Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Säännöt sanovat näin:
*17 §* Keskustelu ylläpidosta, moderoinnista ja rangaistuksista on sallittua Lautamiehissä.
Myös muille kuittailut sallitaan tässä osiossa. Täällä sallitaan kovakin kielenkäyttö, mutta terve järki käteen.Ylilyönneistä rangaistaan täälläkin.
Harvemmin vaan noista ylilyönneistä on pukattu rankaisemaan ellei se ole ollut henkilöspekulointia. :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Kyllähän se todellakin on niin että Lautmiehissä sallitaan kovakin kielenkäyttö, mutta ylilyönneistä rangaistaan, kuten Damien asiallisesti sääntöjä postasi. Mielestäni voskuksi haukkuminen on kuitenki ylilyönti (josta rangaistaisiin todennäköisesti oikeudessakin kunnianloukkauksena) joku rajahan se on jokaisella nettikeskustelupalstalla (lukuunottamatta suoli24:ää).
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Ralle Ryökäle
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Ralle Ryökäle »

Paskanjauhajat = joka asian kommentoijat joilla ei ole kuitenkaan mitään oikeaa sanottavaa mihinkään saati annettavaa palstalle esim. Nooruska, omasta mielestään nokkelat näsäviisastelijat esim. Damien, palstan aihepiiriin kuulumattomien ketjujen avaajat, kitaristien kuolemasta elämää suuremman aiheen tekevät esim. Damien, somalien ja muiden loiseläjien sekä lapsennussijoiden puolustelijat esim. Damien ja kaikki monet muut joiden takia tänne ei kannata tietoa jaella koska siitä ei voi asiallisesti ja järkevästi keskustella.

Damien sekä nooruska ja muut kaltaisensa pikkunokkelat typerykset veivät palstan tuhon tielle. Heille lyhyttä loppuelämää. Ja mieluummin vielä niin, että pysytte senkin ajan poissa täältä!

Ralle kiittää ja kumartaa heitä joiden ansiosta palsta aikoinaan oli Hyvä!
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

^Sinäkö sitten olet niin erinomainen minfoaja?
Ralle Ryökäle kirjoitti: lapsennussijoiden puolustelijat esim. Damien
Hoh-hoh-hoo!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Ralle Ryökäle kirjoitti:kaikki monet muut joiden takia tänne ei kannata tietoa jaella koska siitä ei voi asiallisesti ja järkevästi keskustella.
Anteeksi.Siis ihan oikeasti.En koskaan ymmärtänyt että minun kaltaiseni ovat estäneet
asiallisen tietotulvan ja intellektuellin keskustelun syntymisen sinunlaisiltasi. :|
Ralle Ryökäle kirjoitti:Damien sekä nooruska ja muut kaltaisensa pikkunokkelat typerykset veivät palstan tuhon tielle. Heille lyhyttä loppuelämää. Ja mieluummin vielä niin, että pysytte senkin ajan poissa täältä!
Ja sitten kehtaatte vielä väittää että myö ei ole saatu mitään aikaan? :mrgreen:
Ralle Ryökäle kirjoitti:Ralle kiittää ja kumartaa heitä joiden ansiosta palsta aikoinaan oli Hyvä!
Harmittaako noin kovasti ettei sinulle ole juuri kiitoksia ja kumarruksia sadellut?
Ei se mitään, minä voin pyllistää jos lupaat olla innostumatta liikaa.
Ja mitä elämään tulee, minähän en häviä minnekään.Ihan jo vittumaisuuttani.

Luulen että helpommin pääset tuskistasi miettimällä ensin sitä: mitä sinä olet antanut palstalle,
tehnyt sen tason eteen ja lopulta miettimällä sitä, olisiko sinun vain helpompi poistua takavasemmalle
jonkun enemmän kiinnostavan aiheen pariin jotta välttyisi mielesi pahoittamiselta.
Esimerkiksi palapelit, neulominen, postimerkkien keräily, pasianssi tai akvaarion hoito
ovat yksilölajeja jotka eivät ole sinullekaan liian vaikeita, antavat mukavaa sisältöä elämään,
eivätkä pahoita mieltä erilaisten näkemysten muodossa.Saati pyydä kurkkaamaan koskaan sinne
kuuluisalle kolikon kääntöpuolelle.

Ystävällisin terveisin: Suolistoloiseläjien avarakatseiset puolustajat Ry:n pj Damien
Mooses
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Damien, pusi pusi, poikarakkautta kehiin nyt täällä lautamiehissä ja käsi kädessä!!! Itse pyysit. :wink:

Tuskin ketään kirjoittajista täällä minfossa on niin mahtavan hyvä ja kaikkivoipa, että pystyy kertomaan sen, että ketä tänne saa kirjoittaa, ja ketä tänne voi kirjoittaa. Eikös rajoituksia hoida tuo moderaattori-taho. Jatkakaa nokittelua ja esittäkää hyviä perusteluita. Joku voi jopa hyvän perustelun luettuaan pyrkiä vaihtamaan näkökantaansa joihinkin asioihin.

Damienin kanssa kirjoittelu on vähintäänkin kehittävää, sekä paikoin jopa miellyttävää sanailua. Silti joskus tekisi kyllä mieli repiä parta ja ihokas itseltään, mutta.

Koittakaa kirjoittaa ja voittakaa. Kirjoittamalla.

t. Moooooooooosse e e e ( miksi? )

Ps. Damien, pyllistä mulle, saat italialaisen kebabin palkaksi! :D
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Mooses kirjoitti:Damien, pusi pusi, poikarakkautta kehiin nyt täällä lautamiehissä ja käsi kädessä!!! Itse pyysit. :wink:
Ajatellaan nyt muitakin ja pidetään ne kädet ihan vaan siellä näppiksellä.
Mooses kirjoitti:Joku voi jopa hyvän perustelun luettuaan pyrkiä vaihtamaan näkökantaansa joihinkin asioihin.
Nyt osuit ihan naulan kantaan.Tuon kun jokainen sisäistäisi, eläisimme harmoniassa.
Mooses kirjoitti:Ps. Damien, pyllistä mulle, saat italialaisen kebabin palkaksi! :D
Heteron itsesuojeluvaistoa löytyy vielä sen verran etten tee sitä edes virtuaalisesti.Sorry.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tällä kertaa minfossa ärsyttää tämä ihme vääntö siitä, kuka on tarpeellinen palstalainen ja kuka ei. Varmasti jokaisella vähänkin enemmän kirjoittavalla on vihamiehiä joiden mielestä esimerkiksi minä, Damien tai kuka tahansa palstalainen joutaisi hemmettiin täältä, ja jos alettais toteuttaa tätä logiikkaa niin koko tätä palstaa ei olisi, koska kaikki keskustelijat joutaisimme ulos palstalta.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Jotkut sanovat hiekkalaatikkosyndroomaksi. :wink:
Ei tuollaisesta kannata ärsyyntyä.rallekin jo kirjoituksessaan kertoi häntä kiinnostavista asioista
ja siitä miten niistä pitäisi pystyä keskustelemaan niin, että se olisi häntä tyydyttävää.
Kehitysideahan sekin.

Ei muuta kuin kootaan joukkoäänestyksellä minfon "viisaimmista" neuvosto joka ensitöikseen
syrjäyttää ylläpidon ja sen jälkeen alkaa poistaa foorumin epäkelpoa ja virallisia mielipiteitä
vastustavaa jäsenistöä. :mrgreen:
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Aikamoiseksi väännöksi on tosiaan mennyt viime aikoina. Paljoa ei kantaa uskalla ottaa kun sitten olet joko mitään sanomaton vosu tai muuten vaan pelle.. Annettaisiin vaan kaikkien kukkien kukkia ja katsottas enemmän omaan napaan eikä osoteltas koko ajan muita.. Mulla ei ole mitään vastaa nooruskaa eikä damienia eikä kyllä ketään muutakaan, muutamaa yksittäistä kommenttia kohtaan on mutta ne kun ei koske edes mua ni olen hiljaa!!
Life. It´s just fucking thing after nother...
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

foorumin epäkelpoa ja virallisia mielipiteitä
vastustavaa jäsenistöä
:lol: :lol:

voi reps* reps*

Voisiko joku vielä tarkentaa nuo molemmat alleviivatut, jotta täällä osaa käyttäytyä. En nimittäin löytänyt noita kohtia sääntökirjasta!
Nuotio & Äreät Tiput
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

jenni82 kirjoitti:muutamaa yksittäistä kommenttia kohtaan on mutta ne kun ei koske edes mua ni olen hiljaa!!
Siinähän ei onneksi ole mitään hävettävää jos mielipiteet ja ajatukset riitelevät
keskenään.Jos kaikki olisivat asioista samaa mieltä, ei keskustelupalstoja tarvittaisi.
Tai edes keskusteluja.
MissHolmes kirjoitti:Voisiko joku vielä tarkentaa nuo molemmat alleviivatut, jotta täällä osaa käyttäytyä. En nimittäin löytänyt noita kohtia sääntökirjasta!
Tämäkin jäänee tuon viisaan neuvoston käsiteltäväksi kunhan ylläpito on syrjäytetty.
Samalla sallitaan täysin mielivaltaiset bannit että kielletään minfon eliitin
(lue: sellaiseksi itseään luulevien) mielipiteiden ja mutujen kyseenalaistaminen. :wink:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Siinäpä teille rakentava idea palstan "mädättämisen " sijaan.
Miettikää sitä ja hajotkaa hanukkaanne! 8)
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kyll te ootte kaikki niin ihania, että oikein naurattaa! Herranjestas ja jonkun pitäis vielä ärsyttää!! :mrgreen:
Miehän ihan kohta pussaan teit kaikkii! :lol:
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ralle Ryökäle kirjoitti:Paskanjauhajat = joka asian kommentoijat joilla ei ole kuitenkaan mitään oikeaa sanottavaa mihinkään saati annettavaa palstalle esim. Nooruska, omasta mielestään nokkelat näsäviisastelijat esim. Damien, palstan aihepiiriin kuulumattomien ketjujen avaajat, kitaristien kuolemasta elämää suuremman aiheen tekevät esim. Damien, somalien ja muiden loiseläjien sekä lapsennussijoiden puolustelijat esim. Damien ja kaikki monet muut joiden takia tänne ei kannata tietoa jaella koska siitä ei voi asiallisesti ja järkevästi keskustella.

Damien sekä nooruska ja muut kaltaisensa pikkunokkelat typerykset veivät palstan tuhon tielle. Heille lyhyttä loppuelämää. Ja mieluummin vielä niin, että pysytte senkin ajan poissa täältä!

Ralle kiittää ja kumartaa heitä joiden ansiosta palsta aikoinaan oli Hyvä!
Sori Damien, että vein sulta täyden kunnian tästä ripityksestä, jotenki ei yllätä, että vilahdan tua. :D
Mutta joo...Mä tiedän olevani aina kaikki voipa, mutta, että kokonaisen nettiyhteisön muutamassa kuukaudessa syöksen turmioon... :shock:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lukittu