Syökää, juokaa ja naikaa.Siinäpä teille joulun taikaa.

Hyvinhän se Damskukin tuntuu täällä lautamiehissä viihtyvänDamien kirjoitti:lautamiesosio haneen niin johan alkaisi lyyti kirjoittaa.
Tokkiisa.Valitettavasti minun läsnäoloni ei tee vielä tästä osiosta tarpeellista.Chopper kirjoitti:Hyvinhän se Damskukin tuntuu täällä lautamiehissä viihtyvän
En, vaan olisin autuaasti unohtanut, koska en edes muistanut sen olleen juuri sinä.Nooruska kirjoitti:Ja jos en olisi tekemisestäni ottanu vastuuta niin huutaisit täällä kuinka sitten porukka ei edes seiso tekojensa takana..Myönnän, itsellä meni kuppi nurin siinä vaiheessa ku arvostelin erääseen katoamisketjuun postattua juutuubilinkkiä ja seuraavaksi tulikin vastaus ko.henkilöltä, notta "minähän se olin..."![]()
Sitähän mä en voinu tietää.Blues kirjoitti:En, vaan olisin autuaasti unohtanut, koska en edes muistanut sen olleen juuri sinä.Nooruska kirjoitti:Ja jos en olisi tekemisestäni ottanu vastuuta niin huutaisit täällä kuinka sitten porukka ei edes seiso tekojensa takana..Myönnän, itsellä meni kuppi nurin siinä vaiheessa ku arvostelin erääseen katoamisketjuun postattua juutuubilinkkiä ja seuraavaksi tulikin vastaus ko.henkilöltä, notta "minähän se olin..."![]()
Niinhän Nemikin aikoinaan sanoi, että tyytymättömyys kuuluu ihmisen perusluonteeseen.Nooruska kirjoitti:Ja jos en olisi tekemisestäni ottanu vastuuta niin huutaisit täällä kuinka sitten porukka ei edes seiso tekojensa takana..Myönnän, itsellä meni kuppi nurin siinä vaiheessa ku arvostelin erääseen katoamisketjuun postattua juutuubilinkkiä ja seuraavaksi tulikin vastaus ko.henkilöltä, notta "minähän se olin..."![]()
Sut muistetaan siitä että oot niin vitun hölmö.Nooruska kirjoitti: Sitähän mä en voinu tietää.Kusipäisyyksissäni luulin, että kaikki muistaa nää mun "klassikot".
Kiitos ralle tästä lyyrisestä lahjastasi koko minfolle.Olen erityisen otettu siitä että olen noinkinRalle Ryökäle kirjoitti:"Kun murhainfon tyyli ihan uudeks luodaan niin nooruska ja muut huorat Tallinnasta tuodaan, hurahuhahhei mistä halvimmalla saadaan sillä niin me tehdään minfosta äs kaks nelkku. MInfosta on häipynyt kaikki hyvät tyypit jäljelle jää vain turhan päiväiset lyylit, juhlii paskanjauhajat kuten Damien. Ylläpidon ympärillä liehuu taantumuksen viiri, banneilla luodaan pelon ilmapiiri, hurahuhhahhei holhoava ylläpito, banniin bodomistit ja muut alan tietäjät. Miksi kaikki tuntee nooruskan ja kusipää Damienin hallelujjahhei vapaan keskustelun roviolle se on gallupit ynnä muut turhakkeet. Nooruskalla kirjoituksia valtavasti paskaa, unholaan on vaipunut jo Ismo Junni vainaa hurahuhhahhei, kirjoita äkkiä jotain uutta vaikka mitä ihan vaan. Ja kun on tarvis niin ne alan gurut sulatellaan jäästä, mutta ei niitä minfoon kukaan enää päästä, hallelujjahahei minfon bannipolitikka onko mitään niin mielivaltaista... Minfon politiikka kusee omaan nilkkaan jos nooruskat ja muut huorat takaa keskustelun vilkkaan hurahuhhahhei...
Mun mauton youtube tempaus teki musta huoran?os nooruskat ja muut huorat takaa keskustelun vilkkaan hurahuhhahhei...
Tää oli ihana!Sut muistetaan siitä että oot niin vitun hölmö.
No jo on Taysin sijainti muuttunu...niin nooruska ja muut huorat Tallinnasta tuodaan,
Siepä kai sen osaat kertoa?Ei sillä että edellisessä kirjoituksessani olisin edes sinuunBlues kirjoitti:Sanoo Damien, joka on lähinnä kunnostautunut " Pub Prisonin" osalta?
Ei sillä. Mitäpä sillä on väliä mitä kommentoit, kunhan kommentoit. Eikö?
Luojan tähden. Vedit mun kommentin esimerkkiis niin ota nyt seuraukses sitten! Olis kandennu vähä tehä taustatyötä ja ottaa joku toinen esimerkki jos et jaksa tätä sitte setvii munkaa.Blues kirjoitti:Nooruska, rakas, et sinä ole palstan napa, jonka ympärillä kaikki pyörii.
Se, että joku ärsyttää, ei tarkoita että se olet SINÄ.
Kuten sanottu, en olisi muistanut sinua jos et itse olisi tehnyt melua itsestäsi. Nytkään en edes ajatellut sinua, vaan palstan yleistä tasoa.