Olen haravoinut noita virallisia poliisin tutkintatietoja, ja ainuttakaan kommenttia niissä ei ole mistään verijäljistä portaissa.Marsalkka kirjoitti:Onko tästä faktaa?debbie kirjoitti:Minä taas uskon, että Madeleine on pudonnut alas ne portaat, jotka jyrkästi vievät alas huoneistosta. Niistähän löydettiin verijälkiä.
On puhuttu että toinen noista koirista (joko se kalmakoira, tai se verikoira) olisi merkannut jonkun kujanreunusasetelman siinä asunnon lähellä. Portaissa sitä ei ollut.
Mä olen henk. kohtaisesti (ivf lapsen äitinä) sitä mieltä että edes lääkärivanhemmat eivät missään nimessä tahtoisi lapselleen tällaista loppua, siis meinaan että jos lapsi olisi kuollut, olisi heillä ennemminkin ollut aikaa kehitellä tarinaa kuolemasta aamuun saakka, jos joku vahinko olisi sattunut ja Madeleine siksi kuollut.
Ja uskon että Gerryn jälkeen käynyt (oliko se Matthew Oldfield) ei nähnyt Madeleinea, siis ei katsonut edes koska oli huonossa kulmassa ovelta katsottuna. Ja näin ollen kaappaaja olisi saanut aikaa pakoon niinkin paljon kuin 21.05 lähtien kun Gerry oli tarkistanut lapset.
Hänhän sanoi huoneen olleen jotenkin valoisa. Olisiko nuo verhot sitten silloin jo olleet auki.
Myöskin on ollut puhetta vaaleasta naisesta joka on nähty noiden verhojen ulkopuolella pälyilemässä.
Tämän löydön tein vasta hetki sitten tuolta paperista, mutta hukkasin sen samantien.
Poliisithan saapuivat paikalle vasta lähellä keskiyötä, jolloin esim. espanjan rajalle olisi ollut aikaa matkustaa jo melkein 3 tuntia.
Eli en usko vanhempien syyllisyyteen, jos se nyt ketään kiinnostaa enää tässä vaiheessa.
Muuten häiritsee ihan kauheesti, välillä puhutaa McCanneista, kuitenkin Kate on ainakin tutkimusten alussa ollut Healy, onko siis nyt toisin? Vai onko hän edelleen Healy?