Juha Joutsenlahti

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
awa
Angus MacGyver

Re: Juha Joutsenlahti

Viesti Kirjoittaja awa »

Pardon kirjoitti:Ärsyttää, että ei ole aikanaan tutkinut ja kehtaa silti höyrytä todistajana.
Olen tuosta juuri samaa mieltä.

Kintoisaa onkin nähdä mitä kortteja puolustus jakaa, mikäli lähtee tosimieklellä syyttömyyttä todistamaan.

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, syytetyn asianajajan tehtävä on puolustaa syytetyn oikeuksia.

Syytetyn asianajan tehtävä ei ole tehdä syyllisestä syytöntä ...jne

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Joutsenlahti kertoo, että kolme kuukautta Ulvila casea johdettuaan hän oli ehdottanut jutun siirtämistä Krp:lle, lääninpoliisijohto päätyi kuitenkin siihen, että jutun tutkinta pidettiin paikallispoliisilla. Joutsenlahti oli myöhemminkin yrittänyt siirtää jutun tutkintaa KRP:lle huonoin tuloksin.

Tämä kyllä olisi selvitettävä.
Pardon
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pardon »

Kolmessa kuukaudessa olikin kaikki jäljet kadotettu. JJ olisi minusta voinut luopua tapauksesta kolmen tunnin jälkeen.
jmit
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja jmit »

Kuolemannaakka,

Kirjoitit: "Kun natsikortti vedetään esiin, on väittely hävitty 8)
Sulla on joku trauma naisista, tiedämme kyllä."

Ensinnäkin natsi ei ole mikään kortti. Toiseksi miksi ihmeessä ei saisi käyttää natsiaatetta vertauksena? Kun ihmisoikeuksia ryhdytään jakamaan syntyperäisen ominaisuuden perusteella, niin se kuinka pitkälle mennään on vain veteen piirretty viiva.

Minä en vihaa ketään henkilöä, enkä ihmisryhmää. Minä halveksun muutamaa ideologiaa, joista stalinismi on yksi ja feminismi on toinen. Minulla ei ole minkäänlaista traumaa naisista. Neuvona totean, että älä oleta liikaa, vaan tukeudu mieluummin tosiasioihin.

Minulla on kyllä trauma Suomen valtiokoneistosta, joka jakaa ihmisoikeuksia syntyperäisen ominaisuuden perusteella. Ihmisen kuuluukin traumatisoitua, mikäli hänen asetetaan sellaiseen tilanteeseen, jossa trauma syntyy.

Minun osalta trauman syntyi, kun olin todistamassa Espoon käräjäoikeudessa erään tutun huoltajuusoikeudenkäynnissä. Mies niin vastuullinen kuin vain voi olla ja oli kantanut vastuun perheen arjesta myös käytännön konkreettisella tasolla. Vaimo psykoottisesti depressiivinen, taustalla mm. pitkiä jaksoja tahdonvastaista mielisairaanhoitoa. Vaimo voitti ko. huoltajuusoikeudenkäynnin seurauksella, että nykyisin molemmat kyseisistä pojista elää laitoksissa. Surullinen tarina, mutta vain yksi monien joukossa. Suomen valtion rikollinen toiminta tapahtuu valtion ylimmän johdon hyväksyvän katseen alla ja ohjauksessa. Meillä on maassa mm. presidentti, joka istuu aivan väärässä linnassa.

Tämä kirjoitus liittyy keskeisesti käsiteltävään aiheeseen, joka on siis Juha Joutsenlahden toiminta, jota näyttää ohjanneen hyvin voimakkaasti sukupuolirasistiset asenteet ja viranomaistoiminta, jossa virkamies asettaa kansalaiset eriarvoiseen asemaan sukupuolen perusteella.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Tuoreimmassa Ilta-Sanomissa on juttua Joutsenlahden vaalitilaisuudesta. Ulvilan surmassa syyttömänä epäilty Joos Wassenaar oli mennyt tilaisuuteen, keskustellut Joutsenlahden kanssa ja nostanut pöydälle ureaa sisältäneen purkin, jonka päälle oli kirjoittanut Joopin DNA.
Wassenaarin kertoo halunneensa, että Joutsenlahti pyytää häneltä anteeksi. No, JJ ja JW olivat jossain vaiheessa lyöneet kättä päälle.
Asiasta kertoi :IS 5.4.2011
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

2. Juha on ystävä jo kestävyysjuoksija-ajoilta. Hän on tehnyt loistavan uran rikospoliisina. Hän perehtyy asioihin hyvin ja rakentaa turvallista Suomea meille kaikille. Juha on kohdannut vaikeuksia ja voittanut ne, meillä on samat arvot monessa asiassa.
http://www.iltalehti.fi/vaalit/20110406 ... 8_vl.shtml
Pardon
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pardon »

Onpa hyvä, että vankilasta ei sentään voi pyskiä eduskuntaan (vai voiko?). AA istuisi varmaan kohta kalterihäkissä Arkadianmäellä.
aku genius
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja aku genius »

Aika vahvasti JJ on uskonut asianomaisen lausuntoihin kun syyllistä etsittiin vaimon antamien tuntomerkkien perusteella.
Jutussa on ollut epäiltynä selvästi vaimoa pitempi (190cm) hoikkavartaloinen mies jolla on pitkät kädet ja jalat sekä vaimoa lyhyempi (175cm) pulleahko mies jolla on iso maha.
Kannattaisikohan JJ:n mennä optikolle?
Wincapita worked as long as they found new people who believed it to be true
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

jmit kirjoitti:...
Ihminen on uskossaan luja, mutta saadakseen edes mahdollisuuden vaikuttaa eduskunnassa on tultava valituksi. Vaalisivuillasi pyydät veikkaamaan äänimäärääsi. Veikkaukseni on 376 ääntä.

Vaikka olenkin joksek epäpoliittinen henkilö, eikä ole myöskään kunnia tuntea otsikon henkilöä, niin en kuitenkaan malta olla laittamatta tähän tuoreista vaaleistakin:

Hovissa näemmä todistelee varakansanedustajakin.

Ei nyt ihan kelvoton tulos JJ :lta, veikkasit taas jonkinverran pieleen jmit...

... toivotaan nyt kuitenkin ettet läikytä sitä aamukaffettasi. :D
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Näin pääsi todellakin käymään. Ettei sentään kahta istuvaa kansanedustajaa, Sampsa Katajaa ja Anne Holmlundia, pystynyt syrjäyttämään ensikertalaisena, mutta pronssille pääsi. Hieno suoritus, luottamusta ja kannatusta löytyy.
Valhalla
Watson itse

Puolue: Kansallinen Kokoomus
Vaalipiiri: Satakunnan vaalipiiri
Äänestysnumero: 58
Ikä: 46
Kotipaikkakunta: Pori
Titteli: hallintotieteiden maisteri, rikoskomisario
Vaalitulos: Valittiin varasijalle
Äänet: 2078 (1,6 % vaalipiirin äänistä)

http://www.vaalikone.fi/eduskuntavaalit ... ri/04/609/

Mutta meni eduskuntaan joku todella ammattitaitoinenkin rikostutkija:

http://www.iltasanomat.fi/vaalit2011/Su ... 39569.html
jmit
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja jmit »

Kari Tolvanen on oikeasti viisas mies ja on erinomaista, että hänet vilittiin eduskuntaan. Tolvanen tuntee Suomen rikollisuuden kokonaiskuvan, eikä hän tarkastele maailmaa vaaleanpunaisten silmälasien läpi kuten Juha Joutsenlahti. On surullista, että löytyi tuollainen määrä tonttuja, jotka antoivat äänensä Joutsenlahdelle.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Liekö osa sekoittanut Kankaanpääläiseen Joutsenlahteen ja antanut äänensä 'väärälle' miehelle?

....onkohan porin poliisipiirissä yli 2000 työntekijää? Ei varmaan. Sillä se ei siis selity, että JJ olisi heistä ansainnut paremman duunin. ;)

Minäkin ole ilahtuhtunut Tolvasen äänimäärästä.
Nuotio & Äreät Tiput
Valhalla
Watson itse

Kyllä, joku Kari Tolvasen kaltaisen pääseminen läpi luo uskoa niin poliisityön kuin eduskunnankin suhteen. Hieno homma.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:Kyllä, joku Kari Tolvasen kaltaisen pääseminen läpi luo uskoa niin poliisityön kuin eduskunnankin suhteen. Hieno homma.
Mites tämä nyt liittyy mihinkään ja JJ:n vaalimenestykseen? Jäi pikkasen epäselväksi.
Vastaa Viestiin