Irmeli Björklund

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Oma epäilykseni on, että hän sekotti asiat (muista Tuulikin veljen
kertomus) ja pani hyrskyn myrskyn, siis omalla käytöksellään sekotti
asiat niin, että tapahtui mitä tapahtui, ei pidä suututtaa Pirun viinaa
nauttineita.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo, mutta pelkkiä huhuja ei kannata uskoa.

Joistain tytöistä aina puhuttiin pahaa, vaikka syytä ei olisi ollutkaan, sellaisia me ihmiset vaan olemme!
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Ei ole kysymys pahan puhumisesta, vaan siitä, mikä oli mahdollinen motiivi
teoille.
Minä en pidä ketään syyllisenä, mutta ihemetyttää vaan ne sitä pirun wiinaa
juoneen kummalliset kertomukset.
Kaikista kuulustelupöytäkirjoista ja muista varmoista lähteistä saadut
toisistaan eriänevät, sun muut kummallisuudet pitäisi kirjoittaa riviin ja
ihmetellä, jos on tarpeellista.
Lehtikirjoituksia en ottaisi huomioon, lehdet kirjoittaa mitä sylki suuhun toi,
kunhan jutun saivat kokoon, myyvän jutun.
Ressu>>
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Elo 12, 2010 4:01 am
Paikkakunta: Alaska

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Ressu>> »

Merivuokko kirjoitti:Ei ole kysymys pahan puhumisesta, vaan siitä, mikä oli mahdollinen motiivi
teoille.
Minä en pidä ketään syyllisenä, mutta ihemetyttää vaan ne sitä pirun wiinaa
juoneen kummalliset kertomukset.
Kaikista kuulustelupöytäkirjoista ja muista varmoista lähteistä saadut
toisistaan eriänevät, sun muut kummallisuudet pitäisi kirjoittaa riviin ja
ihmetellä, jos on tarpeellista.
Lehtikirjoituksia en ottaisi huomioon, lehdet kirjoittaa mitä sylki suuhun toi,
kunhan jutun saivat kokoon, myyvän jutun.
Komppaan täysin! Kaikki täytyy repiä auki, jos halutaan tuloksia. Kaikki täällä eivät vain ilmeisesti kestä sitä, vaan pitäytyvät pakkomielteisesti omissa päätelmissään. Haiskahtaa jonkunasteiselta tosiasioitten peittelyltä mun mielestä.
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Misri »

^^ Eiköhän se motiivi ollut se mikä oli syyttäjien syyteteemassa, eli mustasukkaisuus ja teltan ulkopuolelle sulkeminen. Minulle se kyllä riittää. Siinä sitä olisikin Ressulla selvittämistä mikä tai kuka sen mustasukkaisuus kohtauksen NG:n päänsisällä aiheutti? Useinhan mustasukkaisuuteen riittää jo pelkkä luulo. Siitä sitten vaan NG:tä tenttaamaan ja "luulon" perässä juoksemaan. En usko, että kukaan sellaista vapaaehtoista kansalaisaktiivisuutta vastustaisi. Paljon Onnea vaan tutkimuksille! Sitä tarvitaan, sillä todennäköistä on, ettei tämän yhden muisti ole ainakaan siltäosin paremmaksi muuttunut.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Tuulikki Mäen veljen kertomukseen Irmelin käytöksestä, hän kertoi Irmelin
touhut niinkuin siististi,
ei se luonne siellä murhaniemellä muuksi ollut muuttunut, höhliä kun on monenmoisia.
Yksi seisoo asemalaiturilla hopeiset sormukset taskussa, toinen mennä
viheltelee jo moottoripyörän päällä, että sillälailla.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja awa »

Mitä sitten tapahtuikaan? Tuskin Irmeli itseään tappoi - vaan sen teki joku muu.

Tuliko joko loukatuksi vai joutuiko "kukkopoika" muuten vain naurunalaiseksi?

Tuliko turpiin ja kaikki nauroi kukkopojalle, Irmelin säestyksellä?!

Häpeä on joskus vaarallinen instrumentti.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

En oikein ymmärrä, miksi tässä nyt sysätään syytä Irmelin niskaan, sillä eikö hän kuitenkin kärsinyt kovimman kohtalon.

Se mitä nuo huhupuheet Haagan ruususta ym. kiertopalkinnoista, voitaneen jättää omaan arvoonsa, sillä tuollaisesta ei ole mitään näyttöä.

Mitä taas tulee siihen, etteivät tytöt olleet ns. koskemattomia, voi olla muitakin syitä, joita en nyt tässä ala erittelemään.

On aika erikoista, että tietyt kirjoittajat etsivät mitä ihmeellisempiä syitä, idolinsa puolustamisesksi, kun muuten alkaa jalkoja polttaa!
Ressu>>
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Elo 12, 2010 4:01 am
Paikkakunta: Alaska

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Ressu>> »

awa kirjoitti:Mitä sitten tapahtuikaan? Tuskin Irmeli itseään tappoi - vaan sen teki joku muu.

Tuliko joko loukatuksi vai joutuiko "kukkopoika" muuten vain naurunalaiseksi?

Tuliko turpiin ja kaikki nauroi kukkopojalle, Irmelin säestyksellä?!

Häpeä on joskus vaarallinen instrumentti.

- hymm -
Vänta lite, Awa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Näistä surmista ja surmaajista sen verran, että nyt on saanut muutaama tyttölapsi kokea sen kaikkein kauheimman kohtalon mustasukkaisen kavaljeerinsa taholta, eikä toinen tainnut olla edes poikaystävä.

No kuitenkin kummassakin tapuksessa tyttö li halunnut lopettaa suhteen, joten jätkät ovat tarttuneet kait puukkoihinsa ja surmanneet tyttönsä.

Tässäkin ovat oleet asialla nuoret miehet, joten ei tuollainen väkivalta nuorten keskuudessa mitenkään tavatonta ole, enemminkin niintä sattuu melko usin.

Telkusta tuli äskettäin Faktalta juttu Kennedy klaanin jäsenestä, joka surmasi 15 vuotiaan naapurin tytän eikä joutunut 25 vuoteen asiasta kiinni, kunnes DNA ja muut uudet keinot saivat tekijän kiinni, joten sekin Sariolan väittämä, ettei muka 15-20 vuotiaalla olisi muka älyä naruttaa poliiseja ja lääkäreitä.

Kyllä vaan on, sillä sähkötuoli, elinikäinen, tai muu kova rangaistus panevat kyllä harmaat aivosolut tomimaan.

Mielestäni on turhaa vetää Irmelin elämää ja hänen käyttäytymistään mukaan tähän, sillä kyllä tuollainen keimailu on ollut ihan normaalia nuoren tytö kasvamista aikuiseksi enemmän, kuin että siinä olisi ollut jotain Lolitan kaltaista viettelemistä!

Meni osiltaan ohi topicin, mutta ei se mittään, anteeksi.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Hessu52 kirjoitti:No kuitenkin kummassakin tapuksessa tyttö li halunnut lopettaa suhteen, joten jätkät ovat tarttuneet kait puukkoihinsa ja surmanneet tyttönsä.

Tässäkin ovat oleet asialla nuoret miehet, joten ei tuollainen väkivalta nuorten keskuudessa mitenkään tavatonta ole, enemminkin niintä sattuu melko usin.
Pahoittelen että tämäkin nyt menee vähän aiheen vierestä, mutta kommentoin silti Hessun viestiä.
Väkivalta ei todellakaan ole mitenkään tavatonta tai erikoista nuorten keskuudessa, ei edes terä-aseilla tapahtuva, eri asia vain on se, mitkä tapauksista tulevat poliisin tietoon. Tiedän tapauksia jossa mustasukkaisten nuorten miesten naisille aiheuttamat lievät terä-aseella aiheutetut vammatkin on paikkailtu laastareilla ja siteillä niin että tieto ei mene viranomaisille.
Mustasukkaisuus on joskus verrattavissa jopa huumevelkoihin sen perusteella millaisiin tekoihin se johtaa (tuoreiden esimerkkien lisäksi esimerkiksi Heinolan kirvessurma 2009).
Mutta aiheeseen, olikohan Irmeli joutunut kenenkään taholta aikaisemmin väkivallan kohteeksi?
Jostain syystä mustasukkaisuusteoriakin on mietityttänyt minua ja olen pohtinut voisiko Irmelillä olla sellaisia miessuhteita jotka eivät ole tiedossa..
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Haastatelkaa vanhoja puuhaagan aikalaisia, etsikää esiin, kyselkää, kyllä selviää.
Siinähän olisi palstan kirjoittajille haastetta tehdä jotain ei vain kirjoitella
höpöjä ja menkääpä vielä sinne Poomarkkuun missä asui ennen Haagaan
tuloaan äitinsä vanhempien luona.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No tuo jo menee aika pitkälle, vai Poomarkkuun ja minkä ikäinen Irmeli silloin oli?

Kas kun ei leikkikehän kavereita pitäisi jututtaa!

Ei siellä Haagassa mitään erikoista ole ollut, kunhan muutama juoru joltain kateelliselta akneturvalta, pikku pippeleiltä, tai kierosilmäisiltä hikipingoilta pissiksiltä.

Mitään sen raflaavampaa ei Haagasta kuulu, ei vaikka kuinka tonkisi, joten Merivuokko, panehan sordiinoa noihin huhuihisi, joku herkempi saattaa niihin vielä uskoa!
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Irmelin ja Sepon housujen kunnottomuus voisi kertoa tilanteesta ja sitten siihen reagointia.
Nykytekniikalla olisi tutkittu verijäljet Irmelin housun laskoksista ja saatu noin ajoituksia ym esille.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Re: Irmeli Björklund

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

oliko irmelin lempinimi immi ?
Vastaa Viestiin