Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Seurattuani useita rikosdokumentteja telkusta mm. Fakta, ja Discovery ID, niin useissa on tullut esille tuo murhaajien halu kertoa surmista muille.

Joku hakee sillä kait ymmärrystä teoilleen ja joku vaan kehuakseen sitä, että on pystynyt tekemään lähes täydellisen rikoksen, joten en pidä noita todistajien kertomuksia niinkään huuhaan, kuin ihan realistisina kertomuksina!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Arskan tunnustukset eri murhistaan mm. Bodomin osalta Hessukin siis saattaa myöntää tosiksi ?

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Arskan tunnustuksista en sano muuta, kuin huuhaata!

Ei tuollaiset Wagnerin väittämät teoriat ole mahdollisia edes persaukisessa Suomessa, lahjottavien joukko olisi ollut liian suuri, joten joku olisi jossain vaiheessa aukaissut sanaisen arkkunsa.

Voit yrittää myydä tarinaasi seiskalehdelle, siellä riittää ymmärrystä kaltaisillesi saagan puhujille, pääsisit Tuksun kanssa samaan hömppäseuraan!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Mielenkiintoisia seikkoja Virpin kertomuksessa on tuo, että hän kertoo ajankohdan ja tilanteen, jotka sopivat linja-autoliikenteeseen Espoossa täydellisesti. Virpi oli kerrotun linja-autovierailun aikoihin (-80) kiistattomasti ulkoisesti Tuulikin (-60) näköinen.

Tämän yhdennäköisyyden, Virpin kertomuksen mukaan Gustafsson mainitsi. En ole varma mainitsiko Tuulikin nimeä. Murhatun ními ei tässä tilanteessa olisikaan ollut mitenkään oleellista tietoa. Tapahtuihan kaikki tämä huomattavasti paljon murhien jälkeen.

Mielenkiintoista on se, että Gustafsson kertoi ajaneensa juuri tuota linjaa. Ja Virpin kertomuksen mukaan Gustafsson mainitsi myös sen, että turha on mennä poliisille kertomaan, sillä silloin olisi vain sana sanaa vastaan.

Epäilen, että Virpi tuolloin nuorena ja viehättävänä tyttönä leimasi tämän "vikittelevän" tai muuten vain hänen huomiotaan haluavan bussikuskin "hullujen " joukkoon - joita varmasti oli enemmän kuin tarpeeksi hänen ympärillään. Kaikki ei varmaankaan olleet bussikuskeja.

Lisäksi toivoisin, että tuo Virpin huomioima/kertoma Gustafssonin pyöreys, eli kuljettaja Gustafsson olisi tuolloin 1982 ollut hieman pyöreämmässä kunnossa kuin myöhemmin, tulisi todistettua. Löytyisikö vanhoja kuva tjms. Vai onko ne kuvat hävitetty? Sillä kaikillahan kuvia on.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

Eikö siinä Alibin haastattelussa Guistafssonni ollut hieman pyöreähkön oloinen ja se oli noita aikoja?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:Arskan tunnustuksista en sano muuta, kuin huuhaata!

Ei tuollaiset Wagnerin väittämät teoriat ole mahdollisia edes persaukisessa Suomessa, lahjottavien joukko olisi ollut liian suuri, joten joku olisi jossain vaiheessa aukaissut sanaisen arkkunsa.

Voit yrittää myydä tarinaasi seiskalehdelle, siellä riittää ymmärrystä kaltaisillesi saagan puhujille, pääsisit Tuksun kanssa samaan hömppäseuraan!
Pitäiskös lätkäistä ruudulle pitkät kertomuksesi Arskan faijan kestityksistä mm. Aasin osalta ?

Kyllä vai ei ?
Oliko totta vai ei ?

8)
Kotipoliisi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Hessu52 kirjoitti:Eikö siinä Alibin haastattelussa Guistafssonni ollut hieman pyöreähkön oloinen ja se oli noita aikoja?
Nämä kuvat ovat olleet Alibissa 07/80 eli juuri noita aikoja. Siinä on pullamössö, hampparinkäyrä ja Salmisaari maistuneet Nisselle vuosikymmenien saatossa.

Kuva

Kuva

8)
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Gustafsson oli paikalla olleena todistaja, ei yllätystodistaja.

Uusi gallupin aihe: kelpuutettaisiinko Hessu yllätystodistajaksi mahdollisessa Arska-oikeudenkäynnissä:
tuntui vuosi-pari sitten parhaiten tietävän Arskan isän jatkuvasta Bodom-tutkijoiden maasutuksesta ?

Yllätystodistajat tulevat normaalin todistajapiirin ulkopuolelta.

8)
Hessu52
Watson itse

Jahas ja Wagner haluaa jälleen oikeuteen häviämään yhden oikeudenkäynnin?

Haluat ilmeisesti sitä, että kauppaneuvoksen suku ottaa yhteyttä asianajajansa välityksellä siihen, että syytät kauppaneuvosta hänen kuolemansa jälkeen törkeästä rikoksesta?

Wagner ja Wagnerin Arskateoria, heh heh ja heh!
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Yllätystodistajia on jo tähänkin saakka muiden " sattumusten" lisäksi kumman paljon.
Mikään seikka ei vieläkään ehdottomasti poista Gustafssonin tekijäehdokkuutta. Ei edes niemeltä paareilla poistuminen, mikä lie ollut sekin "valintakysymys".
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:Jahas ja Wagner haluaa jälleen oikeuteen häviämään yhden oikeudenkäynnin?

Haluat ilmeisesti sitä, että kauppaneuvoksen suku ottaa yhteyttä asianajajansa välityksellä siihen, että syytät kauppaneuvosta hänen kuolemansa jälkeen törkeästä rikoksesta?

En ole hävinnyt oikeudenkäyntejäni.
En ole syyttänyt ketään mistään, tuonut vain esiin Arskalta kuulemani tunnustuksen eri tapoistaan.
Tuo kauppaneuvoksesta kertomasi on kaikilta osin omista kertomuksistasi kotoisin: haluatko siis, että julkistan pitkät tarinasi a.o kauppaneuvoksen väittämistäsi poliisikestityksistä tälle palstalle ?
Ensin kerrot pitkiä tarinoita ja sitten väität niitä perättömiksi ?

:lol:
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Olen miettinyt tuota yllätystodistaja Virpin juttua.

Minun mielestäni on mahdollista, että keskustelu on joskus käyty, mutta keskustelu on voinut olla aivan erilainen mitä Virpi on kertonut. Se on voinut olla melko tavanomainen lyhyt keskustelu. Virpin mielikuvitus on sitten muovannut aikojen kuluessa tuon keskustelun "sopivan muotoiseksi" että se voidaan esittää sitten neljännesvuosisata myöhemmin sensaatiojuttuna ja huomionkeräämistarkoituksessa.

Tällainen vaikuttaa todennäköiseltä. Tämä on vain arvailua, varmaa tietoa ei ole. Itse Haapala kävi kuulustelemassa Virpiä ja pian ilmoitettiin, että tämä todistaja ei tule oikeuteen. Tulee mieleen ajatus, että Haapala huomasi jutun olevan "epäluotettava" ja tätä todistajaa ei päästetty oikeuteen. Virpin puheen todenperäisyyttä vahvisti vain Virpi itse. Siis sitä, mitä oli tuolloin keskusteltu. Se on vain Virpin oman kertomuksen varassa, joka aivan hyvin voi olla myös paikkansa pitämätöntä.
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Virpi kertoi tuoreeltaan äidilleen, joka kehoitti olemaan hiljaa asiasta.
Markka puhui työtoverilleeN,
Turun Liisa pojalleen jne.
Gustafsson taasen ylläoleville.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Näistä yllätystodistajista vain yksi kelpuutettiin todistamaan oikeudessa. Ilmeisesti hän oli syyttäjän mielestä luotettavin. Hänen todistuksestaan löytyi runsaasti asiavirheitä, joka tietysti viittaa siihen, että kertomus olisi keksitty eli mielikuvituksen tuotetta. Käräjäoikeus luetteli koko joukon noita virheitä ja totesi, että tämän todistajan todistusta ei tule ottaa huomioon asiaa arvioitaessa. Eli tuolle todistukselle ei voitu antaa mitään painoarvoa. Yhtä tyhjän kanssa. 8)
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:Jahas ja Wagner haluaa jälleen oikeuteen häviämään yhden oikeudenkäynnin?

Joku Tapiolan kaljadensa yksityisviestinä kirjoitti:Vai auot edelleenkin turpaasi Vihdin mieheke, sillä mieheksi tuollaista räkäturpaa ei voi kukaan kutsua!

No pidähän paskahousu varasi, sillä ei sitä koskaan tiedä, mikä, tai kuka tulee eteen!

Oliko muuten vaarillasi mitään alibia, ettei vaan olisi nuori liha kiinnostanut niin paljon, että siinä tuli sitten tehtyä jotain korjaamatonta ohessa.

Vai lähti vene siitä murhaniemestä kovalla kolinalla ja vauhdilla, taisi olla vaarisi vene!
Hessu52
6 miljoonan dollarin mies

Mietityttää se, tulisiko tehdä ilmoitus kuolleen miehen kunnian loukkauksesta, mikä on kriminalisoitu.
Säälittää ehkä vain tuo tyyppi liikaa, kuten Espoon poliisiakin: hoitoon se tulisi saada pikimmiten.

8)
Vastaa Viestiin