Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
No en todellakaan, kerran sitä eletään.
Mitä leffaa suosittelisit minulle ja miksi?
Mitä leffaa suosittelisit minulle ja miksi?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
rosamarine
- Adrian Monk
American Beauty. Siinä keskiluokkainen perhe hajoaa tylsyyteensä. Teini-ikäinen tytär kapinoi, äitee aloittaa suhteen ja isukki fantasioi tyttärensä ystävättärestä. Varsin opettavainen leffaraina kaikessa dramaattisuudessaan. Sopii siis NooruskalleNooruska kirjoitti:Mitä leffaa suosittelisit minulle ja miksi?
Oletko ostanut jo liput Tuksun häihin?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
En, mutta voisin harkita jos maksettaisiin korvaus ja matkarahat. Jos siis läsnäoloni arvioitaisiin lisäävän tapahtuman mainosarvoa.
Oletko nähnyt uusimman Harjunpää elokuvan? jos, niin mitä pidit?
Oletko nähnyt uusimman Harjunpää elokuvan? jos, niin mitä pidit?
-
Ralle Ryökäle
- Hercule Poirotin viikset
Olen nähnyt. 8+ saa arvosanakseen .MEG kirjoitti:Oletko nähnyt uusimman Harjunpää elokuvan? jos, niin mitä pidit?
Onko elämässäsi mitään mistä voit oikeasti iloita?
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
On toki, esimerkiksi tyttäreni, jonka kasvua ja kehitystä saan joka päivä seurata iloiten, kun oppii uutta koko ajan!
Päinvastoin: Mitä inhoat elämässäsi juuri nyt?
Päinvastoin: Mitä inhoat elämässäsi juuri nyt?
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
-
Ralle Ryökäle
- Hercule Poirotin viikset
Itseäni. Elämäntilannettani. Menetettyjä vuosia.MerryLea kirjoitti:Mitä inhoat elämässäsi juuri nyt?
Sata vuotta sitten me suomalaiset kuokimme peltoa, sitten aloimme tehdä traktoreita ja paperia. Nyt ostamme tuotteet ulkomailta ja myymme teollisen tuotantomme Kiinaan.Tämä kaikki vain siksi että lapsillamme olisi helpompi elämä?
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
Tottakai helpompi, nostaa luukuilta rahaa, ryypätä ja rellestää työttömänä mummoja hakaten.
Onko käynyt hengenlähtö lähellä?
Jos on niin miten...
Onko käynyt hengenlähtö lähellä?
Jos on niin miten...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Olipas hyvä kysymys!Dormeator kirjoitti:Onko käynyt hengenlähtö lähellä? Jos on niin miten...
Hengenlähtö on ollut lähellä kolme kertaa. Olin saanut ajokortin 18 -vuotiaana ja kavereiden kanssa tuli ajeltua pitkin maakuntia ristiin rastiin. Erään kerran syksyn pimeinä iltoina auto tuli kolmion takaa kylkeen ja seuraava muistikuva oli sairaalassa.
Toinen tapahtuma oli lapsen syntymä. Leikkaus ei mennyt ihan nappiin. Lääkäri oli nuori kandi (harjoittelija?) ja silloin jonkinlaiset mielikuvat vilisivät päässä, että nyt sitten kuolen tähän. Great. Muutaman päivän päästä jouduin uusintaleikkaukseen, missä sama lekurinalku oli puikoissa, että terkkuja vaan Taysiin. Pyysin nukutusta ja hyvä niin, leikkasivat minua reilu viisi tuntia...Kolmas kerta on kai noiden kahden muun välissä, siitä en viitsi avautua
Kierrätetään kysymystä.
Onko käynyt hengenlähtö lähellä? Jos on niin miten...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Ei onneksi ole ollut hengenlähtö lähellä.
Sama seuraavalle
Sama seuraavalle
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
on ollut lähellä,n 3vuotiaana olin pudota kerrostalokämppämme parvekkeelta 8 kerroksesta.myös rynnäkkökiväärin luoti mennyt n metrin päästä ohi..
jatketaan samalla kysymyksellä
jatketaan samalla kysymyksellä
pienikin hetki on arvokas
On käynyt, sekoiluvuosina oman käden kautta, tosin ei kyllä tahallisesti. Elikkäs tahaton lääkeaineen yliannostus, se kuuluisa mopo karkasi epämiellyttävin seurauksin...
Josko jatkettais vieläkin tällä!?
Josko jatkettais vieläkin tällä!?
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
olen meinannut hukkua, humalassa festareilla uiminen ei todellakaan ole viisasta, ja siihen ne tämän neidin pulikoimiset on jääneetkin.
Ja samalla jatketaan
Ja samalla jatketaan
Onhan se ollut lähellä muutaman kerran, kerran koska olin sammumassa hyvää vauhtia -25 pakkasilla ulos hankeen, toisen kerran kun tuli juotua hieman liikaa viinaa nuorella iällä, molemmat teiniajoilta. Kolmas jääköön pimentoon.
Miten juhlistat syntymäpäivääsi?
Miten juhlistat syntymäpäivääsi?
puhui suoraan sydämeen kadotetun
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Puhaltelen pilliin ja joskus otan lasin simaa, vapun aattona syntynyt.
Teitkö uudenvuodenlupauksia?
Teitkö uudenvuodenlupauksia?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
En todellakaan! Miksi tehdä, kun rikkoisin ne kuiteskin...?
Jos sinä teit lupauksia, aiotko oikeasti pitää ne?
Jos sinä teit lupauksia, aiotko oikeasti pitää ne?