Tahtoo putkaan..
Re: Tahtoo putkaan..
Olen kyllä Damienin kanssa samaa mieltä. Olen itsekkin ihmetellyt juuri tätä tuoreinta esimerkkiä, 3 bannia saman kuukauden aikana, eikä ota opikseen. Sama juttu tuon tuomioiden kanssa, ennen Kyöpeli oli enemmän humoristinen tuomioita jakaessaan.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Itse sain ainoan bannini (kiva sana) silloin kun vasikoin eräästä toisesta (ei markja kun kuitenkin joku sitä epäilee). Jostain syystä sitten kuitenkin mode päätti, että mulle annetaan bannia. Olin kyllä aika hämmästynyt. Kokeile?
^Siellä näyttäs kyllä lukevan että opettele lautamiesosion tarkoitus eli oot aukonu päätäs väärässä ketjussa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Joo no siis Nooruska heitteli erästä kuolemaa käsittelevässä ketjussa ala- arvoista läppää ja itse siihen vastasin vähän kärkkäästi. Valitin siis ylläpidolle siitä, että kuolemaa käsittelevässä ketjussa heitetään sellaista läppää (poika oli silloin vielä kadoksissa ja asia pinnalla) ja kas- tulinkin sitten itse bannatuksi. Olin erittäin hämmästynyt kyseisestä päätöksestä. Mut menneet on menneitä ja Nooruska nykyään hyvä tyyppiChopper kirjoitti:^Siellä näyttäs kyllä lukevan että opettele lautamiesosion tarkoitus eli oot aukonu päätäs väärässä ketjussa.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Mission succesfull: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=10052 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Onnea Waja, luja tahto vie läpi harmaan kiven! 
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Ei se nyt ihan nappiin mennyt.Damien kirjoitti:Mission succesfull: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=10052
Mahdottomassa lumipyryssä hakkasin rangaistuslaitoksen ovea ulkopuolelta päästäkseni sisään,mutta ivailivat sisäpuolelta ettei mukamas näytöt riitä sisätiloihin pääsemiseen.
Jäi sitten se putkakin näkemättä.En taida enää viitsiä edes yrittää putkareissua jos se kerran on noin vaikeeta järjestää edes yhdeksi yöksi.
Olen sitten näköjään yhtä kyseenalaista kokemusta rikkaampi kuin Waja, itselleni kokemus putkassa järjestyi yllättävänkin helposti, vapaata kuulustelijaa odottaessa "sain miettiä tekojani ja tarinaani" 3 tuntia putkassa vuosia sitten ja en sitä kokemusta kyllä suosittele kenellekkään 
Oli se helpotus vaan kun sanottiin että kotiin voin mennä.
Oli se helpotus vaan kun sanottiin että kotiin voin mennä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)