Big Brother
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Kaikki kiellot ja rajoitukset BB-talossa pitäis poistaa, paitsi keskustelut siitä ketä kukakin äänestää.
Tulisi edes jotain säpinää taloon. Nyt se on todella tylsää katsottavaa ja mietinkin, että tuleekohan BB ensi vuonna lainkaan, jos ja kun se ei saa nyt niin hyviä katsojalukuja, mitä ennen?
Luulisi järjestäjien tajuavan, että nyt kannattaisi muuttaa vähän sääntöjä siellä, ennen kun on myöhäistä!
Tulisi edes jotain säpinää taloon. Nyt se on todella tylsää katsottavaa ja mietinkin, että tuleekohan BB ensi vuonna lainkaan, jos ja kun se ei saa nyt niin hyviä katsojalukuja, mitä ennen?
Luulisi järjestäjien tajuavan, että nyt kannattaisi muuttaa vähän sääntöjä siellä, ennen kun on myöhäistä!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kysymyksessä ei olekaan loppu.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Kylläpä tuo Satu yrittä olla rohkea,vaikka pakko sanoa,että kyllä Timo pistää sitä ihan 6-0. Jännittävää kun muut pojat puhuivat,että kiva kun olet Timon kanssa ja sitten Timo samalla örveltää toisaalla muuta.Jo on monta rautaa tulessa..Nythän he ovat sitten kuulemma "eronneet" muka yhteisymmärryksessä...ja kikkarat sanon minä.
Olen kyllä sitä mieltä,että tuollaisessa paikassa ei pitäisi koskaan alkaa mihinkään suhde hommiin,siitä tulee vain harmia.
Olen kyllä sitä mieltä,että tuollaisessa paikassa ei pitäisi koskaan alkaa mihinkään suhde hommiin,siitä tulee vain harmia.
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
Kalessin
- Adrian Monk
joo ja se toinen seikka mikä talossa aiheuttaa skismoja on henri, joka tietää ihan kaikesta ihan kaiken, on kaikessa aina pomo, on aina härkkimässä ensimmäisenä joka paikassa...aarggghhh!!!hyvä viikkotehtävä olisi sadulle puhekielto ja henrille osallistumiskielto, johan alkaisi kuhista!!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tuli tässä mieleen, onko kukaan kanssani kohtalotoveri siinä, että kun ei ole 24/7 BB:n katsomismahdollisuutta, niin spoilaantuu älyttömän helposti?
Minua itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun en voi katsoa edes uutisia IL:n ja IS:n sivuilta kun siellä voi spoilaantua, enkä voi edes katsoa maikkarin tekstitv:tä kun sen viihdeuutisosiosta saattaa olla otsikko jo etusivulla! ÄÄÄRRRRR. Edes ei säästy kaupassa spoilereilta, kun iltapäivälehtien ne keltaiset jututkin huutavat spoilaavasti.
Minua itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun en voi katsoa edes uutisia IL:n ja IS:n sivuilta kun siellä voi spoilaantua, enkä voi edes katsoa maikkarin tekstitv:tä kun sen viihdeuutisosiosta saattaa olla otsikko jo etusivulla! ÄÄÄRRRRR. Edes ei säästy kaupassa spoilereilta, kun iltapäivälehtien ne keltaiset jututkin huutavat spoilaavasti.
-
Pharaoh
- Martin Beck
BB keskustelusta poimittua (heh!):
SÄÄÄÄLITTÄVÄÄ. Lauantain ja sunnuntain välinen yö ja tyypit vaan nukkuvat. Luulenpa, että tällä menolla ei nähdä BB:tä ensi vuonna. Pikku Kakkosessakin tapahtuu enemmän. Maksoin 24/7:n, mutta katsominen loppui tähän....viimeisen lähetyksen voin katsoa mutta en enempää. Rippileirilläkin näin enemmän.
SÄÄÄÄLITTÄVÄÄ. Lauantain ja sunnuntain välinen yö ja tyypit vaan nukkuvat. Luulenpa, että tällä menolla ei nähdä BB:tä ensi vuonna. Pikku Kakkosessakin tapahtuu enemmän. Maksoin 24/7:n, mutta katsominen loppui tähän....viimeisen lähetyksen voin katsoa mutta en enempää. Rippileirilläkin näin enemmän.
-
Kalessin
- Adrian Monk
ihan totta, niin säälittävän kuppaista meininkiä, että oikein veetuttaa näiden kilpailijoiden puolesta, kun osallistuvat tällaiseen paskaan. onneksi en itse maksanut 24/7 ollenkaan, et ei ihan niin hirveästi harmita, mutta kaikki tää hypetys tämän kauden puolesta oli ihan turhaa huuhaata, huonoksi on mennyt ja menee vaan huonommaksi. musta on törkeätä et tuontanto nyysii kilpailijoilta viinat siksi, että ne pelleilee jonkun banaanin kanssa..ihan suolesta!!!!meni kyllä maku koko ohjelmaan, ja katselen ostos-tv:tä mieluummin kuin tätä....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Loppui ainakin se viimeisen päälle ärsyttävä kirjakielinen lepertely Timon kanssa. Minä-minä-mies pois seuraavaksi...kahvitar kirjoitti:Ja taas lähti mielenkiintoa aiheuttava Satu...no katsotaan sitten näitä tylsimyksiä...
Toivottavasti tulisi pian uusia asukkaita ja kiitos ei mitään Heli-tylsimyksiä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Kalessin
- Adrian Monk
no joo tottaha tuokin, mutta mieluummin oisin sitä katsonut kun henrin jatkuvaa pomottelua. tästä viikkotehtävästä voi sukeutua ihan hyvä, mutta jotenkin olin niin hirveän innoissani uuden kauden alkamisesta ja onkin osoittautunut ihan kirjaimellisesti paskaksi. ihan hirveä pettymys, kun olen aiemmat kaksi kautta katsonut ihan intoa piukassa ja nyt, millainen pannukakku tämä olikaan....
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Aika tuubaahan tämä alku on ollut mutta viime kauteen verrattuna on hyvä että viina on virrannut vähemmän...siis sitä sais virrata kyllä enemmän kuin nyt mutta ei siihen Henan sikailumalliin ja poikain sianpotkan heittely-paljuun malliin. Erityisesti tuotannolla tuntuu olevan ideat vähissä, ei ole hyvää tv-viihdettä kahden henkilön leffailta vaikka noille kahdelle mukavaa varmasti. Ja katsojatkin menivät valitsemaan hius- ja hammastuotteiden poiston grillijuhlien sijaan. Siis tosi hauskaa katsoa kun asukkailla on rasvaiset hiukset ja nämä harjaavat hampaitaan pumpulipuikoilla...voi taivas. Ainoa valopilkku on ollut Piian salatehtävä ulkoruokinnan aikana, siinä oli jo jotain pientä ideanpoikasta.
Itse odotin että Einari olisi ollut tuotannon palkkaama näyttelijä, käsikirjoituksella varustettuna mutta improvisaatiovapaus olisi hänelle annettu. PK-huoneessa olisi Ainari sitten saanut lisää kässäriä tilanteiden kehittyessä.
Olen brunettien ystävä mutta Heli on pettänyt pahasti. Talon ylivoimaisesti kaunein nainen mutta liikkuuko päässä paljoakaan. Aluksi harmitti kun Heli oli vain hiljaa mutta nyt Helin aloitettua puhuminen taitaa vanha sanonta osoittautua todeksi: Parempi pitää suu kiinni ja antaa toisten olettaa sinun olevan tyhmä kuin avata se ja todistaa oletus oikeaksi.
Itse odotin että Einari olisi ollut tuotannon palkkaama näyttelijä, käsikirjoituksella varustettuna mutta improvisaatiovapaus olisi hänelle annettu. PK-huoneessa olisi Ainari sitten saanut lisää kässäriä tilanteiden kehittyessä.
Olen brunettien ystävä mutta Heli on pettänyt pahasti. Talon ylivoimaisesti kaunein nainen mutta liikkuuko päässä paljoakaan. Aluksi harmitti kun Heli oli vain hiljaa mutta nyt Helin aloitettua puhuminen taitaa vanha sanonta osoittautua todeksi: Parempi pitää suu kiinni ja antaa toisten olettaa sinun olevan tyhmä kuin avata se ja todistaa oletus oikeaksi.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
^
Kauneus on katsojan silmissä,minä näen hänessä jotain aivan muuta.
Minulla on tuo ensimmäinen suosikki säilynyt alusta saakka,vaikuttaa ihan hyväsydämiseltä ihmiseltä tuo Jarkko,vaikkei mikään väriläikkä olekkaan. Uskokaa tai älkää tulee olemaan kauan talossa,tällainen veikkaus.
Kauneus on katsojan silmissä,minä näen hänessä jotain aivan muuta.
Minulla on tuo ensimmäinen suosikki säilynyt alusta saakka,vaikuttaa ihan hyväsydämiseltä ihmiseltä tuo Jarkko,vaikkei mikään väriläikkä olekkaan. Uskokaa tai älkää tulee olemaan kauan talossa,tällainen veikkaus.
Totuus on tarua ihmeellisempää