Ja ennen kuin tuomitaan, niin olisi hyvä selvittää asioita! Minulla ei ollut MITÄÄN tekemistä tuon suoli24 jutun kanssa!!! Päinvastoin kommentoin sinne (ennen kuin se ketju poistettiin näköjään) että matlocbk on yksi Minfon parhaimmista kirjoittajista sekä kommentoijista! Matti Heikan tapauksessa hän laittoi minulle yv:nä tiedon että foorumi kaatui kun hän sai tekstin valmiiksi ja siihen tuhlautui kohtuuttomasti aikaa. tottakai hyväksyin sen enkä todellakaan ollut mitenkään katkera yms.rosamarine kirjoitti:^ Kannattaako näistä ärsyyntyä? Kun tutkailee tarkemmin laittamaasi linkkiä, siellä tuntuu olevan myös Bodom -keskustelijoilla ihan oma maailmansa.
Kampamaneetti saattaa olla hyväntahtoinen kaveri, mutta joskus liika uteliaisuus voi tuntua häiritsevän tunkeilevalta. Ed. lause sopii muihinkin tämän palstan kirjoittelijoihin.
Paras tapa on aina ja uudestaan olla noteeraamatta trolleja. Niin minä tekisin. Aika nopeasti trollista tulee toimintakyvytön, kun sitä ei ruoki. Ja sama pätee jälleen myös tänne
Joka tuon suoli24 jutun aloitti, voisi olla mies/nainen ja myöntää sen ettei spekuloida muiden nimimerkkien suuntaa turhaa.
KAMPAMANEETTI