Jyväskylän laukkusurma v. 2011
Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
Eiko juurikin tää Roy on se mies ja sen veli on J.J Nurmenniemi! Miehen profiili on suljettu mutta tän JJ:n on avoin osittain, ei ole mitään mielenkiintoista ja aika uusi profiili tai vähän käytetty!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Uhrin pienessä tyttäressä on kyllä paljon samaa näköä kuin äidissään! Meinasi itku tulla, kun vauvan kuvia katsellessa mietin miltä hänestä mahtaa isompana tuntua kun saa tietää miten karun kuoleman äitinsä koki.
Onko tuo Mikko Eschnerin vaimo I. Escner?
Sattumaa tietenkin, mutta I:llä oli profiilissaan jossakin lootassa Mokoman kappaleen sanat:
"En piittaa siitä tuumaakaan
mitä lakikiveen hakataan.
En kuulla puolta sanaakaan,
mikä milloinkin on oikeaa.
En kaipaa tänne lisää rajoja.
Kaipaan enemmän rakkautta.
~Mokoma - Niin hyville kuin pahoille "
Mahtaako rakkaus voittaa, kun oma mies lähtee takas linnaan? Minkähän rangaistuksen itse I mahtaa saada, jos hänet on kerta vangittu "syytä epäillä" -perusteella?
Sattumaa tietenkin, mutta I:llä oli profiilissaan jossakin lootassa Mokoman kappaleen sanat:
Mahtaako rakkaus voittaa, kun oma mies lähtee takas linnaan? Minkähän rangaistuksen itse I mahtaa saada, jos hänet on kerta vangittu "syytä epäillä" -perusteella?
jenni82: näin kyllä juu, mutta tuossa tuomio-quotessa mainitaan Matti Olavi Roy, ja ehkä tämä ei siis olekaan hän, vaan hänen veljensä (tai joku mu sukulainen Matti N, sellaienn löytyy). Eli tuomio ei ehkä olekaan tullut tuosta linkittämästäni. 
There are no crimes behind enemy lines
Vaikutti uhrin elämä olleen vuoristorataa, kun mennyt syksyllä kihloihin lapsensa isänsä kanssa ja eronnut myöhemmin syksyllä ja mennyt tämän viimeisimmän kanssa naimisiin ennen joulua ja nyt tämä surullisin päätös tammikuussa. Työsuhteitakin ollut pari syksyllä pienen ajan sisällä. (Eikä tämä tee elämästä sen vähäisempää.)
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Uhrin miehen profiili ei ole suljettu, minulle ainakin näkyy vaikka ei ole yhteisiä kavereita tms.jenni82 kirjoitti:Eiko juurikin tää Roy on se mies ja sen veli on J.J Nurmenniemi! Miehen profiili on suljettu mutta tän JJ:n on avoin osittain, ei ole mitään mielenkiintoista ja aika uusi profiili tai vähän käytetty!
Kyllä minä uskon, että Matti Olavi Roy on juurikin tuo uhrin mies. Hän on syntynyt 1986 ja todella hyvin voisi olla sama tyyppi. Ehkä Matti on vaihtanut myöhemmin kutsumanimekseen Roy tai käyttää Roy'ta facebook nimenään.Rezah kirjoitti:jenni82: näin kyllä juu, mutta tuossa tuomio-quotessa mainitaan Matti Olavi Roy, ja ehkä tämä ei siis olekaan hän, vaan hänen veljensä (tai joku mu sukulainen Matti N, sellaienn löytyy). Eli tuomio ei ehkä olekaan tullut tuosta linkittämästäni.
No profiilissahan ei ole ole kun tuo Roy Nurmenniemi nimi ja veljellä on sitten se J*** J*** Murmenniemi eli vaikuttas että mies on ihan itse tämä Roy joka on hällä kutsuma nimenä! On kyllä sekaset kuviot tosiaan mutta näin mä päättelisin! Huomasin just että mulla on Uhrin kanssa yhteisiä tuttujakin jokunen kappale ja jossain olen ihan varmasti uhrin nähnyt! Tän kiinni otetun surmaa´jan kuva kun on niin hiiren paskan kokonen ettei saa mtn selvää ni en osaa sanoa juuta enkä jaata siitä! Mutta jos on puparissa kauan olleet ni ihan varmana sen 5vuoden aikana mitä itse mäellä asuin ni on vastaan tullut!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Royn fb-sivut avoimet, ainakin minä pääsin. Sitä penkomalla löytyy myös kolmas veli(?) Matti. Oli siis kuva jossa 3 veljestä, Matti, Roy sekä vissiin nyt syytetty J.
Matti ei ole uhrin aviomies.
Kysymys kuuluukin, onko tuo Matti Olavi Roy, joka saanut 2v 2kk tuomion, mies vai sukulainen?
Pahoittelen sekaannusta
Pahoittelen sekaannusta
Oho, aika hyvä huomio! Itse en huomannutkaan. TOlla Matilla ei näytä olevan fb-kavereina Escnereitä eikä myöskään uhria.Lillikki kirjoitti:Royn fb-sivut avoimet, ainakin minä pääsin. Sitä penkomalla löytyy myös kolmas veli(?) Matti. Oli siis kuva jossa 3 veljestä, Matti, Roy sekä vissiin nyt syytetty J.
Niinkuin Lillikki arvuuttelikin niin veljeksiä on kolme: Elikkä Matti on vanhin (-86), Roy on keskimmäinen (-88) ja J on nuorin (-91). Ja Roy oli vasta mennyt naimisiin uhrin kanssa.
OK, eli tämä selväntää sen, että tuomion 2v 2kk saanut Matti Olavi Roy EI OLE uhrin mies.
Istuu siis jostain muusta, jos nyt ylipäätään istuu.
Istuu siis jostain muusta, jos nyt ylipäätään istuu.
Helmie kirjoitti:Uhrin pienessä tyttäressä on kyllä paljon samaa näköä kuin äidissään! Meinasi itku tulla, kun vauvan kuvia katsellessa mietin miltä hänestä mahtaa isompana tuntua kun saa tietää miten karun kuoleman äitinsä koki.
I.Eschner ei ole Mikko Eschnerin vaimo. Mikon vaimo on M.Eschner.
Ok. Pahoittelen viestiäni ja muka-hyvää salapoliisityötäni.Lillikki kirjoitti:Helmie kirjoitti:Uhrin pienessä tyttäressä on kyllä paljon samaa näköä kuin äidissään! Meinasi itku tulla, kun vauvan kuvia katsellessa mietin miltä hänestä mahtaa isompana tuntua kun saa tietää miten karun kuoleman äitinsä koki.
I.Eschner ei ole Mikko Eschnerin vaimo. Mikon vaimo on M.Eschner.
Alkaa nyt tämä kuvio aueta paremmin, kun tulee vähän selvennystä asioihin.
xkonstax onko sulla jotain tietoa missä väleissä J ja uhri ovat olleet keskenään? Miksi J ei ole pitänyt veljensä vaimosta?
Anteeksi, tuli liikaa tekstiä tuohon kun yritin lainata tekstiä ja kommentoida
Minun kommenttini oli siis vain tuo ettei I. Eschner ole Mikon vaimo.
Minun kommenttini oli siis vain tuo ettei I. Eschner ole Mikon vaimo.