Pasi Eloranta. Kadonnut Somerolta 2010.

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Re: Pasi Eloranta. Kadonnut Somerolta 2010.

Viesti Kirjoittaja skoone »

Scilla kirjoitti:Siis jos olisi elossa ja eläisi Espoossa.
Jos siellä eläisi niin olisiko hänellä mahdollista nähdä lastansa äitinsä kautta? Kai hänen äitinsä lapsenlastaan näkee, vaikka tilanne tuo onkin? en nyt muista lapsen ikää, mutta osaako vielä äidillensä kertoa jos olisi isäänsä nähnyt, vai oliko jo niin iso että osaa puhua?
Ja mites noi pankkitili asiat, saako poliisi selville kaikki?
Olen miettinyt sellaistakin, että jos Pasi alkoikin jostain syystä epäillä isyyttään? Eikä ehkä sen takia halunnut mennä naimisiinkaan. Ja päätti, että häipyy maisemista sen vuoksi.

Tai oliko hänellä ollut juuri synttärit, ehkä hän tuli mustasukkaiseksi juhlissa...?
Muista lähdekritiikki!
Crishelle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Jotkut ihmiset eivät vain osaa selvittää asioita vaikka mikä olisi, helpompi on lähteä sanomatta mitään ja antaa kavereiden kautta selitys, jos viitsitään ja toinen tarpeeksi vaatii.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Crishelle kirjoitti:Jotkut ihmiset eivät vain osaa selvittää asioita vaikka mikä olisi, helpompi on lähteä sanomatta mitään ja antaa kavereiden kautta selitys, jos viitsitään ja toinen tarpeeksi vaatii.
Näitähän löytyy. Useimpia heistä ei kuitenkaan ilmoiteta kadonneeksi.
Jäätynyt enkeli
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Ite olen kyllä sen verran hullu, että jos mulla olisi edes pieni epäilys että siippa piilottelee äitinsä nurkissa, niin menisin talon kulmille vaikka pariks vuorokautta kytikselle :shock: . Jos se mies suht normaalisti siellä elelee, niin luulis jossain vaiheessa kulkevan ulko-ovesta.
Crishelle
Neuvoja-Jack

Jäätynyt enkeli kirjoitti:Ite olen kyllä sen verran hullu, että jos mulla olisi edes pieni epäilys että siippa piilottelee äitinsä nurkissa, niin menisin talon kulmille vaikka pariks vuorokautta kytikselle :shock: . Jos se mies suht normaalisti siellä elelee, niin luulis jossain vaiheessa kulkevan ulko-ovesta.
Mä en. Jos mun miehessä ei olisi sen vertaa selkärankaa että asiat voitaisiin selvittää aikuisten tavoin, saisi painua vaikka Kuuhun mun puolesta eikä tarttis soitella perään.
Jäätynyt enkeli
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Crishelle kirjoitti:
Jäätynyt enkeli kirjoitti:Ite olen kyllä sen verran hullu, että jos mulla olisi edes pieni epäilys että siippa piilottelee äitinsä nurkissa, niin menisin talon kulmille vaikka pariks vuorokautta kytikselle :shock: . Jos se mies suht normaalisti siellä elelee, niin luulis jossain vaiheessa kulkevan ulko-ovesta.
Mä en. Jos mun miehessä ei olisi sen vertaa selkärankaa että asiat voitaisiin selvittää aikuisten tavoin, saisi painua vaikka Kuuhun mun puolesta eikä tarttis soitella perään.
Mä haluisinkin käydä tekemässä viimeset haistatukset :wink:
mamma71
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

On muuten tämä ex-kihlattukin pyytänyt Pasista mahdollisia havaintoja Espoosta. Siis jos joku Pasin näköisen vielä näkee, niin ottaisi kuvan. Eli ei ainakaan ole tyrmätty tuota vaihtoehtoa kokonaan.
Alkaa lumet sulaa, löytyyköhän tämä kaveri, kohta on vuosi katoamisesta. Hepullahan tulisi kohta 30 v. mittariin. Odotellaan mielenkiinnolla.
Crishelle
Neuvoja-Jack

Mä lupauduin ainakin sen tekemään. Ja joka päivä Espoossa liikkuessani olen syynännyt jokaisen tyypin tarkkaan. Ei vaan ole näkynyt :/
mamma71
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Pasilla on muistaakseni tänään synttärit. Kaveri täyttää pyöreät 30 vuotta. Missähän niitä viettelee?
Naattori
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Pari suht tuoretta keskustelun pätkää feispuukista:

18.6.2011
Joel: olisiko kellään tietoa/epäillystämissä pasi voisi olla??? nyt rupekaa kertomaan!!!!!!
Heli: tää on outoo...op: kiinteistövälittäjäl hannele sano et jättäkä hänet rauhaan ei tykkää vainoomisest...eli missä hannele piilottelee pasia???olis hyvä tietää...voimia sinne suuntaan!!
Johanna: mitä helvettiä????
Heli: puhuin yx päivä arvin kans ja hänelt kuulin tuon!!

29.6.- 3.7.2011
Johanna: kuka levittää huhua että pasi olisi espanjassa? Tuskin sinne ilman passia pääsee
Heli: oho??? mistä kuulit???
Johanna: yksi tiina on jutellut sitä pitkin saloa.
Heli: jaaha...sitten vaan salon poliiseihin yhteyttä...TAAS!! voi hitto kun joku noista jutuista pitäs paikkansa...
Johanna: niinpä. Jos kaikki olisi totta niin olisi pasi löydetty jo kauan sitten
Teemu: toi on niin totta ja taidan tietää kuka tiina se on
Johanna: joo niin tiedät!!!
Joel: jep jep!!!!!
Saija: mikä ihmeen totuus?
Teemu: niih

Jälkimmäistä keskustelua en täysin tajua..onkohan välistä poistettu kommentti/kommentteja?! Vai oonko tänään(kin) vaan vähän hidas.. :roll:
Niin ja siis nuo lainaukset löytyy ihan sieltä Pasi Eloranta -ryhmästä http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 5557773087
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Älä välitä, ei mullekkaan valjennu.

Vois luulla, että tämä alttarille jätetty naikkonen haluaisi mieluummin miehensä löytyvät kuolleena kuin kohdata sen faktan, että tämä jätti hänet.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Voipi olla näinkin. Mutta enpä usko, että elossa olisi. Sen enempää Espanjassa kuin Suomessakaan...

Mutta jos olisi, niin aika veikkonen kyllä täytyisi olla, jos lapseltaankin olisi piiloon mennyt. :( Hyh, hyh.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Jälkimmäinen keskustelu tosiaan vaikuttaa siltä että välistä puuttuu kommentti/kommentteja. Sen arvo on muutenkin melko vähäinen koska selvästihän siinä todetaan että "yks Tiina" levittää huhua. Varmaan noita puheita edelleen liikkuu melko runsaasti? Ensimmäinen keskustelu on jonkun verran mielenkiintoisempi. Vaikka en nyt kyllä siltikään usko että kukaan Hannele miestä piilottelee yhtään missään. Koska en vain edelleenkään tajua että miksi niin pitäisi tehdä. Mielestäni on myös suht normaali reaktio pyytää että jättäkää rauhaan jos ihmiset tivaavat että missä piilottelet Pasia.
Nooruska kirjoitti:Älä välitä, ei mullekkaan valjennu.

Vois luulla, että tämä alttarille jätetty naikkonen haluaisi mieluummin miehensä löytyvät kuolleena kuin kohdata sen faktan, että tämä jätti hänet.
Niin. Varmaan toisaalta olisi "kiva" jos Pasi olisikin vaan espanjassa mutta ihmeen kevyesti tuntuu tuossa ainakin suhtautuvan siihen että siinä tapauksessa Pasin teko olisi melkoisen ilkeä.
Crishelle
Neuvoja-Jack

Saanen huomauttaa et myös henkilökorttia voi käyttää matkustusasiakirjana. Itse sain henkilökortin Kela-kortin ja muutaman lähipiiriin liittyvien kysymysten jälkeen. Mut jos Pasi olisi hankkinut kortin omana itsenään,olisi voinut tulla vähän kysymyksiä... väärennettyjä passeja saa tosin jos on tuohta.

Mun käy Pasin siippaa sääliksi. Jos jätkä on noin piittaamaton ja pitää perhettä hädässä,sietäisi saada selkäänsä!!
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

espanjaan mennessä et välttämättä tarvi yhtään mitään papereita,sama kuin menisit ruotsiin.

koko euroopan läpi pääsee EU aikana (oltu vissiin jotain 16 vuotta...) ilman passia ja jopa ilman senkummempia henkilöpapereitakin,kun mennään maita pitkin
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Vastaa Viestiin