Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

matlockb
Watson itse

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nooruska kirjoitti:Matlockb, älä yhtään välitä tuosta jutusta. Itsekin olen ollut ainakin kahdessa ketjussa ruodittuna Suomi24:ssä ja olen lähinnä imarreltu. :wink: Jatka vaan samaa rataa. Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita! :wink:
Empä mä tosiaan jaksa tosta välittää, hyvin todennäköisesti jonkun tuntemattomaksi jääneen minfolaisen avaama ketju joka halusi tuntojaan purkaa, toivottavasti sai mielenrauhan ja hakeutuu asianmukaiseen hoitoon.
Pitää ottaa tästä opiksi että kirjoitan artikkelit, jos ne minulla on, sitten kun siltä tuntuu, lupaamatta sitä erikseen, ettei kukaan pety.
Ja käykää nyt ihmeessä lukemassa se Matti Heikan artikkeli!
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Matti heikka- artikkeli luettu ja kiitoksia todella paljon!
Jag har talat :)
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Saisko Kärsinyt_ vielä yhden tekstin allekirjotukseen? :roll: Mutta joo, senkus kirjotat vaikka raamatun siihe, eipä oo mun asia. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Mikä ärsyttää minfossa?
Kaikki.
Mitä helvetin järkeä tänne on enää mitään tietoa jakaa, jos ainoa vastaus on, notta "oliko sen nimikirjaimet Ö.Ä, vai muistanko väärin?”
Tai jos kyseessä on joku länsirannikolla kadonnut, niin kyllä siellä on joku perseenreikä laittamassa juutuubivideoita, „kun nyt vaan tuntui siltä”!

Aivan sama, mitä kirjoitat alustukseen, vai kirjoitatko mitään, kun vastaus on tyyliä:

„joo, mun mummon mökki on siellä”
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Ralle Ryökäle
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Ralle Ryökäle »

Blues kirjoitti:Mikä ärsyttää minfossa?
Kaikki.
Mitä helvetin järkeä tänne on enää mitään tietoa jakaa, jos ainoa vastaus on, notta "oliko sen nimikirjaimet Ö.Ä, vai muistanko väärin?”
Tai jos kyseessä on joku länsirannikolla kadonnut, niin kyllä siellä on joku perseenreikä laittamassa juutuubivideoita, „kun nyt vaan tuntui siltä”!

Aivan sama, mitä kirjoitat alustukseen, vai kirjoitatko mitään, kun vastaus on tyyliä:

„joo, mun mummon mökki on siellä”
Blues on oikeassa!! Ja näiden typerien juutuubivideoiden postaajat juttujen yhteyteen voisi bannata lopullisesti. Porukka joka aikoinaan täällä kirjoitti on suurelta osin kadonnut kuka minnekin.

Ajankohtaista Nyt palstalla on mm. paljon sellaisia henkirikoksia, joista on tuomiot jo annettu (kait jo lusittukin), mutta siellä ne jutut vaan roikkuvat kun ylläpidon kyvyt eivät palstan kunnossapitoon riitä ts. siirtämään juttuja oikeisiin lokeroihin.
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
Nooruska
Michael Knight

Blues kirjoitti:Mikä ärsyttää minfossa?
Ei se ollu mikään perseenreikä vaan minä, kandeisko käydä optikolla heti matkalla psykiatrille kummallisista näyistä? :wink:
Blues
Rico Tubbs

No kylläpä se perseenreiästä se paska ulos tulee.
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Nooruska kirjoitti:Saisko Kärsinyt_ vielä yhden tekstin allekirjotukseen? :roll: Mutta joo, senkus kirjotat vaikka raamatun siihe, eipä oo mun asia. 8)
:shock:

Kyrsähtikö kenties tästä?
Kärsinyt_ kirjoitti:
Nooruska kirjoitti: Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita! :wink:
Eikös se laulun mukaan mennyt niin, että Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita! Kuten allekirjoitettu... :lol: 8)
No toivottavasti nyt kelpaa... :roll:

Sen koommin selittelemättä.
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Nooruska
Michael Knight

Blues kirjoitti:No kylläpä se perseenreiästä se paska ulos tulee.
Sillon on onnistunut jos tyyppejä kaivelee jutut vielä puoli vuotta tapahtuneen jälkeen. 8)

En ollut Kärsinyt_ edes kai huomannut tuollaista kommenttia? :?: Eli en siitä ärsyyntynyt, mutta olen vain uteliaana seurannut, ku toi sun rimpsu kasvaa tos. Mut joo, iha oma asias ja tee mitäs tykkäät. 8)
Blues
Rico Tubbs

Sinulla on Nooruska hyvä itsetunto. Pisteet siitä.

Vielä kun saat sisäistettyä sen, mikä tämän palstan tarkoitus on, niin etenemme asiassa.

Jos tarkoituksesi on jäädä mieliin muutenkin kuin typerien, ehkäpä asianomaisia loukkaavan käytöksen vuoksi, suosittelen miettimään mitä postaat.
ao.tapauksessa, joka jäi mieleeni ihan siksi, että se oli tahdittomuuden huippu, ei mielestäni ole mitään millä ylpeillä. Se, että foorumilla, jolla käsitellään, tai pitäisi käsitellä, rikoksia, katoamisia ja muita asiaan liittyviä aiheita, on pelkästään naurettavaa postailla youtube-linkkejä ja vastauksia, joilla ei ole mitään annettavaa itse aiheeseen.

Ihmettelen syvästi, mitä sinä esimerkiksi tältä foorumilta haet? Oletko tullut tänne siksi, että sinulla olisi jotain annettavaa keskustelun, tai spekulaatin, merkeissä, vai siksi, että sinut muistettaisiin ja postaustesi määrä olisi mahdollisimman suuri?

Joskus vaan vähemmän on enemmän :)

Mitään henkilökohtaista minulla ei ole sinua vastaan, enkä edes olisi muistanut, että juuri sinä teit kyseisen typeryyden, joten jotain kertoo sinun motiiveistasi tulla ilmoittamaan, että „Minähän se olin!”.

Ei siinä. Onnea valitsemallasi tiellä, palstapellenä ;)
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Nooruska ja kaltaisensa ovat persereikiä. Päätelkää fiksuimmat ko. puoleesta ihan vaika itse että millä perusteella :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight

Blues kirjoitti:Sinulla on Nooruska hyvä itsetunto. Pisteet siitä.

Vielä kun saat sisäistettyä sen, mikä tämän palstan tarkoitus on, niin etenemme asiassa.

Jos tarkoituksesi on jäädä mieliin muutenkin kuin typerien, ehkäpä asianomaisia loukkaavan käytöksen vuoksi, suosittelen miettimään mitä postaat.
ao.tapauksessa, joka jäi mieleeni ihan siksi, että se oli tahdittomuuden huippu, ei mielestäni ole mitään millä ylpeillä. Se, että foorumilla, jolla käsitellään, tai pitäisi käsitellä, rikoksia, katoamisia ja muita asiaan liittyviä aiheita, on pelkästään naurettavaa postailla youtube-linkkejä ja vastauksia, joilla ei ole mitään annettavaa itse aiheeseen.

Ihmettelen syvästi, mitä sinä esimerkiksi tältä foorumilta haet? Oletko tullut tänne siksi, että sinulla olisi jotain annettavaa keskustelun, tai spekulaatin, merkeissä, vai siksi, että sinut muistettaisiin ja postaustesi määrä olisi mahdollisimman suuri?

Joskus vaan vähemmän on enemmän :)

Mitään henkilökohtaista minulla ei ole sinua vastaan, enkä edes olisi muistanut, että juuri sinä teit kyseisen typeryyden, joten jotain kertoo sinun motiiveistasi tulla ilmoittamaan, että „Minähän se olin!”.

Ei siinä. Onnea valitsemallasi tiellä, palstapellenä ;)
Kerrankin asiallinen teksti, bra! Seuraavaksi olisin meinaan huomauttanut, että tuolla linjalla et todellakaan ole yhtään sen parempi kuin minä. Onhan sitä turhaakin tullu postattuu, mutta oon tehny alotuksiakin tänne. Vaivalla kääntäny siinä missä muutkin. :)
Blues
Rico Tubbs

Mitäpä sinäkään "nux blablablaa" olet tehnyt palstan tasoa parantaaksesi?
Eipä tule mieleen.
Viimeksi muokannut Blues, Pe Joulu 17, 2010 11:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nooruska
Michael Knight

Blues kirjoitti:Mitäpä sinäkään olet tehnyt palstan tasoa parantaaksesi?
Eipä tule mieleen.
En oo tehny mitää parantaakseni, mutta empä vienyt tätä ojasta allikkoon.
Blues
Rico Tubbs

Edelleen, Nooruska, on hakusessa se, miksi sinä tällä foorumilla pyörit?

Jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa murhiin, tai muihin, niin miksi tunnet olevasi tarvittu täällä?
Lukittu