Janakkalan henkirikos

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

jiku
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Syys 28, 2009 6:09 pm

Janakkalan henkirikos

Viesti Kirjoittaja jiku »

Janakkalan Turengissa on tapahtunut henkirikos, josta ei virallista tietoa ole tullut lainkaan
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9739667

Ja tuo ei ole mikään S24-huhu, vaan olen asiasta kuullut muutakin kautta.

Miksiköhän asiasta ei poliisin sivuilla kuitenkaan ole mitään informaatiota?
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Janakkalan henkirikos

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

jiku kirjoitti:Janakkalan Turengissa on tapahtunut henkirikos, josta ei virallista tietoa ole tullut lainkaan
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9739667

Ja tuo ei ole mikään S24-huhu, vaan olen asiasta kuullut muutakin kautta.

Miksiköhän asiasta ei poliisin sivuilla kuitenkaan ole mitään informaatiota?
Tummaamani viittaisi siihen, että koko asia on pelkkää huhupuhetta, mutta jos olet kuullut siitä muualtakin kuin tuolta, niin.... Hmm, voihan se siltikin olla huhua :lol:

EDIT: Osaisitko muuten kertoa hieman tarkemmin, onko tämä "henkirikoksen uhri" mies vai nainen, minkä ikäinen suunnilleen jnejne. Mitä ne huhut ovat sinulle kertoneet?

EDIT2: En pahemmin antanut painoarvoa tuolle Suomi24:sen keskustelulle, en siis lukenut sitä kunnolla - Myönnän.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Sudenlapsi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 11:43 am

Re: Janakkalan henkirikos

Viesti Kirjoittaja Sudenlapsi »

Tällä tarkoitetaan ilmeisesti jo viikko pari sitten tapahtunutta kuolemantapausta? Kyseessä on mies, jolla on vähän epämääräinen maine. Käsittääkseni on istunut vankilassa ja ollut huumeiden kanssa tekemisissä..?
Huhutaan, että kyseessä olisi henkirikos, mutta itse kallistuisin kyllä sille kannalle, että huhut ovat saaneet alkunsa siitä, että poliisit kävivät miehen asunnolla kuoleman takia. Mutta niinhän ne aina käyvät, kun joku kuolee muualla kuin sairaalassa... Joten eiköhän kyseessä ole todellakin vain huhu.
Vastaa Viestiin