Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Mmm, valkoryssähän on linnun maitoo, paa mun piikkiin pari. Sä laitat jotain jännää sit ?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Saanu tässä pari päivää madella, mutta anteeks on saatu!

Sen kunniaks nöyränä ja läksyni saaneena tarjoan kierroksen! ^^
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Heipsan tännekin pitkästä aikaa! :)

Oon pitänyt tietoisesti nettilomaa, mutta veri veti nyt takaisin minfoilemaan. :D Pitänee vähän lueskella, mitä kaikkea ihmeellistä ja jännää onkaan täällä tapahtunut. Niin, ja kivasti sujuneen lomaviikon kunniaksi voisin ottaa minttukaakaon, onhan kellokin jo yli puolen päivän.. 8)
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tarjoan tohtorille litraisen Karhun ylösnousemuksensa kunniaksi 8) Ihmeiden aika ei näköjään olekaan ohi :D
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Ensimmäistä kertaa murhabaarissa -ja viimeistä. Kuitenkin avautui harvinaislaatuinen mahdollisuus tarjota Tohtorille täyteläistä, verenpunaista punkkua samalla kun itse vetäisen piiitkän maidon. Terveydeksi!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

No joo. Näin sellaisen kummallisen, jopa selittämättömän unen - siinä oli ainakin Marsalkka ja joku ääni taustalla, joka sanoi "ota vuoteesi ja käy". Sain siis raahattua vuoteeni tietokoneen luo ja "käynnistä se" äänen jälkeen tuli käsky kirjautua minfoon ja yhtäkkiä jo suolsin tekstiä...

Otetaas maija ja Juliet vielä yhdet. Maijalle viini, Julietille maito ja itselle iso Karhu III.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kippis , on tätä odotettukkin :)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Tätä en saata vastustaa, vaikken kauaksi aikaa voikaan jäädä ja kippistänkin vain Panadol Hotilla. Vaan Lece täällä! Siunattu uni ja ääni!

Kerrohan kuulumisesi ja tunnelmasi näin kotiinpaluun jälkeisissä tunnelmissa: kannattai... siis kannattiko?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Doctor Lecter

Komsii komsaa... Oli pieni saunareissu ja katsotaan nyt... - ainakin tänään, mutta jatkosta en tiedä. On joku kummallinen juttu kun en saa tummennuksia enkä kursiiveita näkyviin kirveelläkään - sillä en tosin vielä yrittänyt...

Mutta Kylli! Ilahduttaa tavata sinut. Pitkästä aikaa. Ja chopperkin täällä. Ette ole kyllä yhtään ikääntyneet siinä kahdessa vuodessa. Malja sille!!
Kylli
Perry Mason

Ilahduttavuus on molemminpuolista! Etkä ole itsekään vanhentunut, korkeintaan karismatisoitunut entisestään :wink: Mitenkäs, jos esimerkkisi rohkaisisi allekirjoittanuttakin -olisiko saumaa yhteistyölle, ihan kuin ennen vanhaan?
(Murhakierroksestakin tulee pikapuoliin kolme vuotta...)

Toinen astiallinen Panadol Hotia, kiitos.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Doctor Lecter

Kiitos kohteliaisuudesta. Juuh, kädenojennus yhteistyölle - samarbete! Mutta mistä aloitetaan. Ei niitä vanhoja viitsis penkoa, kun harvoin se tunkio pöyhitessä paranee...

Mitäs jos sekaannutaan Jyväskylän kassimurhaan ja osallisten fb-sivujen kommentointiin? Ei? Juu, ei kiitos minunkaan puolesta. 1970- ja 1980-luvun tuotokset kiinnostavat. Tiesitkö muutes, että 1970-luvulla tehdyissä henkirikoksissa yhdessä oli surma-aseena matkaradio! Ja vain yhdessä!

Ei ole tullut vielä sellaista tapausta vastaan 2000-luvulla, että surma-aseena olisi ollut kannettava tietokone. Ainakaan vielä.

Iso Karhu III kiitos ja sinulle kuuma vesi ja Finnrexin.
Kylli
Perry Mason

Voih, tottahan sinä tiesit että Kylli nimenomaan rakastaa penkoa noita vanhoja juttuja. Olen saanut paljon uutta tietoa ja materiaalia monista mitä kiehtovimmista vanhoista henkirikoksista - ja vähän niistä vanhoista tutuistakin...

Ei ne nykyisellään osaa kiehtovia juttuja tehdä. Pengotaan se matkaradiojuttu vaikka alkuun. Jatkossa... Murhakierros 2011?

Nostalgiaa:
http://www.murha.info/index.php?id=36

Finrexit vielä ja sitten petiin. Pitää kerätä voimia jatkoon!
Doctor Lecter

Näitä muistellessa. Lähden tästä itsekin arkiston kautta koukaten ja pengon tuota matkaradiosurmaa - josko siitä olisi jotain...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Niinpä, kukapa sitä tulevaa osaisikaan ennustaa... ehkä parempi, ettemme edes yritä. Joka tapauksessa tämä päivä jää ainakin minun mieleeni eräänä mielenkiintoisimmista minfon historiassa, kiitos tohtorin yllättävän paluun. Kyllin flunssanpoikasen takia fiilistelen hetken yksikseni negronin ääressä, kuivatellen samalla saunankosteita hiuksiani 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Tohtorin paluu on jo pikku tumujen paikka, Mää tarjoon,sää maksat eli kaikki Firman piikkiin!
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Lukittu