Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Really, who gives a shit?
Syökää, juokaa ja naikaa.Siinäpä teille joulun taikaa. :wink:

Kuva
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Damien kirjoitti:lautamiesosio haneen niin johan alkaisi lyyti kirjoittaa.
Hyvinhän se Damskukin tuntuu täällä lautamiehissä viihtyvän ;)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Chopper kirjoitti:Hyvinhän se Damskukin tuntuu täällä lautamiehissä viihtyvän ;)
Tokkiisa.Valitettavasti minun läsnäoloni ei tee vielä tästä osiosta tarpeellista. :wink:
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Nooruska kirjoitti:
Myönnän, itsellä meni kuppi nurin siinä vaiheessa ku arvostelin erääseen katoamisketjuun postattua juutuubilinkkiä ja seuraavaksi tulikin vastaus ko.henkilöltä, notta "minähän se olin..."
Ja jos en olisi tekemisestäni ottanu vastuuta niin huutaisit täällä kuinka sitten porukka ei edes seiso tekojensa takana.. :roll: :lol:
En, vaan olisin autuaasti unohtanut, koska en edes muistanut sen olleen juuri sinä. ;)
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Blues kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:
Myönnän, itsellä meni kuppi nurin siinä vaiheessa ku arvostelin erääseen katoamisketjuun postattua juutuubilinkkiä ja seuraavaksi tulikin vastaus ko.henkilöltä, notta "minähän se olin..."
Ja jos en olisi tekemisestäni ottanu vastuuta niin huutaisit täällä kuinka sitten porukka ei edes seiso tekojensa takana.. :roll: :lol:
En, vaan olisin autuaasti unohtanut, koska en edes muistanut sen olleen juuri sinä. ;)
Sitähän mä en voinu tietää. :oops: Kusipäisyyksissäni luulin, että kaikki muistaa nää mun "klassikot". :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Nooruska kirjoitti:
Niinhän Nemikin aikoinaan sanoi, että tyytymättömyys kuuluu ihmisen perusluonteeseen. :mrgreen: :mrgreen:
Ralle Ryökäle
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Ralle Ryökäle »

Nooruska kirjoitti: Sitähän mä en voinu tietää. :oops: Kusipäisyyksissäni luulin, että kaikki muistaa nää mun "klassikot". :wink:
Sut muistetaan siitä että oot niin vitun hölmö.

http://www.youtube.com/watch?v=UGtig2gaaCk

"Kun murhainfon tyyli ihan uudeks luodaan niin nooruska ja muut huorat Tallinnasta tuodaan, hurahuhahhei mistä halvimmalla saadaan sillä niin me tehdään minfosta äs kaks nelkku. MInfosta on häipynyt kaikki hyvät tyypit jäljelle jää vain turhan päiväiset lyylit, juhlii paskanjauhajat kuten Damien. Ylläpidon ympärillä liehuu taantumuksen viiri, banneilla luodaan pelon ilmapiiri, hurahuhhahhei holhoava ylläpito, banniin bodomistit ja muut alan tietäjät. Miksi kaikki tuntee nooruskan ja kusipää Damienin hallelujjahhei vapaan keskustelun roviolle se on gallupit ynnä muut turhakkeet. Nooruskalla kirjoituksia valtavasti paskaa, unholaan on vaipunut jo Ismo Junni vainaa hurahuhhahhei, kirjoita äkkiä jotain uutta vaikka mitä ihan vaan. Ja kun on tarvis niin ne alan gurut sulatellaan jäästä, mutta ei niitä minfoon kukaan enää päästä, hallelujjahahei minfon bannipolitikka onko mitään niin mielivaltaista... Minfon politiikka kusee omaan nilkkaan jos nooruskat ja muut huorat takaa keskustelun vilkkaan hurahuhhahhei...
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Pakko sanoa että ei kyl just naurattanut tuo palefacen helsinki- sang ri lan uudelleen sanoitus! Menee sitten vaikka huumori mielessä ni pitää olla aikalailla PASKAA nupissa että kehtaa huoritella ihan anonyymisti :evil:
Life. It´s just fucking thing after nother...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Ralle Ryökäle kirjoitti:"Kun murhainfon tyyli ihan uudeks luodaan niin nooruska ja muut huorat Tallinnasta tuodaan, hurahuhahhei mistä halvimmalla saadaan sillä niin me tehdään minfosta äs kaks nelkku. MInfosta on häipynyt kaikki hyvät tyypit jäljelle jää vain turhan päiväiset lyylit, juhlii paskanjauhajat kuten Damien. Ylläpidon ympärillä liehuu taantumuksen viiri, banneilla luodaan pelon ilmapiiri, hurahuhhahhei holhoava ylläpito, banniin bodomistit ja muut alan tietäjät. Miksi kaikki tuntee nooruskan ja kusipää Damienin hallelujjahhei vapaan keskustelun roviolle se on gallupit ynnä muut turhakkeet. Nooruskalla kirjoituksia valtavasti paskaa, unholaan on vaipunut jo Ismo Junni vainaa hurahuhhahhei, kirjoita äkkiä jotain uutta vaikka mitä ihan vaan. Ja kun on tarvis niin ne alan gurut sulatellaan jäästä, mutta ei niitä minfoon kukaan enää päästä, hallelujjahahei minfon bannipolitikka onko mitään niin mielivaltaista... Minfon politiikka kusee omaan nilkkaan jos nooruskat ja muut huorat takaa keskustelun vilkkaan hurahuhhahhei...
Kiitos ralle tästä lyyrisestä lahjastasi koko minfolle.Olen erityisen otettu siitä että olen noinkin
paljon rokannut juuri sinun maailmaasi.Valitettavasti jenkki/suomiräpin ja punkkareiden osalta olen
aina ollut sitä mieltä että siihen hommaan ovat joutaneet vähälahjaisimmat yksilöt, tuossa siunkin
tekstissä on vielä hieman hiomista.Pointsit tosin siitä että olit valkannut tekstit minun suosikki
suomiräppäriltäni. :D
Nooruska
Michael Knight

os nooruskat ja muut huorat takaa keskustelun vilkkaan hurahuhhahhei...
Mun mauton youtube tempaus teki musta huoran? :shock: Jo on huoruuden kriteerit muuttunu... :shock:
Sut muistetaan siitä että oot niin vitun hölmö.
Tää oli ihana! :D
niin nooruska ja muut huorat Tallinnasta tuodaan,
No jo on Taysin sijainti muuttunu... :mrgreen:

lisäys: Ellei se sitten ollutkaan Tallinnan yliopistollinen sairaala? :wink:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Minua ei edes ärsytä enkä jaksa nyt sen suuremmin alkaa edes provoilemaankaan mutta kysynpä
kuitenkin: mistä ihmeestä tänne on pesiytynyt kourallinen ihmisiä jotka alati valittavat "minfon
nykytilasta" ja siitä miten sakkia ei kiinnosta rikokset vaan lautamiehissä nokittelu ja vapaa osio?

Korneintahan tässä on se että helposti kuka tahansa löytää muutamankin näistä "palstan konkareista"
joiden oma mielenkiinto on viimeisen vuoden aikana keskittynyt suurimmoisin osin lautamiehiin...
Onhan se varmasti hienoa paukutella henkseleitä siitä miten jätetään palsta kun taso ei enää miellytä.
Tosin näistä kyseisistä henkilöistä kukaan ei ole pahemmin tehnyt mitään palstan eteen aikaisemminkaan, saati oikeasti onnistunut jättämään lautamiehiä.

Hyvähän se on sormella osoitella tai palata sivustolle kertomaan miksi ei täällä enää viihdy kun oma
pää on siellä auringolta suojaisessa paikassa niin hyvin ettei edes huomata oman annin olemattomuutta.

Mutta hei!Muutama tunti enää aattoon joten hyvää joulua kaikille ja jatkakaa toki "niin rakkaan palstanne rikastamista".Te toteutatte sitä omalla ideologiallanne niinkuin jokainen meistä.

Hyvää joulua siis kaikille minfolaisille! :D
Blues
Rico Tubbs

Sanoo Damien, joka on lähinnä kunnostautunut " Pub Prisonin" osalta?

Ei sillä. Mitäpä sillä on väliä mitä kommentoit, kunhan kommentoit. Eikö?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Blues kirjoitti:Sanoo Damien, joka on lähinnä kunnostautunut " Pub Prisonin" osalta?

Ei sillä. Mitäpä sillä on väliä mitä kommentoit, kunhan kommentoit. Eikö?
Siepä kai sen osaat kertoa?Ei sillä että edellisessä kirjoituksessani olisin edes sinuun
viitannut mutta viimeisin vastauksesi kielii siitä että jossain sykähdytti? :roll:

Enkä olisi edes viitsinyt esittää näin tyhmää kysymystä mutta kun sinulla tuntuu olevan enemmän
sanottavaa niin kerro toki Blues, mitä sinä olet antanut tälle palstalle? 8)

Jos nyt ei ihan mennä näihin Lecteriin, Kylliin sun muihin joihin on voinut aikoinaan
luottaa asiassa kuin asiassa niin pitää olla lähestulkoon yhtä tunnevammainen kuin minä
jos kuvittelee olevansa jotenkin elintärkeä tällekin hiekkalaatikolle.
Viimeksi muokannut Damien, To Joulu 23, 2010 11:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blues
Rico Tubbs

Nooruska, rakas, et sinä ole palstan napa, jonka ympärillä kaikki pyörii.

Se, että joku ärsyttää, ei tarkoita että se olet SINÄ.

Kuten sanottu, en olisi muistanut sinua jos et itse olisi tehnyt melua itsestäsi. Nytkään en edes ajatellut sinua, vaan palstan yleistä tasoa. :)
Nooruska
Michael Knight

Blues kirjoitti:Nooruska, rakas, et sinä ole palstan napa, jonka ympärillä kaikki pyörii.

Se, että joku ärsyttää, ei tarkoita että se olet SINÄ.

Kuten sanottu, en olisi muistanut sinua jos et itse olisi tehnyt melua itsestäsi. Nytkään en edes ajatellut sinua, vaan palstan yleistä tasoa. :)
Luojan tähden. Vedit mun kommentin esimerkkiis niin ota nyt seuraukses sitten! Olis kandennu vähä tehä taustatyötä ja ottaa joku toinen esimerkki jos et jaksa tätä sitte setvii munkaa. :wink:
Lukittu