Jyväskylän laukkusurma v. 2011
Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
Kiitän ja kuittaan, mut tarkoitin, että aiheessa pysyttäisiin. (Noo, oon itsekin sortunut rönsyilyyn, myönnän)
anneli1 kirjoitti:Kiitän ja kuittaan, mut tarkoitin, että aiheessa pysyttäisiin. (Noo, oon itsekin sortunut rönsyilyyn, myönnän)
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
-Dante
summum ius summa iniuria
Pitkällisen miettimisen, tuskailun ja jäsentelyn jälkeen sukulaissuhteet alkaa olla selvillä
Eli nyt oma oletukseni on se että uhrin lanko ja appiukko tappoivat tämän Aijan. Jos siellä tutkinnassa ollaan puhuttu ristiin, eiköhän joku niistä kohta murru ja vasikoi. Eiköhän tämänkin keissin ratkaisu ala olla lähellä, näin luulen.
Seuraavassa alibissa on taatusti lavea juttu tästä jos tämä ehtii ratketa ennen sitä.
Seuraavassa alibissa on taatusti lavea juttu tästä jos tämä ehtii ratketa ennen sitä.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
saanen korjata, että m.eschner ei ole appiukko..Crishelle kirjoitti:Pitkällisen miettimisen, tuskailun ja jäsentelyn jälkeen sukulaissuhteet alkaa olla selvilläEli nyt oma oletukseni on se että uhrin lanko ja appiukko tappoivat tämän Aijan. Jos siellä tutkinnassa ollaan puhuttu ristiin, eiköhän joku niistä kohta murru ja vasikoi. Eiköhän tämänkin keissin ratkaisu ala olla lähellä, näin luulen.
eiköhän siellä ole tutkintavankeja haettu pitkin öitä kuultaviksi, jos vaikka unen sekasina sattuis möläyttämään jotain.
luulen, että poliisi kuumottaa hyvin pitkälle näitä nuorimpia jannuja kuulusteluissa. heillä saattaa olla vielä jotain, minkä vuoksi tehdä yhteistyötä. m.eschnerin kohdalla peli on menetetty.. jos tästä tulee tuomio murhasta, niin tuskin tulee m.e.n elinkaaren aikana suomessa olee niin idioottia presidenttiä, että antaa armahduksen. muistammehan, että kyse on kuitenkin taparikollisesta ja vuosia narkanneesta ihmisestä. mä en ainakaan ole koskaan kuullut narkkarivanhuksista.
summum ius summa iniuria
ai että meinaatko että nyt 37 vuotias eschner istuisi tästä linnassa lopun ikänsä, mahdollisesti vaikkapa 43 vuotta, jos sattuisi kuolla kupsahtamaan 80 vuotiaana. Älä ny naurata hyvä ihminen!
Ei kun hitto, nyt mulla meni kyllä kaikki taas aivan sekaisin näissä sukulaissuhteissa. Kiitos korjauksista.
Siis tarkoitukseni oli että sitä isä Eschneriä syytetään ja sitten sitä lankoa.
Ja katsotaan mitä oikeus päättää.
Siis tarkoitukseni oli että sitä isä Eschneriä syytetään ja sitten sitä lankoa.
Ja katsotaan mitä oikeus päättää.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Niin, vai meinasiko, että vuosia narkannut ei ehkä olisi hengissä enää esim. noin 15 vuoden päästä. Silloinhan ei vielä olisi vanhukseksi kerinnyt....
No niin tai näin, mutta jos tosiaan on tämä hemmo ollut mukana itse tappamisessa, niin ihmetellä täytyy, jos ei elinkautista saa...
No niin tai näin, mutta jos tosiaan on tämä hemmo ollut mukana itse tappamisessa, niin ihmetellä täytyy, jos ei elinkautista saa...
Miten musta tuntuu että päätekijät on tää nuorempi väki, lanko ja 25- ja 30-vuotiaat, ja varmaan muitakin.. Ja että M.E. saa tuomion ainakin avunannosta..
Mutta katsellaan miten käy. En kyllä ihmettelis yhtään jos myös M.E. ollut mukana tappamassa, ton menneisyytensä perusteella. Mikä on varmasti hyvinkin todennäköistä vaikka kutina onkin nyt tällainen.
Ai meinaatko sä et ikäsä narkannu ihminen elää 80 vuotiaaksi?sonniman kirjoitti:ai että meinaatko että nyt 37 vuotias eschner istuisi tästä linnassa lopun ikänsä, mahdollisesti vaikkapa 43 vuotta, jos sattuisi kuolla kupsahtamaan 80 vuotiaana. Älä ny naurata hyvä ihminen!
älä nyt naurata veli hyvä!
mieti kuinkapaljon eri huumeet, esimerkiksi amfetamiini kiihdyttää elintoimintoja.
siinä on sydän aika kovilla..
voin lyödä asiasta pienimuotoisen vedon.. jos sinä sanot 80 ja mä sanon max.55v. ja nimenomaan sydänkohtaus on syy. (ellei tajuu lopettaa itteesä ennen sitä)
summum ius summa iniuria
nimenomaan kato, nyt sä oot asian ytimessä.Tiina kirjoitti:^Niin, vai meinasiko, että vuosia narkannut ei ehkä olisi hengissä enää esim. noin 15 vuoden päästä. Silloinhan ei vielä olisi vanhukseksi kerinnyt....
luulis että, kun täällä kaikki enemmän tai vähemmän salapoliisin roolissa esittelee teorioita, niin pystys hahmottaa ton kuvion loppuun ilman väärinkäsityksiä..
päihteet kun tappaa aika monellakin tapaa ihmisiä.
ei ihmisen elimstö loputtomiin kestä. johan iines kertoi kun isällänsä on selkä niin paskana, ettei pysty kauppakasseja kantaa. riskejä on monia. maksa sanoo poks, munuaiset sanoo poks poks, pumppuleikkaa kii.. sitte on tää puoli, että narkkipiireissä kun pyörii ni mitä vaa voi tapahtua, niinkuin nytkin huomaamme. ei tarvii kummostakaan syytä, et tulee tapetuksi, kama voi olla paskaa tai sit voi mennä yliannostukseks.(kamaa todellakin saa linnassaki) linnatuomio ei tarkoita, että on ollu kuivilla tuomion ajan! tapaturmariski ns. tavis-ihmiseen on monin kertainen.
samoin itsemurhan riski
jos m.eschner elää 80-vuotiaaksi, niin voisin melkein luvata syödä hatullisen paskaa!
summum ius summa iniuria
voisko kuvitella et M.E on ollu porukan ns. aivot (vaikka näin aivottomassa hommassa ei näil tyypeil oo aivoista puhettakaa) ja ns. juoksupojat/knippidiilerit on tehny mitä M.E sanoo?Petrus kirjoitti:Miten musta tuntuu että päätekijät on tää nuorempi väki, lanko ja 25- ja 30-vuotiaat, ja varmaan muitakin.. Ja että M.E. saa tuomion ainakin avunannosta..Mutta katsellaan miten käy. En kyllä ihmettelis yhtään jos myös M.E. ollut mukana tappamassa, ton menneisyytensä perusteella. Mikä on varmasti hyvinkin todennäköistä vaikka kutina onkin nyt tällainen.
summum ius summa iniuria
Voihan se aina tehdä latejohanssonit ja tulla uskoon 
sonniman kirjoitti:Voihan se aina tehdä latejohanssonit ja tulla uskoon
joo mut ei se uskokaan saa roppaan pumpattuja mömmöjä pumppaamattomiks.
summum ius summa iniuria
-
MinnaLiina
- Remington Steele
eikö kukaan tiedä ketä ne kaks miestä on?
No, ehkä tällä viikolla selviää ku antavat lisätiedotteita..
No, ehkä tällä viikolla selviää ku antavat lisätiedotteita..
Mä aattelisin niin, että M.E. on antanut langolle+kavereille käyttöönsä oman kämppänsä, uhrin "opetusta"/pientä kidutusta varten, ja jollain sitten mennyt överiksi asiat ja uhri on päässyt hengestään, vahingossa tai tarkoituksella (ei ole siis julkisesti muille kertonut tappamisaikeistaan). Mietteet on tällaiset siksi, ettei uhrin piilottamiseen oltu paneuduttu kunnolla, vaan se tuntuu jääneen jotenkin puolitiehen (se kassi
)..