Hei!
Olemme kaksi sosionomiopiskelijaa Seinäjoen ammattikorkeakoulusta. Teemme opinnäytetyönämme tutkimusta vankien läheisten tiedon tarpeesta vankeusrangaistuksen suorittamisen aikana. Tutkimuksen pohjalta valmistamme vankien läheisille tietolehtisen, jota tullaan käyttämään Vaasan vankilassa.
Voit vastata laatimaamme kyselyyn osoitteessa http://opinnaytetyo.nettilomake.fi/form/228/
Toivomme saavamme vastauksia eri puolella Suomea vankeusrangaistustaan suorittavien/suorittaneiden vankien läheisiltä saadaksemme mahdollisimman kattavan kuvan tiedon tarpeesta. Jos sinulla on kysyttävää tai haluat lisätietoja tutkimuksestamme, voit ottaa yhteyttä sähköpostiosoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon 040-8178262. Vastaukset tullaan käsittelemään luottamuksellisesti.
Terveisin,
Aino Kangasniemi & Minna Männikkö
Vankien läheiset!
Re: Vankien läheiset!
Ihan vaan pillun hiveilyä,mutta alustuksessa kiinnittäisin Teinä enemmän huomiota siihen mitä tiedon tarpeita omaiset kaipaavat everyday lifessä(Vuokranmaksut,sähkölaskut,elatusmaksut,jne).
Itse kyselykavake oli hyvin laadittu.Siinähän se kysymysten tarkoituskin selveni.
Harmi kun ei ole mahdollista vastata.
Itse kyselykavake oli hyvin laadittu.Siinähän se kysymysten tarkoituskin selveni.
Harmi kun ei ole mahdollista vastata.
-
MinnaLiina
- Remington Steele
Re: Vankien läheiset!
Ehkä tässä nyt haetaan lähinnä tiedontarvetta sille, mitä omainen haluaa tietää vankilasta tai ylipäätään siitä, millaisessa paikassa se lähimmäinen on ja kuinka rangaistusajan suunnitelma etenee jne.. Näin itse näen ainakin asian ja huomattavasti tärkeämpänä pidän niitä kuin jotain vuokranmaksuja yms.. Ne voi kysyä kelasta ja Vao:ssa on lakimiehet vastailemassa kysymyksiin jos jotain tarvetta on.
Kelassa taitaa olla itseasiassa aika hyvin jotain sivujakin noita varten, onneksi ei ole tarvetta, vaikka mieheni vankilassa istuskeleekin.
Kelassa taitaa olla itseasiassa aika hyvin jotain sivujakin noita varten, onneksi ei ole tarvetta, vaikka mieheni vankilassa istuskeleekin.