Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Niin kauan käytän Thors sanaa, kun muija istuu ministerin paikalla ja suosii tätä moniosaajien tuontia.

Kaikki myöntävät, ettei akka ole oikealla paikalla, vaan minnekään sitä ei saa siirrettyä, eikä ämmä älyä itsekään erota.

Kyllä näitä samanlaisia uutisia tullaan näkemään enenevässä määrin lehtien palstoilla, sillä onhan se tietyissä piireissä huomattu, etti suomalainen oikeulaitos anna rasismin pelossa oikeita tuomioita "tuonti älyköille"!

Kuuulutko Damien jotenkin tuohonmamuja hyysäävään joukkoon, sillä sellsisia ajtuskesi tuntuvat olevan?
pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Mörkö; ehkä se on niiden pariutumista /lisääntymistä haluavien tehtävä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Onko jossakin mainittu lapsen äidin olevan Suomalainen?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3587
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Mjaa...enpä tiedä, mutta onko sillä edes väliä?
mörkö kirjoitti:Kerrotkos meille muillekin että miten nämä "potentiaaliset lasten- ja naistenpahoinpitelijät" erotetaan muista ihmisistä? :roll:
Tuo onkin hyvä kysymys.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Voisi olettaa, että on.
Jan1
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 2:47 pm
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja Jan1 »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Onko jossakin mainittu lapsen äidin olevan Suomalainen?
Oletettavasti, juurikin siksi kun asiaa ei erikseen mainittu. Miehen ulkomaalaistausta sen sijaan mainittiin... Olohuonepsykologiaa... :wink:
Laki on niinkuin se luetaan. Riippuu lukijasta.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja Clyde »

joey kirjoitti:Miksi helkkarissa tapon yrityksen tunnusmerkistö ei mukamas täyttynyt? Mitä muuta suun ja nenän tukkiminen voi olla kuin tukehduttamisen yrittämistä?!
Niinpä. Toisaalta taas näillä oikeuspäätöksillä se tuskin olisi muuttanut tuomiota montaa vuotta suuremmaksi. Näissä on nyt kyllä niin paljon mätää, että tällaisella, tappamisella, raiskauksella jne. pääsee sakoilla tai muutamalla vuodella. Ärsyttää lukea tällaisia uutisia jo sen takia, että ne tuomiot on aina niin naurettavat :evil:
Nanika ga tooku matteiru to
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Minä olen sitä mieltä että tämä kaveri voitaisi laittaa pikapostissa sinne, mistä on tullutkin, ilman palautusoikeutta. Ja oikeasti, jos tahtoo välttää nämä potentiaaliset vaimon- ja lastenhakkaajat, niin en kyllä suosittele pariutumaan muslimin kanssa (kun joku tuolla kysyi että mistä ne tunnistaa).
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ot:nä menee. Kyl jos mä olisin nainen niin katselisin tasan tarkkaan suomalaisen miehen historiikkia. Tälläkin sivuilla on todella paljon kirjoittajia jotka ovat oikeassa elämässä mustasukkaisia naisen hakkaajia, näkyy usein pikku rasistesena kirjoitteluna kun pelätään ja epäillään et ulkomaalaiset vie/ on vienyt naiseni. Ja varmasti löytyy naisia kirjoittamassa jotka ovat saanneet turpaansa ihan raavaan haisevan örisevän suomalaisen nyrkistä. Mut siitähän on hävettävää puhua. Eikä se ole todellakaan uskonnollinen kysymys, niin juutalaiset, ortodoksit, evankelistit, katolliset, muslimit, ateistit, yms. pystyvät näihin tekoihin. Se on ihan sama minkä maalainen tää lapsen rääkkääjä on mut mun mielestä kakkua pitäs tulla tuplat.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Oman kirjoitukseni tarkoitus ei ollut missään nimessä se, että ajattelisin pelkkien muslimien hakkaavan naisiaan. Tiedän vaan, että aika iso osa muslimimiehistä hyväksyy naisten hakkaamisen, ja myös tekee niin. Enkä myöskään pidä hävettävänä puhua siitä, jos on ottanut turpaansa suomalaismieheltä, sillä tämän olen kokenut itse. Se on hakkaajan tehtävä hävetä.
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Niin, ei se musulmaani pelkästään hakkaa naisiaan, vaan saattavatpa joskus jopa kivittää naisensa hegiltä, vaikkapa sen takia, että nainen on raiskattu!

Suomalainen tarjoaa usein nyrkkiä ja puukkoa, mutta harvemmin on kivittänyt naisiaan!
Paprika
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: To Joulu 23, 2010 3:15 pm
Paikkakunta: Savon mettä

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja Paprika »

Melko mustavalkoista ajattelua, että jos joku ei ole kanssasi samaa mieltä, että juurikin miehen ulkomaalaisuus on nyt tässä se mikä pitää nostaa jalustalle, leimataan hänet mamujen hyysääjäksi. Omasta mielestäni kyllä ulkomaalaisuuden saa ihan vapaasti uutisessa sanoa, mutta tässä jutussa se pääpointti oli kuitenkin lapsen pahoinpitely.
On tämäkin yhteiskunta,
kun möröt saavat syödä kenet haluavat.

- Muumipappa (Muumit)
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Niin ja siitä, kuka on pahoinpitelijä!

Ilman pahoinpitelijää, näet kun ei olisi pahoinpitelyä ollenkaan, joten silleen!
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tämä tiettyjen etnisten ryhmien yltiöpäinen mustasukkaisuus liittyy siihen samaan asenteeseen, jolla ko. joukkion tekemät raiskaukset ovat niin yleisiä: naisilla ei ole arvoa ja heitä voi kohdella ja käyttää miten tahansa. Ja näemmä välikappaleena vaikka haurasta pikkulasta.
Nuotio & Äreät Tiput
Lioness
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 10:59 pm
Paikkakunta: Pohjolan peräkylä

Re: Mies pahoinpiteli sylivauvaa Turussa

Viesti Kirjoittaja Lioness »

Mitä liikkuu ihmisten päässä, jotka pieniä puolustuskyvyttömiä lapsia paiskoo ja roikottaa miten huvittaa, pahoinpitelee, ja sitten selittelee että ei tajunnu muka täysin että mitä teki..

Voi ristus notta.

Pitkä linnatuomio tommosille, ja kastraatio.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Vastaa Viestiin