetaan edelleenkin salata median suunnasta. Se ei ole hyökkäys juutalaisia vastaan, eikä tekstiä nasujen puolesta, jos kysyy että missä on todettu fakta? Mitä media tekee asialle? Se sensuroi palstoja.

Kuitenkin, takaisin asiaan. Sinun omia netissä kirjoitettuja kommenttejasi käyttäen aiemmassa viestissäni totean sinunkin antaneen epävakuuttavan kuvan itsestäsi, sillä on todella epäloogisen loogista että juopunut lauma nuoria skinejä toistaa samaa mantraa (!) minuuttien tarkkuudella (!) siitä että onko koko muu baari huomannut heidät.

Ja edelleenkin, he ovat nuoria juopuneita skinejä, älä odota heiltä ydinfysiikkaan liittyviä kommentteja sikarinsavussa konjakkilasi kädessä.

He tekevät juuri niin kuin itse haluavat, ja sen minkä uskaltavat; sekin on tällä hetkellä paljon enemmän kuin moni muu on valmis tekemään oman näkemyksensä ja vakaumuksensa eteen.

Mitä huomionhakuisuuteen tulee, niin onhan tuo ryhmä huomattu; kiitos medialle siitä. Tällä hetkellä ei skinin tarvitse kuin pieraista ( viittaus Kolmannen valtakunnan Zyklon-b kaasutuksiin ), niin heti ollaan syyttämässä joukkotuhonnasta.

Vuosiin ei Turussa(KAAN) tapahtunut mitään, itse asiassa Perkele-skins oli viimeinen toiminnallinen ryhmä ”oikeistopoliittisella nuorisorintamalla” tällä suunnalla. Näin ollen koko markkinatalouden sokaisema tuhlaajakansa Turusta oletti että minäkin jo rakastan kaikkia ihmisiä, kuten kaikki muutkin skinit ja samanmieliset koska mitään ei ole tapahtunut aikoihin eikä ketään sellaista kamalaa skiniä ole missään näkynyt. Joten otetaan lisää Mursaleita maa täyteen ja tuetaan juoppojen ja narkkareiden itsetuhoista käyttäytymistä; sanotaan sitä inhimillisyydeksi ja länsimaiseksi sosiaaliturvaverkoksi. APUA, paniikki ja hirveetä kun on kauheeta, yht'äkkiä skinejä on nähty siellä täällä, eikä ne edes puhu juovuksissa järkeviä. Tai edes selvinpäin.

Miksi tavallinen ihminen ei tajua, että ei laki, ei demokratia eikä mikään muukaan kykene pakottamaan minua pitämään kaikista ihmisistä?

Loppujen lopuksi, pitäkää pojat lippu hihassa ja oikea käsi korkealla. Se on ihan yks' ja sama että mitä oikeistoskini tekee, sillä kaikki ovat aina meitä vastaan. Eikä me silti luovuteta.

t. mosse ( oooooho! )
Viimeksi muokannut Mooses, Ma Joulu 06, 2010 8:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Mooses kirjoitti:APUA, paniikki ja hirveetä kun on kauheeta, yht'äkkiä skinejä on nähty siellä täällä, eikä ne edes puhu juovuksissa järkeviä. Tai edes selvinpäin.
No, jatketaan sitten vinkumista, herra Mooses. En sanonut, että skinien näkeminen olisi hirveää, tai että vastustaisin heitä. Enkä edelleen käsitä, miten voit kuvitella tietäväsi mitä minä mistäkin ajattelen, yhden kommentin perusteella, jossa en tuonut ilmi ajatuksiani kuin yhdestä asiasta, Boneheadseista saamastani ensivaikutelmasta, tästä aiheesta pyysin edellisessä viestissä sinulta lisätietoa, en saanut. Minä tiedän oman kantani asioihin, sinä et tiedä sitä, joten miksi kirjoitat kuin tietäisit?
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Hyvä rouva MerryLea. En ymmärrä kirjoitteluasi alkuunkaan, sillä en kirjoittanut mitään sinua vastaan. Teksti jota olen suoltanut, on ollut täysin puolueetonta joka suuntaan ja sinusta riippumatonta. En ole skini, en natsi, en juutalainen, en bonehead tai reggaetrojanskini. En ole mikään. Enkä kirjoituksillani ota kantaa mihinkään, kirjoitan tänne ihan mitä tahansa häläkäläzäijää vailla tarkoitusta. Meneekö läpi???

Sillä kovin on merkillinen oma tulkintasi siitä että mitä kirjoitit, aivan kuten ylläoleva tekstini. Ja juuri sen yhden ( neutraalin??? ) kommenttisi innoittamana vinkuu mosse näin.

-Puolueellisesti kirjoitettu FIKTIIVINEN TARINA Boneheads-nuorison kohtaamisesta baarissa; Minä törmäsin sattumalta tuohon niiiiiin ihanaan Boneheads-porukkaan kerran, osuttiin samaan baariin... Pojat istuivat siellä nurkassa, menin niitten mukaan ja huutelin jätkien kanssa parin minuutin välein, että "huomaskohan noi ihmiset et meit on vittu 15 nahkapäätä täällä!? Eiku vittu kuustoist, emmä tiedä ku en osaa laskea, kato ku toi kalju homo tuli messiin!" Oli sairaan siistii jengii!

-Puolueettomasti kirjoitettu FIKTIIVINEN TARINA Boneheads-nuorison kohtaamisesta baarissa;
Minä törmäsin sattumalta tuohon Boneheads-porukkaan kerran, osuttiin samaan baariin... Pojat istuivat siellä nurkassa ja joivat kaljaa niinkuin baareissa tehdään, ja mölisivät silloin tällöin jotain kuten känniset nuoret tapaavat tehdä.

-Ja tarina, fakta, jota myöskin täysin puolueettomaksi ja jopa neutraaliksikin kutsutaan;
Minä törmäsin sattumalta tuohon Boneheads-porukkaan kerran, osuttiin samaan baariin... Pojat istuivat siellä nurkassa, ja huutelivat parin minuutin välein, että "huomaskohan noi ihmiset et meit on vittu 15 nahkapäätä täällä!? " Eivät antaneet itsestään kyllä kovin vakuuttavaa kuvaa!

En käsitä että minun pitäisi tulkita kirjoittelusi jotenkin positiiviseksi. Ei vaan onnistu.

t. essoom ( tämä ei nyt ollenkaan onnistu... )
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Mooses kirjoitti:-Ja tarina, fakta, jota myöskin täysin puolueettomaksi ja jopa neutraaliksikin kutsutaan;
Minä törmäsin sattumalta tuohon Boneheads-porukkaan kerran, osuttiin samaan baariin... Pojat istuivat siellä nurkassa, ja huutelivat parin minuutin välein, että "huomaskohan noi ihmiset et meit on vittu 15 nahkapäätä täällä!? " Eivät antaneet itsestään kyllä kovin vakuuttavaa kuvaa!

En käsitä että minun pitäisi tulkita kirjoittelusi jotenkin positiiviseksi. Ei vaan onnistu.
No voi ny vittu, herra Mooses! Nyt kun sinä sitä tekstinpätkää toistelet, niin se saa jo minunkin silmissäni sellaisen sävyn, mikä ei ollut tarkoitus. Halusin tietää onko tällä jengillä oikeasti joku aate, vai ovatko vain päättömästi ympäriinsä riehuvia teinejä, jotka eivät edes välitä siitä että kenelle riehuvat!? No, minä se kai sitten olin kun ilmaisin itseni huonosti... Hitto, vihaan myöntää että minussa on vikaa... :evil:
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
JPa
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 8:41 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja JPa »

Tänään tuli kyllä pohjanoteeraus skiniltä. Pysäytti mun auton ja tilas ruokaa. Kiukutteli siinä aikansa mutta lähti kun nousin autosta kyseleen niitä mausteita. Säälittävä tapaus kun ei ollu pokkaa muuhun kun puhumiseen joka sekin loppu kun otin toisenlaisen asenteen. En leimaa koko väkeä koska aina ollu hyvät välit täkäläisiin muuten.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

MerryLea kirjoitti:
Mooses kirjoitti:-Ja tarina, fakta, jota myöskin täysin puolueettomaksi ja jopa neutraaliksikin kutsutaan;
Minä törmäsin sattumalta tuohon Boneheads-porukkaan kerran, osuttiin samaan baariin... Pojat istuivat siellä nurkassa, ja huutelivat parin minuutin välein, että "huomaskohan noi ihmiset et meit on vittu 15 nahkapäätä täällä!? " Eivät antaneet itsestään kyllä kovin vakuuttavaa kuvaa!

En käsitä että minun pitäisi tulkita kirjoittelusi jotenkin positiiviseksi. Ei vaan onnistu.
No voi ny vittu, herra Mooses! Nyt kun sinä sitä tekstinpätkää toistelet, niin se saa jo minunkin silmissäni sellaisen sävyn, mikä ei ollut tarkoitus. Halusin tietää onko tällä jengillä oikeasti joku aate, vai ovatko vain päättömästi ympäriinsä riehuvia teinejä, jotka eivät edes välitä siitä että kenelle riehuvat!? No, minä se kai sitten olin kun ilmaisin itseni huonosti... Hitto, vihaan myöntää että minussa on vikaa... :evil:
Kyseisen ryhmittymän aatteista minä olen huono lausumaan/kertomaan mitään, mutta tuskin koko ryhmittymää olisi mikäli maassamme kaikki olisi hyvin ja hienosti. Tapauksessa jota tällä hetkellä käsittelemme on pääosassa lauma juopuneita nuoria äärioikeistoskinejä, jotka ovat siltikin jo tähän mennessä omalla toiminnallaan ja aktiivisuudellaan tehneet huomattavasti enemmän kuin monet muut ovat milloinkaan valmiita tekemään oman aatteensa ja maailmankatsomuksensa eteen.

tsomeso ( emävirhe. )
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Mooses kirjoitti:tuskin koko ryhmittymää olisi mikäli maassamme kaikki olisi hyvin ja hienosti.
Olisi mielenkiintoista tietää, millä tolalla asioiden tulisi olla, jotta ne olisivat natsiskinien/boneheadien/whatever-ryhmittymien mielestä hyvin ja hienosti.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Damien »

paha tukari kirjoitti:Olisi mielenkiintoista tietää, millä tolalla asioiden tulisi olla, jotta ne olisivat natsiskinien/boneheadien/whatever-ryhmittymien mielestä hyvin ja hienosti.
Vielä parempi(vaikka helvetin hyvä oli tuokin) kysymys olisi, miten asioiden pitäisi olla
että kaikki olisivat tyytyväisiä?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Paha tukari; mielenkiintoisempaa olisi tietää se, että miksei em. kyseisten ryhmien kantaa siitä että nykyisellään yhteiskunnassa ei todellakaan ole kaikki hyvin, ei saa esittää ( lue tuosta hiukan aiemmin kommenttiani sensuurista, jota media laajasti harrastaa ). Ja ihan hitusen mielenkiintoisempaa tästäkin on se, että miksei em. ryhmien tällä hetkellä väkisin esitettyä mielipidettä tarvitse kuunnella???

Damien; parlamentaarinen demokratia se ei ainakaan ole, äänestykset kun jo sinänsä kertovat sen että enemmistö voittaa ollen tyytyväisiä; ja muut häviäjät jäävät rannalle ruikuttamaan. Kansa on revitty kahtia.

Tässä nyt on valittu liian monta kertaa kansan toimesta jo jonkinverran väkeä tuonne eduskuntaan kautta Suomen historian, eikä mikään ole erityisemmin muuttunut; rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy markkinataloudellisen kerskakulutuskulttuurin runnellessa maapallon elinkelvottomaksi.

Mikäli PerSut saavatkin murskavoiton tulevissa vaaleissa, niin uskoisin että elämässäni ei mikään muutu, sillä sama on tehty jo monta monta kertaa aiemmin; systeemin palaset on vaihdettu. Soini ja kumppanit haalivat sen aikaa enemmän itselleen, minkä ehtivät ollessaan mukamas ”peräsimessä” kiinni.

t. Mosoes ( ja iguvirhe! )
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

Mooses kirjoitti:Mitäs siinä sitten vingut, tuolla paikalla tuohon aikaan et ollut sinä, eikä kukaan muukaan lajisi edustaja. ”Olit toisessa kaupungissa” ja kamalan huonosti pukeutuneet nasut kävi Turun torilla huutelemassa. Voi hirveetä kun on kauheeta.

Ja mitä ”rannassa” tapahtui? EI MITÄÄN. Ei tulleet sielläkään hyvinpuketuneet oikeinvaatettaneet reggae-trojan-SKINHEADit kertomaan pojille epämuodikkuudesta. Vaatteiden ja ”porukan nimen” epämuodikkuudesta. ”Vittu oikeesti, aikuiset miehet”, pitäiskö kyseisen porukan pyytää joku teistä valistuneista kertomaan että mitä voi tehdä, miltä kuuluu näyttää ja mikä saa olla porukan nimi?

Joo muuten, tulkaa ”stailaamaan” toi porukka, kyllä teistä einasseporukoista nyt yksi jos useampikin homoskini löytyy; sekin tietää että pitää olla vatupassipulisongit ja sta-prestit jalassa ennenkuin voi olla skini.

Ehkä kannattaa olla tyytyväinen siihen että porukat istuivatkin siellä kuin kirkon penkillä. Käsittääkseni meillä täällä nasuporukoissa ympäri Suomen on kovempaa väkeä kuin teillä on koskaan ollut, tai tulee koskaan olemaan. Meillä on ollut aina enemmän väkeä ja meillä on ollut aina aktiivisempaa väkeä. Me nasut ollaan saatu tuomioita siitä että ollaan tehty juttuja ja rosiksilla sitten naurettu tuomareille. Muutamat nasuista kuolee nuorena koska elämäntapa on mitä on, ja jotkut nasut lähtevät ”bisnesmaailmaan”. Tämä ”skinit” osio on meidän nasujen vuoksi täällä JR-osastolla ( vaikkakin AATTEELLINEN ”RIKOLLISUUS” ei tänne kuulu? ), ei sinun oikeinpukeutumisesi vuoksi. Meidän aktiivisuuden vuoksi sinäkin reggaetrojanskini näytät kovemmalta.

Kokoontumis- ja sananvapaus? Äänioikeus? Voitko oikeasti vaikuttaa asioihin? Äijät on nyt hiukan liikaa istuneet yhteiskuntaopin tunnilla.

Mikäli olette noin sokeita, niin voi voi. Eläkää unessa ja ostakaa niitä Leviksen tuotteita.

t. oosems ( vi**u ja taas kirjoitusvirhe. Kamalaa. )

Ps. Ja parastahan tässä on se että me nasset kun heilutaan, niin te hyvinpukeutuneet oikeinnimetyt einasset kärsitte!!! VI**U IHANAAAAA!!!

Pps. Ja kaikki uusnatsiskinit, WP-skinit ja koko oikeistoskiniporukka ympäri Suomen; muistakaa se että OLETTE PAKOTETTUJA JA VELVOITETTUJA KYSYMÄÄN KAIKILTA OI-SKINEILTÄ, TROJAN-SKINEILTÄ SEKÄ REGGAE-SKINEILTÄ LUPAA PUKEUTUMISEEN, MAHDOLLISESTI YHTEISÖN NIMEN-OTTAMISEEN SEKÄ YLEISESTIKIN OIKEUTUKSEEN OLLA SITÄ MITÄ OLETTE. KOSKA EM. RYHMITTYMÄT OVAT YLIN SKINEYDEN ELIN MAANLAAJUISESTI. Ehkä jopa maailmanlaajuisesti.
tästä huomaa heti et viestin kirjotta ei ole käynyt "rannassa", koska siellä ei sharpit/trojanit pyöri.
ja hei, ku pistät niitä priva viestejä, elä poista niitä enneku mä oon lukenu.
sä luultavasti kysyisit kuka olen, sen jälkee seuraava rivi ois "saat turpaas nii kovaa". laita se priva ilman et poistat viestiä nii mä pistän mun numeron sulle ja kerron kuka oon? ok?
Lukittu