ISNaiselle 20 vuotta vankeutta 2-vuotiaan hyväksikäytöstä - "Tapauksesi on pahin mitä olen kohdannut"
Julkaistu: 15.03.2011 19:23
Amerikkalaisnainen tuomittiin 20 vuoden vankeuteen poikkeuksellisen törkeästä lapsen hyväksikäytöstä.
Oikeudenkäynnissä tuomarina ollut John Woodcock piti tapausta yhtenä pahimmista urallaan.
- Olen urani aikana kohdannut useita lasten hyväksikäyttöjuttuja, mutta sinun tapauksesi on pahin mitä olen koskaan kohdannut Woodcock sanoi 33-vuotiaalle naiselle oikeudenkäynnissä.
Nainen oli käyttänyt hyväksi 2-vuotiasta lasta samalla kun Britanniassa asuva mies oli katsellut nettikameran kautta.
Mies oli tallentanut videon ja Englannin poliisi löysi sen tutkiessaan toista lapsen hyväksikäyttötapausta. Videon avulla Mainessa Yhdysvalloissa asuva nainen pystyttiin jäljittämään.
- Velvollisuuteni on suojella niitä, jotka eivät pysty suojelemaan itseään, Woodcock oli sanonut naiselle tuomitessaan hänet 20 vuodeksi vankeuteen.
IS-AP
Täytyy tutkia ulkomaalaisia lehtiä josko sieltä löytyisi tapauksesta lisää tietoa.