Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

rosamarine kirjoitti:^ Kannattaako näistä ärsyyntyä? Kun tutkailee tarkemmin laittamaasi linkkiä, siellä tuntuu olevan myös Bodom -keskustelijoilla ihan oma maailmansa.

Kampamaneetti saattaa olla hyväntahtoinen kaveri, mutta joskus liika uteliaisuus voi tuntua häiritsevän tunkeilevalta. Ed. lause sopii muihinkin tämän palstan kirjoittelijoihin.
Paras tapa on aina ja uudestaan olla noteeraamatta trolleja. Niin minä tekisin. Aika nopeasti trollista tulee toimintakyvytön, kun sitä ei ruoki. Ja sama pätee jälleen myös tänne ;)
Ja ennen kuin tuomitaan, niin olisi hyvä selvittää asioita! Minulla ei ollut MITÄÄN tekemistä tuon suoli24 jutun kanssa!!! Päinvastoin kommentoin sinne (ennen kuin se ketju poistettiin näköjään) että matlocbk on yksi Minfon parhaimmista kirjoittajista sekä kommentoijista! Matti Heikan tapauksessa hän laittoi minulle yv:nä tiedon että foorumi kaatui kun hän sai tekstin valmiiksi ja siihen tuhlautui kohtuuttomasti aikaa. tottakai hyväksyin sen enkä todellakaan ollut mitenkään katkera yms.

Joka tuon suoli24 jutun aloitti, voisi olla mies/nainen ja myöntää sen ettei spekuloida muiden nimimerkkien suuntaa turhaa.

KAMPAMANEETTI
Jag har talat :)
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ihan vilpittömästi pyydän Kampikselta anteeksi, siellä kun joku heti "tiesi" sanoa Kampamaneetin ja ajallisesti juttu täsmäsi juuri siihen yv:hen jonka Kampikselle lähetin.
Voisi todellakin olla mies/nainen ja tunnustaa asian, kun on aiheuttanut mielipahaa itseni lisäksi Kampikselle, hänelle varmasti enemmän.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

matlockb kirjoitti:Ihan vilpittömästi pyydän Kampikselta anteeksi, siellä kun joku heti "tiesi" sanoa Kampamaneetin ja ajallisesti juttu täsmäsi juuri siihen yv:hen jonka Kampikselle lähetin.
Voisi todellakin olla mies/nainen ja tunnustaa asian, kun on aiheuttanut mielipahaa itseni lisäksi Kampikselle, hänelle varmasti enemmän.
Kyllä tämä keskustelu jonkun "immeisen" silmät näköjään avasi kun suoli24:st ketju oli kadonnut! Toivon myös totisesti myös tänne sen ettei spekuloida/arvuutella toisten syyksi asioita jos ei olla niistä varmoja. (Keissi aiheissa nämä kyllä on sallittuja, ja joskus jopa toivottavia)
matlockb
Watson itse

Olisi se todellakin mukava tietää kenellä näin paljon on minua vastaan, toivottavasti ei ole kukaan palstalainen..
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

matlockb kirjoitti:Olisi se todellakin mukava tietää kenellä näin paljon on minua vastaan, toivottavasti ei ole kukaan palstalainen..
Kateellisten ihmisten panettelua tuollaiset kirjoittelut on :D Jatka vain matlockb samaan hyvään malliin juttujasi! Niitä on ilo lukea...

-Kampamaneetti
matlockb
Watson itse

Kampamaneetti kirjoitti:
matlockb kirjoitti:Olisi se todellakin mukava tietää kenellä näin paljon on minua vastaan, toivottavasti ei ole kukaan palstalainen..
Kateellisten ihmisten panettelua tuollaiset kirjoittelut on :D Jatka vain matlockb samaan hyvään malliin juttujasi! Niitä on ilo lukea...

-Kampamaneetti
Kiitos :) Ja vielä kerran pahoittelut että uskoin siellä olevia törkyviestejä jossa sinusta tehtiin syyllinen, ja kun se hemmetin yv osui yhteen :oops:
Mutta ei tässä varmaan mitään ongelmaa enää meidän välillä ole kun asia on tältä osin selvä?
Ja jos jotain hyvää asiasta hakee niin nyt on ainakin Matti Heikan henkirikosta koskeva artikkeli kirjoitettuna.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^ja ^^ aika turha toivoa, että ne suomi24:n kirjoittelijat täällä mitään tunnustaisivat. Eiköhän se ole niin, että sielläkin ne muutamat mädät hedelmät onnistuvat pilaamaan koko palstan maineen ja fiksummat kirjoittajat jättävät kommentoimatta näiden muutaman avohoidokin pelossa.

Riidelkööt vaan keskenään ja panetelkoot minfolaisia, todistavat sillä vain oman tyhmyytensä (vaikka muuta väittäisivätkin)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

matlockb kirjoitti:
Kampamaneetti kirjoitti:

-Kampamaneetti
Kiitos :) Ja vielä kerran pahoittelut että uskoin siellä olevia törkyviestejä jossa sinusta tehtiin syyllinen, ja kun se hemmetin yv osui yhteen :oops:
Mutta ei tässä varmaan mitään ongelmaa enää meidän välillä ole kun asia on tältä osin selvä?
Ja jos jotain hyvää asiasta hakee niin nyt on ainakin Matti Heikan henkirikosta koskeva artikkeli kirjoitettuna.
Ei todellakaan ole mitään ongelmaa!! Ja kiitos tosta Matti heikan jutusta, luin sen juuri. (Pakkohan se oli lukea kun se jo näin paljon "palstatilaa" on saanut :D :D :D )
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kampamaneetti kirjoitti: Ja ennen kuin tuomitaan, niin olisi hyvä selvittää asioita! Minulla ei ollut MITÄÄN tekemistä tuon suoli24 jutun kanssa!!! Päinvastoin kommentoin sinne (ennen kuin se ketju poistettiin näköjään) että matlocbk on yksi Minfon parhaimmista kirjoittajista sekä kommentoijista! Matti Heikan tapauksessa hän laittoi minulle yv:nä tiedon että foorumi kaatui kun hän sai tekstin valmiiksi ja siihen tuhlautui kohtuuttomasti aikaa. tottakai hyväksyin sen enkä todellakaan ollut mitenkään katkera yms.
Apua! En tarkoittanutkaan syyttää ketään. Joku oli vaan siihen keskusteluun laittanut jotain epäilyjä sun nikistä ja kun Matlockb vielä kirjoitti siihen sävyyn, niin eihän sitä ollut vaikea arvata, ketä tarkoitettiin. Ja yritin kirjoittaa, että olet ihan ok tyyppi, mutta ärsyttävän utelias (esim. gallupit) ;) Mutta kukapa meistä ei sitä olisi.

Yritin sanoa, että nämä kys. palstan provot kannattaa jopa jättää lukematta. Jos jollain on aikaa niin paljon täällä seurailla kirjoituksia ja sitten riekkua noinkin sekavan tuntuisella formaatilla, se on jo sinällään hatunnoston paikka.
Ajanhukkaa on sinällään lueskella pipipäiden höpinöitä. Kannattaa muistaa, että tälläkään palstalla kaikilla ei ole muumit lootassa tai legot kohillaan, joten sellaisia höpöhöpöjuttuja ei tarvitse edes kommentoida. Se saattaa ruokkia jopa tämän hmm... voiko sanoa sairaan? ihmisen harhoja entisestään... Ja voin kertoa, on kokemusta ;)

Ihan esimerkin kerron nyt yleisesti. Reilu vuosi sitten eräs vähän mieleltään sekava kaveri täältä oli olevinaan löytänyt mun blogin netistä. Ihan hyvä saavutus, kun ei ole koskaan ollut aikaa sellaiselle ihmeelle :D No, tämä kaveri oli kuitenkin saanut päähänpinttymän, että olen avani perusteella (ava oli ryöstetty netistä mistä lie saitilta) bloginpitäjä, kenen sivuilta löytyi minun käyttämäni ava.

Olin ihmeissäni, kun kuulin myöhemmin, että asiaa oli mainosteltu ihan yleisestikin täällä. Eräs ihminen täältä (tai varmaan monikin) luuli siis seurailevansa mun blogia ja olinkohan mä nyt sitten olevinaan joku Julia tai vastaava. Ikävä tuottaa pettymys, jos joku vielä seuraa "blogiani" että metsään meni ;)
Että kyllä meitä täällä on joka junaan... Paras tapa pysytellä erossa pipipäistä on olla kommentoimatta, niin ei tule riesoja yksäreihin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ja nyt vasta vuoden jälkeen sinä viitsit paljastaa ettet olekaan "hotlips74"?! :shock:
Niin monta yötä kulutettu turhaan, täysin turhaan siihenkin blogiin...
Mutta joo.Ei noista kannata ottaa itseensä.

Joillakin vain ei ole kykyä erottaa sitä riitelevätkö ihmiset vai asiat keskenään.
Joukkoon tosin mahtuu muutama suhteellisen häiriinytkin tapaus joilla vaan on yksinkertaisesti
jääneet lääkkeet ottamatta tai sitten on muuten vain kurjaa.
Jos jonkun pitää lähteä palstalta haukkumaan toista minfolaista muualla, on kyseessä
todella raukkamainen henkilö eikä tuollainen ole edes ajatuksen arvoinen.

Suomi24:een on vaan jostain syystä pesiytynyt sakkia joilla mielenkiinnon kohde on juuri minfo
mutta syystä tai toisesta eivät tänne uskaltaudu sanallista arkkuaan avaamaan.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

Apua! En tarkoittanutkaan syyttää ketään. Joku oli vaan siihen keskusteluun laittanut jotain epäilyjä sun nikistä ja kun Matlockb vielä kirjoitti siihen sävyyn, niin eihän sitä ollut vaikea arvata, ketä tarkoitettiin. Ja yritin kirjoittaa, että olet ihan ok tyyppi, mutta ärsyttävän utelias (esim. gallupit) ;) Mutta kukapa meistä ei sitä olisi.
Ei se mtn. Asia on näiltä osin sovittu jo m :D Myönnän kyllä että olen utelias tyyppi ja pitäisi joskus hieman enemmän miettiä asioita ennenkuin niitä tänne kirjoittelee tai tekeepi galluppeja. Jatketaan vaan taas asialinjoilla ja pidetään tää Minfo hyvänä foorumina.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Miksi edes vaivautua lukemaan S24:sta???
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Matlockb, älä yhtään välitä tuosta jutusta. Itsekin olen ollut ainakin kahdessa ketjussa ruodittuna Suomi24:ssä ja olen lähinnä imarreltu. :wink: Jatka vaan samaa rataa. Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita! :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää, kun jotkut minfolaiset ovat niin totaalisen fiksoituneita vain tietyntyyppisiin rikosaiheisiin. Muut ovat heille kuin pahaa ilmaa.
Nothing is quite what it seems
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Nooruska kirjoitti: Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita! :wink:
Eikös se laulun mukaan mennyt niin, että Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita! Kuten allekirjoitettu... :lol: 8)
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Lukittu