Aamulenkillä ollut nainen hakattiin Kajaanissa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Ei ollut tarkoitus loukata :oops: En ollut sinulle yhtään kiukkuinen :oops: Lähinnä ruoskin virtuaalisesti tekijää, koska hän voi käyttää diabetestä puolustuksekseen.On ollut joitakin tapauksia, joissa syytetty on vedonnut diabetekseen.Oikeus ei ole yleensä hyväksynyt näitä selityksiä.Se on niin kovin helppo vedota johonkin sairauteen tai jopa siihen "mää olin niin kännissä".Mutta sepä siitä ei kyseessä ole maailman tärkein asia.Ja voihan olla, että mies puhuu jopa totta.Vaikka satuin itseni turhankin kovasti ilmaisemaan niin kai silti Maija ollaan kavereita edelleen :oops:
Viimeksi muokannut wretch, Pe Syys 14, 2007 5:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tottahan toki.... ollaan kavereita :oops:
Tää sanan säilä on monesti aika vaarallinen ase, kun se väärinkäsitys voi tulla ihan yhdestä pienestä sanasta... 8)
-no hard feelings-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Huvikseenko tämä tyyppi sitten hakkasi tätä naista? Kyllä mä voin ryypätä montakin päivää (siis jos haluaisin :) ) ja en mä silti mene ketään tuntematonta nuijimaan :wink: .
Siis en nyt puolustele hakkaajaa, mutta mikä syy tähän on ollut, jos sitä shokkia ei "hyväksytä?"
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Jos syy oli vaikka se klassinen "pelkää mua muija kosk' on mulla nuija" :lol: Ai niin kiveähän tämä kai käytti :P Eikun perkele tylppä esine se olikin :x En tiedä tästä(kään) jutusta yhtikäs mitään.Löytyykö kaikille rikoksille koskaan järkevää motiivia :wink:
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

Onkohan tämä nyt tästä tapauksesta. Iltasanomat:
Aamulenkillä iskeneelle pahoinpitelijälle ehdollista
7.2.2008 10:35

Aamulenkillä olleen 60-vuotiaan kajaanilaisnaisen viime vuoden elokuussa hakannut 32-vuotias kajaanilaismies tuomittiin teostaan kahdeksan kuukauden ehdolliseen vankeuteen ja maksamaan useiden tuhansien eurojen korvaukset uhrilleen.

Nainen oli elokuun puolivälissä aamukuuden aikaan aamulenkillä, kun hänen kimppuunsa käytiin Kajaanissa Kuurnantiellä.

Nainen sai useita ompelua vaatineita haavoja päänalueelle, kun mies iski häntä kahdeksaan otteeseen puolimetrisellä auton aurinkosuojalla.

Tämän jälkeen mies pakeni autolla paikalta, mutta hänet tavoitettiin myöhemmin.

Teon osapuolet olivat toisilleen tuntemattomia. Vuonna 1976 syntyneellä miehellä ei ole minkäänlaista rikollista taustaa, eikä hän ole pystynyt kertomaan mitään motiivia teolleen.

Mies oli tekohetkellä reippaassa humalassa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1485571
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Vastaa Viestiin