Kun muukin aineisto tukee tunnustustaan, rohkenen epäillä, että oli asialla 'lintupoikien' kanssa.
Riparirakkaus ja varsinkin torjutuksi tuleminen voivat olla nuorelle miehelle hyvä motiivi.
En tarkoittanut, Hassu. Kysy itseltäsi "Ketä Ressu tarkoitti ?" ja kävele sitten kuvastimen eteen. Sieltä löydät vastauksen.Hessu52 kirjoitti:Niin Rassu, tuossa kait tarkoitat Sariolaa?
Vai et seiso peilin edessä?? No hyvä! En ole valtavan hyvä etsivätyöläinen, mutta höpöttäjät huomaan aika äkkiä. Katseleppa Hessu omia viestejäsi ja lue ne ajatuksen kanssa. Mieti seuraavaksi, monestikko olet olet puhunut itseäsi vastaan, vaikka olet mielestäsi ns. "huipputietäjä" tässä asiassa. Jos on jotakin mieltä asiasta, tulisi se sama linja myöskin pyrkiä pitämään. Eikö niin? Minä olen tullut sinun kirjoitteluasi seuratessani siihen johtopäätökseen, että valtava ego ei takaa kaikkitietävyyttä. Sinä hyvin todennäköisesti olet eri mieltä ja se sinulle sallittakoon silläkin uhalla, että olet varmasti väärässä.Hessu52 kirjoitti:Olen minä sen sadun lukenut, jossa paha äitipuli menee peilin eteen ja kysyy kuvastimelta: "Kerro, kerro, kuvastin, ken on maassa kaunehin?" johon peili vastaa: "Oi sinä olet kaunein"!
Kuten tiedetään, sadussa on kauhaea loppu, juuri tuolle pahalle äitipuolelle, joten minä en mitään sadun peilejä rupea katselemaan.
Sinä voisit Raasu ruveta sen sijaan etsimään niitä aikalaisia sieltä Gulfin baarista ja etsimään Gulfin historikkiä Suomesta, no unohda netti, sillä kyllä netti on taatusti selattu läpi tuon baarin historian osalta.
Sinulla ei ole siis muuta keinoa, kuin jalkautua hakemaan niitä todistajia, joita puolustukin etsi ja kait myös osaltaan syyttäjätkin, mutta mikä olikaan tulos?
Jospa Ressulla onnistuisi tuo etsivän työ niin hyvin, kuin muiden kirjoittajien haukkumiset, joten alapa hommiin vaan!
Joopa-joo. Kirveen puisella varrellako tappaja olisi taputellut? Ei kai sentään?Sariola kirjoitti:Kyllä kirveellä varustautunut metsurikin voisi olla mahdollinen lyömäjälkien perusteella.