Sveitsissä kidnapatut kaksoset Alessia ja Livia
Re: Sveitsissä kidnapatut kaksoset Alessia ja Livia
osaisko joku ranskaa niin että vois suomennella tämän.
Tässä puhutaan silminnäkijähavainnosta, jossa 100% varmasti isä, mutta sen lisäksi joku nainen ja tytöt.
Mutta minun ranskan kielen taitoni ovat ruosteessa, joten joku muu avatkoon tätä.
http://www.tdg.ch/corse-jumelles-accomp ... 2011-02-12
Tässä puhutaan silminnäkijähavainnosta, jossa 100% varmasti isä, mutta sen lisäksi joku nainen ja tytöt.
Mutta minun ranskan kielen taitoni ovat ruosteessa, joten joku muu avatkoon tätä.
http://www.tdg.ch/corse-jumelles-accomp ... 2011-02-12
Käänsin Nannin laittaman uutisen ensiksi ranskasta englanniksi ja sitten englannista suomeksi Google Translatella.
Mitä tuosta nyt jäi käteen, niin joku nainen on kertonut nähneensä Alessian & Livian, tyttöjen isän ja noin 45-50 -vuotiaan ruskeahiuksisen naisen kävelemässä. Tytöt kulkivat tuon todistajan mukaan vanhempien edellä ja söivät croisantteja. Todistajan mukaan Propriano on pieni paikka ja heti huomasi, että siellä oli vieraita. Todistajan mukaan tuo nainen ei asu Proprianossa, olisi kyllä tunnistanut jos asuisi siellä.
Todistajan mukaan aikuiset puhuivat keskenään ja näyttivät tuntevansa toisensa hyvin.
Todistaja tunnisti 100prosenttisesti Matias S:n (tyttöjen isän) jostakin kuvasta ja kertoi, että miehellä oli ollut päällään punainen villapaita ja silmälasit.
Tuon jutun mukaan poliisi pitää todistusta uskottavana ja on ottanut rikostoverin mahdollisuuden huomioon.
Itse en kyllä oikein tiedä pitäisikö tuohon uskoa.
Epäilen ettei tähän tapaukseen liity mitään vierasta naista vaan isä on yksinkertaisesti ja yksin tappanut tytöt. 
Koko ajan ulkomailla tuntuu noista kadonneista ihmisistä tulevan havaintoja (esim. Madeleine McCannin tapaus), mutta niitä ei kuitenkaan lopulta ole pystytty varmistamaan...
Mitä tuosta nyt jäi käteen, niin joku nainen on kertonut nähneensä Alessian & Livian, tyttöjen isän ja noin 45-50 -vuotiaan ruskeahiuksisen naisen kävelemässä. Tytöt kulkivat tuon todistajan mukaan vanhempien edellä ja söivät croisantteja. Todistajan mukaan Propriano on pieni paikka ja heti huomasi, että siellä oli vieraita. Todistajan mukaan tuo nainen ei asu Proprianossa, olisi kyllä tunnistanut jos asuisi siellä.
Todistajan mukaan aikuiset puhuivat keskenään ja näyttivät tuntevansa toisensa hyvin.
Todistaja tunnisti 100prosenttisesti Matias S:n (tyttöjen isän) jostakin kuvasta ja kertoi, että miehellä oli ollut päällään punainen villapaita ja silmälasit.
Tuon jutun mukaan poliisi pitää todistusta uskottavana ja on ottanut rikostoverin mahdollisuuden huomioon.
Itse en kyllä oikein tiedä pitäisikö tuohon uskoa.
Koko ajan ulkomailla tuntuu noista kadonneista ihmisistä tulevan havaintoja (esim. Madeleine McCannin tapaus), mutta niitä ei kuitenkaan lopulta ole pystytty varmistamaan...
Kiitos tästäHelmie kirjoitti:Käänsin Nannin laittaman uutisen ensiksi ranskasta englanniksi ja sitten englannista suomeksi Google Translatella.
Itse en kyllä oikein tiedä pitäisikö tuohon uskoa.Epäilen ettei tähän tapaukseen liity mitään vierasta naista vaan isä on yksinkertaisesti ja yksin tappanut tytöt.
Ja Madeleinen tapauksessa vihjeitä olen seuraillut sen mitä viralliset paperit kertovat, ja kyllä ihmiset näyttävät keksivänkin kaikkea, niin surullista kuin se onkin :/ Rahan toivossa. Mutta tässä ei kai kuitenkaan ole luvattu mitään jättimäisiä palkkioitakaan tyttöjen löytämiseksi.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Tässä pari tyttöjen isän lähettämää kirjettä perheen äidille.
" 3.1-11
Ohne gemeinsames Sorgerecht schaffe ich es nicht!!! Ich bin total verrückt, krank, an meinen Grenzen, zerstört! Hilfe!! Ich kann nicht mehr,ich schaffe es nicht mehr! Statt einem vernünftigen Gespräch habe ich als Antwort nur diese Scheiss- Anwälte bekommen. Alle wollten mir helfen, nur Du nicht! Du hast nicht ein Mal Zeit gehabt, um zu sprechen, und... nach Neuchatel zu kommen war für Dich schon zu viel Anstrengung und deswegen bin ich ausgerastet!
Jetzt will ich keine Hilfe mehr, es ist zu spät. Ich habe Dich immer geliebt!!!!! Alles, was ich wollte, war eine Familie! Dich zu verlieren, war schon schlimm genug, aber dann noch meine Mädchen, das war zu viel. Sicher bin ich erkrankt, aber ich weiss nicht woran... Ciao für immer! Ich kann nicht mehr!
Es tut mir unendlich leid, aber man kann nichts mehr ändern.
Matthias "
eli sama suomeksi:
" Ilman yhteishuoltajuutta en kestä tätä!!! Olen jo aivan seinähullu, sairas, täysin tuhoutunut! Apua!! En jaksa enää, en kestä enempää! Järkevän keskustelun sijasta olen saanut vastaukseksi vain ne paska-asianajajat. Kaikki halusivat auttaa minua, vain Sinä et! Sinulla ei ollut kertaakaan aikaa puhumiseen, ja ...Neuchtaliin tuleminen oli Sinulle jo liian suuri rasitus ja sen vuoksi olen saanut tarpeekseni!
Nyt en halua enää mitään apua, on liian myöhäistä. Olen aina rakastanut Sinua!!!!! Kaikki, mitä halusin, oli perhe! Sinun menettäminen oli jo tarpeeksi kamalaa, mutta sitten vielä tyttäreni, se oli liian paljon. Varmasti olen sairas, mutta en tiedä miten.. Ciao iäksi! En jaksa enää!
Olen äärettömän pahoillani, mutta mitää ei voida enää muuttaa.
Matthias"
" 3.2-11
Meine Liebe,
ich wollte mit ihnen sterben, aber es kam anders. Ich werde der letzte sein, der stribt. Die Mädchen ruhen in Frieden, sie haben NICHT gelitten. Sie ruhen an einem friedlichen Ort. Du wirst sie nie wieder sehen. Ich hoffe, dass Du Dir nicht das Leben nimmst."
suomennos:
" Rakkaani,
halusin kuolla heidän kanssaan, mutta kävi toisin. Olen viimeinen, joka kuolee. Tytöt lepäävät rauhassa, he EIVÄT kärsineet. He lepäävät rauhallisessa paikassa. Et tule koskaan enää näkemään heitä. Toivon, että et riistä itseltäsi henkeä."
lähde: www.blick.ch
" 3.1-11
Ohne gemeinsames Sorgerecht schaffe ich es nicht!!! Ich bin total verrückt, krank, an meinen Grenzen, zerstört! Hilfe!! Ich kann nicht mehr,ich schaffe es nicht mehr! Statt einem vernünftigen Gespräch habe ich als Antwort nur diese Scheiss- Anwälte bekommen. Alle wollten mir helfen, nur Du nicht! Du hast nicht ein Mal Zeit gehabt, um zu sprechen, und... nach Neuchatel zu kommen war für Dich schon zu viel Anstrengung und deswegen bin ich ausgerastet!
Jetzt will ich keine Hilfe mehr, es ist zu spät. Ich habe Dich immer geliebt!!!!! Alles, was ich wollte, war eine Familie! Dich zu verlieren, war schon schlimm genug, aber dann noch meine Mädchen, das war zu viel. Sicher bin ich erkrankt, aber ich weiss nicht woran... Ciao für immer! Ich kann nicht mehr!
Es tut mir unendlich leid, aber man kann nichts mehr ändern.
Matthias "
eli sama suomeksi:
" Ilman yhteishuoltajuutta en kestä tätä!!! Olen jo aivan seinähullu, sairas, täysin tuhoutunut! Apua!! En jaksa enää, en kestä enempää! Järkevän keskustelun sijasta olen saanut vastaukseksi vain ne paska-asianajajat. Kaikki halusivat auttaa minua, vain Sinä et! Sinulla ei ollut kertaakaan aikaa puhumiseen, ja ...Neuchtaliin tuleminen oli Sinulle jo liian suuri rasitus ja sen vuoksi olen saanut tarpeekseni!
Nyt en halua enää mitään apua, on liian myöhäistä. Olen aina rakastanut Sinua!!!!! Kaikki, mitä halusin, oli perhe! Sinun menettäminen oli jo tarpeeksi kamalaa, mutta sitten vielä tyttäreni, se oli liian paljon. Varmasti olen sairas, mutta en tiedä miten.. Ciao iäksi! En jaksa enää!
Olen äärettömän pahoillani, mutta mitää ei voida enää muuttaa.
Matthias"
" 3.2-11
Meine Liebe,
ich wollte mit ihnen sterben, aber es kam anders. Ich werde der letzte sein, der stribt. Die Mädchen ruhen in Frieden, sie haben NICHT gelitten. Sie ruhen an einem friedlichen Ort. Du wirst sie nie wieder sehen. Ich hoffe, dass Du Dir nicht das Leben nimmst."
suomennos:
" Rakkaani,
halusin kuolla heidän kanssaan, mutta kävi toisin. Olen viimeinen, joka kuolee. Tytöt lepäävät rauhassa, he EIVÄT kärsineet. He lepäävät rauhallisessa paikassa. Et tule koskaan enää näkemään heitä. Toivon, että et riistä itseltäsi henkeä."
lähde: www.blick.ch
Gods made heavy metal.
Siinäpä sai Frau melkoisen opetuksen siitä, kannattiko nöyryyttää ukkoa ja lempata se kartanolle. Nyt pääsee nauttimaan vapaana ja villinä, ilma ukon ja lasten taakkaa.
Saapa nähdä yleistyykö nämä hylättyjen ja nolattujen ex-perheenisien ääritempaukset lähitulevaisuudessa...
Nothing is quite what it seems
^Eivätkö nämä ole ihan tuttuja täältä kotimaastakin? Koko juttua olisi tuskin näin laajasti uutisoitu, ellei alussa olisi etsitty kadonneita kaksosia (joista oli silminnäkijähavaintoja).
Suomalaisen tutkimuksen mukaan molemmat vanhemmat tappavat lapsiaan, mutta miehet useammin samalla myös itsensä. Äärimmäisen surullisia tapauksia, sinällään harvinaisia, mutta jäävät koskettavina ihmisten mieleen. Eikä eloonjääneiltä lapsentappajilta läheskään aina löydy selittävää mielenhäiriötä.
Erotapauksissakin tuntuu olevan monenlaista totuutta. En usko, että kovinkaan moni eroaa pelkästään saadakseen olla jälleen vapaa ja villi.
EDIT. Aiempana olleessa viestissä kerrottiinkin isän kärsineen jakautuneesta persoonallisuudesta, liekö faktaa sitten. Hieman epäselvä termi. Ilmeisesti sillä tarkoitetaan kuitenkin tätä.
Suomalaisen tutkimuksen mukaan molemmat vanhemmat tappavat lapsiaan, mutta miehet useammin samalla myös itsensä. Äärimmäisen surullisia tapauksia, sinällään harvinaisia, mutta jäävät koskettavina ihmisten mieleen. Eikä eloonjääneiltä lapsentappajilta läheskään aina löydy selittävää mielenhäiriötä.
Erotapauksissakin tuntuu olevan monenlaista totuutta. En usko, että kovinkaan moni eroaa pelkästään saadakseen olla jälleen vapaa ja villi.
EDIT. Aiempana olleessa viestissä kerrottiinkin isän kärsineen jakautuneesta persoonallisuudesta, liekö faktaa sitten. Hieman epäselvä termi. Ilmeisesti sillä tarkoitetaan kuitenkin tätä.
Tuttuja ovat toki kotimaastakin vastaavaa muistuttavat tapaukset, mutta tuli mieleen että mahtavatko alkaa yleistyä kun näitä hyvin näkyvästi tuodaan esille...
Tuo villi ja vapaa nyt oli sellainen heitto, jossa totta toinen puoli. Onhan eronneita naisia, jotka ihan piruuttaan heittävät pihalle ihan normimiehen, ja tosiaan vikoineen ja hyveineen normimiehen (ei mitään salaisia kauheita paheita) ja kiusaavat lisäksi vuosikausia, jopa toistakymmentä vuotta uhrikseen joutunutta ex-miestä kaikilla mahdollisilla kuviteltavilla keinoilla. Varsinkin jos sattuu mies olemaan hyvin kiintynyt yhteisiin lapsiin, nainen muuttaa lapsineen vaikka maapallon toiseen laitaan, jotta miehen tapaaminen lastensa kanssa kävisi erittäin vaikeaksi tai mahdottomaksi. Kyllä pirullinen nainen keinot keksii. Vähän OT, mutta...
Tuo villi ja vapaa nyt oli sellainen heitto, jossa totta toinen puoli. Onhan eronneita naisia, jotka ihan piruuttaan heittävät pihalle ihan normimiehen, ja tosiaan vikoineen ja hyveineen normimiehen (ei mitään salaisia kauheita paheita) ja kiusaavat lisäksi vuosikausia, jopa toistakymmentä vuotta uhrikseen joutunutta ex-miestä kaikilla mahdollisilla kuviteltavilla keinoilla. Varsinkin jos sattuu mies olemaan hyvin kiintynyt yhteisiin lapsiin, nainen muuttaa lapsineen vaikka maapallon toiseen laitaan, jotta miehen tapaaminen lastensa kanssa kävisi erittäin vaikeaksi tai mahdottomaksi. Kyllä pirullinen nainen keinot keksii. Vähän OT, mutta...
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Sama pätee kyllä ihan molemmin puolin. Miespuolinen ex saattaa vuosia soitella, varjostaa, uhkailla, jättää elatusmaksut maksamatta, ei tapaa lapsia vaikka on toisin sovittu, mustamaalaa toista vanhempaa jne. jne.
Ja toinen osapuoli puolestaan yrittää parhaansa mukaan estää tapaamiset, mustamaalaa exää jne. jne.
Kun siirrytään esimerkiksi lasten tappamiseen, on astuttu jo normaaliuden rajan ylitse. Tappajaa voisi luonnehtia jopa narsistiseksi, koska hän mm. on katsonut itsellään olevan oikeuden päättää toisten elämästä ja kuolemasta.
Ja toinen osapuoli puolestaan yrittää parhaansa mukaan estää tapaamiset, mustamaalaa exää jne. jne.
Kun siirrytään esimerkiksi lasten tappamiseen, on astuttu jo normaaliuden rajan ylitse. Tappajaa voisi luonnehtia jopa narsistiseksi, koska hän mm. on katsonut itsellään olevan oikeuden päättää toisten elämästä ja kuolemasta.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Niin, ihan mielenkiintoinen kysymys tuo että kasvattaako rikoksista uutisointi rikollisuutta. En tiedä. Mutta edelleenkin olen siinä uskossa, että juttu uutisoitiin noin laajasti lasten katoamisen vuoksi, sittemmin myös ikävä, todennäköinen lopputulema.
Kyllä varmasti on naisia joka lähtöön siinä missä miehiäkin. Harva tajuaa, miten loukkaa lastaan kiusaamalla ex-puolisoaan. Epäkypsä pitää olla. Sitä en tiedä, voiko maasta noin vain muuttaa, kun useimmiten taidetaan sopia yhteishuoltajuudesta, missä toisella vanhemmalla on määräysvaltaa esim. passihankintoihin.
Olen ollut ymmärtävinäni, ettei se yksinhuoltajan elämä niin ruusuista ole taloudellisesti ja muutenkaan, että sitä kannattaisi tavoitella. Eipä sitä tietysti erotilanteessa osaa ajatella. Kukapa kenenkään motiiveja tietää ja yleensäkään julkisivua kauemmas näkee.
Se on minusta hieman kummallista, että äiti on antanut miehensä kirjeen (kokonaisuudessaan?) julkisuuteen.
Kyllä varmasti on naisia joka lähtöön siinä missä miehiäkin. Harva tajuaa, miten loukkaa lastaan kiusaamalla ex-puolisoaan. Epäkypsä pitää olla. Sitä en tiedä, voiko maasta noin vain muuttaa, kun useimmiten taidetaan sopia yhteishuoltajuudesta, missä toisella vanhemmalla on määräysvaltaa esim. passihankintoihin.
Olen ollut ymmärtävinäni, ettei se yksinhuoltajan elämä niin ruusuista ole taloudellisesti ja muutenkaan, että sitä kannattaisi tavoitella. Eipä sitä tietysti erotilanteessa osaa ajatella. Kukapa kenenkään motiiveja tietää ja yleensäkään julkisivua kauemmas näkee.
Se on minusta hieman kummallista, että äiti on antanut miehensä kirjeen (kokonaisuudessaan?) julkisuuteen.
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
kokemukseni mukaan ja lehdistä lukien,miehet on vielä hullumpiaMaybrick kirjoitti:Kyllä pirullinen nainen keinot keksii. Vähän OT, mutta...
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Italian poliisi on tutkinut ruumiskoirien avulla isän ajaman auton, eikä siitä ole löytynyt mitään merkkejä ruumiista. Eli kuolleita tyttöjä isä ei ole kuskannut. Poliisi arveleekin. että isä olisi tappanut tytöt Korsikalla ja mahdollisesti haudannut heidät sinne. (Korsikan saari kuuluu Ranskalle eikä Italialle, kuten joku täällä oletti.)
Oikeuspsykiatri Josef Sachs Königsfeldenin klinikalta on analysoinut Matthias Scheppin vaimolleen lähettämät kirjeet. Hänen mukaansa Schepp on ollut hyvin pettynyt ja vihainen, ja hän on kirjoittanut siihen tyyliin ikään kuin olisi ajatellut koko maailman olevan häntä vastaan.Hän ei sitten nähnyt muuta ulospääsytietä kuin tämän nyt tapahtuneen. Josef Sachsin näkemyksen mukaan Schepp koki omistavansa tytöt ja ajatteli, että parempi näiden kuolla kuin elää huonon äidin kanssa. Täytyy todeta, että todella henkisesti sairas on ollut tämä isä. Poliisi on ottanut haltuunsa tutkimuksia varten ainakin osan äidin saamista kirjeistä, joten onhan voinut sieltä vuotaa lehdistölle, kuten yleensä tapahtuu. Ei sitä lehtien palstoilla ole kerrottu, miten lehdet ovat saaneet tietoonsa kirjeiden sisällön.
Ainakin tämä on mitä kamalin kosto äidille avioerosta, joka oli pariskunnalla edessä. Ja kaiken lisäksi ehkä hautasi tytöt niin, ettei heitä ikinä löydetä. Näin ollen äiti ei voi sanoa jäähyväisiä eikä koskaan itkeä lasten haudalla, koska ei tiedä missä se on. Kamalaa.
www.blick.ch
Oikeuspsykiatri Josef Sachs Königsfeldenin klinikalta on analysoinut Matthias Scheppin vaimolleen lähettämät kirjeet. Hänen mukaansa Schepp on ollut hyvin pettynyt ja vihainen, ja hän on kirjoittanut siihen tyyliin ikään kuin olisi ajatellut koko maailman olevan häntä vastaan.Hän ei sitten nähnyt muuta ulospääsytietä kuin tämän nyt tapahtuneen. Josef Sachsin näkemyksen mukaan Schepp koki omistavansa tytöt ja ajatteli, että parempi näiden kuolla kuin elää huonon äidin kanssa. Täytyy todeta, että todella henkisesti sairas on ollut tämä isä. Poliisi on ottanut haltuunsa tutkimuksia varten ainakin osan äidin saamista kirjeistä, joten onhan voinut sieltä vuotaa lehdistölle, kuten yleensä tapahtuu. Ei sitä lehtien palstoilla ole kerrottu, miten lehdet ovat saaneet tietoonsa kirjeiden sisällön.
Ainakin tämä on mitä kamalin kosto äidille avioerosta, joka oli pariskunnalla edessä. Ja kaiken lisäksi ehkä hautasi tytöt niin, ettei heitä ikinä löydetä. Näin ollen äiti ei voi sanoa jäähyväisiä eikä koskaan itkeä lasten haudalla, koska ei tiedä missä se on. Kamalaa.
www.blick.ch
Gods made heavy metal.
-
Vanttu
Eikö tämä nyt ole melko kohtuutonta?Maybrick kirjoitti:Siinäpä sai Frau melkoisen opetuksen siitä, kannattiko nöyryyttää ukkoa ja lempata se kartanolle. Nyt pääsee nauttimaan vapaana ja villinä, ilma ukon ja lasten taakkaa.Saapa nähdä yleistyykö nämä hylättyjen ja nolattujen ex-perheenisien ääritempaukset lähitulevaisuudessa...
Mitä huoltajuuteen tulee, niin kaikki eivät vaan sovellu lasten huoltajiksi. Silloin on tehtävä rankkoja päätöksiä lasten edun nimissä.
Kiinnostava tuo ajatus huonosta äidistä... sairas lie ollut tämä äitikin, ainakin on yrittänyt kaikkensa saadakseen ex-miehensä elämän mahd.hankalaksi. Mm.ei ole voinut liikauttaa eväänsäkään voidakseen neuvotella miehen kanssa mistään jne. (Lehtitietojen perusteella)...parempi näiden kuolla kuin elää huonon äidin kanssa. Täytyy todeta, että todella henkisesti sairas on ollut tämä isä.
Ja erittäin tehokasta! Niinhän isä kertoi kirjeessä, ettei tyttöjä koskaan löydetä. Saa nähdä käykö näin. Äidin pitää sitten itkeä kotonaan itkunsa. Toisaalta lasten ja miehen vielä eläessä hänellä oli mahdollisuus edes jotenkin vaikuttaa asioihin. Ehkä lopputuleman ei olisi tarvinnut olla tämä. Äiti valitsi tiensä. Niin teki isäkin. Vain tytöillä ei ollut sananvaltaa mihinkään, niinkuin ei lapsilla yleensäkään avioeroissa ja pirullisen naisen käsissä (ja ehkä joskus harvoin isänAinakin tämä on mitä kamalin kosto äidille avioerosta, joka oli pariskunnalla edessä. Ja kaiken lisäksi ehkä hautasi tytöt niin, ettei heitä ikinä löydetä. Näin ollen äiti ei voi sanoa jäähyväisiä eikä koskaan itkeä lasten haudalla, koska ei tiedä missä se on. Kamalaa.
Itse tunnen läheltä mm.tapauksen, jossa äiti valitsi yksinhuoltajuuden ja muutti erittäin kauas, jotta voisi tehdä isän ja lasten tapaamisen mahd.vaikeaksi. Ja onnistui siinä hyvin.
Luin tämän ketjun läpi, enkä löytänyt muita tietoja huonosta äitiydestä, kuin tämän isän käsityksen asiasta. Mitä lehtitietoja? Käsittääkseni isä oli hakenut ja saanut lapset hoitoonsa viikonlopuksi, joten eipä ole äiti tapaamisia estänyt.Maybrick kirjoitti:Kiinnostava tuo ajatus huonosta äidistä... sairas lie ollut tämä äitikin, ainakin on yrittänyt kaikkensa saadakseen ex-miehensä elämän mahd.hankalaksi. Mm.ei ole voinut liikauttaa eväänsäkään voidakseen neuvotella miehen kanssa mistään jne. (Lehtitietojen perusteella)
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
niinpä,mutta isällä on selvästi viirannut päässä joka voi hyvinkin olla ulkoistamisen syy.kaikki julkisuudessa ollet viestit on omien lapsiensa murhaa suunnitelleen sanomia ja sitten täällä uskotaan suoraan niihin ja sanotaan että "äitihän on ihan hullu" "siitäs sai" jne. jne...kannattanee useimman miettiä,että kumpi se noista hullu ja sekopäinen olitaavetti kirjoitti:enkä löytänyt muita tietoja huonosta äitiydestä, kuin tämän isän käsityksen asiasta. Mitä lehtitietoja? Käsittääkseni isä oli hakenut ja saanut lapset hoitoonsa viikonlopuksi, joten eipä ole äiti tapaamisia estänyt.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen