Sini Susanna Länkinen, 19 - surmattiin Muhoksella 2011
Re: Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
Mä en löydä koko profiilia enää 
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
sama täällä..Naattori kirjoitti:Mä en löydä koko profiilia enää
eilen koitin katsoa, enkä löytänyt.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
Haluan, haluanWildzared kirjoitti:(...) Jos joku haluaa, niin voin käydä kuvaamassa aluetta teille.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
En löytänyt hakemalla Pavelia, mutta kun menee Sinin profiiliin ja sieltä kavereista hakee Pavelin, niin johan toimii. On 16 tuntia sitten lisännyt profiilikuvansa sinne...Naattori kirjoitti:Mä en löydä koko profiilia enää
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
Menin Sinin profiilin kautta, mutta ei löytynyt kuin P:n peliprofiiliTepsu kirjoitti:En löytänyt hakemalla Pavelia, mutta kun menee Sinin profiiliin ja sieltä kavereista hakee Pavelin, niin johan toimii. On 16 tuntia sitten lisännyt profiilikuvansa sinne...Naattori kirjoitti:Mä en löydä koko profiilia enää
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
Satuin käymään tänään tuolla voimalaitoksella päin ja nappasin pari kuvaa. En päässyt kunnolliseen paikkaan joten puut on vähän edessä ja toinen kuva otettu liikkuvasta autosta, mutta ehkä valottaa vähän.
http://aijaa.com/v.php?i=005317814925.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=007157814927.jpg
Tässä näkyy, että kaide on matala, eikä ole mitenkään mahdotonta hypätä itse/kipata joku yli ja alas..
(sori jos linkit ei toimi, en osaa)
http://aijaa.com/v.php?i=005317814925.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=007157814927.jpg
Tässä näkyy, että kaide on matala, eikä ole mitenkään mahdotonta hypätä itse/kipata joku yli ja alas..
(sori jos linkit ei toimi, en osaa)
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Hyvin toimi linkit. Eipä ole kaiteella juuri korkeutta. Kyllähän tuosta varmaan saa yli kammettua, jos haluaa. Minneköhän tuosta ajelehtii, jos tuonne joutuu ? 
Muutaman kilometrin päässä alajuoksulta on seuraava voimalaitos eli Montta. Korkeintaan tuonne asti siis.
Kiitos kuvalinkeistä.
Onkohan tuolta naarattu? Näyttäisi kyllä melko suvereenilta paikalta heivata ruumis tai jos itsetuhoisuus kysymyksessä, niin hopsis vaan...
Onkohan tuolta naarattu? Näyttäisi kyllä melko suvereenilta paikalta heivata ruumis tai jos itsetuhoisuus kysymyksessä, niin hopsis vaan...
Tuli tässä mieleen, että onkohan millainen kameravalvonta tuolla laitoksella? Meilläpäin ainakin näkyy olevan samantyylisessä systeemissä aika paljon kameroita..
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Onkohan siellä miten syvää? Otollinen paikka hypätä/pudottaa kyllä mutta mihis se ruumis sitten joutui? Eiköhän se virran mukana olis aika nopeasti ollut tuolla seuraavalla voimalaitoksella? Jos taas ajattelee että pudotettiin esim joku paino mukanaan niin ehkä joo vois olla pohjassa.. Melko uskaliasta tosin mielestäni ajella tuonne, vetää parkkiin ja alkaa raahaamaan ruumista kaiteen yli.P.U.H kirjoitti:Muutaman kilometrin päässä alajuoksulta on seuraava voimalaitos eli Montta. Korkeintaan tuonne asti siis.
Mutta vesistöt on niin monen kohtaloks koitunut että aina kun kadonneen ihmisen katoamispaikan lähettyvillä on vettä niin kyllä se pitää ottaa huomioon. Uskoisin poliisin tässäkin tapauksessa näin tehneen? Lisäks uskoisin myös että paikalla on jonkunlaiset kamerat kuten joku tossa aiemmin kirjoittelikin.
Toi on, joo, hyvä toi kamerapointti. Eiköhän 'miekkamiehet' kuitenkin ole nauhat katsoneet, jos kameroita on ollut paikanpäällä. Ja jos on, niin onko olleet päällä eli toiminnassa? Kuitenkaan mahd. nauhoilla ei ilmeisesti ole ollut asiaa valaisevia seikkoja - ainakaan P:n suhteen. Tai, siis, P:n syyllisyyttä tukevia seikkoja, koska vapautettiin.
Edit: Tuosta mahd. ruumiin ajautumisesta; olisiko mahdollista, että olisi voinut ajautua seuraavan voimalaitoksen läpi jotenkin? En tunne vesivoimalaitosteknologiaa. En. Juurikaan.
Edit: Tuosta mahd. ruumiin ajautumisesta; olisiko mahdollista, että olisi voinut ajautua seuraavan voimalaitoksen läpi jotenkin? En tunne vesivoimalaitosteknologiaa. En. Juurikaan.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
En tunne minäkään, tippaakaan. Olettaisin kuitenkin että sieltä ei voi ihmisen kokoinen "esine" tai asia ajelehtia läpi ilman että asia huomataan.. Joku tämän asian suhteen viisaampi saa kertoaMcMann kirjoitti: Edit: Tuosta mahd. ruumiin ajautumisesta; olisiko mahdollista, että olisi voinut ajautua seuraavan voimalaitoksen läpi jotenkin? En tunne vesivoimalaitosteknologiaa. En. Juurikaan.
sinin kanssa otetut kuvat olivat profiilikuvissa, ja osa niistä sen kansion kuvista näkyi silti, joten luulisin että poistanut. yksittäistä kuvaa FBssä ei tietääkseni voi piilottaa.
mutta nyttei löydy koko profiilia ja ilmeisesti poistanut sinin kavereistaan
mutta nyttei löydy koko profiilia ja ilmeisesti poistanut sinin kavereistaan
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
laittanu itsensä fb HAKU toiminnosta pois,
mulla esimerkiksi on HAKU estetty ja mun nimellä ei löydy fb mitään,jos ei ole kaverilistalla
mulla esimerkiksi on HAKU estetty ja mun nimellä ei löydy fb mitään,jos ei ole kaverilistalla
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen