Kari Tapio on kuollut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
jenni82
Agentti Scully

Re: Kari Tapio on kuollut

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Mä yöllä huomasin kavereiden naamakirjapäivityksistä jutun ja kolahti oikeesti. Jotenkin sitä pitää noita vanhanliiton ukkoja kuolemattomina ja kun tällasta tapahtuu ni se kyllä osuu ja uppoaa! En oo ikinä Karia edes kuunnellu mutta ne iki vihreät tiedän ja jää aina päähän soimaan. Surku vaan että taas suomalainen hieno artisti poistui keskuudestamme ja ennen kaikkea rauha sielulleen ja omaisille voimia!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Kari Tapio oli kuitenkin vain ihminen joita kuolee päivittäin Suomessa paljon. Olen aina inhonnut sitä että kun "julkkis" kuolee nostetaan hirveä haloo siitä et kuinka mahtava ja jne tää kyseinen ihminen oli. Oliko Kari Tapio ihmisenä yhtään sen parempi kuin esim 90v mummo joka jäi sotaleskeksi ja siitä huolimatta kasvatti 5 lasta ja sai perustettua vielä kodin? Ei tämän mummon kuolemasta silti kukaan nosta julkisuudessa "hulabaloota" vaikka yhtä hyvin ihmisenä sen ansaitsisi... Ihmisiä tässä kaikki ollaan ja yhtä arvokkaita!

Osanottoni Kari Tapion läheisille.
Jag har talat :)
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Iltapv lehdissä luki että lähti arvokkaasti buutsit jalassa oman talon kotipihalta... 8)
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Elämäntavat eivät ehkä ennustaneet tämän pitempää elämää. Hyvässä ja pahassa aito suomalainen mies ja äärettömän hyvä laulaja.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

hannu hanhi kirjoitti:Elämäntavat eivät ehkä ennustaneet tämän pitempää elämää. Hyvässä ja pahassa aito suomalainen mies ja äärettömän hyvä laulaja.
Kun ohitusleikkausesta oli kulunut 13 vuotta ja "lisäajan" odote on 10-15 vuotta niin mielestäni Kari Tapio eli täysin normaalin ja hyvän elämän leikkauksen jälkeen ja vuodet vain tulivat täyteen nyt. Ei siinä kyse niinkään elämäntavoista ole. Niin ja Kari Tapiohan kertoi vaihtaneensa punaisen maidon rasvattomaan maitoon ohitusleikkauksen jälkeen, siitä voi päätellä miten se on enää auttanut häntä, ihminenhän tarvitsee elääkseen rasvaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Rorschach
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Rorschach »

matlockb kirjoitti: Niin ja Kari Tapiohan kertoi vaihtaneensa punaisen maidon rasvattomaan maitoon ohitusleikkauksen jälkeen, siitä voi päätellä miten se on enää auttanut häntä, ihminenhän tarvitsee elääkseen rasvaa.
Rööki (tai sikari tms savuava) hampaissahan tuo oli uudehkoissakin kuvissa. Siinä ei varmaan paljon ole vaikutusta rasvattomalla ja rasvaisella maidolla mihinkään suuntaan, jos supistaa suoniaan polttamalla. Mutta ihan hyvin koetit pönkittää omaa käsitystäsi rasvoista.

Kari Tapio levätköön rauhassa. Ei ole suosikkiartistini, mutta ura oli kunnioitettava.
"Eikä liene rangaistus / jos käymme hetken yhtä matkaa / kun hirviöiksi paljastumme / onko hyvät päivät valhetta sittenkään" A.W. Yrjänä / CMX
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Kampamaneetti kirjoitti:Kari Tapio oli kuitenkin vain ihminen joita kuolee päivittäin Suomessa paljon. Olen aina inhonnut sitä että kun "julkkis" kuolee nostetaan hirveä haloo siitä et kuinka mahtava ja jne tää kyseinen ihminen oli. Oliko Kari Tapio ihmisenä yhtään sen parempi kuin esim 90v mummo joka jäi sotaleskeksi ja siitä huolimatta kasvatti 5 lasta ja sai perustettua vielä kodin? Ei tämän mummon kuolemasta silti kukaan nosta julkisuudessa "hulabaloota" vaikka yhtä hyvin ihmisenä sen ansaitsisi... Ihmisiä tässä kaikki ollaan ja yhtä arvokkaita!

Osanottoni Kari Tapion läheisille.
Se sotaleski on varmasti enemmän kuin Kari Tapio mutta se ei kosketa mua koska mä en tiedä sitä! Toki jos se olisi jollain tavalla mulla tiedossa ni ihan varmaan kolahtaisi! Mä olen muutenkin sellanen empaatikko että katon kauniita ja rohkeita itku silmissä!!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jo edesmennyttä tätiäni lainaten "miten ton näkösestä miehestä lähtee sellanen ääni?"
Levätköön rauhassa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Nooruska kirjoitti: "miten ton näkösestä miehestä lähtee sellanen ääni?"
:lol: Kyllä todellakin, se ääni oli jotain mikä muhunkin teki syvän vaikutuksen! :shock: 8)
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

matlockb kirjoitti:Niin ja Kari Tapiohan kertoi vaihtaneensa punaisen maidon rasvattomaan maitoon ohitusleikkauksen jälkeen, siitä voi päätellä miten se on enää auttanut häntä, ihminenhän tarvitsee elääkseen rasvaa.
Eihän se maito nyt suinkaan ainoa rasvan lähde ole? Kyllä perusjamppa saa nykyään rasvaa vähän liikaakin ruokavaliostaan.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
matlockb
Watson itse

Tarkoitin että Kari Tapio kertoi yleisesti laittaneensa elämäntavat uusiksi, jostain syystä meni ohi että oli rööki huulessa tosiaan uudemmissakin kuvissa, kun noita elämäntapoja ohitusleikkauksen jälkeen miettii niin voi sanoa että ihmeen kauanhan Kari sai jatkoaikaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Kampamaneetti kirjoitti:Kari Tapio oli kuitenkin vain ihminen joita kuolee päivittäin Suomessa paljon. Olen aina inhonnut sitä että kun "julkkis" kuolee nostetaan hirveä haloo siitä et kuinka mahtava ja jne tää kyseinen ihminen oli. Oliko Kari Tapio ihmisenä yhtään sen parempi kuin esim 90v mummo joka jäi sotaleskeksi ja siitä huolimatta kasvatti 5 lasta ja sai perustettua vielä kodin? Ei tämän mummon kuolemasta silti kukaan nosta julkisuudessa "hulabaloota" vaikka yhtä hyvin ihmisenä sen ansaitsisi... Ihmisiä tässä kaikki ollaan ja yhtä arvokkaita!
Ihmisiä kuolee päivittäin, eikä varmasti kenelläkään ole tarkoituksena vähätellä ketään.
Kyllä mä suren enemmän läheisteni tai tuttujeni kuolemaa, kun jonkun ihmisen kenen en edes tiedä kuolleen, luonnollisesti.
Ihminen jonka elämästä on saanut lukea, kuulla tai katsoa, herättää kuollessaan enemmän tunteita kun ihminen jota ei ole edes nähnyt, tämä lienee kuitenkin täysin normaalia.

Ei sitä ihmisen arvoa tai omaisten surua lehtijutuilla mitata.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Rauha hänen muistolleen. Joka tulee kyllä säilymään musiikkina pitkään.

Vähän kyllä kirpaisi se, ettei ihminen, joka tietää pumppunsa heikkouden, anna sille kuitenkaan lepoa, hoitoa ja rauhaa, sen vaatimalla tavalla, vaan ikään kuin tarkoituksellisesti kurvailee kuolemaansa. Sääli.
Nuotio & Äreät Tiput
matlockb
Watson itse

Niin, tällaiset viihdetaiteilijat ovat kyllä yleensäkkin selvästi lyhytikäisempiä kuin ns. tavalliset kansalaiset. Ihmettelen että esimerkiksi Reijo Taipale, 70v. on edelleen kohtuullisen hyvässä kunnossa vaikka hänelle alkoholi maistuu, itsekkin olen kerran todistanut kun Taipale veti keikan ja ohi kulkiessaan tuoksahti reilusti viinalle. Keikka kyllä sujui erittäin hyvin vaikka humaltumisen huomasi. Taitaa tosiaan nuo rohkaisuryypyt kuulua kokeneillakin artisteilla lavalle nousemiseen.
Olihan se kuitenkin parempi että Kari Tapiolle kävi kuten laulaa "ei toivetta sen kummempaa, kunhan terveenä kuolla saisin..." ettei joudu kitumaan vuosia esimerkiksi syövän kourissa tai mennyt yhtä huonoon kuntoon kuin vaikkapa Vesa-Matti Loiri.
Helmie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Minua ärsyttää se, kuinka jotkut sanovat ettei julkkisten kuolemaa saisi surra/ se ei saisi herättää surumielisiä tunteita. Hei haloo, tietenkin kaikki tietävät että koko ajan ihmisiä kuolee. Kuten joku tähän keskusteluun kommentoikin, ei me tiedetä kaikkia jotka kuolee. Pitäisikö meidän surra meille täysin tuntemattomia ihmisiä? Jos pitäisi, elämä olisi yhtä suremista.
Voin kuitenkin sanoa, että kyllä minulle tuli paha mieli kun kuulin Kari Tapion kuolemasta. Vaikka en häntä henkilökohtaisesti tuntenutkaan, oli hän kuitenkin elämässäni läsnä musiikkinsa kautta.
Miksi ei saisi olla paha mieli Kari Tapion omaisten puolesta? Miksi ei saisi olla paha mieli siitä, ettei enää ikinä näe Kari Tapion livekonsertteja jne? En ymmärrä. Tämä tapaus on selvästi koskettanut monia suomalaisia ja mun mielestä se kertoo paljon. Kari Tapio oli yksi Suomen arvostetuimmista laulajista ja toivon, että hän elää suomalaisten muistoissa vielä pitkään.
Vastaa Viestiin