Ajoittain mietiskelen tarpeellisuutta laitokselle,jossa säilytettäisi yksilöitä jotka ovat yhteiskunnallemme pelkästään rasitteeksi.
Tukevien,ikkunattomien betonibunkkereiden vakaassa huomassa säilytettäisiin psykopaateiksi kansanäänestyksellä tuomittuja rikollisia.Siis näitä jotka tunteettomasti kuolettavat täysin tuntemattomia ihmisiä ja pieniä lapsia raiskaavat,DNA:n perusteella ihmisiksi luokiteltavat epäsikiöt.
Mun mielestä on liian lepsua rangaistusta kun monta täysin viatonta ihmistä tappanut hylkiö pääsee vielä nauttimaan meidän veronmaksajien ylläpidosta vapauduttuaan.
Kun silmä silmästä rangaistus ei ole Suomessa mahdollista,pitäisi edes rangaistuslaitosten olosuhteet olla sellaiset että tuomittu ymmärtää kärsivänsä rangaistusta.
Esim.tämä kolme ihmistä Ruotsissa aikoinaan teloittanut elvis;mitä vittua se vielä hengailee vapaana täällä meidän elätettävänä.
Kaikille totaaliluusereille voisi yhteiskunta viimeisenä kädenojennuksena tarjota sijoituspaikan joka vastaisi kansankäsitystä veromarkkojen oikein kohdistamisesta:Betonisista kaivonrenkaista 10 metriä korkea loppusijoituspaikka.
Herkkyyteen ja käsittämättömään rakkaudenkaipuuseen taipuvaiset naisihmiset voisivat sitten käydä köyteen sidotun,alaslaskettavan ämpärin kera asioimassa tuomitun kanssa.Kaivoon laskettaisiin juuri leivottua pullaa ja intohimoisia rakkauden tunnustuksia sisältäviä viestejä rakkautensa kohteelle.Palautettavaakin,kongreettisen rakkauden tuotosta ämpäristä luultavasti tulisi tuubin täydeltä ylösnostettaessa.
Totaaliluuserit
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Re: Totaaliluuserit
Otsikossa puhutaan luusereista, avauksessa taas henkilöistä jotka ovat yhteiskunnalle vain rasitteeksi.
Laitetaanko siis samaan laitokseen omaehtoisesti työttömänä loikoilevat, työhön kykenemättömät
vammaiset ja sairaat, alkkikset, nistit yms?
Kuka maksaa viulut?Tuollaisen rangaistuslaitoksen ylläpitäminen ei ihan ilmaista ole.
Miksi Siperia on vaihtunut nyt rangaistuslaitokseen ja ennenkaikkea:
kenen tiluksille nuo betonitornit rakennetaan, kuka valvoo etteivät rakkaudenkipeät
naikkoset käy heittelemässä köyttä avuksi ja millä ihmeellä ne edes pääsee sinne huipulle
jos pömpeli on 10 metriä korkea?
Hankitaanko muutama nosturi kuljettajineen ihan avittamaan pullaa yhteiskuntamme hylkiöille?
Ei sillä, ihan jännä idea.Mitäs nyt sivistysvaltion tittelistä tai ihmisoikeuksista, turhia sellaiset.
ps.Luojan kiitos näin katkeralta kansalta ei pyydetä äänestyksiä diagnooseja tai tuomioita
annettaessa.Aika kivikautta olisi se..
Laitetaanko siis samaan laitokseen omaehtoisesti työttömänä loikoilevat, työhön kykenemättömät
vammaiset ja sairaat, alkkikset, nistit yms?
Kuka maksaa viulut?Tuollaisen rangaistuslaitoksen ylläpitäminen ei ihan ilmaista ole.
Miksi Siperia on vaihtunut nyt rangaistuslaitokseen ja ennenkaikkea:
kenen tiluksille nuo betonitornit rakennetaan, kuka valvoo etteivät rakkaudenkipeät
naikkoset käy heittelemässä köyttä avuksi ja millä ihmeellä ne edes pääsee sinne huipulle
jos pömpeli on 10 metriä korkea?
Hankitaanko muutama nosturi kuljettajineen ihan avittamaan pullaa yhteiskuntamme hylkiöille?
Ei sillä, ihan jännä idea.Mitäs nyt sivistysvaltion tittelistä tai ihmisoikeuksista, turhia sellaiset.
ps.Luojan kiitos näin katkeralta kansalta ei pyydetä äänestyksiä diagnooseja tai tuomioita
annettaessa.Aika kivikautta olisi se..
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien,otsikossa puhutaan totaaliluusereista.Yleensähän sä olet omaksunut kirjoitetun tekstin ihan hyvin.
Provooko vetää sairaat ym.sosiaaliturvan varassa elävät aiheeseen,niistähän ei siis missään tapauksessa ollut kyse.
Kuka maksaa viulut...
Mä voisin perustaa kyseisen yrityksen jos saisin täysimääräiset valtionavustukset uuden,innovatiivisen yrityksen perustamisesta koituvat kulut.
Perustamiskulut rajoittautuisivat näihin sementtirenkaisiin,joten niiden kustantaminen ei liene mikään ongelma kyseisen laitoksen johtajan residenssin kustannuksiin verrattuna.
Asukkien ylläpidosta johtuvista kuluista mielellään neuvottelisin päivittäin päivällistapaamisessa kunkin elätin kohdalta yksilöidysti.(Voi,voi kun mun kortti jäi toisen takin taskuun...)
Provooko vetää sairaat ym.sosiaaliturvan varassa elävät aiheeseen,niistähän ei siis missään tapauksessa ollut kyse.
Kuka maksaa viulut...
Mä voisin perustaa kyseisen yrityksen jos saisin täysimääräiset valtionavustukset uuden,innovatiivisen yrityksen perustamisesta koituvat kulut.
Perustamiskulut rajoittautuisivat näihin sementtirenkaisiin,joten niiden kustantaminen ei liene mikään ongelma kyseisen laitoksen johtajan residenssin kustannuksiin verrattuna.
Asukkien ylläpidosta johtuvista kuluista mielellään neuvottelisin päivittäin päivällistapaamisessa kunkin elätin kohdalta yksilöidysti.(Voi,voi kun mun kortti jäi toisen takin taskuun...)
Jo nykyisin Suomessakin on omia paikkoja pikkurikollisille ja höperöytyneille luusereille, mm.Niuvaniemi ja sen kaltaiset vankilamielisairaalat, sekä modernit korkean turvallisuustason vankilat että eräät vartioidut palvelukodit.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Kuka ketäkin luuserina pitää? Tuollainen täytyisi ensin selvittää. Meitä on niin moneen junaan. Omaa itsetuntoaanhan voi tietysti kohottaa monnella tavalla.
Olen samaa aihetta miettinyt usein, mutta mietin asiaa uhrien/uhrien omaisten näkökulmasta. Uhrit ja heidän omaisensa käyvät töissä ja maksavat veroja, mutta heitä väärin kohdelleet istuvat "täyshoidossa" vankiloissa tai mielisairaaloissa missä he saavat kaiken sen ilmaiseksi eteensä minkä muut joutuvat itse hoitamaan (ruoat, puhtaat vaatteet, juttelutuokioita...), sekä vielä nämä alinta kaskia vankiloissa olevat, jotka saavat suojelua siksi että he ITSE ovat tehneet jotain toiselle/toisille.
Mutta mitä uhri tekee? Taistelee elämässä eteenpäin ehkä jopa ilman oikeanlaista apua traumoihinsa..
Mutta mitä uhri tekee? Taistelee elämässä eteenpäin ehkä jopa ilman oikeanlaista apua traumoihinsa..
Niinpä! Uhri on se taistelija/selviytyjä. Mitäpä tämän päivän yhteiskunta voisi keltään enempää vaatia? Tekijöitten vastuunkanto on minustakin aika rajoittunutta tänäpäivänä.
Heureka!
Nämä monimurhaajat kun on saatu tuomiotaan kärsimään,selliin annettaisiin hoitotestamenttikaavake.
Tuomittu saisi itse päättää ruksaako kohdan jossa kieltäytyy keinotekoisesta hengissä pitämisestä oireiden niin vaatiessa.Kakun alkuvaiheessa vitutus lienee suurimmillaan ja joku saattaisi sen ruksin piirtääkin.
Kädenojennuksena vangitulle annettaisiin ahdistusta helpottamaan purkillinen voimakkaasti rauhoittavia lääkkeitä.Annostelussa luotettaisiin tuomitun harkintaan sopivasta määrästä.
Luulisin että ainakin osa elinkautisista aiheutuneista kustannuksista poistuisi tätä kautta.
Näin säästyneet veroeurot voitaisiin siten sijoittaa vaikkapa maahanmuuttajien sosiaalisten olojen parantamisprojekteihin.
Nämä monimurhaajat kun on saatu tuomiotaan kärsimään,selliin annettaisiin hoitotestamenttikaavake.
Tuomittu saisi itse päättää ruksaako kohdan jossa kieltäytyy keinotekoisesta hengissä pitämisestä oireiden niin vaatiessa.Kakun alkuvaiheessa vitutus lienee suurimmillaan ja joku saattaisi sen ruksin piirtääkin.
Kädenojennuksena vangitulle annettaisiin ahdistusta helpottamaan purkillinen voimakkaasti rauhoittavia lääkkeitä.Annostelussa luotettaisiin tuomitun harkintaan sopivasta määrästä.
Luulisin että ainakin osa elinkautisista aiheutuneista kustannuksista poistuisi tätä kautta.
Näin säästyneet veroeurot voitaisiin siten sijoittaa vaikkapa maahanmuuttajien sosiaalisten olojen parantamisprojekteihin.