Dothemath kirjoitti:En muista, että epäillyille tappajille olisi perustettu tällaisia facebook -sivustoja ja siksi arvelin, että kyseessä olisi joku kulttuuriin liittyvä piirre, sillä turha sinun on väittää, että Suomessa yleisesti julkisuudessa annetaan epäillylle tappajalle tällaista tunnustusta.
Väitätkö itse että olet tutustunut suurimpaan osaan facebookin miljoonista sivuista?
Ei tuossa mistään tunnustuksesta ollutkaan kyse, lue edellinen postaukseni tähän ketjuun.
Tällä kertaa ajatuksen kanssa.
Dothemath kirjoitti:Onhan esimerkiksi kouluammuskelijoita ja vaimontappajia Suomessakin riittänyt. Toki tällaisen groteskin sivuston perustamiselle voi olla muut kuin kulttuuriset syyt.
Kyse ei ollut tässä tapauksessa "perustetusta sivustosta".
Noille kouluammusekelijoillekin löytyy hirveä joukko misantrooppisia luusereita kannattajia,
selaa toki hieman nettiä.
Dothemath kirjoitti:Olen käyttäytynyt varsin korrektisti ja sovittelevasti aina kun olen saanut viestiini täällä vastauksen.
Olet vai?Etkö jo vaatinut aikaisemmin mediaa julkaisemaan tietoa tapaukseen liittyvästä "kunniamurhasta" ihan vain tämän ketjun kuulopuheiden perusteella jotta "nekin ihmiset jotka
eivät seuraa keskustelupalstoja, saisivat tietää totuuden"?
Ei millään pahalla mutta aika säälittävää julistaa totuuksia ja jeesustella kuulopuheiden perusteella
kuultuna anonyymiltä kirjoittajalta joka on ilmoittanut suoraan motiivikseen tuntea itsensä "kerrankin
tärkeäksi".
Sinun kirjoituksesi sen sijaan huokuvat aggressiivisuutta ja vihaa.[/quote]
LOL.Oikeasti...Nyt en enää pysty muuta sanomaan..Kerrankin minfolainen näiden vuosien aikana
veti ihan mykäksi.
Jos nyt lähdetään tuolle linjalle niin minä en vihaa mitään muuta kuin tyhmyyttä.
Dothemath kirjoitti:Ihmettelen, miksi uhrin omaiset on sinulle hällä väliä.
Miksi?Koska en tunne heitä?Koska en tunne itse uhria, itse surmaajaa tai omaisia ja koska
en vaan jaksa jeesustella.Capish?Ymmärrän kyllä helvetin hyvin uhrin omaisten surun ja saman
olisit käsittänyt sinäkin jos olisit lukenut edellisen postaukseni.
Dothemath kirjoitti:Pojan ystävien käytös sen sijaan saa vain kiitosta.
Kenen osalta?
Dothemath kirjoitti:Viestien perusteella olet palstan vakiokirjoittajia, joten hyvin oudolta kirjoittelusi tuntuvat.
Ensimmäinen oikeasti konkreettinen havainto sinulta.Onneksi olkoon.
Dothemath kirjoitti:Toivon, että itse keskityt juttuun ja lopetat pojan ystävien kritiikittömän kehumisen. Itse olen tällaisissa tapauksissa lähtökohtaisesti uhrin puolella Toivottavasti nämä offtopic-jorinat loppuvat tähän.
Hohhoi.Jos nyt nöösit jättäisitte jutun sikseen?
Ensimmäisellä sivulla alettiin kiihkoilemaan ilman että oltiin edes viitsitty lukea loppuun asti
samaiselle sivulle postattuja uutisia.Sen jälkeen on esitetetty arvuutteluja, ja kuulopuheita.
Ja sitten tehty näistä kuulopuheista faktoja.Tervetuloa palstalle, sovit ilmeisen hyvin joukkoon.