Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Blues
Rico Tubbs

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Blues »

Damien, voit katsoa sitä postatuista viesteistäni. Ja verrata vaikka omiisi?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Blues kirjoitti:Damien, voit katsoa sitä postatuista viesteistäni. Ja verrata vaikka omiisi?
Siis ihan osioiden perusteella?Ei, en jaksa...Minusta kun viestien/mielipiteiden määrä ei tee
täällä kenestäkään kovin lujaa tyyppiä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Niin, Damien, määrä sitä ei tee.

Mutta olkoon nyt, en jaksa näin jouluna.

Hyvää Joulua ihan kaikille!
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Ei niin.Joten jos joku kokee tehneensä tarpeeksi päästäkseen tämän palstan pääksi
niin ei muuta kuin hakemusta vetämään.
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Minä en ikinä esitä kännisen mielipiteitä millekkään foorumille. Nyt esitän: Lopettakaa saatana Damienin ja Nooruskan haukkuminen! Kerpele... Mitä väliä sillä on kuka on milläkin osiolla kunnostautunut? Joka tapauksessa näillä kahdella on huomattavasti enemmän annettavaa palstalle kuin monella muulla, ehkäpä myös minulla...? Vaan aivan se ja sama! Hyvää joulua! :twisted:
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

MerryLea kirjoitti:Minä en ikinä esitä kännisen mielipiteitä millekkään foorumille. Nyt esitän: Lopettakaa saatana Damienin ja Nooruskan haukkuminen! Kerpele... Mitä väliä sillä on kuka on milläkin osiolla kunnostautunut? Joka tapauksessa näillä kahdella on huomattavasti enemmän annettavaa palstalle kuin monella muulla, ehkäpä myös minulla...? Vaan aivan se ja sama! Hyvää joulua! :twisted:
Eiköhän tuo riitely tuosta lopu ja rauhoitu kun antaa vähän ajan kulua.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

matlockb *sydän*
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Elä ressaa ja anna ihmisten valittaa.Jokaisella pitää olla oma juttunsa jossa voi
tuntea itsensä tärkeäksi.Oli nimittäin palsta mikä tahansa, on aina helpoin hyökätä
niitä näkyvimpiä kirjoittajia kohtaan koska aina löytyy toinen jos kolmaskin korppi
samalle paskatunkioille eikä silloin juurikaan kukaan puutu siihen seikkaan miten sisällöttömiä
itse nillittäjän viestit tai anti ovat. :wink:
Eiköhän tässä nyt ole kuitenkin kuunneltu jo ihan tarpeeksi itkua siitä miten joidenkin jutut
ei kiinnosta ketään ja ne jotka herättävät keskustelua, ovat automaattisesti aanuksesta.Tai Venuksesta.
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Amen ja hyvää joulua :D
Life. It´s just fucking thing after nother...
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Omasta puolestanikin hyvää joulua kaikille palstalaisille! :) Myös kiistakumppaneille :D Taidan olla yksi niitä harvoja joilla on aikaa näin aattona kirjoitella tänne (yksin kun tulee joulu vietettyä)
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Yksin tulee joulua vietettyä täälläkin ja siinä yksi syy, miksi toivotan KAIKILLE hyvää ja rauhallista joulua ja katoan taasen takavasemmalle. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Aina riittää aikaa Minfolle Jouluaattonakin, vaikka kohta pitääkin lähteä hautakynttilät viemään ja sitten kutsuu pukinpestit. Täytyi nyt ainakin tulla toivottamaan kaikille rauhaisaa Joulua. :)
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Aihe Koiranpentu kidutettiin hengiltä jouluna Äänekoskella. Eläinten rääkkäys ällöttää minua syvästi enkä hyväksy esim. laillistettua eläinrääkkäystä (turkistarhaus). Tuo ketju kuitenkin saa minut päivittelemään (:D, tässä olen hyvä) enemmän osaa kirjoittajista kuin itse asiaa. Eli perseelleen meni kohdallani koko tärkeä aihe.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

^ Asia taitaa taavetti olla niin, että ihmisten mitta alkaa kerta kaikkiaan olla täynnä Suomen lepsuja väkivaltarikoksista annettavia tuomioita. Talousrikoksista ja kunnianloukkauksista tulee kakkua ja suuria sakkoja, mutta ihmisten ja eläinten julmasta kohtelusta saa meillä vain pikku sakkoja, ehdollista tai muutaman vuoden tuomion (huomatkaa, että tuomiosta on laskettava sen todellinen pituus, joka on ensikertalaisella noin puolet ilmoitetusta). Muutoin aivan fiksujen ihmisten vihaviestit palstoilla ovat ilmauksia syvästä epäoikeudenmukaisuuden tunteesta ja turhautumisesta, joka johtuu siitä, ettei Suomessa väkivaltarikollinen saa rangaistusta, joka olisi lähelläkään yleistä oikeustajua. Meille nauretaan ulkomailla ja meitä säälitään, koska Suomessa henki ja terveys ei ole minkään arvoinen. Asioiden on muututtava.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Niin. Jostainhan nuo reaktiot kertovat. Valitettavasti tämä Äänekosken tapaus ei ole eläinrääkkäyssaralla edes lähellekään pahimmasta päästä. Reaktiot olettejuja tekijöitä/tekoa kohtaan taas ovat saanet mielestäni kohtuuttomat mittasuhteet (Ralleryökäleet postailevat tälläkin foorumilla henkilöiden osoitetietoja ja fantasoivat mahdollisilla kohtaamisilla). Mielestäni eläinten kaltoinkohtelusta pitäisi saada nykyistä tuntuvammat rangaistukset ja eläimiksi tässä asiassa luen muutkin kuin lemmikkikoirat ja -kissat.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Lukittu