Homogeeninen sanaleikki, heh heh. Heitetään sekaan vielä vanha viisaus Pahkasika-lehdestä;Juliet Jones kirjoitti:Tuli mieleen sanaleikki.. homoseksuaalisuutta vastustavat, homoutta sairautena pitävät ovat siis homogeenisiä. Geneettistä.
-sivari on latinan kielellä homo homo.
Ei minulla ole mitään hinaajia vastaan, saavat kyllä aivan rauhassa harrastaa luontaista taipumustaan seksuaaliviettiensä toteuttamiseksi. En vaan ymmärrä sitä kun homolta kysyy syytä siihen että miksi hän on homo, niin vastaukseksi saa sen että se nyt vaan on niin. Hän on syntynyt sellaiseksi, joten se on luonnollista kaikin puolin. Siihen hän itse on tyytyväinen, sekä kaikkien muittenkin tulee se hyväksyä.
Perusteluna homoseksuaalisuuden hyväksymiseen käytetään useasti juuri tuota; ”Hän on syntynyt sellaiseksi, joten se on luonnollista. Siihen hän itse on tyytyväinen, sekä kaikkien muittenkin tulee se hyväksyä.”
Ja tässä kohdassa tapahtuu ihme; siis adoptiokeskustelussa homojen parisuhteessa. Homoilta unohtuu se että tähän asti omaa seksuaalista suuntautumista on perusteltu luonnollisuudella, homoksi syntymisellä, sillä ettei seksuaaliseen suuntautumiseensa kykene itse vaikuttamaan; ja tuohon homoseksiin ( peräreikään yhtymiseen tai sukuelinten nuolemiseen ) kuuluu vielä luontaisemmin se että siten ei kykene lisääntymään. Joten kaikki muu homoseksuaalisuuden hyväksymisen ympärillä vellova keskustelu voidaan kuitata sillä että ”kukaan ei pysty valitsemaan seksuaalista suuntautumistaan, se vain tulee ja on näin siis luonnollista”, mutta sama ”luonnollista”-selitys ei enää kelpaakkaan kun sillä pyritään perustelemaan kahden homoseksuaalin parisuhteen normaalia luontaista lisääntymiskelvottomuutta.
Ja nyt kun haetaan hyvää ja yleispätevää perustetta adoption suoraan hyväksymiseen, niin kelpaako lapsettomalta heteroparilta kommentti ”että me harrastetaan pelkkää anaaliseksiä”? Piiiiiiiitkä plussa siitä anaaliyhdynnästä heteroittenkin kesken ainakin pitäisi papereihin tulla, sillä sehän on näemmä joittenkin mielestä yksi peruste että homojen tulee saada adoptio???
Homoseksuaalisuutta esiintyy luonnossa, eläinten keskuudessa; toinen useasti kohdattava yleispätevä kommentti homojen hyväksymiseen ja siihen että homous on luonnollista. No, pystyvätkö homoeläimet tekemään jälkeläisiä? Mitä muuta ihmisen kannattaa ottaa ”takaisin” eläinkunnan käyttäytymisestä, sukurutsa? Kannibalismi? Edes eläinkunnassa esiintyvä väkivalta ei kelpaa, niin miksi sieltä pitäisi homoseksuaalisuuden kelvata???
Ja muuten, entäs sitten yksinäinen maatalonisäntä, joka rakastelee hiehojaan vuorotellen? Ei niinkään kyetä lisääntymään; lehmän kanssa. Pitäisiköhän sinnekkin muutama adoptiolapsi antaa, koska ei kyseinen herra itse mitään mahda seksuaaliselle suuntautumiselleen ja varmasti Nepenthen mielestä lehmänrakastelun teknisestä suorittamisesta johtuvan luontaisen lapsettomuuden voi rinnastaa heteropariskunnan sattumanvaraiseen perhetragediaan.
t. mo mo moo mo mooo am mooses