Tuohon tytön näkökulmaan ajattelin itse sitä, kun itse seurustelin hieman häiriintyneen kanssa. Ei kauheasti ole aikaa seurustelulle eikä kyllä kysyntääkään, niin kun tuollainen selkeästi oli sitten selkeästi ihastunut minuun, niin ajattelin, että mitäs haittaa siitä seurustelusta olisi, kun olisi joku kätevästi siinä jota voisi lääppiä.

No, sitten kun oltiin vähän seurusteltu, niin kävi ilmi, että hän olikin tosi outo ja järkeily ei oikein pelannut. Koko ajan olisi pitänyt olla yhdessä ja jos halusin vaikka pitää viikonlopun ihan itselläni, niin hän sitten saattoi sanoa, että voihan hän mennä baariin katselemaan vähän ihmisiä, jne.
Erohan siinä sitten tuli parin kuukauden jälkeen ja hän sitten oli suuttunut ja uhkaili itsensä tappamisella ja sitten väkivallalla, mutta ei tuollainen kauheasti huolestuttanut, kun olin kuitenkin fyysisesti häntä vahvempi. Jälkeenpäinkin (jopa yli vuoden seurustelun loppumisen jälkeen) hän yritti välillä laittaa tekstiviestiä että hän haluaisi jutella jostain tärkeästä, jne.
Periaatteessahan tuossakin jotkut merkit täyttyisivät, mutta kun mietin tätä exää niin ei liiemmin koskaan ole huolestuttanut, koska ajattelen, että hän nyt on vain tuollainen eikä kyllä varmaan mitään pahaa yrittäisi tehdä (vaikka inttikin, että pärjäisi minulle fyysisessä tappelussa ja toivoi jonkun hakkaavan minusta luulot pihalle) kun
se on kuitenkin se tuttu ja ei se nyt varmaan mitään sellaista tekisi.
Jos hän kuitenkin olisi päättänyt toimia samoin kuin tuon tytön exä ja päättänyt todella ottaa jotain kättä pidempää tai terävämpää, tms. mukaan niin voi että olisi meikäläisestäkin saanut nirrin pois. Mutta ei tuollaista varmaan ota kukaan kauhean todesta, kun ei voi uskoa, että juuri se tyyppi nyt tekisi jotain, koska se on tuttu. Vähän samalla lailla kun jos joku läheinen paljastuu pedofiiliksi tai jotain, niin kaikki sukulaiset ovat kuorossa sanomassa, että ei se nyt mitään sellaista voisi tehdä. Ehkä etenkin naisihmisten pitäisi kuitenkin ottaa vähän enemmän tosissaan tuollaiset, etenkin kun ovat monesti fyysisesti heikompi puolisko.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."