Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

SharQ
Hetty Wainthropp

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Norsula kirjoitti:Miksi mun avatar ei näy, vaikka en ole tehnyt mitään muutoksia? :shock:
Sun avan osoite on tällä hetkellä:

http://tbn2.google.com/images?q=tbn:L6E ... Dexter.jpg

Alussa paljon ylimääräistä tauhkaa, joka sekoittaa osoitteen niin, että avana on kuva, jonka koko on 1x1 pikseliä. Muuta avan osoite muotoon:

http://i78.photobucket.com/albums/j91/A ... Dexter.jpg

ja tulos on tämä:

Kuva
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Olikohan gravediggerin bannaaminen taas noita fiksuimpia ylläpidon nenänkaivamisen
lopputuloksia?Onhan säännöt sääntöjä mutta jos lähdetään vetoamaan johonkin vitun etikettien
miettimiseen niin melkein puolet sakista saisi ulostaa palstalta(allekirjoittanut mukaanlukien).

Ei se ulosanti mitään intellektuelleinta kastia edusta mutta kuten huomattua, ilahduttaa ainakin
monia kaiken valituksen ja marinan keskellä, eikä varmasti ole ainakaan pyrkinyt loukkaamaan
yhtään ketään.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

^ Samaa mieltä. Gravediggerin kummalliset mölinät saavat aina minut hymyilemään.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Sajaki kirjoitti:^ Samaa mieltä. Gravediggerin kummalliset mölinät saavat aina minut hymyilemään.
Sepä se.Harvoin edes minä niistä selvää saan mutta kyllä täällä muillakin vähintään yhtä harhaisia
juttuja on mutta kuinka ollakaan, eipä heille juuri bannit pauku.
Ihmetyttää vaan tuo YP:n burstaaminen.Palstaa ei ilmeisesti enää jakseta seurailla(en tosin yhtään ihmettele miksi), käydään vain silloin tällöin napsauttamassa muutama ihan lotolla pois että säilyisi
mielikuva siitä että tuo myyttinen ja paljon etsitty ylläpito on todellakin olemassa.

Ja selvennykseksi: mitään henkilökohtaista ei ylläpitoa vastaan ole.
Itsekkin olen banaaneita saanut ja varmasti ihan aiheesta.Tosin tuohon "ota yhteyttä ylläpitoon"
kohtaan ei kannata liikoja luottaa.Asiallisiin yhteydenotto yritykseen ei ole vastattu eikä tuota
joukkiota muutenkaan kauheasti enää näy kuin kosteissa unelmissa.
Olisiko aika siis laajentaa tuota bittijumalten joukkoa jos ei aika/intressit enää riitä?
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Diggis on just niin paras, sen jutut tosiaan aina saa hihittään.

En vieläkään ole tajunnut jälkimmäistä banniani ja mistä se johtui, eka kyllä meni perille.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Täällä Lautamiehissä on oma ketju banneista, kun joku muukaan nimimerkki ei banniaan ymmärtänyt.
Joku totesikin siellä että ei niitä koskaan ole erikseen perusteltu, mutta osuvasti joku totesi että miten sitten voi välttää bannin aiheuttanutta toimintaa tulevaisuudessa jos ei tiedä, minkä väärän heiton on laukaissut.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Ettei vaan kävisi niin, että joku vetää herneet nenään ja painaa "vasikoi"-nappulaa, jolloin banni hutkaistaan ylläpidossa tutkaisematta? Eräänlainen tee-se-itse -toiminto?

En painele tuota nappia, mutta olen joskus mielenkiinnosta tutkaillut bannattujen viestejä löytämättä yleensä mitään erityisen raskauttavaa (en edes merkkiä siitä, että joku viesti olisi poistettu ja moderoitu).
matlockb
Watson itse

Kun nyt tähän aiheeseen päästiin, niin esimerkiksi nimimerkki tapparanmiäs heitettiin kokonaan ulos asiattomien viestien takia, osaako joku sanoa, mikä hänen viesteissään oli niin asiatonta? :roll:
En voi olla ihmettelemättä, vai oliko asiattomat viestit suunnattu yksityisesti toisille käyttäjille tai ylläpidolle, joten emme niitä näe..
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Luulisin että liittyi tuohon pykälä ykköseen, tapparanmiäshän ei ehtinyt kuin pari kuukautta
palstalla viihtyä, saati saada yhtään banaaniakaan.
*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa. Mikäli viesteistä ilmenee, että
käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle, tai että hän
rikkoo palstan sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa ilman varoitusta.
Nooruska
Michael Knight

Damien kirjoitti:Luulisin että liittyi tuohon pykälä ykköseen, tapparanmiäshän ei ehtinyt kuin pari kuukautta
palstalla viihtyä, saati saada yhtään banaaniakaan.
*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa. Mikäli viesteistä ilmenee, että
käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle, tai että hän
rikkoo palstan sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa ilman varoitusta.
Mitään annettavaa...hmm..Saihan hän aikaan monta sivua aiheesta "kissa vai koira" ja paljonko nousee penkistä. 8) Mut joo, kurja juttu. :(
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ja ihan ilman sarvia ja hampaita ; Mitä sinä, Nooruska, olet palstalle antanut?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Nooruska
Michael Knight

Blues kirjoitti:Ja ihan ilman sarvia ja hampaita ; Mitä sinä, Nooruska, olet palstalle antanut?
Mikäs kaiku susta on tullut, kyselit tätä samaa toisessa ketjussa? Otas esimerkki Nuxista ja ala kahlaan mun viestejä, kai siellä se 2% on jotai jees-genree. :wink:
matlockb
Watson itse

Miksi nimimerkkiä somantos ei ole bannattu, vaan hän availee näköjään samoja paskojaan kuten haluaa??
Huikeat 2 viestiä ja molemmat pelkkää paskaa! Voisi yp edes sen verran herätä, että jotenkin reagoisivat asiaan.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Tainnut mennä ylläpidon silmien ohi, ennenkin nuo mainostajat on käännytetty sinne mistä tulivat.
Vasikointia peliin vaan. :wink:
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

matlockb kirjoitti:Miksi nimimerkkiä somantos ei ole bannattu, vaan hän availee näköjään samoja paskojaan kuten haluaa??
Huikeat 2 viestiä ja molemmat pelkkää paskaa! Voisi yp edes sen verran herätä, että jotenkin reagoisivat asiaan.
Juu kyseinen Spammikone on poistettu keskuudestamme ;-)

RAID
Lukittu