Jyväskylän laukkusurma v. 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Petrus
Harjunpää

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Petrus »

MinnaLiina kirjoitti:eikö kukaan tiedä ketä ne kaks miestä on?
Kiinnostaa muakin, muttei ole kyllä hajuakaan, ja mitenpä voisikaan olla, kun heistä ei ole kerrottu muuta kuin iät ja että Jkl:n seudulta... Melko työn takana lähteä penkomaan FB:sta :lol: :lol: :lol:
Petrus
Harjunpää

Kaukaa haettua taas, mutta tässä on Lahti, Jyväskylä ja Middle point.. http://www.ess.fi/?article=251101
Muistaako joku milloin uhrilla oli ne käräjät joista FB kertoi? Miten mä muistelen että ne olis ollut syksyllä..
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Niin, syksyllä -10. Tuo homma oli jo vuotta aiemmin eli -09.
seepia
Alokas

Viesti Kirjoittaja seepia »

terrieri kirjoitti:olen tuntenut naisen yli 20-v. ja en ollut todellakaan kummassakaan paikassa. kyseinen nainen ei ole narkkari, eikä kyllä kuseta ketään!! itse en käytä ja vihaaan käyttäjiä!!! ja sinulle tiedoksi olen töissä päihde klinikalla, joten tiedän kyllä ja olen nähnyt paljon.piste.
musta sä puhut paskaa..(EN PUHU NYT MURHA-ILLASTA TAI PAIKASTA, VAAN MITÄ TULEE SUN AMMATTIIS JA TÄHÄN YSTÄVÄÄS). se miks musta näin tuntuu =
1. päihdetyöntekijä ei suhtautuisi asiaan noin yksipuolisesti ja sinisilmäisesti.
2.päihdeklinikka kirjoitetaan yhteen. (päihdetyöntekijä tekee paljon kirjallisia töitä, joten sellasen pitäisi kyllä tietää, miten oma amaattinimike/työpaikka kirjoitetaan).
3. miten voit olla töissä päihdeklinikalla, jos vihaat käyttäjiä.
ja asiahan ei myöskään ole sillätavalla, että jos ei käytä huumeita, niin ei myöskään valehtele..

olen puhunut.
kiitos ja anteeks :mrgreen:[/quote] joo, tämä ystävä ei ole käyttäjä. ja toiseksi, pidän työ asiat erillään. eli kokemusten perusteella halusin lähteä auttamaan näitä käyttäjiä, siis olen sairaanhoitaja ja työskentelen edelleen päihdeklinikalla. ja kokemukset ovat nuorena nähtyjä asioita mitä huumeet aiheuttaa, sivusta seuranneena.kiitos
Petrus
Harjunpää

Tiina kirjoitti:^Niin, syksyllä -10. Tuo homma oli jo vuotta aiemmin eli -09.
Ahaa, luin huonosti.. :roll:
terrieri
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja terrieri »

seepia kirjoitti:olen tuntenut naisen yli 20-v. ja en ollut todellakaan kummassakaan paikassa. kyseinen nainen ei ole narkkari, eikä kyllä kuseta ketään!! itse en käytä ja vihaaan käyttäjiä!!! ja sinulle tiedoksi olen töissä päihde klinikalla, joten tiedän kyllä ja olen nähnyt paljon.piste.
musta sä puhut paskaa..(EN PUHU NYT MURHA-ILLASTA TAI PAIKASTA, VAAN MITÄ TULEE SUN AMMATTIIS JA TÄHÄN YSTÄVÄÄS). se miks musta näin tuntuu =
1. päihdetyöntekijä ei suhtautuisi asiaan noin yksipuolisesti ja sinisilmäisesti.
2.päihdeklinikka kirjoitetaan yhteen. (päihdetyöntekijä tekee paljon kirjallisia töitä, joten sellasen pitäisi kyllä tietää, miten oma amaattinimike/työpaikka kirjoitetaan).
3. miten voit olla töissä päihdeklinikalla, jos vihaat käyttäjiä.
ja asiahan ei myöskään ole sillätavalla, että jos ei käytä huumeita, niin ei myöskään valehtele..

olen puhunut.
kiitos ja anteeks :mrgreen:[/quote] joo, tämä ystävä ei ole käyttäjä. ja toiseksi, pidän työ asiat erillään. eli kokemusten perusteella halusin lähteä auttamaan näitä käyttäjiä, siis olen sairaanhoitaja ja työskentelen edelleen päihdeklinikalla. ja kokemukset ovat nuorena nähtyjä asioita mitä huumeet aiheuttaa, sivusta seuranneena.kiitos[/quote]

siis terrieri ei kirjottanut ensimmäistä juttua.. vaan osion musta sä puhut paskaa.
ja edelleen olen sitä mieltä.. esim. työ-asia..
mut whatever jos sä kerran sanot niin..
ja mistä toi halu auttaa, jos kerran vihaat käyttäjiä?(huom. vihaa on aika todella voimakas ilmaisu)
taitaa olla höpöhöpö juttuja..
enempää en sun kanssa kinaa. oo mun puolesta vaikka itse Jörn Donner! :wink:
ps.jos mä vihaan jotain, ni mun tekee mieli satuttaa sitä ihmistä. ei auttaa.
mut onhan se kiva, et meit on niin moneen junaan ja onneksi osa jää vielä asemillekkin..
summum ius summa iniuria
Xina
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Xina »

ejh kirjoitti:Koska Aijan lapsi on syntynyt? Koska Ircissä oli erään kuvan kommenttina (keväältä -08) kysymys, että "joko olet käynyt ultrassa". Muuten sen hetkisten blogimerkintöjen mukaan Aija ei vielä olisi edes tavannut lapsensa isää. Täällä kun nyt ollaan spekuloita koiraroduista lähtien kaikki läpi, ajattelin kun jäi itseäni häiritsemään että onko Aija ollut jollekkin toiselle joskus raskaana vai onko mun laskuopissani vain vikaa. (olettaen että kommentissa oli totuusperää..).

ejh kiittää ja korkkasi palstan.

A:lta jäi reilu 1v tytär. Joka ei ole nykyisen aviomiehen lapsi. Vaan ex-kihlatun.
Naapurin akka!
terrieri
Scooby-Doo

Xina kirjoitti:
ejh kirjoitti:Koska Aijan lapsi on syntynyt? Koska Ircissä oli erään kuvan kommenttina (keväältä -08) kysymys, että "joko olet käynyt ultrassa". Muuten sen hetkisten blogimerkintöjen mukaan Aija ei vielä olisi edes tavannut lapsensa isää. Täällä kun nyt ollaan spekuloita koiraroduista lähtien kaikki läpi, ajattelin kun jäi itseäni häiritsemään että onko Aija ollut jollekkin toiselle joskus raskaana vai onko mun laskuopissani vain vikaa. (olettaen että kommentissa oli totuusperää..).

ejh kiittää ja korkkasi palstan.

A:lta jäi reilu 1v tytär. Joka ei ole nykyisen aviomiehen lapsi. Vaan ex-kihlatun.
onhan A. voinut madollisesti olla tälle petrille raskaana ja saada esim. keskenmenon, tai mahdollisesti tehnyt abortin..
summum ius summa iniuria
ylälauteiden mies
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja ylälauteiden mies »

terrieri kirjoitti:iineksen avoin tilitys tänään suomi24.
Epäiltyjen (epäillyn21.1.2011 22:08 Johoo, missäs mun päivityksessä on mitään pamien ottamisesta? Ja mitä helvettiä se imetänkö lasta ja miksen, liittyy tähän? Jos asia niin kiinnostaa, niin maitoa ei herunut lapselle tarpeeksi. Kerronko synnytyksestä myös? Tai kuukautiskierrosta?

Ja toisekseen mulle määräs lääkäri viime viikolla diapamit masennuksen ja ahistushäiriön takia ja tänään neuvolassa oli siitä puhetta. Ja miks depressiohoitaja olis nostanut mielialalääkkeen määrää, kun mulla oli tyttö mukana siellä kun ei hoitajaa saanut ja puolisolla oli magneettikuvauksien takia kirurgille aika.

Ja lisää spekulaatiota, jos oon isäni kanssa naimisissa, puolison kanssa kihloissa, ni onko tuo lapsi sitten mun ja veljen yhteinen, kun aikasemmin arveltiin mun olevan isäni vaimo? Ja jos pidätettynä olo tarkottaa kotona lapsen ja eläinten hoitamista, ni oon sitten ollu koko elämäni sellissä :D

JA SITTEN NIITÄ SYYTTEITÄ JOITA OLIKIN JO ODOTETTAVISSA.

Mm. äitini nimi ja monien muiden nimet on joku muu tuonut julki, joten siitäkin voi nostaa syytteen, ja jos uhkailuja ym. tulee, niin asianajaja ei jätä asiaa siihen.

Ja sossut voi toki tulla meille katsomaan miten lasta hoidetaan ja voidaan vaikka joka päivä käydä antamassa puhtaat seulat, jos se ulkopuolisten 'lapsen parasta ajattelevien' mieltä helpottaa.

Turhaan pahoittelen sanomisiani, sillä sanat eivät paljon paina, mutta pyydän silti anteeksi Aijan omaisilta! Asia on kalvanut mieltäni monta päivää, sillä tiedän tuskan olevan suurempi Aijan läheisillä. (Ja suurin osa jota olen sanonut on Aijan itse sanomaa).

Isäni tekemisiä en puolustele (paitsi niitä, jotka tiedä tekemättömiksi),mutta esimerkiksi surmakassia isäni ei olisi edes voinut kantaa rappukäytävästä alas tai yleensäkään, sillä hänellä on selässä enemmän vikaa, eikä pysty edes kauppakasseja kantamaan, saati välillä nousemaan sängystä. Ja yliopisto ei saa antaa nimiä esille, varsinkaan tällaisissa tilanteissa

KYLLÄ ELÄMÄ POTKII PÄÄHÄN. JA KAIKKI IHAN SYYTTÄ SUOTTA.. E:THÄN TÄSSÄ HEIDÄN PUHEIDEN PERUSTEELLA NIITÄ UHREJA ON.. VOI JESSUS SENTÄÄ..
Tokkopa M.E:n osuus tässä jutussa pelkästään ulko-oven aukipitämiseen on jäänyt, mutta onhan tuolla toki kantoapua ollut saatavilla...

Tokihan "yliopistotason" ukon onkin luontevaa jättää raskaammat hommat muille.
- Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita -
miumau30
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja miumau30 »

Tiedän ainakin tuon 25-vuotiaan vangitun... en ollut yhtään yllättynyt kun kuulin... :| tai itseasiassa viikonlopun lehdessä oli kuva takaapäin oikeussalissa, niin se oli selvä se... Myös sellaisia huhuja liikkuu että porukka olisi väkisin liottanut aijaan lsd.tä suuren määrän.. tiedä sitten onko tosi vai vesi..
terrieri
Scooby-Doo

Petrus kirjoitti:Mä aattelisin niin, että M.E. on antanut langolle+kavereille käyttöönsä oman kämppänsä, uhrin "opetusta"/pientä kidutusta varten, ja jollain sitten mennyt överiksi asiat ja uhri on päässyt hengestään, vahingossa tai tarkoituksella (ei ole siis julkisesti muille kertonut tappamisaikeistaan). Mietteet on tällaiset siksi, ettei uhrin piilottamiseen oltu paneuduttu kunnolla, vaan se tuntuu jääneen jotenkin puolitiehen (se kassi :mrgreen: )..
se mitä laukkuun tulee, niin mun mielestä voi odottaa ihan mitävaan -ja millaista tahansa loppuratkaisua, kun on kyseessä joukko silmät selällään olevia kalannaamoja lyömässä viisaita päitä yhteen.. TÄ? :lol:
summum ius summa iniuria
zartzan
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja zartzan »

miumau30 kirjoitti:Tiedän ainakin tuon 25-vuotiaan vangitun... en ollut yhtään yllättynyt kun kuulin... :| tai itseasiassa viikonlopun lehdessä oli kuva takaapäin oikeussalissa, niin se oli selvä se... Myös sellaisia huhuja liikkuu että porukka olisi väkisin liottanut aijaan lsd.tä suuren määrän.. tiedä sitten onko tosi vai vesi..
Siis missä lehdessä??? :?:
On hölmöä olla rakastamatta itseään
miumau30
Jack Taylor

Siis viikonlopun iltalehti tai iltasanomat!! (en säästänyt) :)
miumau30
Jack Taylor

Vai taisi olla perjantain lehti...!! en enään ole varma..!!
zartzan
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja zartzan »

Minusta siinä kuvassa kyllä oli vapautettu mamma E... Eikös kuva ollut sama kuin vangitsemisoikeudenkäynnissä alkuviikosta? Vai katsoinko oikeasti noin väärin :?:
On hölmöä olla rakastamatta itseään
Vastaa Viestiin