ILSunday Times -lehden mukaan Logan riisuttiin ja häntä nipisteltiin intiimialueilta. Lisäksi häntä lyötiin muun muassa lippujen kannatteluun käytetyillä "tangoilla".
CBS:n toimittaja joukkoraiskattiin Kairossa
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Re: CBS:n toimittaja joukkoraiskattiin Kairossa
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Liekö tuo Egyptiläisten malli tankotanssista?
^No jo, juuri valmistumassa olevassa lastenkirjassani, Oskari ja ... Oskari 8 v. ihastuu adoptiotyttöön, joka on tullut Suomeen jostain Afrikan maasta.
Samaten tytön veli, joka on myös samasta paikasta, ja tytön ihan oikea veli, on Oskarin paras kaveri, jne.
En minä ole kiihottunut mitään kansanryhmää kohtaan, mutta kun nämä kaikki tapaukset sivuavat tiettyjä piirejä, niin on se kumma, jos en niihin ota kanataa.
RouvaSkroof, kyllä minä sieltä tekstistä osasin lukea, mitä tarkoitit,ei siis väärinkäsitystä puoleltani, eli et ole mikään lipoja!
Edelleen olen sitä mieltä, että joillain ihmisillä vaan on sellainen halu kertoa asioista kuvaa muille ihmisille, että nuo tapaukset huumeen lailla vetävät toimittajia puoleensa.
On siinä se kuuluisuuden hakukin osaltaan mukana, kuten myös Pulitser!
Samaten tytön veli, joka on myös samasta paikasta, ja tytön ihan oikea veli, on Oskarin paras kaveri, jne.
En minä ole kiihottunut mitään kansanryhmää kohtaan, mutta kun nämä kaikki tapaukset sivuavat tiettyjä piirejä, niin on se kumma, jos en niihin ota kanataa.
RouvaSkroof, kyllä minä sieltä tekstistä osasin lukea, mitä tarkoitit,ei siis väärinkäsitystä puoleltani, eli et ole mikään lipoja!
Edelleen olen sitä mieltä, että joillain ihmisillä vaan on sellainen halu kertoa asioista kuvaa muille ihmisille, että nuo tapaukset huumeen lailla vetävät toimittajia puoleensa.
On siinä se kuuluisuuden hakukin osaltaan mukana, kuten myös Pulitser!
-
RouvaSkrof
- Susikoski
Samaa mieltä.Hessu52 kirjoitti:On siinä se kuuluisuuden hakukin osaltaan mukana, kuten myös Pulitser!
Quod scripsi, scripsi