Jyväskylän laukkusurma v. 2011
Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
Nyt kun kerran nimillä puhutaan, niin eikö kolmas veli ole Mikko, ja tämä Matti käyttää kolmatta nimeään Roy ja on uhrin aviomies? Ja I on Mikko E:n tytär, ei vaimo.
Cassandra; Facebookissa on valokuva jossa on VELJEKSET Matti (syntynyt vuonna 1986), Roy (22-vuotias uhrin aviomies) ja Jaakko (19-vuotias). Mikä tuossa on nyt niin vaikeaa ymmärtää?!
Yhdessä kuvassa on myös isosiskokin. Veljeksillä sama sukunimi, siskolla eri, Facebookin mukaan, ei omaa tietoani. Facebookin mukaan Nurmenniemillä EI ole Mikko-nimistä veljeä.
Ei siinä mikään vaikeaa olekaan. Mä vaan oon jo ihan pihalla näiden kuvioiden kanssa ja jostain olin saanut päähän aiemmin että Matti on Mikko ja Roy on Matti
Yhtään sekavaa kuviota ei selvennä se, että yksi veli on kutsumanimeltään sama kuin toisen veljen kolmas nimi.
Kieltämättä tuo sekoittaa tuo Matin kolmas nimi kuten myöskin koko tämä juttu on aika sekava 
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Voisko tuo Roy olla toisena tai kolmantena nimenä kaikilla veljeksillä? Joku suvussa kulkeva nimi kenties.. Muuten aika outoa jos sama nimi on yhdellä etunimenä ja toisella kolmantena nimenäLillikki kirjoitti:Kieltämättä tuo sekoittaa tuo Matin kolmas nimi kuten myöskin koko tämä juttu on aika sekava
Sekava juttu toden totta!
Matti Roy on just se aviomies.
Ja jos päättää liikkua tällaisissa piireissä niin kyllä siinä silloin on jo kyse omasta valinnastakin, millaiseen suohon päänsä pistää ja siinä saattaa silloin käydä suuremmalla todennäköisyydellä huonosti kun ns tavallisten kanssa tallatessa.
Ja luuletteko te, että kukaan laittaa avoinna olevalle facesivulle, että "vedin kamaa tänään" yms juttuja,. Eiköhän sinne siloitella aina elämän olevan parempaa kun onkaan. Noittenkin ihmisten ystäviä kun katselee niin siellä on monenmoista kriminaalia ihan tarpeeksi, joten pienet on piirit ja kyllä ne piirit ihan jokainen itse valitsee.
Mutta teidän puolustelijoitten kannattaa ihmeessä hakeutua töihin sosiaalialalle, ellette siellä jo ole. Siellä on tarvetta tuollaisille "ammattiymmärtäjille", jotka ymmärtää näitä ongelmaisia viimeiseen pilkkuun asti eikä syyllistä niitä itseään taatusti mistään.
Ja jos päättää liikkua tällaisissa piireissä niin kyllä siinä silloin on jo kyse omasta valinnastakin, millaiseen suohon päänsä pistää ja siinä saattaa silloin käydä suuremmalla todennäköisyydellä huonosti kun ns tavallisten kanssa tallatessa.
Ja luuletteko te, että kukaan laittaa avoinna olevalle facesivulle, että "vedin kamaa tänään" yms juttuja,. Eiköhän sinne siloitella aina elämän olevan parempaa kun onkaan. Noittenkin ihmisten ystäviä kun katselee niin siellä on monenmoista kriminaalia ihan tarpeeksi, joten pienet on piirit ja kyllä ne piirit ihan jokainen itse valitsee.
Mutta teidän puolustelijoitten kannattaa ihmeessä hakeutua töihin sosiaalialalle, ellette siellä jo ole. Siellä on tarvetta tuollaisille "ammattiymmärtäjille", jotka ymmärtää näitä ongelmaisia viimeiseen pilkkuun asti eikä syyllistä niitä itseään taatusti mistään.
No pitihän se uteliaana itsekin käydä siellä Feispuukissa. Ja tosiaan Roy Nurmenniemi on mennyt naimisiin uhrin kanssa. Uhrin aviomiehen on sanottu (iltapäivälehdessä) olleen 22 vuotias. Kuvia matkalta maistraattiin(?) löysin myös. Löysin myös Matti Nurmenniemen jonka kotipaikka on Kuopio. On syntynyt 1986 niinkuin xkonstax tuolla aiemmin valaisikin. Eli Matti ei ole sama kuin Roy, vaan ovat ilmeisesti veljeksiä. Sitten on vielä pienin veljistä J.J. Nurmenniemi joka on 19-vuotias. Kaikissa kolmessa veljeksessä on samaa näköä, mutta täysin identtisiä eivät ole. Erotin kuvista kyllä 3 eri henkilöä. Mikko Nurmenniemeä en löytänyt niinkuin Lillikkikin sanoi.
Melko mielenkiintoinen juttu
Melko mielenkiintoinen juttu
Yhtä sekavat ovat näiden pidätettyjen 37 vuotiaan miehen ja 39 vuotiaan naisen lapsetkin.. Kun on yhteisiä ja omia ja muuta, ja osalla lapsista eri sukunimikin kuin pariskunnalla. Ja kun jossain sanotaan että vain naisesta tuli juuri isoäiti, ja toisessa lehdessä puhutaan että molemmista tuli isovanhempia
Että on tässä varmaan asiaa tutkivatkin (muutkin kuin minfolaiset
) pyörällä päästään 
Että on tässä varmaan asiaa tutkivatkin (muutkin kuin minfolaiset
Minä olen opiskelemassa sosiaali- ja terveysalalle ja olen ihan yksityiselämässäni joutunut näkemään narkkareiden elämää. Ei tolla puolustelulla varmaan minua tarkoitettu, mutta silti mikään ei oikeuta tappamaan ihmistä, oli hän sitten rikas ja kaunis malli tai elämässään hakoteillä oleva rasvatukkainen piripää. Tämä uhri ainakin näytti ja kuulosti fb-kuvien perusteella onnelliselta.sonniman kirjoitti:Mutta teidän puolustelijoitten kannattaa ihmeessä hakeutua töihin sosiaalialalle, ellette siellä jo ole. Siellä on tarvetta tuollaisille "ammattiymmärtäjille", jotka ymmärtää näitä ongelmaisia viimeiseen pilkkuun asti eikä syyllistä niitä itseään taatusti mistään.
Jokainen valitsee porukkansa itse ja onhan se joidenkin mielestä ihan jees lähteä jossittelu-linjalle ja ajatella että "jos uhri olisi elänyt elämänsä kaidalla polulla, hän olisi vielä elossa", mutta tuosta ajattelusta ei ole mitään hyötyä enää. Pieni tyttö on menettänyt äitinsä lopullisesti, joku on menettänyt tyttärensä, joku siskonsa, joku vaimonsa.
Kuolema on aina surullinen juttu ja tappamista en hyväky.
sonniman kirjoitti:Matti Roy on just se aviomies.
Sä kirjoitat ihan ko se olisi ansainnut kuolla. Se että ajautuu huonoihin piireihin tai narkkaa ni tekeekö se sen ihmis arvosta vähemmän? Eli sitten ko sinun vanha äitisi kävelee illalla kadulla ja joku teini jengi potkii sen ja ryöstää ni menetkö sä sille valittamaan että kun ei sun pidä ajautua tuollasiin paikkoihin!! Toki on jokaisen oma valinta mutta esim kunnolla piri/lääkekoukussa oleva ei todellakaan kykene edes ajattelemaan rationaalisesti mutta ei se tee siitä huonompaa kun muutkaan! Hemmetti pikku likkahan tuo oli ja vasta äidiksikin tullut, ei varmana olisi ansainnut kuolla!
Life. It´s just fucking thing after nother...
-
MinnaLiina
- Remington Steele
tämä iines kaiketi sai juuri lapsen, eli tappaneiden tyyppien lapsi..Petrus kirjoitti:Yhtä sekavat ovat näiden pidätettyjen 37 vuotiaan miehen ja 39 vuotiaan naisen lapsetkin.. Kun on yhteisiä ja omia ja muuta, ja osalla lapsista eri sukunimikin kuin pariskunnalla. Ja kun jossain sanotaan että vain naisesta tuli juuri isoäiti, ja toisessa lehdessä puhutaan että molemmista tuli isovanhempia
Että on tässä varmaan asiaa tutkivatkin (muutkin kuin minfolaiset) pyörällä päästään
Yhtä sekavat ovat näiden pidätettyjen 37 vuotiaan miehen ja 39 vuotiaan naisen lapsetkin.. Kun on yhteisiä ja omia ja muuta, ja osalla lapsista eri sukunimikin kuin pariskunnalla. Ja kun jossain sanotaan että vain naisesta tuli juuri isoäiti, ja toisessa lehdessä puhutaan että molemmista tuli isovanhempia
Että on tässä varmaan asiaa tutkivatkin (muutkin kuin minfolaiset) pyörällä päästään
![]()
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Harmittaahan tuollanen nyt varmaan kaikkia, että pieni lapsi jää ilman äitiä. Kiukuttaa ja jossittella voi, että olisi valinnut seuransa paremmin. Jos ei tämä tyttö niin jollekkin olisi kuitenkin voinut käydä vastaavasti... tuollaisessa porukassa liikkuminen ei toki ole kellekkään hyväksi ja silti niin tehdään. Tuollaisia porukoita ei tarvisi edes kehittyä ja silti niinkin käy. Todella surullista koko kuvio 
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Kuten jo aiemmin sanoin, oli mulla mennyt nimet sekaisin, ja Mikko olikin Matti.Petrus kirjoitti:. Mikko Nurmenniemeä en löytänyt niinkuin Lillikkikin sanoi.
Ainakin FB:n mukaan miehestä olisi hiljattain pitänyt tulla isoisä.Petrus kirjoitti:Ja kun jossain sanotaan että vain naisesta tuli juuri isoäiti, ja toisessa lehdessä puhutaan että molemmista tuli isovanhempia![]()
:edit: Tuossa yllähän se tulikin... Eli Iineksen vanhemmat ovat edelleen yhdessä? Mä jotenkin nuorempien sisarusten sukunimestä päättelin, että ovat eronneet ja että nykyinen vaimo(?) olisi joku muu.
MinnaLiina; Mutta onko molempien lapsi, vaiko vain naisen niinkuin iltapäivälehdessä sanottiin? Miksi on sitten miehen sukunimi jos on vain naisen tytär?! Sitä tarkoitan sekavuudella.
Ja MinnaLiinako uskoo että tämä pariskunta on tappanut? Minä en usko, minä veikkaan että mies on auttanut kassin kuljettamisessa, ja nainen saattanut olla vaikka kuskina. Uskon että 19-vuotias on se tappaja. Tai 19 vuotias ja muut suunnilleen samanikäiset samasta kaveriporukasta, mutta tämä 19 vuotias on se päätekijä, sellainen on kutina
Ja MinnaLiinako uskoo että tämä pariskunta on tappanut? Minä en usko, minä veikkaan että mies on auttanut kassin kuljettamisessa, ja nainen saattanut olla vaikka kuskina. Uskon että 19-vuotias on se tappaja. Tai 19 vuotias ja muut suunnilleen samanikäiset samasta kaveriporukasta, mutta tämä 19 vuotias on se päätekijä, sellainen on kutina
Vaikka tää juttu on todella sekainen ni silti tässä voi olla myös ihan vaan pelkkä jurrissa tehty joukko pahoinpitely syynä. Jos väkivallan kesto on pitkä ni silloin tutkinta linjana on murha! Itse olin seinänaapurin murhaa aikoinani todistamassa juurikin asunnosta kuuluneiden äänten perusteella ja tekiät tuomittiin murhasta!
Life. It´s just fucking thing after nother...