Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Voi kele, tää yhteys on hidas........nenän eessä lukee, Internet Cafe Mariella ja ollaan parkissa Tukholmassa.
Nii että bilettäkää te vaan siellä kotosuomessa....toiset bilettää ihan muualla ja hankkii vielä ohimennen parikin uutta biletysreissua.
Terveisin JD & Tay 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Jos sitä istuisi yksinään kulmapöytään kylmän oluen kanssa katselemaan maailman menoa.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Pitänee tulla ulkomaille asti todetakseen, että täällä Prisonissa on edelleen kuollut meininki. Täällä ulkomailla on nimittäin asiat hieman paremmin...
Niin, ja pelissä olen kyllä, ollut jo pidemmän aikaa...
Ihan ilman jäähyjä, tuomareita ja "suojavarusteita".
Tay
Toiseen baariin ja lisää niitä varusteiden "poistajia".
Tehkää nyt jo jotain.....paskantakaa vaik housuunne! JD
ps. tervetuloa banaani......olemme risteilyllä.....seuraavat 3 kuukautta!!

Niin, ja pelissä olen kyllä, ollut jo pidemmän aikaa...
Ihan ilman jäähyjä, tuomareita ja "suojavarusteita".
Tay
Toiseen baariin ja lisää niitä varusteiden "poistajia".
Tehkää nyt jo jotain.....paskantakaa vaik housuunne! JD
ps. tervetuloa banaani......olemme risteilyllä.....seuraavat 3 kuukautta!!
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ilmeisesti kun ei keksi muuta kuin Prisoniin ihmettelyn...John Doe kirjoitti:Pitänee tulla ulkomaille asti todetakseen, että täällä Prisonissa on edelleen kuollut meininki. Täällä ulkomailla on nimittäin asiat hieman paremmin...![]()
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ei jaksa nyt bilettää, kotona on hyvä olla. Mutta, wau! te ootte ulkomailla, mahtavaa!John Doe kirjoitti:Voi kele, tää yhteys on hidas........nenän eessä lukee, Internet Cafe Mariella ja ollaan parkissa Tukholmassa.Nii että bilettäkää te vaan siellä kotosuomessa....toiset bilettää ihan muualla ja hankkii vielä ohimennen parikin uutta biletysreissua.
Terveisin JD & Tay
Tukholmassa parkissa on vaan sama kun parkkeeraisi Hakaniemen torille pariksi tuntia ihmettelemään.
Liikkukaa ihmiset hyvät kun olette ulkomailla. Mahtavaa kuitenkin, että Prison on mielessä siellä kaukana, eikä laivan yökerho vedä puoleensa?
Miten te jaksatte sahata muuten kolme kuukautta Suomi-Ruotsi väliä? Ihan uteliaisuutta vain kyselen, tuskin kukaan näillä keleillä uskaltaisi lähteä risteilemään mitään kolmen kuukauden "arktik-risteilyjä" niillä läpimädillä potskeilla, mitä "Kristina jtn" kutsutaan
Be careful, ja pysykää hytissä, kannella käy viima.
Mjussupariskunnalle tuttu biisi Karibian-risteilyltä, missä nettiyhteys oli ihmeen hyvä
Yours,
Jungle Drum
Ah, lauantai ja vihdoinkin vapaa, punkkua, kitosh!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ei ihan.Stokiksessa nimittäin naiset on kauniimpia eikä pulsut kuse heti auton kylkeen.rosamarine kirjoitti:Tukholmassa parkissa on vaan sama kun parkkeeraisi Hakaniemen torille pariksi tuntia ihmettelemään.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Nii-i, naisista en sen kummemmin osaa sanoa, ehkä ne saattaa olla pitkäsäärisiä ja vaaleaverikköjä, sellasia Pilvi PoutiaDamien kirjoitti:Ei ihan.Stokiksessa nimittäin naiset on kauniimpia eikä pulsut kuse heti auton kylkeen.rosamarine kirjoitti:Tukholmassa parkissa on vaan sama kun parkkeeraisi Hakaniemen torille pariksi tuntia ihmettelemään.
Suomessahan kauneimmat naiset ovat kuulemma Turussa, ja mitä kauemmas lappiin mennään, niin miehet ja naiset muuttuvat kitukasvuisiksi lapphilaisiksi, ovat kuulemma oma rotunsa siellä?
Mun mielestä suomalalaiset ovat kauniita ihmisiä. Lyhyt tai pitkä, tumma tai vaalea, kauniita ovat. Rumuus näkyy ihmisessä enemmän luonteessa. Jos ihminen, oli se ruotsalainen tai suomalainen on mieleltään ruma, se näkyy ikävä kyllä nassussakin. Kauneus kaunistaa. Olenpas mä filosofinen, yritän vaan sanoa, että "dimmut otsanahkassa" ei ole kaunis näky.
Pulut ei kuse muiden kuin sitikoiden kylkeen, ne rakastaa kuulemma rätti shitikoita
Jos sitä toisen lasin punkkua sitten ottaisi ja yrittäisi lukea, mitä arvon ihmiset ovat kirjoitelleet ihan sinne asiapuolelle
^ Mulla on rättishitikka kesäautona, eikä mikään meidän autoista pysy yhtä puhtaana kuin se... ei ole kuseksittu sen kylkeen. Kissat kyllä joskus kiipeää sen katolle, jossa sitten vähän näkyy venähtämistä, mut se oikenee.
Kuka nyt on punkkulinjalla, täältä tarjotaan kun nyt kerran itekkin otan sellaista. Pitää löysätä, on ihan hyvä mieli, ruuneperintortut onnistui paremmin kuin koskaan ennen, 20 kpl hujahti parempiin suihin melko nopsasti. Kostutin rommilla, jota oli jatkettu vedellä ja hienolla sokerilla. Nam!
Kuka nyt on punkkulinjalla, täältä tarjotaan kun nyt kerran itekkin otan sellaista. Pitää löysätä, on ihan hyvä mieli, ruuneperintortut onnistui paremmin kuin koskaan ennen, 20 kpl hujahti parempiin suihin melko nopsasti. Kostutin rommilla, jota oli jatkettu vedellä ja hienolla sokerilla. Nam!
Nothing is quite what it seems
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
No ei varmaan uskalla kun silinteripäinen mulkaisee oikein vihaisesti.
Jos May lähtee rättärillä kuskiksi ja tarjoaa tortut niin olen messissä.
Jos May lähtee rättärillä kuskiksi ja tarjoaa tortut niin olen messissä.
-
rosamarine
- Adrian Monk
May kiitos, mulla linja taitaa aina olla vaan se punkku.
Se rättishitikka tarina meni jotenkin niin, (eräs mr. Mallorca sen mulle joskus kertoi) että pulut oli p***skoneet sen hienon rättikaton valkoseksi ja totesi siihen, että puluthan tunnetusti rakastaa rättishitikoita. (pulu=muijat)
Hitto, tää ois pitäny laittaa ihan huonosti kerrotut vitsit ketjuun!
Onko sulla May niitä Runebergin torttuja plakkarissa myös? Mä olen tyytynyt kaupan sellaisiin, ei meinaan löytynyt rommia talosta
Se rättishitikka tarina meni jotenkin niin, (eräs mr. Mallorca sen mulle joskus kertoi) että pulut oli p***skoneet sen hienon rättikaton valkoseksi ja totesi siihen, että puluthan tunnetusti rakastaa rättishitikoita. (pulu=muijat)
Hitto, tää ois pitäny laittaa ihan huonosti kerrotut vitsit ketjuun!
Onko sulla May niitä Runebergin torttuja plakkarissa myös? Mä olen tyytynyt kaupan sellaisiin, ei meinaan löytynyt rommia talosta
En mitään niin odota kuin kesää, että pääsis rättärikuskiksi taas. Muilla autoilijoilla tuntuu olevan se luulo, että se koppero ei kulje ollenkaan, ja tuppaavat ohittelemaan ihan turhaan. Sitten ihmettelevät kun se ohitus ei ollutkaan ihan sekunnissa ohi.
Damien, kyytiin mahtuu kyllä, mutta tortut loppui jo! Siinon ihana kallistella takapenkillä...
Sori Rosa, taisin lukea liian nopeasti juttusi ja humööripuoli lipsahti ohi. Sama pieni Baltic-rommipullo on ollut kohta vuoden ihan kakunkostutuspullona, en siis ole juappo. Vieläkin sitä jäi. Meillon paljo porukkaa, niin en pysty kaupasta ostaan ruunepereja, tulis kullan hintaisiksi
Sori Rosa, taisin lukea liian nopeasti juttusi ja humööripuoli lipsahti ohi. Sama pieni Baltic-rommipullo on ollut kohta vuoden ihan kakunkostutuspullona, en siis ole juappo. Vieläkin sitä jäi. Meillon paljo porukkaa, niin en pysty kaupasta ostaan ruunepereja, tulis kullan hintaisiksi
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ovat nuo kaupan ruuneperit muuten yhtä kuivia kuin kohderyhmänsäkkin.
Oikeasti, aivan kauheita.Eikä se romminkaan nyt niin sykähdyttänyt mutta sinne penkille
voin tulla kesällä notkumaan.Mennäänkö Salbrisiin saakka?
Oikeasti, aivan kauheita.Eikä se romminkaan nyt niin sykähdyttänyt mutta sinne penkille
voin tulla kesällä notkumaan.Mennäänkö Salbrisiin saakka?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mä olen tunnetusti huono kertomaan vitsejä, joten vahinkoa tuskin lie tapahtunutMaybrick kirjoitti:Sori Rosa, taisin lukea liian nopeasti juttusi ja humööripuoli lipsahti ohi. Sama pieni Baltic-rommipullo on ollut kohta vuoden ihan kakunkostutuspullona, en siis ole juappo. Vieläkin sitä jäi. Meillon paljo porukkaa, niin en pysty kaupasta ostaan ruunepereja, tulis kullan hintaisiksi
edit.
May, Kiitos, priivvaan tänne, miten onnistui
Viimeksi muokannut rosamarine, La Helmi 05, 2011 11:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Laitoin sulle Rosa yksityistä viestiä noista ruunepereista jos haluat joskus kokeilla. Damien, kyllä sillä kotterolla voidaan mennä vaikka sinne asti, mutta siinä on harmillisen pieni tankki, pitää aina löytyä se tiikeri tankkiin säännöllisesti, eli Itä-Karjalaan en uskalla sillä lähteä... se tunne kun kaartaa tiukassa mutkassa. Aah! Voit sitten huitoa töllistelijöille tien poskessa kun ajetaan ohi kattoluukku selällään, koska nythän tulee tietysti yhtä kuuma kesä kuin viimeksikin.