Matti Nykänen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
IVR
Alibin satunnaislukija

Re: Matti Nykäsen seikkailut.

Viesti Kirjoittaja IVR »

Lumienkeli kirjoitti:
IVR kirjoitti:Oiskoha Matti vihdoinki löytäny seesteisyyden ton uuden naisensa myötä? Urheilijanahan Matti oli mitä mainioimpia mitä Suomen historiaan tulee mut muuten on kyl menny asiat aivan miten sattuu.
Mä mietin vähän samaa.. Josko tämä uusi nainen olisi vaikka ns. normaali kaiken, myös alkoholinkäytön suhteen? Tai sellainen down to earth -tyyppinen perusimmeinen joka ei lähde mukaan mihinkään mitä tässä on vuosien varrella jouduttu todistamaan... Vois tehdä Matille hyvää :) Sinänsä en pidä termistä "normaali", mutta pointti ehkä tuli melkein selväksi..
En usko et on mikään Mervi Kakkonen. Jos ongelmia alkaa tulla niin luulen et Susanna tajuaa lähteää tiehensä.
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Lumienkeli kirjoitti:
IVR kirjoitti:Oiskoha Matti vihdoinki löytäny seesteisyyden ton uuden naisensa myötä? Urheilijanahan Matti oli mitä mainioimpia mitä Suomen historiaan tulee mut muuten on kyl menny asiat aivan miten sattuu.
Mä mietin vähän samaa.. Josko tämä uusi nainen olisi vaikka ns. normaali kaiken, myös alkoholinkäytön suhteen? Tai sellainen down to earth -tyyppinen perusimmeinen joka ei lähde mukaan mihinkään mitä tässä on vuosien varrella jouduttu todistamaan... Vois tehdä Matille hyvää :) Sinänsä en pidä termistä "normaali", mutta pointti ehkä tuli melkein selväksi..
Jos Pikku-Matti ei itse tajua olla pieksemättä naisiaan, niin enpä usko, että uusi äitiliini voi tuellaan Mattia paheen tieltä vieroittaa...
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

^mä kun oon jotenkin ymmärtänyt, että Matti ja Mervi pieksivät aikalailla samoin mitoin toisiaan...
Helmie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Ensi perjantaina Matti ja Susanna Korkojen kera -ohjelmassa haastattelussa. ;) Sitten näkee kunnolla minkälainen mimmi se Sussu oikein on. Itse kun en Diiliä tms. seuraa.
texfor
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja texfor »

Lumienkeli kirjoitti:
Niin, aika näyttää kuinka tässä käy. Käsittääkseni Matin vaimot ennen Merviä olivat "normaaleja" ainakin Tiina ja Piia joilla on Matin kanssa lapsiakin. Jos en väärin muista niin molemmat näistä taisi saada turpaansa jo häämatkalla ja eipä ne liitot sitten kovin kauaa kestäneet...
Silikonitissit on vähän sama asia kuin laittaisi jalopuuratin ladaan. Kivahan sitä on hivellä mutta ei se kyyti siitä parane.
IVR
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja IVR »

texfor kirjoitti:
Lumienkeli kirjoitti:
Niin, aika näyttää kuinka tässä käy. Käsittääkseni Matin vaimot ennen Merviä olivat "normaaleja" ainakin Tiina ja Piia joilla on Matin kanssa lapsiakin. Jos en väärin muista niin molemmat näistä taisi saada turpaansa jo häämatkalla ja eipä ne liitot sitten kovin kauaa kestäneet...
Missä on muuten on nää Matin poika ja kaks tyttöä?Mitään tietoa niiden tekemisistä?
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Parihan oli vaan pahempi toistaan. Tosin, toivon oikeasti onnea Matille ja tuolle muikkelille. Olen aina jotenkin ajatellut, että Mervi oli se suurempi paha, härnännyt ja härnännyt, kun tiesi toisella kilahtavan helposti. Sitten julkisuudessa kerännyt empatiapisteet. :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
IVR
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja IVR »

Nooruska kirjoitti:Parihan oli vaan pahempi toistaan. Tosin, toivon oikeasti onnea Matille ja tuolle muikkelille. Olen aina jotenkin ajatellut, että Mervi oli se suurempi paha, härnännyt ja härnännyt, kun tiesi toisella kilahtavan helposti. Sitten julkisuudessa kerännyt empatiapisteet. :roll:
On se kumma et vuosikymmenen kestäneellä tappelulla Merville luettiin vaan kerran yks rikosilmoitus. Pimeä ämmä se on joidenki huhujen mukaan.
Nooruska
Michael Knight

IVR kirjoitti: On se kumma et vuosikymmenen kestäneellä tappelulla Merville luettiin vaan kerran yks rikosilmoitus. Pimeä ämmä se on joidenki huhujen mukaan.
Raha ratkaisee...
IVR
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja IVR »

Nooruska kirjoitti:
IVR kirjoitti: On se kumma et vuosikymmenen kestäneellä tappelulla Merville luettiin vaan kerran yks rikosilmoitus. Pimeä ämmä se on joidenki huhujen mukaan.
Raha ratkaisee...
Jep Tapolat on hyvin rikasta sukua.
Nooruska
Michael Knight

Kyllä.

Olis niin siistiä kattella kuinka Matti tosta oikee ryhdistäytys ja Mervi jatkais tota perus ryvettymistään ja toinen toistaan hämärämpää miestä hääris nurkissa. :twisted:
IVR
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja IVR »

Naiset osaa olla ihan yhtä sikoja kuin miehet. Ehkä ne on vaa fyysisesti heikompia. Ja sitten oikeus käräjät ym on aina naisen puolella.
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mun mielestä Matti oli paljon freshimmän näköinen ja skarpimman oloinen tänään telkkarissa ku mitä aiemmin ehkä olemme saaneet todistaa.. Paniko kukaan muu merkille? Oli siis naisensa kanssa mtv3:lla Korkojen Kera -ohjelmassa.
Nooruska
Michael Knight

uskon! Mä oon enemmän tai vähemmän näkyvästi täällä liputtanu, että Merve oli varmaa se kaiken pahan alku ja juuri.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Huvitti kyllä tuo Susannan huoli siitä, että kukaan nyt ei vaan erehdy luulemaan, että hän tykkäisi julkisuudesta... :mrgreen:
Matti vaikutti aika jännittyneeltä, mutta sellaista se on kun joutuu esiintymään selvinpäin. Hieno homma, jos kestää...(olenpa minä nyt skeptinen)
Vastaa Viestiin