Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

jenni82
Agentti Scully

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

MissHolmes kirjoitti:Ylläpito ei olisi koskaan, ei ikinä, kiinnittänyt huomiota tuollaiseen pieneen tekotapa sivuseikkaan, jos ei palstan elämättömät, elähtäneet eukot olisi vaihdevuosiensa tuskissa alkaneet vinkua Nooralle.

Eriasia minusta olisi, jos tyttö olisikin edelleen hengissä ja Nooruska olisi väittänyt häntä kuolleeksi.

(Mitenkäs suhtaudut siihen, että Ulvilan tapauksessa POLIISI väitti aikanaan uhrin kuolleen yli seitsemäänkymmeneen puukon iskuun, kidutusluontoisella tavalla ja nyt näyttääkin siltä, että todellisuudessa osa haavoista oli lasinsirujen aiheuttamia pieniä pintaviiltoja, jotka aiheutuivat uhrin 'käyskennellessä' lattialla. Miten on mahdollista, että tuollaista on aikanaan esitetty poliisin suulla faktana sanomalehdissä???)

...:) Saga, en ainakaan minä. Nooruska on minun lasten ikäinen. ''Näe'' Nooruskan kirjoituksista hänen kauneutensa ja hänen elämänsä ;) ...ja toisaalta taas näiden pahansuopien akkojen jutuista heidän ryppynsä ja juonteensa ja tyhjän puhelinmuistion :)

Yhdyn täysin Miss Holmesin ajatuksiin tässä ja lisään myös sen että tämä on keskustelu palsta jossa myös sillä lukialla on jonkinlainen vastuu siitä tiedota tai huhusta jota saa. Mä luulen että suurimalla osalla ei jäänyt epäselväksi se että se koraani juttu oli vaan huhua!
Life. It´s just fucking thing after nother...
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Kuollut on kuollut juu, mutta minusta surmatapa on rikosfoorumilla aika olennainen seikka.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

MissHolmes kirjoitti:Ylläpito ei olisi koskaan, ei ikinä, kiinnittänyt huomiota tuollaiseen pieneen tekotapa sivuseikkaan, jos ei palstan elämättömät, elähtäneet eukot olisi vaihdevuosiensa tuskissa alkaneet vinkua Nooralle.

Kateellisuuskortti on toinen mikä vetäistään aina esiin jos ei ole samaa mieltä asioista tietyn henkilön kanssa.
Se on jännä ilmiö todella monelta palstalta.
Jos et ole samaa mieltä tai kyseenalaistat, olet automaattisesti kateellinen. Doh.

No, mä en Nooruskan muihin kirjoitteluihin ole kommentoinut, ainoastaan tähän, en ole ihmisenä Nooruskaa arvostellut, enkä aiempia kirjoituksia, vain tätä casea.
Enkä todellakaan ole alentunut haukkumaan täällä ainuttakaan elähtäneeksi tai vajonnut siihen pisteeseen että tarvitsisi henkilökohtaisuuksiin tässä asiassa mennä.
Asia on hypännyt nyt alkuperäisestä tarkoituksesta aivan muuhun joten mä olen jo mielipiteeni ilmaissut ja tästä eteenpäin se olisi lähinnä saman kertaamista joten jatkakaa te toistenne haukkumista aivan vapaasti.

Vaihdevuosia saanen odotella vielä melkoisen monta vuotta.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

taavetti kirjoitti:Kuollut on kuollut juu, mutta minusta surmatapa on rikosfoorumilla aika olennainen seikka.
Totta.
Jos lukee ketjuja niin Nooruska on saanut ne huomautukset muista asioista,ylläpito ei ole,ainakaan näkyvästi puuttunut tuohon asiaan. En ymmärrä,kuten Alice sanoi,miksi henkeen ja vereen asti täällä haukut meitä kun et näköjään ole kuitenkaan,vieläkään,perillä asioista. Yhdessäkään viestissä en ole huomannut että meistä täällä kukaan olisi haukkunut Nooruskaa,saati sinua,joten en ymmärrä miksi sinun pitää haukkua täällä heitä ketkä tuo oman mielipiteensä esille.
Ja aivan kuten Sagakin tuolla mainitsi,Nooruska voi olla kuka tahansa,jopa mies joka esittää nuorta naista,miksi pitäisi olla kateellinen jostain sellaisesta jota ei tiedä edes olevan olemassa?
Tosiasiassa minäkin voin olla ihan kuka tahansa ja esittää tällä palstalla mitä tahansa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Hovimestari
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

MissHolmes kirjoitti:Voi helvetti mitä pilkun nussimista! Onko sinusta sillä väliä miten tyttö kuoli???? Kaikki muu on faktaa. Jopa sukunimen ensimmäinen kirjain!!

Kuollut on kuollut oli hänet sitten ammuttu, puukotettu tai kuristettu. tai vaikka koraanilla piesty.
Säälittävää yksisilmäisyyttä, joka estää näkemästä oleellisen.
No nyt kyllä putosin tuolilta. Murhafoorumilla ollaan, mutta tekotapa jutuissa ei nyt sitten olekaan niin tärkeää, kunhan saadaan heitettyä hyvää läppää ja mehukkaita juoruja?

MissHolmes, olen tähän asti pitänyt Sinua ihan fiksuna kirjoittajana. Muutama viime kommentisi uhkaa kyllä vahvasti pudottaa sut peikkolauman jatkeeksi. Oisko aihetta epäillä jo nikkikaappausta??
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
Chopper
Perry Mason

Hovimestari kirjoitti: MissHolmes, olen tähän asti pitänyt Sinua ihan fiksuna kirjoittajana. Muutama viime kommentisi uhkaa kyllä vahvasti pudottaa sut peikkolauman jatkeeksi. Oisko aihetta epäillä jo nikkikaappausta??
Meinasin äsken editoida omaa viestiäni ja kommentoida samaan tyyliin. On jopa ollut viihdyttävää lukea Holmesin paneutumista ja spekulointia ketjuissa. En ollenkaan ymmärrä miksi hän ottaa tämän asian niin henkilökohtaisesti että alentuu haukkumaan kirjoittajia.
Odontologi
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Odontologi »

Ehkä pointti tässä Nooruskan puolustajilla on se, että jos tekee virheen niin varmaan riittää että se korjataan. Ehkä koko asia kasvoi ulos mittasuhteistaan jo silloin kun sille piti perustaa oma ketju. Henkilökohtaisesti en voi ymmärtää miksi jauhetaan siitä että Nooruska näitä huhuja on levitellyt tietoina jo ennen tätäkin ketjua. Eikö silloin pitäisi lukijallakin olla näitä "tietoja" kohtaan oikeanlainen ennakkoasenne. Kusettaa voi kerran, toisella kerralla vika on jo kusetettavassa.
I saw the millions, the naked and the dead
I saw the city streets running bloody red
Chopper
Perry Mason

Odontologi kirjoitti:Ehkä pointti tässä Nooruskan puolustajilla on se, että jos tekee virheen niin varmaan riittää että se korjataan. Ehkä koko asia kasvoi ulos mittasuhteistaan jo silloin kun sille piti perustaa oma ketju. Henkilökohtaisesti en voi ymmärtää miksi jauhetaan siitä että Nooruska näitä huhuja on levitellyt tietoina jo ennen tätäkin ketjua. Eikö silloin pitäisi lukijallakin olla näitä "tietoja" kohtaan oikeanlainen ennakkoasenne. Kusettaa voi kerran, toisella kerralla vika on jo kusetettavassa.
Nooruska on kertonut huhuja, Nooruska on kertonut asioita painottaen sanaa TIETO,Nooruska on muistanut ihmisten (uhrien ja osallisien) nimiä väärin,eli nyt kyse ei ole pelkästään yhdestä huhusta mistä me täällä ollaan yritetty kertoa muille. Ketjuun kirjoittelijat voisivat perehtyä asiaan hieman tarkemmin. Virheitä sattuu jokaiselle mutta jos yhdelle muutaman päivän sisään useita niin se huomataan. Ja edelleen tällä on ollut tarkoitus hieman toppuutella Nooruskaa,ei haukkua tms.
Ketjussa kirjoittelevat puolustelijat ovat itse saaneet tämän näyttämään ajojahdilta koska eivät katso asioita pidemmälle. Olkoonkin että ketjun aloitus Marskilta oli häntä itseänsä mutta tässä ketjussa on kyllä kirjoiteltu paljon muutakin.
Tähän väittelyyn tarvitaan aina enemmän kuin yksi osapuoli ja ihan samalla tavalla meistä täällä jokainen kirjoittaja sitä kasvattaa lisää omalta osaltaan.
Yhä useammalla tuntuu olevan tarvetta kommentoida ketjuun,välttämättä tietämättä edes mistä puhe.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Odontologi kirjoitti:Ehkä pointti tässä Nooruskan puolustajilla on se, että jos tekee virheen niin varmaan riittää että se korjataan. Ehkä koko asia kasvoi ulos mittasuhteistaan jo silloin kun sille piti perustaa oma ketju. Henkilökohtaisesti en voi ymmärtää miksi jauhetaan siitä että Nooruska näitä huhuja on levitellyt tietoina jo ennen tätäkin ketjua. Eikö silloin pitäisi lukijallakin olla näitä "tietoja" kohtaan oikeanlainen ennakkoasenne. Kusettaa voi kerran, toisella kerralla vika on jo kusetettavassa.
Huoh* ehkäpä vähän kiehahti.
Olen keskittynyt viimeajat muuhun ja paloi käämi Nooruskan murjomisesta.
Olet niin oikeassa tuolla ensimmäisellä, alleviivammallani, lauseellasi. Ja kun tämä ei ole ensimmäinen kerta.

Olen itse joutunut aikuisena ihmisena Marsalkan ja muden tyrannien pyöritettäväksi. Joskus se on jopa tuntunut pahalta.
Siksi suhtaudun niin henkilökohtaisesti nooruskan rullaamiseen. Nooruska kyllä varmasti kestää tuon kaiken, mutta minusta on aika pöllöä, että aikuiset lähtevät joukolla tukistamaan pienempäänsä ...ja oikeastaan suotta.

Hovimestari: tottakai tekotavalla on väliä. :shock:
Nyt oli kyse siitä, että Nooruska on kaivanut meille kaikille sitä ensitietoa mitä on ollut saatavilla ja tuossa tekotavassa on ollut vikatieto. Ja sillä ei minusta ole merkitystä, koska muu tieto oli tietoa, jota ei lehdistönkään kautta ollut silloin vielä saatavilla.
Pienillä virheillä ei ole minusta väliä, koska ne on aina korjattavissa. Täällä vaan suhtaudutaan kaikkeen kuin johonkin elämän läpäisytenttiin. Pilkun on oltava kohdillaan ja virheestä joutuu vankilaan.
Nuotio & Äreät Tiput
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Hovimestari kirjoitti: No nyt kyllä putosin tuolilta. Murhafoorumilla ollaan, mutta tekotapa jutuissa ei nyt sitten olekaan niin tärkeää, kunhan saadaan heitettyä hyvää läppää ja mehukkaita juoruja?
...Ja juuri tästä murha.infon viimeaikainen alamäki ja alkuperäisten palstalaisten kato johtuu.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Juma! Mä saisin kyllä show'n pystyyn tyhjässä kirkossakin. :shock: :lol:

TOSIAAN; Aika mittasuhteet tääkin asia (taas) saanut, kun täällä kyseenalastetaan jo mun olemassa oloni. :D
MYÖNNÄN; että olen tehnyt virheitä (jotenkin unohdin, että kaikki eivät niitä koskaan tee! :lol: ) ja olen niitä aikalailla aina pahoitellut ja vain pari asia noissa jutuissani on mennyt pieleen, mutta ne on nopeasti joku toinen saanut oikaistua. Ensin "koraani"-surmaan. Monesti sanoin ja epäilin itsekin huhuja ja toin sen ilmi, mutta oletin, koska olen vakkari lautamiehissä ja omaan jo 2 omaan arvosteluketjua (kiitos Nux!), että porukka nytkin suhtautuu nyt muhun niinkuin yleensäkin, mutta ei. Kaikki olivat kuin pyramidihuijauksen uhreja heti, kun sillä pystyi kääntymään mua vastaan. Yleensä tietyt henkilöt eivät ota mua missään asiayhteydessä vakavasti, miksi siis nyt?
Huomasittehan, että olin ensimmäinen, joka kertoi tästä Kuokkalankosken rannasta löytyneestä autosta? Siitä ei ole pahemmin missään lukenut paitsi viime päivinä se on mainittu uutisissakin. Tadaa; eli silloin kaikki puhumani ei voi olla totaalista shittiä. Yhden kohdan luin erheellä ja minun lukihäiriöini, josta en ole pahemmin täällä mainostanut, nosti hirveän älämölön! Ettäs kehtaankin mennä tekemään virheen, jolle en suoranaisesti voi mitään. Ei kellekkään tullut tälläinen pieni seikka mieleen?

Sitten Ikaalisiin. Syistä, joita en voi tässä kertoa kyllä osaan sanoa varmuudella monia asioita, sukunimeä en vain tiennyt. Ja tekotapa meni väärin. So what? Taas asia osattiin korjata ja ainoa vahinko oli, että tuli sentin verran pituutta lisää viestille. Muuttuiko Jenni yhtään sen elävämmäksi vaikka hänet nyt sitten kuristettiin eikä puukotettu? Sitä minäkin.

Ja Chopper. Heh, kuulutat palstan alhaista tasoa jokaisessa kohdassa, jonne sen voi kertoa. Silti jaksat roikkua täällä. Tälläinen naiivi ja päällepäsmärihän voisi lapsellisuuksissaan luulla, että tarvitset muiden vastakommentteja tunteaksesi olevasi edes elossa. :lol: Kitiset, kuinka minulla (ja varmaan muillakin mielestäsi) ainoa tavoite on kasvattaa viestimäärää, silti en sinulta muista lukeneeni montaakaan järkevää kommenttia reiluun puoleen vuoteen. AINOASTAAN, kun kerrot muiden virheitä ja tuot esille mieltäsi ärsyttäviä asioita. Eli loppupeleissä et ole yhtään erilaisempi, kuin minä. :lol:
Tunnetty faktahan on, että jotkut koirat ainoastaan räksyttää eivätkä pure. :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Chopper
Perry Mason

Nooruska kirjoitti:Kitiset, kuinka minulla (ja varmaan muillakin mielestäsi) ainoa tavoite on kasvattaa viestimäärää, silti en sinulta muista lukeneeni montaakaan järkevää kommenttia reiluun puoleen vuoteen. AINOASTAAN, kun kerrot muiden virheitä ja tuot esille mieltäsi ärsyttäviä asioita.
Tämä on totta,olen viime aikoina keskittunyt lähinnä tänne lautamiesosastoon,ne harvat kerrat mitä oon viime aikoina edes jaksanut ketjuissa mitään kommentoida ylipäätään. Syitä ja seurauksia on monia ja yhden niistä Joey mainitsikin. Paskan keskellä on helppo suoltaa paskaa eikä muuta huvita edes yrittää,niin kuin joskus ennen huvitti.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Ei täällä huvita pian ketään muutakaan tehdä mitään tosissaan, kun saa pelätä jonkun tulevan takavasemmalta antamaan paskaa arvostelua. :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Chopper
Perry Mason

Täällä lautamiehissä notkuminen on ihan vapaaehtoista,ei tarvitse tulla lukemaan jos pelottaa. Pääasia että se pysyy täällä eikä sotke asiaketjuja,esim. yhtään kommenttia en ole sinusta kyseisiin ketjuihin laittanu,mistä täällä ollut puhe. Edellenkään minulla ei ole sinua mitään vastaan,kunhan joskus miettisit ennen kuin sanot etkä sanoisi ja sitten vasta miettisit mitä tullu sanottua ;)
Enkä muuten suostu ottamaan tämän ketjun kaikkia asioita omalle kontolleni vaikka vastauksesi kohdistit pelkästään minulle :twisted:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Chopper kirjoitti:Enkä muuten suostu ottamaan tämän ketjun kaikkia asioita omalle kontolleni vaikka vastauksesi kohdistit pelkästään minulle :twisted:
Eikä kukaan sinua yksin syytäkään.Kuten Holmes jo hienosti asian ilmaisikin:
Olenkin aina epäillyt kuumia aaltoja syyksi minfon nykytilaan. :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Vastaa Viestiin