Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

matlockb
Watson itse

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Kysymys ylläpidolle:
Onko Kyöpeli hävinnyt jonnekkin kun ei tuomioita ole pitkään aikaan tullut? Sanktioihin mielestäni johtavia sääntörikkomuksia kyllä on tapahtunut..
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Lioness kirjoitti:Kysymys ylläpidolle:

Jos tunnukset haluaa poistaa joskus kokonaan käytöstä, niin miten tämä onnistuu? Esim. omista asetuksista ei löydy kohtaa, jossa voisi poistaa omat tunnukset käytöstä kokonaan.
Kayttajatunnusta ei voi poistaa - RAID
Raid

Damien kirjoitti:Kuinka monta ruotsalaista ylläpidossa on?
Kysymys joka kaihertaa mieltäni...

Valitettavasti tahan kysymykseen ei saantojen puiteessa voi vastata:

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.
Raid

matlockb kirjoitti:Kysymys ylläpidolle:
Onko Kyöpeli hävinnyt jonnekkin kun ei tuomioita ole pitkään aikaan tullut? Sanktioihin mielestäni johtavia sääntörikkomuksia kyllä on tapahtunut..
Kyopeli on antanut tilaa uusille moderaattoreille... Viimeaikoina on jaettu paljon varoituksia suoraan kayttajille eika varoitukset nay tuomioistuimessa. Kyopelin itse asiassa on ollut taustalla aktiivisempi kuin uskottekaan...

Itse asiassa en ala paljastaa mutta on mahdoliista etta palstalle ja sen tekniikalle tehdaan uudistuksia tulevien kuukausien aikana... Ja olemme keskittyneet myos niihin....

RAID
matlockb
Watson itse

Mielestäni varoitusten näkyminen Tuomioistuimessa olisi hyvä juttu. Esimerkiksi nimimerkki xx saa varoituksen syyllistyttyään rikkomukseen xx.
Ajattelin jo että Kyöpeli on kadonnut kokonaan.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Raid

matlockb kirjoitti:Mielestäni varoitusten näkyminen Tuomioistuimessa olisi hyvä juttu. Esimerkiksi nimimerkki xx saa varoituksen syyllistyttyään rikkomukseen xx.
Ajattelin jo että Kyöpeli on kadonnut kokonaan.
Silloin kun tuomioistuin/kyopeli antaa varoituksen se julistetaankin. Nyt kuitenkin on tilanne se etta "virallisia varoituksia" jakaa suoraan moderaattorit ilamn tuomioistuinta. Kun Varoituksia tulee esim. 3 Tuleeeeeeee tuomio... ;-)

RAID
matlockb
Watson itse

Missä nämä varoitukset näkyvät (muualla kuin viestin jatkeena josta varoitus on tullut)?
Omassa profiilissani en ole yhtään varoitusta nähnyt.
Kaikkia kirjoittamiaan viestejä ei tule seurattua että olisiko varoitus tullut jos on vaikkapa mennyt liikaa aiheen ohi :D Tätä toki tapahtuu jokaiselle että varoitus varmaan annetaan vain räikeimmistä esimerkeistä?
Tuntuu ikävä kyllä siltä että tuomiolinja on löydentynyt joka ei minun mielestäni ole ollenkaan hyvä juttu sillä suuri osa palstalaisista ei halua tänne suomi24 meininkiä jota kohti palsta on välillä pahasti ollut menossa.
Raid

matlockb kirjoitti:Missä nämä varoitukset näkyvät (muualla kuin viestin jatkeena josta varoitus on tullut)?
Omassa profiilissani en ole yhtään varoitusta nähnyt.
Kaikkia kirjoittamiaan viestejä ei tule seurattua että olisiko varoitus tullut jos on vaikkapa mennyt liikaa aiheen ohi :D Tätä toki tapahtuu jokaiselle että varoitus varmaan annetaan vain räikeimmistä esimerkeistä?
Tuntuu ikävä kyllä siltä että tuomiolinja on löydentynyt joka ei minun mielestäni ole ollenkaan hyvä juttu sillä suuri osa palstalaisista ei halua tänne suomi24 meininkiä jota kohti palsta on välillä pahasti ollut menossa.

Varoituksista tulee ilmoitus sen saajalle... Lisaksi varoituksien maara nakyy kayttajan profiilissa...

RAID
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Hei!
Kirjauduin äsken taas tänne mun lempipalstallen, ja tuli heti eräs outo seikka eteen. Laitoin nimimerkkini ja salasanan täysin oikein, ei yhtään kirjoitusvirhettä tullut, mutta en päässyt heti kirjautumaan kuten ennen. Eteen tuli tekstiä, että "olet yrittänyt liian monta kertaa kirjautua" ja pyydettiin antamaan siitä ruudusta muutamia numeroita ja kirjaimia varmistuksen vuoksi. Laitoin ne ja sitten pääsin kirjautumaan.
Mitä ihmettä? Tällaista ei ole koskaan ennen tapahtunut, ja nyt kun kirjauduin, en todellakaan yrittänyt montaa kertaa. Onko tämä joku uusi jatkossa joka kerta tapahtuva juttu, vai mistä tässä on kyse? Vai oliko kyseessä joku tilapäinen häiriö? Onko muille käynyt samoin?
Gods made heavy metal.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

^On käynyt samoin. Olisiko sitten juuri tilapäinen häiriö?
matlockb
Watson itse

Sitten noista varoituksista vielä kysymys kun kiinnostaa.
Kaikkihan vanhenee aikanaan (rikokset, velat ja varoitukset kerrostalo-asunnossakin muita vuokralaisia häiritsevästä käyttäytymisestä).
Jos nimimerkki xx saa kaksi varoitusta kuukauden sisällä niin mitenkäs ne vanhenee jos hän tekee varoitukseen johtavan teon (kirjoituksen) vaikkapa kahden vuoden kuluttua eli parisen vuotta on kunnolla ja sitten vasta uudelleen syyllistyy kolmanteen rikkeeseen, niin onko nämä kaksi jo pari vuotta aikaisemmin saatua varoitusta siihen mennessä vanhentuneet?
Zukuluku
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Zukuluku »

Dr Bergmeister kirjoitti:Eteen tuli tekstiä, että "olet yrittänyt liian monta kertaa kirjautua" ja pyydettiin antamaan siitä ruudusta muutamia numeroita ja kirjaimia varmistuksen vuoksi. Laitoin ne ja sitten pääsin kirjautumaan.
Minulle kävi äsken samoin. Jos tuo pitää paikkansa, eikä johdu palvelimen bugeista, kannattanee salasanat vaihtaa varmuuden vuoksi vahvoiksi. Kahdeksan merkkiä, erikoismerkki, numero sekä isoja ja pieniä kirjaimia, niin tuota ei saa mikään botti murrettua.
Kilomies
System Administrator

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Zukuluku kirjoitti:
Dr Bergmeister kirjoitti:Eteen tuli tekstiä, että "olet yrittänyt liian monta kertaa kirjautua" ja pyydettiin antamaan siitä ruudusta muutamia numeroita ja kirjaimia varmistuksen vuoksi. Laitoin ne ja sitten pääsin kirjautumaan.
Minulle kävi äsken samoin. Jos tuo pitää paikkansa, eikä johdu palvelimen bugeista, kannattanee salasanat vaihtaa varmuuden vuoksi vahvoiksi. Kahdeksan merkkiä, erikoismerkki, numero sekä isoja ja pieniä kirjaimia, niin tuota ei saa mikään botti murrettua.

Tämmöistä on ollut liikkeellä: Todennäköisesti joku spammeri yrittää kaapata tunnuksia.
Kannattaa käyttää normaalia salasanapolittiikkaa: Isoja kirjaimia ja numeroita seassa.
Ei mene tunnus harakoille....
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
matlockb
Watson itse

Kysymys ylläpidolle ja modeille (joiden alkuinnostus on laantunut):
Miksi ylläpidolla tulee pskat housuun kun pitäisi sääntöjä OIKEIN tulkittuna antaa pikakäännytys??
(Tuskin mammantissiä imevä ylläidon paska tähän edes osaa vastata, pellejä teette itestänne kuten suoli 24:ssä mutta katsotaan tuleeko vastaus).

Kysymys:
Miksi Viitasaaren juttu (2009) on edelleen ajankohtainen? Onko ajankohtaista kun kaksi on tapettu lähes 3 vuotta sitten ????
Siis on, ookei, tappokin on ajankohtainen 50 vuoden päästä kun minfon mahtava yp pääsee asiasta jotain paskaansa sanomaan.
Menkää se toki kertomaan Dante, Raid ja ketä teitä oli vittu, olette hävinneet palstalta yhtä nopeasti kuin tulitte..
matlockb
Watson itse

Ärsyttää Vitusti minfon muuttuminen perhe.infoksi (kuten joku keskustelija nimen erittäin osuvasti sanoi).
Uudet modet ovat selvästi kyllästyneet siirtelemään juttuja ajankohtaisista oikeisiin paikkoihin jne.. joten jatkanemme "vanhaa saluunameininkiä"? tai he jatkavat jotka haluavat..
Lukittu